Πέμπτη, 27-Μαρ-2025 15:00
Ferrari εναντίον McLaren και καμένα ελαστικά στην άσφαλτο
Testarossa εναντίον Countach. Ανατρέχοντας λίγο στην ιστορία των supercars, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η ανηλεής "μάχη" ανάμεσα στα δύο αυτά μοντέλα της δεκαετίας του ’80 είναι η μόνη που μπορεί να συγκριθεί με τη συγκεκριμένη: 750S εναντίον 296 GTB. Αυτές οι δύο δε θα έπρεπε να είναι στην ίδια κατηγορία, δε νομίζεις;
Κείμενο: Ollie Kew - Φωτογραφίες: Olgun Kordal & Mark Riccioni
Η Ferrari 296 θα έπρεπε να έχει αντίπαλο την Artura της McLaren. Σε τελική ανάλυση, έχουν παρόμοιο γενετικό υλικό, ακόμα και την περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων τους. Καθεμία προσπάθησε να εδραιώσει τα πλεονεκτήματά της μέσω της τεχνολογίας, της μηχανικής και του σχεδιασμού. Αυτές οι δύο όχι μόνο κυριαρχούν στην κατηγορία, αλλά και έχουν έρθει για να την καθορίσουν.
Μήπως, τελικά, η 750S είναι απλώς μία 720S με 30 ίππους επιπλέον και έναν πίνακα οργάνων που πλέον δεν "αναποδογυρίζει"; Ουσιαστικά, ναι, καθώς επτά χρόνια μετά την 720 πρόκειται περισσότερο για ένα facelift παρά για ένα νέο αυτοκίνητο.
Κάτι που πρέπει να δυσκολέψει τις πωλήσεις της. Αλλά τα βασικά συστατικά, όπως το carbon πλαίσιο, ο twin turbo V8 κινητήρας, τα υδραυλικά αμορτισέρ, το χαμηλό βάρος και η έμφαση στην οδηγησιμότητα, δεν έχουν αλλάξει και πολύ από το 2017.
Ήταν εκπληκτικά καλή όταν πρωτοεμφανίστηκε, κερδίζοντας στο Speed Week του TopGear εκείνης της χρονιάς. Κάτι που δεν κατάφερε να κάνει η 296 GTB όταν ήρθε το 2022. Μπορεί η δεύτερη θέση πίσω από την GT4 RS να μην πρόσφερε στο Maranello ακόμα ένα τρόπαιο, αλλά τεχνικά ήταν ένα μεγάλο βήμα προόδου για το entry level κεντρομήχανο supercar της Ferrari.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο topgeargreece.gr
Μια ακόμη πολύ επιθετική κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε η BYD Ευρώπης αυξάνοντας την εγγύηση χιλιομέτρων της μπαταρίας σε επίπεδα που δεν προσφέρει καμία άλλη εταιρεία.
Το νέο ID.Polo της Volkswagen που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, έρχεται με δύο επιλογές μπαταρίας, ισχύ από 114 ίππους και αυτονομία έως 450 χλμ.
H Ford υποσχέθηκε να αλλάξει την αγορά με αυτό το μοντέλο αλλά τελικά ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής του από το τέλος του 2025 και την επιστροφή στις θερμικές εκδόσεις.
Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι στην Ελλάδα γαλλικό premium hatchback που αποτελεί το κύριο δείγμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της DS. Δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...
Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.
Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.
Ολοκληρώθηκε ο 3ος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα-Πύργος και αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.