Παρασκευή, 28-Φεβ-2025 17:00
DS 7 PHEV 300 4WD Pallas: Το πιο ξεχωριστό premium SUV
Την DS Automobiles την γνωρίσαμε το 2014. Πρόκειται για μια εταιρεία που βγήκε από τα σπλάχνα του πρώην ομίλου PSA (Peugeot-Citroen) και χαρακτηρίζεται για τα premium χαρακτηριστικά των μοντέλων της, πασπαλισμένα με γαλλική φινέτσα.
Σήμερα η DS Automobiles αποτελεί το πολυτελές brand του ομίλου Stellantis που έχει υπό τη σκέπη του 14 εταιρείες. Η γκάμα μοντέλων της γαλλικής φίρμας αποτελείται από 4 σειρές, με εξηλεκτρισμένη τεχνολογία που περιλαμβάνουν υβριδικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης αλλά και εκδόσεις με κινητήρες diesel. Παράλληλα, αναμένεται για το τρέχον έτος και η κυκλοφορία μιας νέας σειράς με αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία.
Κορυφαίο μοντέλο SUV στη γκάμα της, το DS 7, που είναι το προεδρικό αυτοκίνητο του Μακρόν ακόμα και από την πρώτη του θητεία στα Ηλύσια Πεδία.
Η σειρά DS 7 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2017 ως DS 7 Crossback καθώς ήταν ένα μεγάλο, ευρύχωρο και premium SUV. Στην πορεία η ονομασία Crossback αφαιρέθηκε και πλέον τα σημερινά μοντέλα – που έλαβαν ένα σημαντικό φρεσκάρισμα πριν από μερικά χρόνια – ονομάζονται απλά DS 7.
Η γαλλική εταιρεία έχει διατηρήσει το diesel στα σύγχρονα DS 7 όμως το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνουν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις που κυκλοφορούν σε τρεις εκδόσεις απόδοσης με τις δύο εξ' αυτών να συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης (4WD).
Παρουσιάζουμε την έκδοση DS 7 PHEV 300 4WD που είναι το μοντέλο που συμφέρει περισσότερο στην σχέση τιμής-απόδοσης. Η βασική έκδοση εξοπλισμού Pallas - περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα, μολονότι υπάρχουν και οι πιο πλούσιες εκδόσεις Edition France και Etoile – είναι και η πιο συμφέρουσα καθώς απαλλάσσεται από φόρο εταιρικής χρήσης – λόγω τιμής προ φόρων κάτω από τα 40.000 ευρώ. Η λιανική τιμή πώλησης για το DS 7 PHEV 300 4WD Pallas προσδιορίζεται στα 51.800 ευρώ.
Με αυτό το κόστος παραλαμβάνεται ένα φινετσάτο οικογενειακό SUV μήκους 4,6 μ. με διευρυμένο μεταξόνιο 2,738 μ. που εξασφαλίζει μια ευρύχωρη και πολυτελώς ενδεδυμένη καμπίνα με καθίσματα Alcantara.
Παραλαμβάνεται επίσης ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με 300 ίππους που προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 63 χλμ.
Αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δυο ηλεκτροκινητήρες – έναν σε κάθε άξονα τροχών – με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 12,9 kWh (net) και ένα εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-EAT8.
Ο συγκεκριμένος συνδυασμός προσφέρει επιτάχυνση 0-100 σε 5,9'' και τελική ταχύτητα στα 235 χλμ./ώρα. Ένα γνήσιο grand tourer δηλαδή που κάνει το ταξίδι απολαυστικό καθώς και το set up της ανάρτησης είναι της γαλλικής σχολής.
Το γεγονός ότι έχουμε ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό και μάλιστα με δυο ηλεκτρικά μοτέρ είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό και στην κατανάλωση σε καθημερινή χρήση. Όταν το σύστημα λειτουργεί συνδυαστικά, η μέση κατανάλωση μπορεί να πέσει έως τα 1,4 λίτρα/100 χλμ.
Συνεπώς, έχουμε ένα μοντέλο με εκρηκτικές επιδόσεις που προσφέρει μια άνετη και ποιοτική καμπίνα, που έχει χαμηλό κόστος χρήσης και μικρό ανθρακικό αποτύπωμα, το οποίο δεν έχει φόρο εταιρικής χρήσης και ως εκ τούτου αποτελεί ένα ιδιανικό μοντέλο στο business leasing.
Αδιαπραγμάτευτη παροχή στην πρόταση του DS 7 είναι η ασφάλεια και τα συνδεόμενα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), που είναι σύγχρονα και πολλά.
Η έκδοση Pallas περιλαμβάνει εκτός των άλλων, πλήρες σύστημα παρκαρίσματος με αισθητήρες και κάμερες, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, φώτα full LED, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, διζωνικός κλιματισμός, δυο ψηφιακά πάνελ ενδείξεων 12,5'' έκαστο, ατμοσφαιρικός φωτισμός εσωτερικού, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, δέρμα Alcantara και σύγχρονο infontainment.
Τέλος ο χρήστης του DS 7 μπορεί να χειριστεί διάφορες λειτουργίες του μοντέλου εξ' αποστάσεως μέσω της εφαρμογής myDS για smartphones.
Διαβάστε περισσότερα άρθρα στο topgeargreece.gr
Η Formula 1 επιστρέφει σε μια χώρα με φανατικούς φιλάθλους του motorsport και από το 2027 θα επισκεφτεί μια από τις ομορφότερες πίστες στον πλανήτη.
Μια ακόμη πολύ επιθετική κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε η BYD Ευρώπης αυξάνοντας την εγγύηση χιλιομέτρων της μπαταρίας σε επίπεδα που δεν προσφέρει καμία άλλη εταιρεία.
Το νέο ID.Polo της Volkswagen που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, έρχεται με δύο επιλογές μπαταρίας, ισχύ από 114 ίππους και αυτονομία έως 450 χλμ.
H Ford υποσχέθηκε να αλλάξει την αγορά με αυτό το μοντέλο αλλά τελικά ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής του από το τέλος του 2025 και την επιστροφή στις θερμικές εκδόσεις.
Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι στην Ελλάδα γαλλικό premium hatchback που αποτελεί το κύριο δείγμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της DS. Δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...
Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.
Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.