Τετάρτη, 22-Ιαν-2025 10:30
Η CATL επεκτείνεται στην Ευρώπη-Σε ποια χώρα θα φτιάξει εργοστάσιο μπαταριών
Στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός, ο αντιπρόεδρος της CATL, Pan Jian, αποκάλυψε την πρόθεση της εταιρείας να δημιουργήσει ένα νέο εργοστάσιο μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, σε συνεργασία με τοπική αυτοκινητοβιομηχανία.
"Αναμένουμε να ανακοινώσουμε νέα έργα κοινοπραξίας για εργοστάσια με άλλους κατασκευαστές στην Ευρώπη φέτος", δήλωσε ο Pan, σύμφωνα με το Interface News, χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το επικείμενο έργο.
Τον Δεκέμβριο του 2024, η CATL ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Stellantis για την ίδρυση ενός εργοστασίου μπαταριών EV στην Ισπανία. Οι δύο εταιρείες θα επενδύσουν συνολικά 4,1 δισ. ευρώ για την κατασκευή του νέου εργοστασίου, το οποίο θα παράγει μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) για τα οχήματα του ομίλου Stellantis. Η ετήσια παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου εκτιμάται στις 50 GWh.
Η CATL διαθέτει ήδη τρία έργα κατασκευής μπαταριών στην Ευρωπαϊκή Ένωση, συμπεριλαμβανομένου αυτού στην Ισπανία. Τα άλλα δύο βρίσκονται στη Γερμανία και στην Ουγγαρία, όπου οι εγκαταστάσεις είναι ήδη σε λειτουργία.
Η CATL είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών στην Κίνα αλλά και παγκοσμίως. Σύμφωνα με δεδομένα της China EV DataTracker, η εταιρεία εγκατέστησε 246,01 GWh μπαταριών στην Κίνα το 2024, σημειώνοντας αύξηση 47,2% σε σχέση με το 2023. Η CATL κατέχει μερίδιο αγοράς 45,5% στην Κίνα, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στον κλάδο.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...
Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.
Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.
Ολοκληρώθηκε ο 3ος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα-Πύργος και αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.
Η Porsche 911 GT3 90 F.A. αποτίει φόρο τιμής στον Ferdinand A. Porsche, με μόλις 90 συλλεκτικές μονάδες, ειδικό χρώμα, εξατομικευμένο εσωτερικό και 502 ίππους που κάνουν κάθε διαδρομή μοναδική.
Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης FSD της Tesla στην πιο πρόσφατη έκδοσή του, δείχνει να ανταποκρίνεται στις δύσκολες καιρικές συνθήκες με χιονόπτωση και καλυμμένους δρόμους από χιόνι.
H Xpeng έφτασε επισήμως στην αγορά της Ελλάδας με τα "έξυπνα" και τεχνολογικά προηγμένα ηλεκτρικά SUV της, το G6 και το G9.
Η Ελλάδα βρίσκεται στο κάτω άκρο της κατάταξης για τη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύμφωνα με τα πλήρη στοιχεία του 2023 που δημοσίευσε η Eurostat.