Παρασκευή, 03-Ιαν-2025 16:19
Γιατί χάθηκε τελικά η Lamborghini Asterion που ήταν plug-in υβριδική πριν γίνει της μόδας

Τον Οκτώβριο του 2014, η Lamborghini αποκάλυψε στην έκθεση αυτοκινήτων των Παρισίων, το πρωτότυπο Asterion. Ένα plug-in υβριδικό supercar που έφερε την συνοδευτική κωδική ονομασία LPI910-4.
To Asterion διέθετε έναν ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα βενζίνης στα 5,2 λίτρα απόδοσης 610 ίππων και τρεις ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 300 ίππων. Σύνολο 910 ίπποι με μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς.
Αυτό θα ήταν το μέλλον της Lamborghini σε μια εξηλεκτρισμένη εποχή που όμως δεν συνέβη. Τουλάχιστον εκείνη την περίοδο διότι σήμερα η εταιρεία διαθέτει διάφορα επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα στη γκάμα της.
Από την V12 Revuelto PHEV των 1.000 ίππων που ηγείται της σειράς, την plug-in hybrid Urus, αλλά και την Temerario που αντικαθιστά τη Huracán.
Αν η Lamborghini Asterion είχε περάσει στην παραγωγή θα είχε προηγηθεί των αντίστοιχων προτάσεων των McLaren P1 και LaFerrari, κατά δύο χρόνια.
Το αφεντικό της εταιρείας, Stephan Winkelmann είχε δηλώσει τότε ότι οι πελάτες αποδοκίμασαν την ιδέα της υβριδικής κίνησης σε μια Lamborghini και το όλο project μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Η υβριδική τεχνολογία του Asterion επέτρεπε την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για απόσταση έως 50 χλμ. και με ταχύτητα έως 125 χλμ./ώρα. Το δε υβριδικό σύστημα επιβάρυνε το συνολικό απόβαρο του αυτοκινήτου κατά 280 κιλά.
Πηγή: topgeargreece.gr
Το πρόβλημα στον κλιματισμό ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έφερε στο προσκήνιο την πολιτική της εταιρείας να πληρώνει ένα ποσό στους πελάτες της, προκειμένου να μην προσφεύγουν στη...
Η Mercedes αλλάζει σχέδια, παρατείνοντας τη ζωή του βασικού της μοντέλου και ετοιμάζοντας ένα νέο, πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί κάτω από την CLA.
O επικεφαλής ανάπτυξης μεγάλης φίρμας ανέφερε πως με το AI η εταιρεία του θα φτιάχνει αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που φτιάχνονται τα γερμανικά bretzel.
Μετά την αναβίωση του fortwo ως #2, η Smart έρχεται να επιβεβαιώσει επίσημα την προσθήκη στη γκάμα της ενός ακόμη ονόματος από το παρελθόν της, που θα πλαισιώσει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Τα ανταλλακτικά αερόσακων της κινεζικής εταιρείας DTN μπορεί να είναι έως και 10 φορές φτηνότερα από τα γνήσια, αλλά μια σειρά ατυχών περιστατικών δημιουργεί σοβαρό ζήτημα ασφάλειας.
Ένα ακόμη μεγάλο όνομα από τον χώρο των supercars αναμένεται να ενδώσει στην τάση των SUV, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση το 2027, ακολουθούμενη από ένα sedan 2+2 θέσεων.
Ανατροπή έχουμε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς η άνοδος συγκεκριμένης ευρωπαϊκής φίρμας είναι εντυπωσιακή και αφήνει πίσω την Tesla -όμως το Model Y εξακολουθεί να είναι πρώτο σε...
Η Carpoint μεταμορφώνει το Dacia Bigster σε ένα μυώδες και επιθετικό SUV, με πακέτα που το κάνουν να ξεχωρίζει τόσο στον αστικό δρόμο όσο και στα δύσκολα off road μονοπάτια.
Η ανακοίνωση του 2022 για τη νέα γενιά των 718 Boxster και Cayman, ήταν πως θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, όμως η αναθεώρηση της στρατηγικής της Porsche φαίνεται πως δεν επηρεάζει μόνο τα SUV.
Η Τουρκία προσπαθεί να διασφαλίσει την δική της παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να αποκτήσει ακόμη πιο περίοπτη θέση στην παραγωγική διαδικασία που αφορά την Ευρώπη.
Σε μια εκτεταμένη επιχείρηση της αστυνομίας καταγράφηκαν σχεδόν 200 παραβάσεις για αλκοόλ και παραβίαση των ορίων ταχύτητας ενώ έγιναν ακόμη και συλλήψεις.
Η Zagato έδωσε στη δημοσιότητα μια εικόνα teaser του νέου hypercar που πρόκειται να παρουσιάσει τις επόμενες εβδομάδες, δίνοντας έμφαση στο χαμηλό βάρος και τον αναλογικό χαρακτήρα.
Έφυγε από τη ζωή ο Tom Matano, ο άνθρωπος που άλλαξε τον σχεδιασμό των σπορ αυτοκινήτων, δίνοντάς μας ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα όλων των εποχών, το Mazda MX-5 Miata.
Ο Ιταλός οδηγός αγώνων Fabio Barone βρέθηκε στο τιμόνι μιας Ferrari SF90 επιχειρώντας την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας στο πιο ασυνήθιστο περιβάλλον, το κατάστρωμα ενός αεροπλανοφόρου.
"Πρόκειται για έναν αγώνα για την κυριαρχία, όχι για την κερδοφορία", δηλώνει ένας γνωστός αναλυτής. Ας δούμε τι συμβαίνει με την αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας.
Ένα από τα πιο φιλόδοξα σχέδια που έχει δει ποτέ η Ευρώπη είναι το Mega Metro Starline, ένα τρένο με γραμμές σε όλη την Ήπειρο.