Πέμπτη, 03-Οκτ-2024 15:00
Η Hyundai έφτιαξε πυροσβεστικό ρομπότ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τις τελευταίες εβδομάδες, μια σειρά από φωτιές ηλεκτρικών οχημάτων σε υπόγεια γκαράζ στη Σεούλ έχει προκαλέσει ευρεία ανησυχία στη Νότια Κορέα. Παρόλο που τα περιστατικά ήταν περιορισμένα—συμπεριλαμβανομένων ενός Mercedes-Benz EQE, ενός Kia EV6 και ενός Tesla Model X, η χώρα έχει βρεθεί σε κατάσταση αναταραχής.
Σε μια χώρα όπου οι περισσότεροι κάτοικοι αστικών περιοχών ζουν σε πολυώροφα κτίρια με κοινόχρηστα υπόγεια πάρκινγκ, η ιδέα μιας φωτιάς ηλεκτρικού οχήματος σε τέτοιους κλειστούς χώρους είναι τρομακτική.
Ένα τέτοιο περιστατικό με το Mercedes-Benz προκάλεσε ζημιές καπνού σε 140 αυτοκίνητα και έστειλε πάνω από δύο δωδεκάδες άτομα στο νοσοκομείο. Επιπλέον, οι πυρκαγιές αποδείχθηκαν εξαιρετικά δύσκολες για τους πυροσβέστες να σβήσουν, καθιστώντας τους κινδύνους ακόμη πιο έντονους.
Όπως είναι αναμενόμενο, αυτά τα περιστατικά οδήγησαν σε απότομη μείωση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, ένα πλήγμα που η Hyundai Motor Group της Κορέας δεν μπορεί να αντέξει.
Για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, η Hyundai συνεργάζεται με την Εθνική Υπηρεσία Πυρόσβεσης της Νότιας Κορέας για την ανάπτυξη ενός τηλεχειριζόμενου ρομπότ πυρόσβεσης. Προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει το 2026, αυτό το καινοτόμο όχημα έχει σχεδιαστεί για να διαχειρίζεται φωτιές EV σε περιβάλλοντα όπου η ανθρώπινη παρέμβαση μπορεί να είναι υπερβολικά επικίνδυνη.
충남 금산 EV6 전기차 화재 진압 장면
— 거인의어깨 (@jongy064) August 6, 2024
벤츠하고는 다른 화재 양상이네요. https://t.co/W6VFio3Iut pic.twitter.com/f5HrBCWdyy
Σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap της Κορέας, το ρομπότ θα βασίζεται στην πολυχρηστική πλατφόρμα μη επανδρωμένων οχημάτων της Hyundai Rotem. Απεικονίζεται σε διαφημιστικά σχέδια ως ένα εξάτροχο, θωρακισμένο μηχάνημα, εξοπλισμένο με κανόνια νερού και ενισχυμένη αντοχή στη θερμότητα, κρίσιμα χαρακτηριστικά για την αντιμετώπιση πυρκαγιών μπαταριών λιθίου, οι οποίες μπορούν να φτάσουν θερμοκρασίες έως και 600 βαθμούς Κελσίου.
Το ρομπότ αποτελεί απαραίτητη απάντηση στις μοναδικές προκλήσεις που θέτουν οι φωτιές των ηλεκτρικών οχημάτων. Σε ένα υπόγειο γκαράζ, ο χώρος είναι περιορισμένος, ο καπνός εξαπλώνεται γρήγορα και η θερμότητα παγιδεύεται, δημιουργώντας τις ιδανικές συνθήκες για την επέκταση της φωτιάς σε άλλα οχήματα.
Η κατάσβεση αυτών των πυρκαγιών απαιτεί τεράστιες ποσότητες νερού και εξειδικευμένων κατασβεστικών υλικών, και ακόμη και τότε είναι εξαιρετικά δύσκολο να ελεγχθούν. Το ρομπότ της Hyundai είναι σχεδιασμένο για να εκτελεί αυτές τις εργασίες χωρίς να διακινδυνεύει ανθρώπινες ζωές.
Παρόλο που οι φωτιές σε EV είναι στατιστικά σπανιότερες από αυτές των οχημάτων βενζίνης, είναι εξαιρετικά πιο δύσκολες να σβηστούν όταν ξεσπάσουν. Αυτό καθιστά ένα μη επανδρωμένο όχημα πυρόσβεσης όχι μόνο μια πρωτότυπη ιδέα αλλά και μια πιθανώς σωτήρια.
Ωστόσο, το ρομπότ πυρόσβεσης είναι μόνο ένα μέρος της στρατηγικής που υιοθετείται τόσο από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων όσο και από την κυβέρνηση της Νότιας Κορέας για να καθησυχάσουν το κοινό σχετικά με την ασφάλεια των EV.
Στο πλαίσιο της προσπάθειας να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη στα ηλεκτρικά οχήματα, η κυβέρνηση σχεδιάζει να εισαγάγει κανονισμούς διαφάνειας σχετικά με τις μπαταρίες. Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα απαιτούν από τους κατασκευαστές να αποκαλύπτουν ακριβώς τι υλικά περιέχει η μπαταρία των EV και από πού προέρχονται.
Το ρομπότ πυρόσβεσης της Hyundai αναμένεται να ξεκινήσει δοκιμές το δεύτερο εξάμηνο του 2025, αλλά οι λεπτομέρειες σχετικά με το μέγεθος της μπαταρίας του, την αυτονομία ή τις ταχύτητες φόρτισης παραμένουν άγνωστες προς το παρόν. Ωστόσο, είναι ένα τολμηρό και προληπτικό βήμα στην αντιμετώπιση ενός από τους πιο σοβαρούς προβληματισμούς για την ασφάλεια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr
Η Ferrari 250 GTO Bianco Speciale είναι το μοναδικό μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο σε αυτό το χρώμα και οι εκτιμήσεις για την τιμή που αναμένεται να πιάσει στη δημοπρασία της Mecum Auctions...
Η F1 ως γνωστόν επιβραβεύει τα καλύτερα pit stop στο σύνολο της χρονιάς, έτσι άλλη ομάδα μπορεί να έχει το ρεκόρ και άλλη να πάρει τον τίτλο της πιο συνεπούς, κάτι που συνέβη το 2025.
Θέλεις να δώσεις το παλιό σου αυτοκίνητο και να κερδίσεις αποκτώντας ένα ολοκαίνουργιο Citroen; To νέο πρόγραμμα "Απόσυρση από την CITROËN" είναι για σένα!
Μια κινέζικη φίρμα δείχνει στην Ευρώπη τι σημαίνει ποιότητα, πολυτέλεια και τεχνολογία αιχμής. H luxury SUV κατηγορία έχει πλέον τρομερό ανταγωνισμό και γεμάτο ουσία.
Καθώς η γερμανική εταιρεία στρέφεται αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση για το B-segment, με το ηλεκτρικό Polo να έρχεται από το 2026, προχωρά παράλληλα στην εκτίμηση πως τα θερμικά αυτοκίνητα πόλης...
Τετρακίνητο και με αυτονομία έως 426 χλμ. παρουσιάστηκε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota Urban Cruiser, ένα SUV πόλης με διευρυμένες δυνατότητες.
Τμήμα ενός αυτοκινητόδρομου 320 χλμ. με 265 γέφυρες και 17 τούνελ είναι το μεγαλύτερο τούνελ του κόσμου που βρίσκεται σε επαρχία της Κίνας.
Το νέο σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητού Qi2 της Nissan, λειτουργεί με μαγνήτες, ενεργή ψύξη και ισχύ 15W και υπόσχεται γρηγορότερη και κυρίως αξιόπιστη φόρτιση εν κινήσει.
Το Unimog κλείνει 80 χρόνια και το γιορτάζει με ένα concept που αποδεικνύει ότι μπορεί με την ίδια άνεση να σκαρφαλώνει σε βράχια και να παρκάρει μπροστά σε πεντάστερα ξενοδοχεία.
Η Lancia επιχειρεί να ξυπνήσει μνήμες από το ένδοξο παρελθόν της, όχι όμως με ένα αυτοκίνητο όπως θα περίμεναν όλοι, αλλά με ένα συλλεκτικό ρολόι με το σήμα HF στο καντράν του.
H BYD κάνει την έκπληξη με το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο της για την Ευρώπη καθώς παρουσίασε το Seal 5 DM-i ένα υβριδικό sedan.
Βροχή, καταιγίδα, ομίχλη ή τυφώνας. Δεν υπάρχουν συνθήκες που να μην μπορεί να προσομοιάσει το νέο κέντρο οδικής ασφάλειας της Geely για αυτό έχει ήδη 5 ρεκόρ Γκίνες.
Οι εορτασμοί των 70 ετών της Alpine ολοκληρώνονται για το 2025 με το τελευταίο video της σειράς στο οποίο μαθαίνουμε πως η φίρμα ετοιμάζεται για ανακοινώσεις μέσα στο 2026.
Η κόντρα μεταξύ Czinger και Koenigsegg στη Laguna Seca συνεχίζεται, όμως αυτή τη φορά η Jesko καλείται να καλύψει μια διαφορά 2 δευτερολέπτων στην επόμενή της απόπειρα.
Δύο κορυφαία brand παγκοσμίως παρουσιάζουν σε μια κοινή καμπάνια την αφοσίωσή τους στην ομαδικότητα που κρύβεται πίσω από κάθε επιτυχημένο αποτέλεσμα.
H Toyota έκανε ακόμα μια έξυπνη κίνηση και λάνσαρε το Aygo Χ Hybrid και πλέον είναι η μόνη φίρμα με υβριδικό αυτοκίνητο στo Α segment. Πήγαμε μέχρι την Φλωρεντία για να το οδηγήσουμε και αυτές είναι...