Τετάρτη, 18-Σεπ-2024 10:20
Επίσημο: Το Lotus Theory 1 είναι ένα hypercar όλο πράξη με 1.000 ίππους (εικόνες)
Αν δεν είναι η Lotus μέσα στο παιχνίδι των ηλεκτρικών hypercars τότε ποιος θα είναι και το πρωτότυπο Lotus Theory 1 έρχεται να το αποδείξει αυτό με την τεχνολογία και το βλέμμα του στο μέλλον και παράλληλα να κάνει τους Βρετανούς να πανηγυρίζουν γιατί επιστρέφουν με αυτόν τον τρόπο στην καρδιά της αυτοκίνησης, της ηλεκτρικής δηλαδή, όπως είναι σήμερα και θα είναι από εδώ και πέρα.
Το Lotus Theory 1 είναι ένα εντυπωσιακό τριθέσιο μοντέλο που δείχνει τα σχέδια της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να συνδυάσει την έξυπνη ψηφιακή τεχνολογία με την διασκεδαστική και συναρπαστική οδηγική εμπειρία, για την οποία είναι γνωστή η Lotus.
Όπως ίσχυε από την εποχή του Colin Chapman, όσο και αν ακούγεται ιεροσυλία να χρησιμοποιήσουμε το όνομά του σε ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο, η Lotus θέλει να προσφέρει μια ιδιαίτερη εμπειρία στον οδηγό, ο οποίος είναι στο επίκεντρο. Ακριβώς για αυτό έχουν ανακαλυφθεί ουσιαστικά τρόποι να παρέχεται η ενημέρωση που χρειάζεται για τις συνθήκες του δρόμου και το περιβάλλον μέσω των αισθήσεών του.
Αυτό σημαίνει πως έχουν προστεθεί φουσκωτές θήκες στα καθίσματα και στο τιμόνι για να παρέχουν εξατομικευμένη απτική ανάδραση, ειδοποιώντας διακριτικά τον οδηγό, για παράδειγμα, για επερχόμενες στροφές. Αυτά τα τεχνολογικά προηγμένα μαξιλαράκια φουσκώνουν κάτω από το δεξί ή το αριστερό χέρι, ανάλογα με την κατεύθυνση, προσφέροντας έναν λιγότερο αποσπαστικό τρόπο να μεταφέρουν σημαντικές πληροφορίες οδήγησης.
Ο οδηγός κάθεται σε κεντρική θέση, παρόμοια με την εμβληματική McLaren F1 του 1996, ενώ οι επιβάτες κάθονται πίσω του και στα στα πλάγια, σε μια διάταξη που έχουμε δει και στο T.50 του Gordon Murray.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο topgeargreece.gr
Νέα μονοθέσια, νέοι κινητήρες, νέα φιλοσοφία και όλα αλλάζουν στην F1. Η FIA και η Liberty Media παρουσίασαν τους νέους κανονισμούς και το νέο μονοθέσιο.
Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να ακυρώσει την απαγόρευση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035 δημιουργεί νέες αναταράξεις στους κυκλους της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τον τίτλο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026" για την Ελλάδα κατέκτησε το Fiat Grande Panda, τo compact SUV της δημοφιλούς κατηγορίας B που είναι διαθέσιμο σε μία πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης.
Η Formula 1 επιστρέφει σε μια χώρα με φανατικούς φιλάθλους του motorsport και από το 2027 θα επισκεφτεί μια από τις ομορφότερες πίστες στον πλανήτη.
Μια ακόμη πολύ επιθετική κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε η BYD Ευρώπης αυξάνοντας την εγγύηση χιλιομέτρων της μπαταρίας σε επίπεδα που δεν προσφέρει καμία άλλη εταιρεία.
Το νέο ID.Polo της Volkswagen που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, έρχεται με δύο επιλογές μπαταρίας, ισχύ από 114 ίππους και αυτονομία έως 450 χλμ.
H Ford υποσχέθηκε να αλλάξει την αγορά με αυτό το μοντέλο αλλά τελικά ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής του από το τέλος του 2025 και την επιστροφή στις θερμικές εκδόσεις.
Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι στην Ελλάδα γαλλικό premium hatchback που αποτελεί το κύριο δείγμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της DS. Δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...