Κυριακή, 08-Σεπ-2024 15:34
Αυτά είναι τα σχέδια της Stellantis για τις 14 φίρμες αυτοκινήτων του ομίλου
Πριν το καλοκαίρι είχε ξεκινήσει μια νέα συζήτηση σχετικά με το τι σκοπεύει να κάνει η Stellantis με τις 14 φίρμες που έχει ύπο την διαχείρισή της ως όμιλος. Μια αποστροφή ενός CEO ή μια πτώση στις πωλήσεις και τις προβλέψεις της εμπορικής πορείας είναι πράγματα που πυροδοτούν τέτοιες συζητήσεις, όμως τελικά φαίνεται πως δεν υπάρχει θέμα. Τουλάχιστον προς το παρόν.
Σε νέα δήλωσή της, η Stellantis ανακοίνωσε ότι "δεν επιδιώκει τις διακρίσεις για κανέναν από τα εμπορικά της σήματα" και επαναβεβαιώνει τη δέσμευσή της προς και τα 14 από αυτά. Επιπλέον, η αρχική υπόσχεση που δόθηκε το 2021 για τη διατήρηση όλων των "ισχυρών και εμβληματικών εμπορικών σημάτων" παραμένει σε ισχύ. Αυτό σημαίνει ότι εμπορικά σήματα όπως η Lancia, η DS Automobiles, η Abarth και οι υπόλοιποι θα παραμείνουν μέρος του ομίλου τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Η μακροπρόθεσμη αυτή δέσμευση από την Stellantis έρχεται μόλις έναν μήνα αφότου ο CEO υπαινίχθηκε ότι μη κερδοφόρα εμπορικά σήματα μπορεί να καταργηθούν. Ο Carlos Tavares δήλωσε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες που αιμορραγούν χρήματα θα κλείσουν: "Αν δεν βγάζουν χρήματα, θα τα κλείσουμε. Δεν μπορούμε να αντέξουμε να έχουμε εμπορικά σήματα που δεν κερδίζουν χρήματα".
Αμέσως μετά από αυτή τη δήλωση, το Reuters επικαλέστηκε ειδικούς της βιομηχανίας που είπαν ότι η Maserati μπορεί να πωληθεί και ότι είτε η Lancia είτε η DS Automobiles μπορεί να καταργηθούν. Ωστόσο, φαίνεται ότι τίποτα από αυτά δεν ισχύει, καθώς και τα 14 brands θα συνεχίσουν υπό την Stellantis.
Η Maserati για παράδειγμα ανανεώνει τη γκάμα της, οπότε χρειάζεται χρόνο για να αποδείξει την αξία της. Όσον αφορά τη DS, η Stellantis την χαρακτηρίζει premium μάρκα, μαζί με τις Alfa Romeo και Lancia, ενώ η Maserati είναι "πολυτελής", που είναι διαφορετικό όσο παράξενο και αν φαίνεται.
Η αλήθεια είναι πως η Stellantis κατά έναν περίεργο τρόπο έχει δημιουργήσει μόνη της τέτοιου είδους σπαζοκεφαλιές. Αποφάσισε ας πούμε να διαχωρίσει την DS από την Citroen ή την Abarth από την Fiat και να προσθέσει δύο φίρμες που κατά τεκμήριο λειτουργούν ανταγωνιστικά η κάθε μια προς την μητρική της.
Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού υπάρχουν αντίστοιχα προβλήματα καθώς η Chrysler είναι πλέον μια σκιά του πρώην ένδοξου εαυτού της. Έχοντας καταργήσει το γηρασμένο σεντάν 300C, έχει περιοριστεί σε ένα μόνο μοντέλο–το μίνι βαν Pacifica. Το χαρτοφυλάκιο της Dodge δεν ξεχειλίζει από προϊόντα, αλλά τουλάχιστον υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία με την προσθήκη του Hornet, αν και αυτό είναι μια ανασχεδιασμένη Alfa Romeo Tonale. Το νέο Charger έρχεται με ηλεκτρική και εξακύλινδρη ισχύ, αλλά ο V-8 δυστυχώς έχει πεθάνει.
Μέσα σε όλα αυτά μάλιστα η Stellantis έχει ανακοινώσει ήδη υπερήφανα πως διαθέτει το 51% σε μια κοινοπραξία που έχει φτιάξει με την κινεζική Leapmotor, τα αυτοκίνητα της οποίας θα εισάγει στην Ευρώπη. Άλλο ένα σκέλος δηλαδή στον εσωτερικό ανταγωνισμό.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr
Η Ferrari 250 GTO Bianco Speciale είναι το μοναδικό μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο σε αυτό το χρώμα και οι εκτιμήσεις για την τιμή που αναμένεται να πιάσει στη δημοπρασία της Mecum Auctions...
Η F1 ως γνωστόν επιβραβεύει τα καλύτερα pit stop στο σύνολο της χρονιάς, έτσι άλλη ομάδα μπορεί να έχει το ρεκόρ και άλλη να πάρει τον τίτλο της πιο συνεπούς, κάτι που συνέβη το 2025.
Θέλεις να δώσεις το παλιό σου αυτοκίνητο και να κερδίσεις αποκτώντας ένα ολοκαίνουργιο Citroen; To νέο πρόγραμμα "Απόσυρση από την CITROËN" είναι για σένα!
Μια κινέζικη φίρμα δείχνει στην Ευρώπη τι σημαίνει ποιότητα, πολυτέλεια και τεχνολογία αιχμής. H luxury SUV κατηγορία έχει πλέον τρομερό ανταγωνισμό και γεμάτο ουσία.
Καθώς η γερμανική εταιρεία στρέφεται αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση για το B-segment, με το ηλεκτρικό Polo να έρχεται από το 2026, προχωρά παράλληλα στην εκτίμηση πως τα θερμικά αυτοκίνητα πόλης...
Τετρακίνητο και με αυτονομία έως 426 χλμ. παρουσιάστηκε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota Urban Cruiser, ένα SUV πόλης με διευρυμένες δυνατότητες.
Τμήμα ενός αυτοκινητόδρομου 320 χλμ. με 265 γέφυρες και 17 τούνελ είναι το μεγαλύτερο τούνελ του κόσμου που βρίσκεται σε επαρχία της Κίνας.
Το νέο σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητού Qi2 της Nissan, λειτουργεί με μαγνήτες, ενεργή ψύξη και ισχύ 15W και υπόσχεται γρηγορότερη και κυρίως αξιόπιστη φόρτιση εν κινήσει.
Το Unimog κλείνει 80 χρόνια και το γιορτάζει με ένα concept που αποδεικνύει ότι μπορεί με την ίδια άνεση να σκαρφαλώνει σε βράχια και να παρκάρει μπροστά σε πεντάστερα ξενοδοχεία.
Η Lancia επιχειρεί να ξυπνήσει μνήμες από το ένδοξο παρελθόν της, όχι όμως με ένα αυτοκίνητο όπως θα περίμεναν όλοι, αλλά με ένα συλλεκτικό ρολόι με το σήμα HF στο καντράν του.
H BYD κάνει την έκπληξη με το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο της για την Ευρώπη καθώς παρουσίασε το Seal 5 DM-i ένα υβριδικό sedan.
Βροχή, καταιγίδα, ομίχλη ή τυφώνας. Δεν υπάρχουν συνθήκες που να μην μπορεί να προσομοιάσει το νέο κέντρο οδικής ασφάλειας της Geely για αυτό έχει ήδη 5 ρεκόρ Γκίνες.
Οι εορτασμοί των 70 ετών της Alpine ολοκληρώνονται για το 2025 με το τελευταίο video της σειράς στο οποίο μαθαίνουμε πως η φίρμα ετοιμάζεται για ανακοινώσεις μέσα στο 2026.
Η κόντρα μεταξύ Czinger και Koenigsegg στη Laguna Seca συνεχίζεται, όμως αυτή τη φορά η Jesko καλείται να καλύψει μια διαφορά 2 δευτερολέπτων στην επόμενή της απόπειρα.
Δύο κορυφαία brand παγκοσμίως παρουσιάζουν σε μια κοινή καμπάνια την αφοσίωσή τους στην ομαδικότητα που κρύβεται πίσω από κάθε επιτυχημένο αποτέλεσμα.
H Toyota έκανε ακόμα μια έξυπνη κίνηση και λάνσαρε το Aygo Χ Hybrid και πλέον είναι η μόνη φίρμα με υβριδικό αυτοκίνητο στo Α segment. Πήγαμε μέχρι την Φλωρεντία για να το οδηγήσουμε και αυτές είναι...