Παρασκευή, 06-Σεπ-2024 16:11
BMW: Ανακοίνωσε την παραγωγή αυτοκινήτου με υδρογόνο

Το ότι υπάρχουν κάποιοι κατασκευαστές που υποστηρίζουν το υδρογόνο ως ένα από τα μελλοντικά συστήματα κίνησης, είναι γνωστό. Το ότι οι Toyota και BMW είναι από τις εταιρείες που πρωτοστατούν στο κίνημα υπέρ της υδρογονοκίνησης, είναι επίσης γνωστό σε όσους παρακολουθούν από κοντά τις εξελίξεις στο χώρο.
Το νέο, είναι πως η BMW σχεδιάζει να φέρει στην παραγωγή ένα υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει το 2028 και θα το κάνει μαζί με την Toyota. Και τα δύο αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν τεχνολογία κυψελών καυσίμου "επόμενης γενιάς” πάνω στην οποία εργάζονται μαζί εδώ και χρόνια.
Δεν γνωρίζουμε ακόμη λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο παραγωγής, αν και έχουμε δει προηγουμένως τη BMW να δοκιμάζει τον υδρογονοκίνητο iX5. Αυτό το FCEV εφοδιαζόταν με έξι κιλά συμπιεσμένου υδρογόνου σε δύο δεξαμενές, οι οποίες του έδωσαν πάνω από 480 χιλιόμετρα αυτονομίας. Πιθανώς η εξελιγμένη εκδοχή της τεχνολογίας θα επιτυγχάνει ακόμη καλύτερη αυτονομία.
Η BMW αναφέρει ότι η έκδοση μαζικής παραγωγής θα αφορά μοντέλο που υπάρχει ήδη στην γκάμα, γεγονός που σημαίνει οτι θα προσφέρεται ως έκδοση κινητήρα και όχι ως αυτόνομο προϊόν. Αυτό που είναι επίσης ξεκάθαρο, είναι πως τα μοντέλα των BMW και Toyota θα έχουν διακριτές διαφορές.
Οι δύο εταιρείες έχουν δηλώσει ότι τα αντίστοιχα μοντέλα τους θα διατηρήσουν τις "ξεχωριστές ταυτότητες και τα χαρακτηριστικά της κάθε μάρκας”.
Ο Koji Sato, πρόεδρος της Toyota Motor Corp, δήλωσε: "Η BMW και η Toyota μοιράζονται το ίδιο πάθος για τα αυτοκίνητα και την πίστη στο "άνοιγμα της τεχνολογίας” και σε μια προσέγγιση "πολλαπλών οδών” για την ουδετερότητα του άνθρακα. Με βάση αυτές τις κοινές αξίες, θα εμβαθύνουμε τη συνεργασία μας σε προσπάθειες όπως η από κοινού ανάπτυξη συστημάτων κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς και η επέκταση των υποδομών, με στόχο την υλοποίηση μιας κοινωνίας υδρογόνου”.
Μια κοινωνία υδρογόνου ακούγεται αρκετά ακριβή ως υλοποίηση, αλλά ο Oliver Zipse, πρόεδρος της BMW, έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι σε ένα περιβάλλον όπου δεν υπάρχει υποδομή φόρτισης, το υδρογόνο είναι η μόνη λύση ουδέτερου άνθρακα. Ο Zipse, ωστόσο, δεν αναμένει ότι το εν λόγω σύστημα μετάδοσης κίνησης θα γίνει mainstream. Και αυτό θα μπορούσε να είναι το διαρκές εμπόδιο του υδρογόνου: η οικονομική αποδοτικότητα.
Χαμηλότερη ζήτηση συνήθως σημαίνει υψηλές τιμές. Αλλά με τη συνεργασία και των δύο στους όγκους παραγωγής, η μείωση του κόστους της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου φαντάζει εφικτός στόχος.
BMW και Toyota υπογραμμίζουν τέλος την ανάγκη ανάπτυξης υποδομών υδρογόνου σε συνεργασία με κυβερνήσεις και επενδυτές. Η ανάπτυξη ενός αξιόπιστου δικτύου ανεφοδιασμού υδρογόνου σε μόλις τρία χρόνια, ειδικά από τη στιγμή που κάθε σταθμός κοστίζει περίπου το ΑΕΠ μιας μικρής χώρας για να κατασκευαστεί, μπορεί να είναι λίγο αισιόδοξη.
Πηγή: topgeargreece.gr
Το πρόβλημα στον κλιματισμό ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έφερε στο προσκήνιο την πολιτική της εταιρείας να πληρώνει ένα ποσό στους πελάτες της, προκειμένου να μην προσφεύγουν στη...
Η Mercedes αλλάζει σχέδια, παρατείνοντας τη ζωή του βασικού της μοντέλου και ετοιμάζοντας ένα νέο, πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί κάτω από την CLA.
O επικεφαλής ανάπτυξης μεγάλης φίρμας ανέφερε πως με το AI η εταιρεία του θα φτιάχνει αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που φτιάχνονται τα γερμανικά bretzel.
Μετά την αναβίωση του fortwo ως #2, η Smart έρχεται να επιβεβαιώσει επίσημα την προσθήκη στη γκάμα της ενός ακόμη ονόματος από το παρελθόν της, που θα πλαισιώσει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Τα ανταλλακτικά αερόσακων της κινεζικής εταιρείας DTN μπορεί να είναι έως και 10 φορές φτηνότερα από τα γνήσια, αλλά μια σειρά ατυχών περιστατικών δημιουργεί σοβαρό ζήτημα ασφάλειας.
Ένα ακόμη μεγάλο όνομα από τον χώρο των supercars αναμένεται να ενδώσει στην τάση των SUV, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση το 2027, ακολουθούμενη από ένα sedan 2+2 θέσεων.
Ανατροπή έχουμε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς η άνοδος συγκεκριμένης ευρωπαϊκής φίρμας είναι εντυπωσιακή και αφήνει πίσω την Tesla -όμως το Model Y εξακολουθεί να είναι πρώτο σε...
Η Carpoint μεταμορφώνει το Dacia Bigster σε ένα μυώδες και επιθετικό SUV, με πακέτα που το κάνουν να ξεχωρίζει τόσο στον αστικό δρόμο όσο και στα δύσκολα off road μονοπάτια.
Η ανακοίνωση του 2022 για τη νέα γενιά των 718 Boxster και Cayman, ήταν πως θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, όμως η αναθεώρηση της στρατηγικής της Porsche φαίνεται πως δεν επηρεάζει μόνο τα SUV.
Η Τουρκία προσπαθεί να διασφαλίσει την δική της παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να αποκτήσει ακόμη πιο περίοπτη θέση στην παραγωγική διαδικασία που αφορά την Ευρώπη.
Σε μια εκτεταμένη επιχείρηση της αστυνομίας καταγράφηκαν σχεδόν 200 παραβάσεις για αλκοόλ και παραβίαση των ορίων ταχύτητας ενώ έγιναν ακόμη και συλλήψεις.
Η Zagato έδωσε στη δημοσιότητα μια εικόνα teaser του νέου hypercar που πρόκειται να παρουσιάσει τις επόμενες εβδομάδες, δίνοντας έμφαση στο χαμηλό βάρος και τον αναλογικό χαρακτήρα.
Έφυγε από τη ζωή ο Tom Matano, ο άνθρωπος που άλλαξε τον σχεδιασμό των σπορ αυτοκινήτων, δίνοντάς μας ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα όλων των εποχών, το Mazda MX-5 Miata.
Ο Ιταλός οδηγός αγώνων Fabio Barone βρέθηκε στο τιμόνι μιας Ferrari SF90 επιχειρώντας την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας στο πιο ασυνήθιστο περιβάλλον, το κατάστρωμα ενός αεροπλανοφόρου.
"Πρόκειται για έναν αγώνα για την κυριαρχία, όχι για την κερδοφορία", δηλώνει ένας γνωστός αναλυτής. Ας δούμε τι συμβαίνει με την αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας.
Ένα από τα πιο φιλόδοξα σχέδια που έχει δει ποτέ η Ευρώπη είναι το Mega Metro Starline, ένα τρένο με γραμμές σε όλη την Ήπειρο.