Παρασκευή, 06-Σεπ-2024 16:11
BMW: Ανακοίνωσε την παραγωγή αυτοκινήτου με υδρογόνο

Το ότι υπάρχουν κάποιοι κατασκευαστές που υποστηρίζουν το υδρογόνο ως ένα από τα μελλοντικά συστήματα κίνησης, είναι γνωστό. Το ότι οι Toyota και BMW είναι από τις εταιρείες που πρωτοστατούν στο κίνημα υπέρ της υδρογονοκίνησης, είναι επίσης γνωστό σε όσους παρακολουθούν από κοντά τις εξελίξεις στο χώρο.
Το νέο, είναι πως η BMW σχεδιάζει να φέρει στην παραγωγή ένα υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει το 2028 και θα το κάνει μαζί με την Toyota. Και τα δύο αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν τεχνολογία κυψελών καυσίμου "επόμενης γενιάς” πάνω στην οποία εργάζονται μαζί εδώ και χρόνια.
Δεν γνωρίζουμε ακόμη λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο παραγωγής, αν και έχουμε δει προηγουμένως τη BMW να δοκιμάζει τον υδρογονοκίνητο iX5. Αυτό το FCEV εφοδιαζόταν με έξι κιλά συμπιεσμένου υδρογόνου σε δύο δεξαμενές, οι οποίες του έδωσαν πάνω από 480 χιλιόμετρα αυτονομίας. Πιθανώς η εξελιγμένη εκδοχή της τεχνολογίας θα επιτυγχάνει ακόμη καλύτερη αυτονομία.
Η BMW αναφέρει ότι η έκδοση μαζικής παραγωγής θα αφορά μοντέλο που υπάρχει ήδη στην γκάμα, γεγονός που σημαίνει οτι θα προσφέρεται ως έκδοση κινητήρα και όχι ως αυτόνομο προϊόν. Αυτό που είναι επίσης ξεκάθαρο, είναι πως τα μοντέλα των BMW και Toyota θα έχουν διακριτές διαφορές.
Οι δύο εταιρείες έχουν δηλώσει ότι τα αντίστοιχα μοντέλα τους θα διατηρήσουν τις "ξεχωριστές ταυτότητες και τα χαρακτηριστικά της κάθε μάρκας”.
Ο Koji Sato, πρόεδρος της Toyota Motor Corp, δήλωσε: "Η BMW και η Toyota μοιράζονται το ίδιο πάθος για τα αυτοκίνητα και την πίστη στο "άνοιγμα της τεχνολογίας” και σε μια προσέγγιση "πολλαπλών οδών” για την ουδετερότητα του άνθρακα. Με βάση αυτές τις κοινές αξίες, θα εμβαθύνουμε τη συνεργασία μας σε προσπάθειες όπως η από κοινού ανάπτυξη συστημάτων κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς και η επέκταση των υποδομών, με στόχο την υλοποίηση μιας κοινωνίας υδρογόνου”.
Μια κοινωνία υδρογόνου ακούγεται αρκετά ακριβή ως υλοποίηση, αλλά ο Oliver Zipse, πρόεδρος της BMW, έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι σε ένα περιβάλλον όπου δεν υπάρχει υποδομή φόρτισης, το υδρογόνο είναι η μόνη λύση ουδέτερου άνθρακα. Ο Zipse, ωστόσο, δεν αναμένει ότι το εν λόγω σύστημα μετάδοσης κίνησης θα γίνει mainstream. Και αυτό θα μπορούσε να είναι το διαρκές εμπόδιο του υδρογόνου: η οικονομική αποδοτικότητα.
Χαμηλότερη ζήτηση συνήθως σημαίνει υψηλές τιμές. Αλλά με τη συνεργασία και των δύο στους όγκους παραγωγής, η μείωση του κόστους της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου φαντάζει εφικτός στόχος.
BMW και Toyota υπογραμμίζουν τέλος την ανάγκη ανάπτυξης υποδομών υδρογόνου σε συνεργασία με κυβερνήσεις και επενδυτές. Η ανάπτυξη ενός αξιόπιστου δικτύου ανεφοδιασμού υδρογόνου σε μόλις τρία χρόνια, ειδικά από τη στιγμή που κάθε σταθμός κοστίζει περίπου το ΑΕΠ μιας μικρής χώρας για να κατασκευαστεί, μπορεί να είναι λίγο αισιόδοξη.
Πηγή: topgeargreece.gr
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.