Τετάρτη, 04-Σεπ-2024 16:00
Αυτό περιμέναμε: Το ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5 θα έχει έκδοση off road (εικόνες)

Μόλις πριν λίγους μήνες, γράφαμε για τις αλλαγές που φέρνει η ανανέωση του ηλεκτρικού Kia EV6 που ξεκινάει την εμπορική του πορεία ως MY2025. Η επόμενη χρονιά όπως είναι φυσικό, φέρνει αλλαγές και για το αντίστοιχο ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai, το Ioniq 5.
Κάποιες από αυτές, έχουν στόχο τη βελτίωση της πρακτικότητας, όπως η τοποθέτηση πίσω υαλοκαθαριστήρα, ενώ κάποιες άλλες είναι ακόμη πιο ουσιαστικές, όπως η μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία. Αναμφίβολα όμως, ένα από τα σημαντικότερα νέα, είναι η προσθήκη στη γκάμα της έκδοσης XRT, με off road παρουσιαστικό και αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός ασφάλτου. Φυσικά στην διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες και AWD.
Το Ioniq 5 XRT αποκτά ελαστικά παντός εδάφους, ψηλότερη ανάρτηση κατά 2,28 εκατοστά, ένα αποκλειστικό "digital camo” κάλυμμα στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, μοναδικές μαύρες ματ ζάντες, μαύρες λεπτομέρειες περιμετρικά του αμαξώματος, κόκκινους γάντζους ρυμούλκησης και επενδύσεις καθισμάτων αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη έκδοση.
Βέβαια μπορεί η εμφάνιση να υπαινίσσεται πως το Ioniq 5 XRT είναι έτοιμο για όλα, όμως μην πέσεις στην παγίδα να θεωρήσεις πως έχεις να κάνεις με ένα καθαρόαιμο off road. Κι αυτό γιατί ακόμη και μετά τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει, η συνολική του απόσταση από το έδαφος είναι περίπου 17,7 εκατοστά, δηλαδή μικρότερη από εκείνη ενός Toyota RAV4 ή ενός Subaru Crosstrek.
Από την άλλη πλευρά, η έκδοση XRT λογικά θα είναι σε θέση να τα καταφέρει στους περισσότερους χωματόδρομους χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Πάντως η Hyundai ανακοινώνει ακόμη και στοιχεία που συναντάμε σε σκληροτράχηλα μοντέλα off road, όπως η γωνία προσέγγισης των 19,8 μοιρών και η γωνία αναχώρησης 30 μοιρών, από 17,5 και 25,4 μοίρες, αντίστοιχα, στο συμβατικό Ioniq 5.
Και φυσικά, με το ανανεωμένο Ioniq 5 θα μπορείς να φτάσεις και πιο μακριά, έστω και λίγο, χάρη στην αύξηση της μπαταρίας από 77,4 σε 84 kWh. Σε επίπεδο αυτονομίας, αυτό μεταφράζεται σε λίγο πάνω από 500 χιλιόμετρα για την πισωκίνητη έκδοση (είχε περίπου 485 χιλιόμετρα). Οι AWD εκδόσεις θα έχουν αυτονομίες που θα κυμαίνονται μεταξύ 400 και 450 χιλιομέτρων, με το υπάρχον Ioniq 5 AWD να έχει όριο τα 418 χιλιόμετρα.
Πιθανολογούμε πως η αυτονομία των 400 χιλιομέτρων θα αφορά την έκδοση XRT, εξαιτίας του αυξημένου ύψους και του τύπου των ελαστικών. Τέλος, να σημειωθεί πως τα Ioniq 5 που προορίζονται για την αγορά των ΗΠΑ, θα εφοδιάζονται από το εργοστάσιο με τη θύρα NACS της Tesla, παρέχοντας πρόσβαση χωρίς προσαρμογέα σε 17.000 Superchargers της Tesla.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.