Δευτέρα, 02-Σεπ-2024 13:15
Τα ταξί χωρίς οδηγό της Baidu έχουν κάνει 7 εκατομμύρια πληρώμενες διαδρομές

Στις 22 Αυγούστου, η Baidu αποκάλυψε ότι η πλατφόρμα μετακίνησης αυτόνομων ταξί Apollo Go πραγματοποίησε περίπου 899.000 διαδρομές το δεύτερο τρίμηνο του 2024, μια αύξηση 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Από τις αρχές του έτους μέχρι τις 28 Ιουλίου, το Apollo Go έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 7 εκατομμύρια διαδρομές. Σε σύγκριση με την υπηρεσία ρομποτάξι της Google που προσφέρει η Waymo, η εταιρεία γνωστοποίησε την Τρίτη ότι πλέον πραγματοποιεί περισσότερες από 100.000 πληρωμένες διαδρομές κάθε εβδομάδα στο Λος Άντζελες, το Σαν Φρανσίσκο και το Φοίνιξ μαζί.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Pacific Securities, μιας κινεζικής επενδυτικής τράπεζας και χρηματιστηριακής εταιρείας, το μέγεθος της αγοράς των ρομποταξί στην Κίνα αναμένεται να ξεπεράσει τα 1,18 τρισ. γιουάν (περίπου 148,4 δισ. ευρώ) και τα 2,93 τρισ. γιουάν (περίπου 368,2 δισ. ευρώ) το 2025 και το 2030, αντίστοιχα.
Η ιστορία της Baidu με τα οχήματα χωρίς οδηγό χρονολογείται από το 2013, όταν η εταιρεία δημιούργησε έναν επιχειρηματικό όμιλο ευφυούς οδήγησης. Εκείνη τη χρονιά, η Baidu κυκλοφόρησε το "Apollo Project" στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Στη συνέχεια, το 2017, η εταιρεία εγκαινίασε την Apollo Open Platform, μια τεχνολογική πλατφόρμα ανοικτού κώδικα για αυτοκινούμενα οχήματα.
Εκείνη την εποχή, ο Wang Jin, τότε επικεφαλής της επιχείρησης αυτόνομων αυτοκινήτων της Baidu, δήλωσε για τον ραγδαία αναπτυσσόμενο κλάδο: "Τρία χρόνια για να υλοποιήσουμε την εμπορική εφαρμογή, πέντε χρόνια για να επιτύχουμε μαζική παραγωγή και δέκα χρόνια για να αλλάξουμε τον τρόπο που ταξιδεύουμε”.
Το 2019, η Baidu ασχολήθηκε εκτενώς με τα ρομποτάξι, στα οποία μέσω της εφαρμογής Apollo Go ξεκίνησε επανδρωμένες υπηρεσίες δοκιμαστικής λειτουργίας στην Κίνα.
Τον Μάιο του τρέχοντος έτους, η Baidu ανακοίνωσε επίσημα στην Apollo Day ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα αναμένεται να βγάλει τα έξοδά της στην πόλη Wuhan μέχρι το τέλος του 2024 και να είναι κερδοφόρα μέχρι το 2025.
Προηγουμένως, ο Wang Yunpeng, αντιπρόεδρος της Baidu, μοιράστηκε ότι το συνολικό κόστος του ρομποτικού ταξί 5ης γενιάς Apollo Go ήταν 480.000 γιουάν (60.385 ευρώ) και ότι το όχημα μπορεί να λειτουργήσει αξιόπιστα για πέντε χρόνια.
Για την περαιτέρω μείωση του κόστους, η Baidu ανακοίνωσε τον Μάιο του τρέχοντος έτους ότι το κόστος του ρομποταξί 6ης γενιάς (γνωστό ως RT6) έχει μειωθεί στα 204.600 γιουάν (25.475 ευρώ ) και σχεδιάζει να αναπτύξει 1.000 μονάδες το τέταρτο τρίμηνο για να επιτύχει λειτουργία 24/7 στην πόλη Wuhan.
Αξίζει να σημειωθεί πως το κύριο σύστημα αυτόνομης οδήγησης του RT6 παρέχεται από την Hesai και περιλαμβάνει τέσσερα LiDAR AT128 υπερ-υψηλής ευκρίνειας προσφέροντας εμβέλεια ανίχνευσης έως και 200 μέτρα.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr
O Romain Grosjean οδήγησε μονοθέσιο της F1 για πρώτη φορά μετά το συγκλονιστικό ατύχημα του Μπαχρέιν το 2020 στην πιο συγκινητική επιστροφή της F1.
Η δυναμική είσοδος της Xiaomi στην αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζεται όσο η εταιρεία πλησιάζει στο παγκόσμιο άνοιγμά της στην αγορά
Η κατηγορία των C-SUV είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην ελληνική αγορά και η Toyota διαθέτει εκεί δύο προτάσεις που λειτουργούν συμπληρωματικά, το C-HR και την Corolla Cross.
Η χαμηλή ζήτηση στην αγορά αυτοκινήτου οδηγεί σε παύση εργασίας σε έξι ευρωπαϊκά εργοστάσια για τον μεγαλύτεορ όμιλο αυτοκινήτων.
Ένας θρύλος της κλασικής αυτοκίνησης ξαναζωντανεύει στην Ελλάδα. Το "1000 Miglia", αποτελεί το πιο διάσημο event ιστορικών αυτοκινήτων και έρχεται στην Ελλάδα για να προσφέρει μια ανεπανάληπτη...
Το πρόβλημα στον κλιματισμό ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έφερε στο προσκήνιο την πολιτική της εταιρείας να πληρώνει ένα ποσό στους πελάτες της, προκειμένου να μην προσφεύγουν στη...
Η Mercedes αλλάζει σχέδια, παρατείνοντας τη ζωή του βασικού της μοντέλου και ετοιμάζοντας ένα νέο, πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί κάτω από την CLA.
O επικεφαλής ανάπτυξης μεγάλης φίρμας ανέφερε πως με το AI η εταιρεία του θα φτιάχνει αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που φτιάχνονται τα γερμανικά bretzel.
Μετά την αναβίωση του fortwo ως #2, η Smart έρχεται να επιβεβαιώσει επίσημα την προσθήκη στη γκάμα της ενός ακόμη ονόματος από το παρελθόν της, που θα πλαισιώσει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Τα ανταλλακτικά αερόσακων της κινεζικής εταιρείας DTN μπορεί να είναι έως και 10 φορές φτηνότερα από τα γνήσια, αλλά μια σειρά ατυχών περιστατικών δημιουργεί σοβαρό ζήτημα ασφάλειας.
Ένα ακόμη μεγάλο όνομα από τον χώρο των supercars αναμένεται να ενδώσει στην τάση των SUV, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση το 2027, ακολουθούμενη από ένα sedan 2+2 θέσεων.
Ανατροπή έχουμε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς η άνοδος συγκεκριμένης ευρωπαϊκής φίρμας είναι εντυπωσιακή και αφήνει πίσω την Tesla -όμως το Model Y εξακολουθεί να είναι πρώτο σε...
Η Carpoint μεταμορφώνει το Dacia Bigster σε ένα μυώδες και επιθετικό SUV, με πακέτα που το κάνουν να ξεχωρίζει τόσο στον αστικό δρόμο όσο και στα δύσκολα off road μονοπάτια.
Η ανακοίνωση του 2022 για τη νέα γενιά των 718 Boxster και Cayman, ήταν πως θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, όμως η αναθεώρηση της στρατηγικής της Porsche φαίνεται πως δεν επηρεάζει μόνο τα SUV.
Η Τουρκία προσπαθεί να διασφαλίσει την δική της παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να αποκτήσει ακόμη πιο περίοπτη θέση στην παραγωγική διαδικασία που αφορά την Ευρώπη.
Σε μια εκτεταμένη επιχείρηση της αστυνομίας καταγράφηκαν σχεδόν 200 παραβάσεις για αλκοόλ και παραβίαση των ορίων ταχύτητας ενώ έγιναν ακόμη και συλλήψεις.