Δευτέρα, 02-Σεπ-2024 13:15
Τα ταξί χωρίς οδηγό της Baidu έχουν κάνει 7 εκατομμύρια πληρώμενες διαδρομές

Στις 22 Αυγούστου, η Baidu αποκάλυψε ότι η πλατφόρμα μετακίνησης αυτόνομων ταξί Apollo Go πραγματοποίησε περίπου 899.000 διαδρομές το δεύτερο τρίμηνο του 2024, μια αύξηση 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Από τις αρχές του έτους μέχρι τις 28 Ιουλίου, το Apollo Go έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 7 εκατομμύρια διαδρομές. Σε σύγκριση με την υπηρεσία ρομποτάξι της Google που προσφέρει η Waymo, η εταιρεία γνωστοποίησε την Τρίτη ότι πλέον πραγματοποιεί περισσότερες από 100.000 πληρωμένες διαδρομές κάθε εβδομάδα στο Λος Άντζελες, το Σαν Φρανσίσκο και το Φοίνιξ μαζί.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Pacific Securities, μιας κινεζικής επενδυτικής τράπεζας και χρηματιστηριακής εταιρείας, το μέγεθος της αγοράς των ρομποταξί στην Κίνα αναμένεται να ξεπεράσει τα 1,18 τρισ. γιουάν (περίπου 148,4 δισ. ευρώ) και τα 2,93 τρισ. γιουάν (περίπου 368,2 δισ. ευρώ) το 2025 και το 2030, αντίστοιχα.
Η ιστορία της Baidu με τα οχήματα χωρίς οδηγό χρονολογείται από το 2013, όταν η εταιρεία δημιούργησε έναν επιχειρηματικό όμιλο ευφυούς οδήγησης. Εκείνη τη χρονιά, η Baidu κυκλοφόρησε το "Apollo Project" στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Στη συνέχεια, το 2017, η εταιρεία εγκαινίασε την Apollo Open Platform, μια τεχνολογική πλατφόρμα ανοικτού κώδικα για αυτοκινούμενα οχήματα.
Εκείνη την εποχή, ο Wang Jin, τότε επικεφαλής της επιχείρησης αυτόνομων αυτοκινήτων της Baidu, δήλωσε για τον ραγδαία αναπτυσσόμενο κλάδο: "Τρία χρόνια για να υλοποιήσουμε την εμπορική εφαρμογή, πέντε χρόνια για να επιτύχουμε μαζική παραγωγή και δέκα χρόνια για να αλλάξουμε τον τρόπο που ταξιδεύουμε”.
Το 2019, η Baidu ασχολήθηκε εκτενώς με τα ρομποτάξι, στα οποία μέσω της εφαρμογής Apollo Go ξεκίνησε επανδρωμένες υπηρεσίες δοκιμαστικής λειτουργίας στην Κίνα.
Τον Μάιο του τρέχοντος έτους, η Baidu ανακοίνωσε επίσημα στην Apollo Day ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα αναμένεται να βγάλει τα έξοδά της στην πόλη Wuhan μέχρι το τέλος του 2024 και να είναι κερδοφόρα μέχρι το 2025.
Προηγουμένως, ο Wang Yunpeng, αντιπρόεδρος της Baidu, μοιράστηκε ότι το συνολικό κόστος του ρομποτικού ταξί 5ης γενιάς Apollo Go ήταν 480.000 γιουάν (60.385 ευρώ) και ότι το όχημα μπορεί να λειτουργήσει αξιόπιστα για πέντε χρόνια.
Για την περαιτέρω μείωση του κόστους, η Baidu ανακοίνωσε τον Μάιο του τρέχοντος έτους ότι το κόστος του ρομποταξί 6ης γενιάς (γνωστό ως RT6) έχει μειωθεί στα 204.600 γιουάν (25.475 ευρώ ) και σχεδιάζει να αναπτύξει 1.000 μονάδες το τέταρτο τρίμηνο για να επιτύχει λειτουργία 24/7 στην πόλη Wuhan.
Αξίζει να σημειωθεί πως το κύριο σύστημα αυτόνομης οδήγησης του RT6 παρέχεται από την Hesai και περιλαμβάνει τέσσερα LiDAR AT128 υπερ-υψηλής ευκρίνειας προσφέροντας εμβέλεια ανίχνευσης έως και 200 μέτρα.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.