Κυριακή, 01-Σεπ-2024 09:30
25 χρόνια Skoda Fabia: Πώς να κοστίζεις λίγο και να αξίζεις πολύ

Για 25 χρόνια, η Skoda Fabia αποτελεί θεμέλιο της γκάμας της εταιρείας. Μαζί με το Skoda Octavia, έχει μια συνεχή παραγωγή και έχει γίνει το δεύτερο πιο επιτυχημένο μοντέλο της εταιρείας όλων των εποχών.
Μέσα από τέσσερις γενιές, η Skoda Fabia έχει θέσει πρότυπα στον τομέα της πρακτικότητας, της άνεσης και της αξίας, κερδίζοντας αμέτρητα βραβεία.
Το Ηνωμένο Βασίλειο μαζί με τη Γερμανία, την Τσεχία και την Πολωνία, έχουν αποδειχτεί οι κορυφαίες αγορές για την Skoda Fabia στην Ευρώπη, ωστόσο και οι μικρότερες χώρες αυτής, έχουν συνδράμει σημαντικά στις συνολικές πωλήσεις του αυτοκινήτου, που έχουν φτάσει τα 4.9 εκατομμύρια, μαζί με τις μερικές εκατοντάδες χιλιάδες της τρέχουσας, 4ης γενιάς.
Σχεδόν 1,8 εκατομμύρια παραδείγματα του πρώτου μοντέλου κατασκευάστηκαν, με το δεύτερο μοντέλο να προσθέτει 1,7 εκατομμύρια στην συνολική παραγωγή. Μέχρι σήμερα, περισσότερες από 4,9 εκατομμύρια Fabia έχουν κατασκευαστεί από το 1999, με μόνο το Octavia να την ξεπερνά στη γκάμα της Skoda.
Η απήχηση της Fabia είναι εντυπωσιακά ευρεία. Ενώ τα entry level μοντέλα προσέφεραν σε πολλούς αγοραστές την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα καινούριο αυτοκίνητο για πρώτη φορά, τα μοντέλα RS προσέφεραν στη σειρά Fabia έναν πιο σπορ χαρακτήρα.
Διαβάστε ολόκληρο το αφιέρωμα στο topgeargreece.gr
Ένας θρύλος της κλασικής αυτοκίνησης ξαναζωντανεύει στην Ελλάδα. Το "1000 Miglia", αποτελεί το πιο διάσημο event ιστορικών αυτοκινήτων και έρχεται στην Ελλάδα για να προσφέρει μια ανεπανάληπτη...
Το πρόβλημα στον κλιματισμό ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έφερε στο προσκήνιο την πολιτική της εταιρείας να πληρώνει ένα ποσό στους πελάτες της, προκειμένου να μην προσφεύγουν στη...
Η Mercedes αλλάζει σχέδια, παρατείνοντας τη ζωή του βασικού της μοντέλου και ετοιμάζοντας ένα νέο, πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί κάτω από την CLA.
O επικεφαλής ανάπτυξης μεγάλης φίρμας ανέφερε πως με το AI η εταιρεία του θα φτιάχνει αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που φτιάχνονται τα γερμανικά bretzel.
Μετά την αναβίωση του fortwo ως #2, η Smart έρχεται να επιβεβαιώσει επίσημα την προσθήκη στη γκάμα της ενός ακόμη ονόματος από το παρελθόν της, που θα πλαισιώσει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Τα ανταλλακτικά αερόσακων της κινεζικής εταιρείας DTN μπορεί να είναι έως και 10 φορές φτηνότερα από τα γνήσια, αλλά μια σειρά ατυχών περιστατικών δημιουργεί σοβαρό ζήτημα ασφάλειας.
Ένα ακόμη μεγάλο όνομα από τον χώρο των supercars αναμένεται να ενδώσει στην τάση των SUV, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση το 2027, ακολουθούμενη από ένα sedan 2+2 θέσεων.
Ανατροπή έχουμε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς η άνοδος συγκεκριμένης ευρωπαϊκής φίρμας είναι εντυπωσιακή και αφήνει πίσω την Tesla -όμως το Model Y εξακολουθεί να είναι πρώτο σε...
Η Carpoint μεταμορφώνει το Dacia Bigster σε ένα μυώδες και επιθετικό SUV, με πακέτα που το κάνουν να ξεχωρίζει τόσο στον αστικό δρόμο όσο και στα δύσκολα off road μονοπάτια.
Η ανακοίνωση του 2022 για τη νέα γενιά των 718 Boxster και Cayman, ήταν πως θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, όμως η αναθεώρηση της στρατηγικής της Porsche φαίνεται πως δεν επηρεάζει μόνο τα SUV.
Η Τουρκία προσπαθεί να διασφαλίσει την δική της παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να αποκτήσει ακόμη πιο περίοπτη θέση στην παραγωγική διαδικασία που αφορά την Ευρώπη.
Σε μια εκτεταμένη επιχείρηση της αστυνομίας καταγράφηκαν σχεδόν 200 παραβάσεις για αλκοόλ και παραβίαση των ορίων ταχύτητας ενώ έγιναν ακόμη και συλλήψεις.
Η Zagato έδωσε στη δημοσιότητα μια εικόνα teaser του νέου hypercar που πρόκειται να παρουσιάσει τις επόμενες εβδομάδες, δίνοντας έμφαση στο χαμηλό βάρος και τον αναλογικό χαρακτήρα.
Έφυγε από τη ζωή ο Tom Matano, ο άνθρωπος που άλλαξε τον σχεδιασμό των σπορ αυτοκινήτων, δίνοντάς μας ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα όλων των εποχών, το Mazda MX-5 Miata.
Ο Ιταλός οδηγός αγώνων Fabio Barone βρέθηκε στο τιμόνι μιας Ferrari SF90 επιχειρώντας την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας στο πιο ασυνήθιστο περιβάλλον, το κατάστρωμα ενός αεροπλανοφόρου.
"Πρόκειται για έναν αγώνα για την κυριαρχία, όχι για την κερδοφορία", δηλώνει ένας γνωστός αναλυτής. Ας δούμε τι συμβαίνει με την αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας.