Τετάρτη, 28-Αυγ-2024 13:05
Γιατί η Hyundai ετοιμάζει νέα υβριδικά συστήματα με αυτονομία 900 χιλιόμετρα

Επικαλούμενη "την πρόσφατη επιβράδυνση" της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων, η Hyundai θα στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό στα υβριδικά οχήματα, παρουσιάζοντας δύο νέα βενζινο-ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, διπλασιάζοντας τον αριθμό των υβριδικών προτάσεων παγκοσμίως -και εισάγοντας την τεχνολογία σε όλη την premium φίρμα Genesis.
Η νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει τώρα ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις υβριδικών οχημάτων θα υπερτριπλασιαστούν σε 1,33 εκατομμύρια οχήματα το 2028, καθώς τοποθετεί την τεχνολογία ως αντιστάθμισμα έναντι του μειωμένου ενδιαφέροντος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Πρόκειται για νούμερο υπερδιπλάσιο από τα 510.000 υβριδικά οχήματα που η Hyundai προβλέπει να πουλήσει φέτος.
Στα σκαριά βρίσκεται ένα νέο σύστημα ηλεκτρικού οχήματος εκτεταμένης εμβέλειας που κινεί τους τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα, αλλά χρησιμοποιεί έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης για την επαναφόρτιση της μπαταρίας του κινητήρα.
Πρόκειται για ένα σύστημα που δεν βλέπουμε πρώτη φορά και στην ουσία ένα θερμικός κινητήρας παίζει τον ρόλο της γεννήτριας για να τροφοδοτεί την μπαταρία και δεν εμπλέκεται στην κίνηση των τροχών, την οποία αναλαμβάνει ηλεκτροκινητήρας -ένας ή περισσότεροι. Αυτά τα αυτοκίνητα τα λέμε πλέον EREV.
Η Hyundai θα παρουσιάσει επίσης μια δεύτερη γενιά του υπάρχοντος υβριδικού της συστήματος σε οχήματα παραγωγής από τον Ιανουάριο του 2025. Αυτή η αναβάθμιση θα αναπτυχθεί σε ολόκληρη τη γκάμα, από τα μικρά οχήματα έως τα μεγάλα και πολυτελή μοντέλα, και θα χρησιμοποιηθεί επίσης στην premium μάρκα Genesis.
Ο νέος υβριδικός στόχος είναι περίπου 40% υψηλότερος από τον υβριδικό στόχο που είχε θέσει η Hyundai μόλις πέρυσι.
Οι πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν σε 220.000 το 2028, από περίπου 150.000 φέτος.
Ο διευθύνων σύμβουλος Jaehoon Chang περιέγραψε το όραμα στις 28 Αυγούστου στην παρουσίαση της ετήσιας CEO Investor Day της εταιρείας. Είπε ότι η παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών επιβραδύνεται και η εταιρεία πρέπει να απαντήσει.
"Κοιτάζοντας πίσω στο περασμένο έτος, υπήρξαν σημαντικές αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου, με τις ρόδινες προβλέψεις για τη μετάβαση στα EV να δίνουν τη θέση τους σε αυξημένες ανησυχίες", δήλωσε ο Chang.
"Η μετάβαση στα EVs επιβραδύνεται επί του παρόντος", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος. "Και με την πρόσφατη επιβράδυνση της μετάβασης στα EV, η ζήτηση για υβριδικά έχει αυξηθεί".
Η αναθεωρημένη στρατηγική ηλεκτροκίνησης του Chang ήρθε καθώς περιέγραψε ένα ευρύ φάσμα πρωτοβουλιών για την αυτοκινητοβιομηχανία. Τα ανώτατα στελέχη στην ενημέρωση μίλησαν για σχέδια σχετικά με νέες τεχνολογίες μπαταριών, οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό, ενέργεια υδρογόνου, τεχνικές κατασκευής και εμπορικά οχήματα.
Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι τα επόμενα 10 χρόνια θα επενδύσει 54,5 τρισεκατομμύρια γουόν (40,99 δισεκατομμύρια δολάρια) σε Ε&Α και 51,6 τρισεκατομμύρια γουόν (38,81 δισεκατομμύρια δολάρια) σε κεφαλαιουχικές δαπάνες για την ανάπτυξη.
Η υβριδική στροφή της Hyundai έρχεται καθώς οι διεθνείς αντίπαλοι επανεξετάζουν τις επενδύσεις σε αμιγώς ηλεκτρικά και ρίχνουν μια νέα ματιά στα βενζινοηλεκτρικά συστήματα κίνησης ως μια οικονομικά αποδοτική τεχνολογία γέφυρα.
"Βραχυπρόθεσμα, θα ανταποκριθούμε στενά σε οποιεσδήποτε αλλαγές στη ζήτηση της αγοράς", δήλωσε ο Τσανγκ.
Στην εκδήλωση για το 2023, ο Τσανγκ δήλωσε ότι οι πωλήσεις EV αυξάνονται ταχύτερα από ό,τι αναμενόταν και αύξησε τον στόχο της εταιρείας για τις πωλήσεις EV σε 2 εκατομμύρια EV ετησίως έως το 2030, από τον προηγούμενο στόχο των 1,87 εκατομμυρίων.
Φέτος, η Hyundai διατήρησε αυτόν τον στόχο EV αμετάβλητο στα 2 εκατομμύρια εν μέσω μεταβαλλόμενων τάσεων της αγοράς, ενώ τα υβριδικά αναδείχθηκαν ως το σαφές επίκεντρο των βελτιωμένων σχεδίων επέκτασης της εταιρείας.
Η Hyundai θα καθυστερήσει το λανσάρισμα ορισμένων προϊόντων EV προκειμένου να βελτιώσει την αξία και την ανταγωνιστικότητα των τιμών τους και η εταιρεία θα στηριχθεί στα υβριδικά, ενώ η ζήτηση EV θα σταθεροποιηθεί, δήλωσε ο Chang.
"Είναι μια ευκαιρία για εμάς να αγοράσουμε χρόνο για να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για τα EV", δήλωσε ο Τσανγκ.
Η νέα τεχνολογία range-extender, ένα είδος υβριδικού σειράς, παρουσιάστηκε ως η καλύτερη λύση και για τους δύο κόσμους για τους πελάτες που θέλουν την αίσθηση οδήγησης ενός EV αλλά την εμβέλεια της παλιάς σχολής εσωτερικής καύσης. Οι τροχοί θα κινούνται από ηλεκτροκινητήρες. Αλλά επειδή μπορεί να ανεφοδιάζεται με καύσιμα στην αντλία, μπορεί να επιτύχει αυτονομία οδήγησης άνω των 900 χιλιομέτρων με πλήρη φόρτιση.
Η τεχνολογία, την οποία η νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία αποκαλεί EREV, θα επιτρέψει πιο προσιτά ηλεκτροκίνητα οχήματα, επειδή τα συστήματα δεν απαιτούν μεγάλες, δαπανηρές μπαταρίες όπως αυτές των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Το σύστημα EREV θα επιτρέπει επίσης την τετρακίνηση μέσω μιας διάταξης δύο κινητήρων.
Η μπαταρία θα κοστίζει περίπου το ένα τρίτο από αυτό που κοστίζει σε ένα EV, δήλωσε ο Τσανγκ. Και ενώ η εγκατάσταση θα έχει κινητήρα, δεν θα έχει το πρόσθετο κόστος ενός κιβωτίου ταχυτήτων, όπως συμβαίνει με ένα παραδοσιακό βενζινοκίνητο όχημα.
Πηγή: Automotive News Europe
Το Top Gear παρουσιάζει απ' ευθείας από το Maranello τις πληροφορίες που αφορούν το επερχόμενο πρώτο ηλεκτρικό hypercar της Ferrari.
Στο Japan Mobility Show 2025, η Mazda θα παρουσιάσει μεταξύ άλλων ένα νέο εντυπωσιακό concept με χαρακτηριστικά σπορ μοντέλου, που θα επηρεάσει την αισθητική και την τεχνολογία των μελλοντικών της...
Γεμάτο ήταν το δελτίο της Αστυνομίας της Θεσσαλονίκης καθώς σε μια νύχτα συνέβησαν περιστατικά που δείχνουν μια κατάσταση ζούγκλας στους δρόμους της πόλης.
Με το νέο RAV4, οι Ιάπωνες επιχειρούν να καλύψουν μεγάλο μέρος του χαμένου εδάφους σε έναν συγκεκριμένο και πολύ κρίσιμο τομέα των αυτοκινήτων στην εποχή μας.
Ένα από τα πιο λατρεμένα και πρακτικά αυτοκίνητα πόλης που έχουν υπάρξει ποτέ είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα για παραγγελία με τιμή περί τις 15.000 ευρώ και πλούσιο εξοπλισμό.
Στην ανανεωμένη του εκδοχή, το κορυφαίο Grand Wagoneer γίνεται το πρώτο μοντέλο της Jeep που αποκτά έκδοση με range extender, κάτι που πιθανώς σηματοδοτεί μια νέα προσέγγιση στα συστήματα κίνησης.
Η αρνητική εμπορική πορεία του Tesla Cybertruck δείχνει μη αναστρέψιμη, με τον Elon Musk να επιχειρεί να σώσει τα προσχήματα κατευθύνοντας τα απούλητα pickup στις εταιρείες του.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μετά από πέντε χρόνια διεξαγωγής με έδρα τη Λαμία από το 2026 θα μεταφερθεί σε μια άλλη έντονα ακροπολική και αγωνιστική περιφέρεια.
Έπειτα από σχεδόν έξι χρόνια παρουσίας ήρθε η ώρα για την ανανέωση της Alfa Romeo Tonale που μοιάζει πιο αναγκαία από ποτέ για να τονώσει τις πωλήσεις του μεσαίου ιταλικού SUV.
Δύο συλλήψεις έκανε η Διώξη Κυβερνοεγκλήματος με τις οποίες κατάφερε ένα μεγάλο πλήγμα στην ενημέρωση των οδηγών για μπλόκα στους δρόμους.
Το νέο Experience Center της Porsche που θα γίνει στη Σιγκαπούρη και θα ανοίξει τις πύλες του το 2026 έχει ένα χαρακτηριστικό που δεν συναντάς σε παρόμοιους χώρους.
Το παγκόσμιο ρεκόρ για τα περισσότερα χιλιόμετρα με ένα αυτοκίνητο που ανήκει σε ένα μόνο άτομο, αφορά ένα Volvo P1800 και ξεπερνά κάθε φαντασία.
Το βίντεο ενός Tesla που ψάχνει για θέση στάθμευσης σε ένα υπαίθριο πάρκινγκ, αποτέλεσε αφορμή για ένα σχόλιο του Elon Musk που μας προετοιμάζει για ένα μέλλον βγαλμένο από ταινία.
Το θέμα με τις χειρολαβές των αυτοκινήτων έρχεται ξανά στο προσκήνιο μετά το σοκαριστικό δυστύχημα ενός Xiaomi SU7 Ultra στο οποίο εγκλωβίστηκε ο οδηγός.
Με ριζοσπαστική σχεδίαση που δεν μοιάζει με τίποτα από όσα μας έχει δείξει στο παρελθόν, η Toyota θα παρουσιάσει στην Ιαπωνία το μοντέλο σούπερ έκπληξη.
Πριν από λίγο καιρό παρουσιάστηκε η "εφεύρεση της χρονιάς" για το 2025 όσον αφορά τα αυτοκίνητα και σε μερικές εβδομάδες θα παρουσιαστεί και το αυτοκίνητο που θα την ενσωματώσει.