Δευτέρα, 26-Αυγ-2024 17:19
Auto Union Type 52: Πρώτη φορά στη ζωή 90 χρόνια μετά

Ασημένια Βέλη δεν είχε μόνο η Mercedes-Benz αλλά και η Auto Union. Η τελευταία δημιουργήθηκε το 1932 από τη συγχώνευση των Audi, DKW, Horch και Wanderer. Από νωρίς πρωταγωνίστησε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με το λογότυπο των τεσσάρων δακτυλίων να γίνεται γνωστό σε όλο τον κόσμο.
Το 1933, η Auto Union AG ανέθεσε στο σχεδιαστικό γραφείο του Ferdinand Porsche στη Στουτγάρδη την ανάπτυξη ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου με βάση τους νέους κανονισμούς στα Grand Prix της εποχής που έφεραν στις πίστες μονοθέσια 750 κιλών.
Οι εργασίες για το Auto Union Type A (εσωτερικά, η Porsche το ονόμασε Type 22) ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 1933. Μόλις ένα χρόνο αργότερα, ο Hans Stuck σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ οδηγώντας το αυτοκίνητο στην πίστα AVUS στο Βερολίνο.
Όταν τα πρωτοποριακά αγωνιστικά αυτοκίνητα της Auto Union και της Mercedes-Benz εισέβαλαν στη διεθνή αγωνιστική σκηνή, γεννήθηκε ο θρύλος των "Ασημένιων Βελών”.
Ενώ η Mercedes-Benz προτιμούσε κινητήρες τοποθετημένους μπροστά, η Auto Union ήταν η πρώτη που έθεσε τον κινητήρα στο πίσω μέρος. Αυτή η διάταξη με τον κινητήρα πίσω από τον οδηγό παραμένει έως σήμερα στη F1. Σ
τα χρόνια που ακολούθησαν, η Auto Union σημείωσε πολλά παγκόσμια ρεκόρ, κέρδισε πολλές αναβάσεις, τρία γερμανικά πρωταθλήματα και το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα το 1936 με την προηγμένη Auto Union Type C, διαγράφοντας μια ένδοξη ιστορία.
Ωστόσο λίγοι γνωρίζουν πως η Auto Union και η εταιρεία του Ferdinand Porsche σχεδίαζαν επίσης ένα μοντέλο για το δρόμο. Στα έγγραφα των ιδεών το σχεδιαζόμενο όχημα έφερε την κωδική ονομασία "Schnellsportwagen” που σημαίνει γρήγορο σπορ αυτοκίνητο και σήμερα θα λέγαμε πως παραπέμπει σε ένα κλασικό μοντέλο GT.
Η εμπορική ονομασία του μοντέλου ήταν Auto Union Type 52 και προοριζόταν να πωλείται σε πελάτες για οδήγηση σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων, όπως το Mille Miglia, ή σε διαγωνισμούς σπορ αυτοκινήτων, όπως οι αγώνες αντοχής στο Spa-Francorchamps ή στο Le Mans.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο topgeargreece.gr
Η McLaren σφράγισε τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο της στους κατασκευαστές σε ένα Grand Prix Σιγκαπούρης στο οποίο κυριάρχησε ο George Russell με την Mercedes.
Δύο παιδικά καθίσματα δεν κατάφεραν να περάσουν τις δοκιμές ασφαλείας της γερμανικής ADAC, καθώς παρουσίασαν σοβαρές ελλείψεις.
Νέα έρευνα αποκαλύπτει τι θέλουν πραγματικά από το αυτοκίνητό τους οι οδηγοί στην Ευρώπη και σε αντίθεση με αυτό που ίσως πιστεύεις, υπάρχουν κάποιες μεγάλες αγορές που αντιστέκονται στη γενικότερη...
Οι Κινέζοι εγκαινίασαν την ψηλότερη γέφυρα στον κόσμο που παράλληλα είναι και η μεγαλύτερη σε ορεινή περιοχή και πρόκειται για ένα θαύμα της μηχανικής.
Η ολλανδική startup Aerfal Automotive αναβιώνει την κλασική 904 Carrera GTS, με ένα μοντέρνο restomod βασισμένο στην πλατφόρμα της πιο γήινης Porsche 914.
Η Mercedes εκανε μια εύκολη επίδειξη της ταχύτητάς της κυριαρχώντας στις κατατακτήριες δοκιμές του 18ου Grand Prix για την φετινή Formula 1.
Το 1983 κατέχει μια πολύ ξεχωριστή θέση στην διαδρομή της Corvette, καθώς η Chevrolet αποφάσισε την καταστροφή όλων των αυτοκινήτων εκείνη τη χρονιά, εκτός από ένα. Ακολουθεί η ιστορία του.
Η εταιρεία που έχει ανακοινώσει ότι θα φτιάξει ένα ηλεκτρικό hypercar για να χτυπήσει την Bugatti έχει ήδη εξασφαλίσει παραγγελίες 2,1 δισ. ευρώ.
Πώς μπορεί να συνδεθεί το αγαπημένο κατοικίδιο μιας οικογένειας με μια πανάκριβη Rolls-Royce; Το πρόγραμμα εξατομίκευσης Bespoke της βρετανικής φίρμας έχει την απάντηση.
Ο αυτοκινητόδρομος Ε65, έτοιμος στο μεγαλύτερο μέρος του αποτελεί ένα σπουδαίο έργο διασύνδεσης της χώρας μας με την Ευρώπη καθώς συνδέεται με τον αντίστοιχο της Ευρώπης.
Η F1 άφησε την Ευρώπη για μια σειρά επτά αγώνων με τους οποίους θα φτάσουμε στο φινάλε του 2025. Ο πρώτος από αυτούς είναι στην Σιγκαπούρη.
Ένας άγνωστος συλλέκτης και 42 hypercars, καθένα με τη δική του ιστορία, συνθέτουν την πιο exclusive δημοπρασία που έχουμε δει εδώ και αρκετό καιρό. Έρχεται από την RM Sotheby’s στις 11 Οκτωβρίου.
Οι πωλήσεις της Tesla μπορεί να έπεσαν ξαφνικά αλλά αυτό δεν την εμπόδισε να καταγράψει ένα νέο ρεκόρ μέσα στο 2025 όπως προκύπτει από τις πωλήσεις του γ' τριμήνου.
Ο ίδιος ο Nicola Larini παρέδωσε το πρώτο απο τα τρία συλλεκτικά αυτοκίνητα που θα φέρουν το όνομά του και πρόκειται για ένα εμβληματικό μοντέλο.
Το τελευταίο Ford Focus ST βγήκε από τη γραμμή παραγωγής τις προηγούμενες μέρες, και μαζί του κλείνει ένα ακόμη σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία των ευρωπαϊκών hot hatch.