Δευτέρα, 26-Αυγ-2024 17:19
Auto Union Type 52: Πρώτη φορά στη ζωή 90 χρόνια μετά
Ασημένια Βέλη δεν είχε μόνο η Mercedes-Benz αλλά και η Auto Union. Η τελευταία δημιουργήθηκε το 1932 από τη συγχώνευση των Audi, DKW, Horch και Wanderer. Από νωρίς πρωταγωνίστησε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με το λογότυπο των τεσσάρων δακτυλίων να γίνεται γνωστό σε όλο τον κόσμο.
Το 1933, η Auto Union AG ανέθεσε στο σχεδιαστικό γραφείο του Ferdinand Porsche στη Στουτγάρδη την ανάπτυξη ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου με βάση τους νέους κανονισμούς στα Grand Prix της εποχής που έφεραν στις πίστες μονοθέσια 750 κιλών.
Οι εργασίες για το Auto Union Type A (εσωτερικά, η Porsche το ονόμασε Type 22) ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 1933. Μόλις ένα χρόνο αργότερα, ο Hans Stuck σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ οδηγώντας το αυτοκίνητο στην πίστα AVUS στο Βερολίνο.
Όταν τα πρωτοποριακά αγωνιστικά αυτοκίνητα της Auto Union και της Mercedes-Benz εισέβαλαν στη διεθνή αγωνιστική σκηνή, γεννήθηκε ο θρύλος των "Ασημένιων Βελών”.
Ενώ η Mercedes-Benz προτιμούσε κινητήρες τοποθετημένους μπροστά, η Auto Union ήταν η πρώτη που έθεσε τον κινητήρα στο πίσω μέρος. Αυτή η διάταξη με τον κινητήρα πίσω από τον οδηγό παραμένει έως σήμερα στη F1. Σ
τα χρόνια που ακολούθησαν, η Auto Union σημείωσε πολλά παγκόσμια ρεκόρ, κέρδισε πολλές αναβάσεις, τρία γερμανικά πρωταθλήματα και το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα το 1936 με την προηγμένη Auto Union Type C, διαγράφοντας μια ένδοξη ιστορία.
Ωστόσο λίγοι γνωρίζουν πως η Auto Union και η εταιρεία του Ferdinand Porsche σχεδίαζαν επίσης ένα μοντέλο για το δρόμο. Στα έγγραφα των ιδεών το σχεδιαζόμενο όχημα έφερε την κωδική ονομασία "Schnellsportwagen” που σημαίνει γρήγορο σπορ αυτοκίνητο και σήμερα θα λέγαμε πως παραπέμπει σε ένα κλασικό μοντέλο GT.
Η εμπορική ονομασία του μοντέλου ήταν Auto Union Type 52 και προοριζόταν να πωλείται σε πελάτες για οδήγηση σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων, όπως το Mille Miglia, ή σε διαγωνισμούς σπορ αυτοκινήτων, όπως οι αγώνες αντοχής στο Spa-Francorchamps ή στο Le Mans.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο topgeargreece.gr
Μια ακόμη πολύ επιθετική κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε η BYD Ευρώπης αυξάνοντας την εγγύηση χιλιομέτρων της μπαταρίας σε επίπεδα που δεν προσφέρει καμία άλλη εταιρεία.
Το νέο ID.Polo της Volkswagen που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, έρχεται με δύο επιλογές μπαταρίας, ισχύ από 114 ίππους και αυτονομία έως 450 χλμ.
H Ford υποσχέθηκε να αλλάξει την αγορά με αυτό το μοντέλο αλλά τελικά ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής του από το τέλος του 2025 και την επιστροφή στις θερμικές εκδόσεις.
Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι στην Ελλάδα γαλλικό premium hatchback που αποτελεί το κύριο δείγμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της DS. Δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...
Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.
Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.
Ολοκληρώθηκε ο 3ος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα-Πύργος και αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.