Δευτέρα, 19-Αυγ-2024 11:25
H Maserati GT2 Stradale φέρνει 640 αγωνιστικούς ίππους στον δρόμο
Η Maserati GT2 Stradale, είναι το νέο αριστούργημα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο έκανε την πολυαναμενόμενη παγκόσμια πρεμιέρα του στην εβδομάδα αυτοκινήτου στο Monterey, στην Καλιφόρνια.
Η Maserati GT2 Stradale είναι ένας φόρος τιμής στην σπορ οδήγηση, αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Maserati GT2, ενός αυτοκινήτου επιδόσεων που σηματοδοτεί την επιστροφή της μάρκας στους αγώνες GT, και της Maserati MC20, ενός μοντέλου που χαρακτηρίζεται από αδιαμφισβήτητο στυλ και πλέον έχει κερδίσει τη θέση του μεταξύ των επιλογών για τα supercars της εποχής μας.
Με την GT2 Stradale, η Maserati καταφέρνει να συνδυάσει τα καλύτερα στοιχεία των αγωνιστικών και των μαζικής παραγωγής μοντέλων της, μεταφέροντας τα χαρακτηριστικά της πίστας σε ένα αυτοκίνητο που προσφέρει ανεπανάληπτες επιδόσεις, άνεση και αίσθηση οδήγησης στον δρόμο.
Με ταχύτητα που ξεπερνά τα 320 km/h, ισχύ 640 ίππων, βάρος μειωμένο κατά 60 κιλά και επιτάχυνση από 0-100 km/h σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, η Maserati GT2 Stradale υπόσχεται ανεπανάληπτες συγκινήσεις και κορυφαίες επιδόσεις. Η αεροδυναμική και το σχεδιαστικό της στυλ, εμπνευσμένα από το αγωνιστικό μοντέλο, ενισχύουν την αίσθηση ότι οδηγείτε ένα από τα πιο απίστευτα αγωνιστικά αυτοκίνητα στον κόσμο.
Η Maserati GT2 Stradale προσφέρει ευρύ φάσμα επιλογών και δυνατότητες εξατομίκευσης, με πακέτα που βελτιώνουν την απόδοση, επιδιώκουν ένα πιο τολμηρό και επιθετικό αισθητικό αποτέλεσμα, και περιλαμβάνουν αποκλειστικά στοιχεία Fuoriserie, προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις κάθε αγοράς.
Ο CEO της Maserati, Davide Grasso, ανέφερε ότι η GT2 Stradale συνδυάζει την πλούσια αγωνιστική κληρονομιά της μάρκας με την εξέλιξη ενός από τα πιο εμβληματικά της μοντέλα, το MC20. Δημιουργήθηκε για να προσφέρει στους πελάτες μοναδικές εμπειρίες οδήγησης με τεχνολογική υπεροχή, καινοτομία και σχεδιαστική αριστεία, είτε στον δρόμο είτε στην πίστα.
Στην πρεμιέρα του GT2 Stradale στο "The Quail", παρουσιάστηκαν επίσης δύο άλλα εντυπωσιακά μοντέλα της Maserati: το MC20 Icona, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στη Βόρεια Αμερική, και το MCXtrema, που πρωταγωνίστησε στο Laguna Seca σε ένα αποκλειστικό γεγονός αφιερωμένο στην παράδοση του πρώτου μοντέλου.
Το 2024 προβλέπεται να είναι μια χρονιά ορόσημο για την Maserati, με τα νέα αυτά μοντέλα να καθορίζουν τον ρυθμό της μελλοντικής της πορείας και να ενισχύουν το αγωνιστικό της πνεύμα.
Διαβάστε περισσότερα θέματα στο topgeargreece.gr
Νέα μονοθέσια, νέοι κινητήρες, νέα φιλοσοφία και όλα αλλάζουν στην F1. Η FIA και η Liberty Media παρουσίασαν τους νέους κανονισμούς και το νέο μονοθέσιο.
Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να ακυρώσει την απαγόρευση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035 δημιουργεί νέες αναταράξεις στους κυκλους της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τον τίτλο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026" για την Ελλάδα κατέκτησε το Fiat Grande Panda, τo compact SUV της δημοφιλούς κατηγορίας B που είναι διαθέσιμο σε μία πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης.
Η Formula 1 επιστρέφει σε μια χώρα με φανατικούς φιλάθλους του motorsport και από το 2027 θα επισκεφτεί μια από τις ομορφότερες πίστες στον πλανήτη.
Μια ακόμη πολύ επιθετική κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε η BYD Ευρώπης αυξάνοντας την εγγύηση χιλιομέτρων της μπαταρίας σε επίπεδα που δεν προσφέρει καμία άλλη εταιρεία.
Το νέο ID.Polo της Volkswagen που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, έρχεται με δύο επιλογές μπαταρίας, ισχύ από 114 ίππους και αυτονομία έως 450 χλμ.
H Ford υποσχέθηκε να αλλάξει την αγορά με αυτό το μοντέλο αλλά τελικά ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής του από το τέλος του 2025 και την επιστροφή στις θερμικές εκδόσεις.
Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι στην Ελλάδα γαλλικό premium hatchback που αποτελεί το κύριο δείγμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της DS. Δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...