Κυριακή, 18-Αυγ-2024 15:30
Παρουσιάζεται η έκδοση παραγωγής του Smart #5-πότε έρχεται Ευρώπη

Έχοντας παρουσιάσει το αμιγώς ηλεκτρικό #5 υπό μορφή concept τον περασμένο Απρίλιο, η Smart επιβεβαίωσε ότι το νέο της μεσαίο SUV θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ευρώπη κάποια στιγμή το 2025, μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του αργότερα μέσα στον Αύγουστο, στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας.
Όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν προς το γεγονός ότι το νέο μοντέλο, δεν θα έχει σημαντικές αισθητικές διαφορές από το πρωτότυπο, με το γνώριμο τετραγωνισμένο σχήμα των πρόσφατων υλοποιήσεων της Smart, να συνοδεύεται από κάποιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που στοχεύουν στη δημιουργία μιας πιο στιβαρής εικόνας.
Αυτό συμβαίνει επειδή το #5 θα απευθύνεται σε ένα αγοραστικό κοινό με "ενεργό τρόπο ζωής", το οποίο η εταιρεία δεν έχει ποτέ πραγματικά καλύψει με τα μοντέλα της τα προηγούμενα χρόνια.
Πολύ λίγα πράγματα χωρίζουν τον εννοιολογικό σχεδιασμό και αυτές τις πρώτες επίσημες εικόνες, με τα πίσω φτερά και τις τοποθετημένες ψηλότερα πλαϊνές ποδιές να τονίζουν την προσωπικότητα του #5. Επίσης, οι μεγάλης διαμέτρου ζάντες αλουμινίου και η αφαίρεση των ελαστικών παντός εδάφους, μας δίνουν μια καλή εικόνα για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα μοντέλο που προορίζεται για αστική χρήση.
Γνωρίζουμε ήδη ότι το #5 θα εφοδιάζεται με μια μπαταρία που θα μπορούσε να είναι πάνω από 100 kWh σε χωρητικότητα και να διαθέτει τεχνολογία 800V. Αποτέλεσμα; Πάνω από 550 χιλιόμετρα αυτονομίας, με την επαναφόρτιση από 10-80% να ολοκληρώνεται σε 15 λεπτά.
Είναι επίσης πιθανό να διαθέτει τετρακίνηση, αλλά ακόμη δεν γνωρίζουμε κάτι συγκεκριμένο σχετικά με αυτό. Κάτι ακόμη που μένει να φανεί, είναι το πόσες από τις ιδέες που μας έδειξε η Smart στο concept #5 και αφορούν την διακόσμηση της καμπίνας θα συμπεριληφθούν στο μοντέλο παραγωγής.
Παραμένουμε αισιόδοξοι γιατί η αλήθεια είναι πως υπάρχουν αρκετά πράγματα που μας άρεσαν στο πρωτότυπο, όπως οι διπλές οθόνες OLED, το φορητό ηχείο στην κεντρική κονσόλα και... ένα "μηδενικής βαρύτητας κάθισμα συνοδηγού". Μην ρωτάτε, γιατί ούτε εμείς ξέρουμε τι ακριβώς είναι αυτό.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr
Μετά από μια σύντομη πορεία, η ηλεκτρική EQB αποσύρεται, όμως η Mercedes δεν σκοπεύει να αφήσει για πολύ να υπάρχει κενό στη γκάμα των ηλεκτρικών της.
H Ferrari παραμένει παραδοσιακά η εταιρεία με το μεγαλύτερο κέρδος ανά πώληση, πόσα όμως αυτοκίνητα πρέπει να πουλήσει κάθε εταιρεία για να την πλησιάσει;
Ο βασιλιάς της ηλεκτροκίνησης από την Αμερική αντιμετωπίζει έναν από τους νεότερους "ιππότες" αυτής που έρχεται με φρεσκάδα, τεχνολογία και δύναμη.
Παράλληλα με την έναρξη της εφαρμογής του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ξεκίνησε και η λειτουργία των νέων καμερών για έλεγχο παραβάσεων σε μεγάλες οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας.
Δεν είναι τυπογραφικό λάθος, ούτε θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή σου. Είναι αλήθεια γιατί υπάρχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με 4 και 5 χιλιάδες ευρώ.
Δείτε τι συνέβη όταν ο Marques Brownlee, γνωστός ως MKBHD, ζήτησε πίσω τα 47.000 ευρώ που είχε δώσει πριν από 8 χρόνια στην Tesla, ως προκαταβολή για το Roadster.
Η McLaren σφράγισε τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο της στους κατασκευαστές σε ένα Grand Prix Σιγκαπούρης στο οποίο κυριάρχησε ο George Russell με την Mercedes.
Δύο παιδικά καθίσματα δεν κατάφεραν να περάσουν τις δοκιμές ασφαλείας της γερμανικής ADAC, καθώς παρουσίασαν σοβαρές ελλείψεις.
Νέα έρευνα αποκαλύπτει τι θέλουν πραγματικά από το αυτοκίνητό τους οι οδηγοί στην Ευρώπη και σε αντίθεση με αυτό που ίσως πιστεύεις, υπάρχουν κάποιες μεγάλες αγορές που αντιστέκονται στη γενικότερη...
Οι Κινέζοι εγκαινίασαν την ψηλότερη γέφυρα στον κόσμο που παράλληλα είναι και η μεγαλύτερη σε ορεινή περιοχή και πρόκειται για ένα θαύμα της μηχανικής.
Η ολλανδική startup Aerfal Automotive αναβιώνει την κλασική 904 Carrera GTS, με ένα μοντέρνο restomod βασισμένο στην πλατφόρμα της πιο γήινης Porsche 914.
Η Mercedes εκανε μια εύκολη επίδειξη της ταχύτητάς της κυριαρχώντας στις κατατακτήριες δοκιμές του 18ου Grand Prix για την φετινή Formula 1.
Το 1983 κατέχει μια πολύ ξεχωριστή θέση στην διαδρομή της Corvette, καθώς η Chevrolet αποφάσισε την καταστροφή όλων των αυτοκινήτων εκείνη τη χρονιά, εκτός από ένα. Ακολουθεί η ιστορία του.
Η εταιρεία που έχει ανακοινώσει ότι θα φτιάξει ένα ηλεκτρικό hypercar για να χτυπήσει την Bugatti έχει ήδη εξασφαλίσει παραγγελίες 2,1 δισ. ευρώ.
Πώς μπορεί να συνδεθεί το αγαπημένο κατοικίδιο μιας οικογένειας με μια πανάκριβη Rolls-Royce; Το πρόγραμμα εξατομίκευσης Bespoke της βρετανικής φίρμας έχει την απάντηση.