Παρασκευή, 26-Ιουλ-2024 14:41
Magna: Έτσι θα είναι τα καθίσματα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εδώ και χρόνια μιλούν για το πώς τα ηλεκτρικά οχήματα θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται και σχεδιάζονται οι εσωτερικοί χώροι. Η Magna International Inc., τρίτος μεγαλύτερος προμηθευτής στον κόσμο, έχει σχεδιάσει αναδιαμορφώσιμα καθίσματα με σκοπό να πετύχει ακριβώς αυτό.
Τα καθίσματα, προσαρτημένα σε ράγες μήκους άνω των 1,8 μέτρων, μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να κινούνται προς τα εμπρός ή προς τα πίσω με πιο ευέλικτο τρόπο από τα τυπικά σημερινά καθίσματα, ενώ μπορούν και να περιστρέφονται κατά 180 μοίρες.
Τα καθίσματα θα κάνουν το ντεμπούτο τους στη μαζική αγορά σε μοντέλο κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με την παραγωγή να έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το τέταρτο τρίμηνο του 2024. Η Magna, η οποία δεν θέλησε να πει για ποια εταιρεία πρόκειται, θα διαθέσει την τεχνολογία της και σε άλλους πελάτες, τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ.
Ο Kai Zhao, διευθυντής μηχανικής στη Magna, μίλησε στην Automotive News για τα νέα αυτά καθίσματα. Ακολουθούν ορισμένα αποσπάσματα με τα σημαντικότερα μέρη της συνομιλίας.
Eρ: Τι πλεονεκτήματα έχει η νέα διαμόρφωση καθισμάτων της Magna;
Aπ: Μόνο η δυνατότητα αναδιαμόρφωσης των καθισμάτων μπορεί να συμβάλλει ώστε να αλλάξει η σχεδίαση του εσωτερικού χώρου του οχήματος. Με τον τρόπο αυτό, μπορούμε να ξεκλειδώσουμε πολλές καταστάσεις που προηγουμένως ήταν αδύνατες.
Αρχίσαμε να επεξεργαζόμαστε διαφορετικά σενάρια. Υπάρχουν φορές που πρέπει να σταθμεύσεις το ηλεκτρικό σου όχημα για να το φορτίσεις, ή πρέπει να περιμένεις 20-30 λεπτά για να το επαναφορτίσεις. Εκείνη τη στιγμή, έχεις ανάγκη να χαλαρώσεις.
Ή ας υποθέσουμε ότι πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ και αγοράζεις αρκετά πράγματα. Χρειάζεσαι μεγάλο αποθηκευτικό χώρο. Έχουμε αναπτύξει αυτά τα καθίσματα, έτσι ώστε να μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες του επιβάτη. Δεν θέλουμε ο επιβάτης να προσαρμόζεται στα καθίσματα.
Eρ: Που έδωσε προτεραιότητα η Magna κατά τη διαδικασία σχεδιασμού;
Aπ: Υπάρχουν διάφορες τεχνολογίες που διαφέρουν από τα παραδοσιακά καθίσματα. Το ένα είναι οι μεγάλου μήκους ράγες. Τα σημερινά καθίσματα χρησιμοποιούν μικρότερες ράγες. Αλλά με τις νέες, μπορούν να κινηθούν λίγο διαφορετικά. Και τα δύο καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν ταυτόχρονα ή ξεχωριστά, σε όλο το μήκος της διαδρομής μπρος-πίσω, ή να αφήσουν αρκετό χώρο ενδιάμεσα.
Τοποθετήσαμε επίσης την κεντρική κονσόλα στη μακριά ράγα. Η κεντρική κονσόλα μπορεί να μετακινηθεί από μπροστά προς τα πίσω, ώστε και οι πίσω επιβάτες να μπορούν να χρησιμοποιούν τον αποθηκευτικό χώρο της κεντρικής κονσόλας όποτε τον χρειάζονται.
Το δεύτερο είναι τα περιστρεφόμενα καθίσματα, τα οποία μπορούν να τοποθετηθούν από την φορά προς τα εμπρός έως 180 μοίρες με φορά προς τα πίσω. Αλλά μπορούν και να σταματήσουν σε οποιαδήποτε θέση. Μπορεί να σταματήσει στις 45 μοίρες, έτσι ώστε να διευκολύνεται η είσοδος και η έξοδος από το όχημα.
Eρ: Θα δούμε αυτή την τεχνολογία και σε άλλες αγορές εκτός της Κίνας;
Aπ: H Κίνα είναι η πρώτη χώρα όπου είμαστε σε θέση να φέρουμε αυτήν την τεχνολογία και να ξεκινήσουμε τη μαζική της παραγωγή. Αλλά δεν υπάρχει περιορισμός. Η Magna ανέπτυξε και σχεδίασε την τεχνολογία. Κατέχουμε το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τις μεγάλου μήκους ράγες, την περιστροφή κλπ.
Συνεργαζόμαστε και με διαφορετικούς OEM (Original Equipment Manufacturer) για να προωθήσουμε τις ιδέες μας. Ορισμένοι είναι πιο προηγμένοι από άλλους. Αλλά μιλάμε και με πελάτες της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης, όχι μόνο με την αγορά της Κίνας. Αρκετοί OEM έχουν εκδηλώσει μεγάλο ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο concept.
Πηγή: topgeargreece.gr
Μετά από μια σύντομη πορεία, η ηλεκτρική EQB αποσύρεται, όμως η Mercedes δεν σκοπεύει να αφήσει για πολύ να υπάρχει κενό στη γκάμα των ηλεκτρικών της.
H Ferrari παραμένει παραδοσιακά η εταιρεία με το μεγαλύτερο κέρδος ανά πώληση, πόσα όμως αυτοκίνητα πρέπει να πουλήσει κάθε εταιρεία για να την πλησιάσει;
Ο βασιλιάς της ηλεκτροκίνησης από την Αμερική αντιμετωπίζει έναν από τους νεότερους "ιππότες" αυτής που έρχεται με φρεσκάδα, τεχνολογία και δύναμη.
Παράλληλα με την έναρξη της εφαρμογής του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ξεκίνησε και η λειτουργία των νέων καμερών για έλεγχο παραβάσεων σε μεγάλες οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας.
Δεν είναι τυπογραφικό λάθος, ούτε θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή σου. Είναι αλήθεια γιατί υπάρχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με 4 και 5 χιλιάδες ευρώ.
Δείτε τι συνέβη όταν ο Marques Brownlee, γνωστός ως MKBHD, ζήτησε πίσω τα 47.000 ευρώ που είχε δώσει πριν από 8 χρόνια στην Tesla, ως προκαταβολή για το Roadster.
Η McLaren σφράγισε τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο της στους κατασκευαστές σε ένα Grand Prix Σιγκαπούρης στο οποίο κυριάρχησε ο George Russell με την Mercedes.
Δύο παιδικά καθίσματα δεν κατάφεραν να περάσουν τις δοκιμές ασφαλείας της γερμανικής ADAC, καθώς παρουσίασαν σοβαρές ελλείψεις.
Νέα έρευνα αποκαλύπτει τι θέλουν πραγματικά από το αυτοκίνητό τους οι οδηγοί στην Ευρώπη και σε αντίθεση με αυτό που ίσως πιστεύεις, υπάρχουν κάποιες μεγάλες αγορές που αντιστέκονται στη γενικότερη...
Οι Κινέζοι εγκαινίασαν την ψηλότερη γέφυρα στον κόσμο που παράλληλα είναι και η μεγαλύτερη σε ορεινή περιοχή και πρόκειται για ένα θαύμα της μηχανικής.
Η ολλανδική startup Aerfal Automotive αναβιώνει την κλασική 904 Carrera GTS, με ένα μοντέρνο restomod βασισμένο στην πλατφόρμα της πιο γήινης Porsche 914.
Η Mercedes εκανε μια εύκολη επίδειξη της ταχύτητάς της κυριαρχώντας στις κατατακτήριες δοκιμές του 18ου Grand Prix για την φετινή Formula 1.
Το 1983 κατέχει μια πολύ ξεχωριστή θέση στην διαδρομή της Corvette, καθώς η Chevrolet αποφάσισε την καταστροφή όλων των αυτοκινήτων εκείνη τη χρονιά, εκτός από ένα. Ακολουθεί η ιστορία του.
Η εταιρεία που έχει ανακοινώσει ότι θα φτιάξει ένα ηλεκτρικό hypercar για να χτυπήσει την Bugatti έχει ήδη εξασφαλίσει παραγγελίες 2,1 δισ. ευρώ.
Πώς μπορεί να συνδεθεί το αγαπημένο κατοικίδιο μιας οικογένειας με μια πανάκριβη Rolls-Royce; Το πρόγραμμα εξατομίκευσης Bespoke της βρετανικής φίρμας έχει την απάντηση.