Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 08-Ιουλ-2024 11:11

    Audi F1: Δύο στελέχη μιλούν για την εξέλιξη του αγωνιστικού κινητήρα

    Audi F1: Δύο στελέχη μιλούν για την εξέλιξη του αγωνιστικού κινητήρα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η εργασία για την ανάπτυξη της μονάδας ισχύος για την είσοδο της Audi στη Formula 1 είναι σε εξέλιξη για περισσότερα από δύο χρόνια, με την ειδικά δημιουργημένη Audi Formula Racing στο Neuburg να ηγείται της προσπάθειας. Υπεύθυνη για την ανάπτυξη της υβριδικής μονάδας κίνησης της F1, η Audi έχει ολοκληρώσει με επιτυχία τη φάση εγκατάστασης. 

    Μαζί με τις εγκαταστάσεις στο Hinwil, η ομάδα από το Neuburg θα σχηματίσει την μελλοντική εργοστασιακή ομάδα με την οποία η Audi θα διαγωνιστεί στην κορυφαία κατηγορία το 2026.

    Η μονάδα ισχύος της Audi "Made in Germany" σημειώνει μεγάλη πρόοδο πίσω από κλειστές πόρτες. Ο επικεφαλής μηχανικός της Audi, Adam Baker, και ο επικεφαλής τεχνικός της Audi, Stefan Dreyer, παρέχουν μια εικόνα για την τρέχουσα κατάσταση.

    Εξέλιξη και Τεχνικές Βελτιώσεις

    Η εργασία για την ανάπτυξη της μονάδας ισχύος της Audi για τη Formula 1 είναι σε εξέλιξη στις εγκαταστάσεις του Neuburg από την άνοιξη του 2022.

    Τι έχει επιτευχθεί μέχρι στιγμής;

    Baker: Μετά από μόλις δύο χρόνια, η μονάδα ισχύος μας, που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικό μοτέρ, μπαταρία και ηλεκτρονικά ελέγχου, λειτουργεί δυναμικά στον πάγκο δοκιμών. Ο επιτυχής συνδυασμός των διαφόρων εξαρτημάτων σε μια ενιαία μονάδα είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και ομαδικού πνεύματος.

    Audi F1 εξέλιξη κινητήρα

    Η μονάδα ισχύος της Audi έχει ήδη καλύψει αποστάσεις αγώνα στον πάγκο δοκιμών. Αποκτήσαμε πολύ χρόνο δοκιμών με τα επιμέρους εξαρτήματα το 2023 και καταφέραμε να ενσωματώσουμε τις εμπειρίες που αποκτήθηκαν στις επόμενες φάσεις κατασκευής παράλληλα. Σημαντικά ορόσημα και στόχοι έχουν επιτευχθεί, κάτι που δίνει σε όλη την ομάδα μια καλή αίσθηση.

    Dreyer: Υλοποιήσαμε έναν πολύ φιλόδοξο εκσυγχρονισμό και επέκταση της δοκιμαστικής μας εγκατάστασης. Σήμερα, διαθέτουμε 22 υπερσύγχρονους πάγκους δοκιμών στον χώρο. Τα νέα εργαλεία ανάπτυξής μας είναι τελευταίας τεχνολογίας και μας επέτρεψαν να επιτύχουμε μια απότομη καμπύλη μάθησης.

    Με τις δοκιμές στον πάγκο υπό συνθήκες προσομοιωμένου αγώνα αποκτούμε σημαντικές γνώσεις σε αυτή τη φάση του έργου. Μετά τις επιτυχημένες αποστάσεις αγώνα με τη μονάδα ισχύος, σύντομα θα κάνουμε το ίδιο με ολόκληρο το σύστημα κίνησης, που σημαίνει τον συνδυασμό της μονάδας ισχύος και του κιβωτίου ταχυτήτων. Ταυτόχρονα, προχωράμε με πλήρη ταχύτητα στην ανάπτυξη απόδοσης για να επιτύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει.

     

    Δοκιμές και Στόχοι

    Σε ποιες πίστες έχει ήδη δοκιμαστεί η μονάδα ισχύος της Audi;

    Dreyer: Δοκιμάζουμε τη μονάδα ισχύος στον πάγκο δοκιμών με διάφορες διατάξεις από το τρέχον ημερολόγιο της F1, ανάλογα με τον σκοπό της δοκιμής. Για παράδειγμα, το Las Vegas είναι ενδιαφέρον για την ομάδα ανάπτυξής μας από άποψη συνολικής διαχείρισης ενέργειας.

    Αρκετές εναλλασσόμενες γρήγορες και αργές στροφές και σχεδόν δύο χιλιόμετρα πλήρους ταχύτητας στην Las Vegas Strip παρέχουν το τέλειο περιβάλλον ανάπτυξης για την εκλέπτυνση του κινητήρα καύσης και των εξαρτημάτων του Συστήματος Ανάκτησης Ενέργειας (ERS).

    Audi F1 εξέλιξη κινητήρα

    Baker: Η ακρόαση της μονάδας ισχύος της Audi να προσομοιώνεται σήμερα σε πίστες όπως το Spielberg, η Σιγκαπούρη ή το Las Vegas, όχι μόνο δίνει ανατριχίλες σε όλους τους εμπλεκόμενους, αλλά μας δίνει επίσης την αίσθηση ότι είμαστε ένα μεγάλο βήμα πιο κοντά στον πρώτο μας αγώνα το 2026.

    Οργανωτική Δομή και Συνεργασίες

    Πώς έχει οργανωθεί το τμήμα ανάπτυξης για αυτό το απαιτητικό έργο;

    Dreyer: Ήταν ιδιαίτερα σημαντικό να δημιουργηθεί μια ευρεία βάση σε όλους τους τομείς, να δημιουργηθεί μια καλή βάση για την ανάπτυξη των επιμέρους εξαρτημάτων – κινητήρας καύσης, ηλεκτρικό μοτέρ, μπαταρία, ηλεκτρονικά ελέγχου, λογισμικό – για να τα συντονίσουμε μεταξύ τους σε πρώιμο στάδιο.

    Audi F1 εξέλιξη κινητήρα

    Η εμπειρία μας από προηγούμενες συμμετοχές στο motorsport με τεχνολογία υψηλής τάσης, όπως Le Mans, Formula E, αλλά και από την τρέχουσα εποχή του Dakar, μας βοήθησε πολύ. Έχουμε ήδη αποδείξει στο παρελθόν ότι μπορούμε να αναπτύξουμε συμβατικά, υβριδικά και καθαρά ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Παρόλα αυτά, η πρόκληση στη Formula 1 είναι εντελώς διαφορετική όσον αφορά την τεχνολογία αιχμής και τον ανταγωνισμό. Αυτό ισχύει και για τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας – βιώνουμε μια πολύ ισχυρή δέσμευση από όλες τις πλευρές.

    Πρόσληψη και Διεθνής Συνεργασία

    Για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια, μια μονάδα ισχύος της F1 αναπτύσσεται ξανά στη Γερμανία. Ήταν δύσκολο να προσληφθούν υπάλληλοι για τις εγκαταστάσεις του Neuburg;

    Baker: Η τοπική εγγύτητα με την μητρική μας εταιρεία Audi στο Ingolstadt είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για εμάς με πολλούς τρόπους. Υπάρχουν πολλοί τεχνικοί εμπειρογνώμονες στην περιοχή, ειδικά για την ανάπτυξη εξαρτημάτων κίνησης. Οι άλλοι κατασκευαστές μονάδας ισχύος της F1 εδρεύουν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ιαπωνία.

    Εάν θέλετε να φέρετε υπαλλήλους από ανταγωνιστές, συνήθως πρέπει να μετακομίσουν σε άλλη χώρα – αυτό είναι μια πρόκληση, αλλά δεν είναι μεγαλύτερη για εμάς από ό, τι για οποιονδήποτε άλλο. Οι άνθρωποι δεν πρέπει μόνο να είναι πρόθυμοι να αλλάξουν εργοδότη, αλλά και χώρα.

     

    Το γεγονός ότι ήμασταν επιτυχημένοι στην πρόσληψη έμπειρων μηχανικών και τεχνικών από όλους τους άλλους κατασκευαστές μονάδας ισχύος δείχνει ότι το έργο και η τοποθεσία μας είναι ελκυστικά – επίσης για διεθνείς ειδικούς και ταλέντα. Τώρα έχουμε ένα ευρύ μείγμα στην ομάδα με υπαλλήλους από 23 χώρες.

    Dreyer: Όχι μόνο έχουμε μια ευρεία διεθνή βάση, αλλά έχουμε ενισχύσει επίσης την υπάρχουσα εμπειρογνωμοσύνη μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Audi Sport με εξωτερική εξειδίκευση στη Formula 1. Αυτό μας βοήθησε να επιταχύνουμε σημαντικά την καμπύλη μάθησής μας. Όλοι δίνουν μέγιστη ταχύτητα στο έργο και ανυπομονούν για την είσοδο στη Formula 1. Η κινητοποίηση είναι εξαιρετικά υψηλή και αισθανόμαστε ένα ισχυρό ομαδικό πνεύμα.

    Συνεργασία με το Hinwil και Μελλοντικές Προοπτικές

    Μπορείτε να μας δώσετε μια προοπτική; Πάνω σε ποια θέματα εργάζονται ήδη από κοινού το Neuburg και το Hinwil;

    Dreyer: Από τεχνικής πλευράς, ήδη λειτουργούμε ως μια αυθεντική εργοστασιακή ομάδα και στους δύο τόπους. Η εστίαση εδώ είναι στην ενσωμάτωση της μονάδας ισχύος με σημαντικές λεπτομέρειες, όπως η θερμική διαχείριση. Υπάρχει επίσης στενή συνεργασία στο κιβώτιο ταχυτήτων.

    Αναπτύσσουμε τα εσωτερικά εξαρτήματα στο Neuburg, ενώ τα δομικά μέρη, όπως το περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων και ο πίσω άξονας, παράγονται στο Hinwil. Οι δοκιμές του ολοκληρωμένου συστήματος κίνησης, που αποτελείται από τη μονάδα ισχύος και το κιβώτιο ταχυτήτων, πραγματοποιούνται στον πάγκο δοκιμών μας. Αυτή η διαίρεση είναι επωφελής όσον αφορά την απόδοση και την εξειδίκευση.

    Baker: Ξεκινήσαμε νωρίς με την ομάδα της έννοιας του 2026 στο Hinwil τον Ιανουάριο του 2023. Αυτή η εργασία τώρα εντείνεται με τους τρέχοντες κανονισμούς του σασί. Ο στόχος μας είναι σαφής: να εκμεταλλευτούμε πλήρως τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες μιας εργοστασιακής ομάδας όσον αφορά τη συσκευασία και την ενσωμάτωση της μονάδας ισχύος.

    Σύντομα Βιογραφικά

    Adam Baker: Γεννημένος στην Αυστραλία το 1974 και πολίτης της Γερμανίας από το 2018, έχει εργαστεί ως μηχανικός για διάφορους κατασκευαστές και ομάδες σε αρκετές διεθνείς σειρές αγώνων. Μεταξύ 2002 και 2009, εργάστηκε για τρεις ομάδες πελατών και τρεις εργοστασιακές ομάδες στη Formula 1, τελευταίος στο BMW ως επικεφαλής της ομάδας αγώνων και δοκιμών, υπεύθυνος για τη μονάδα κίνησης της F1.

    Από το 2018, ο Baker ήταν Διευθυντής Ασφαλείας στην FIA πριν αναλάβει από την Audi το 2021 τη δημιουργία του συνολικού τεχνικού, στρατηγικού, λειτουργικού και οικονομικού σχεδίου για την είσοδο της Audi στη Formula 1. Ως διευθύνων σύμβουλος της Audi Formula Racing GmbH, είναι υπεύθυνος για την εγκατάσταση στο Neuburg και την ανάπτυξη της μονάδας κίνησης του έργου της F1 που πραγματοποιείται εκεί.

    Stefan Dreyer: Γεννημένος στη Στουτγκάρδη το 1973, ολοκλήρωσε το πτυχίο του στη μηχανολογία με διατριβή στην Audi. Ο πατέρας δύο παιδιών είχε πάντα πάθος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ξεκίνησε την καριέρα του στην Audi Sport ως μηχανικός κινητήρων στο τμήμα αθλητικών και ειδικών κινητήρων στο Ingolstadt και ανέβηκε στην ιεραρχία ως επικεφαλής της ανάπτυξης όλων των έργων μηχανοκίνητου αθλητισμού.

    Ο Dreyer ήταν εμπλεκόμενος στον αρχικό σχεδιασμό του έργου της F1. Υπό την ηγεσία του, οι τεχνικοί και αγωνιστικοί κανονισμοί διαπραγματεύτηκαν με την FIA, θέτοντας έτσι έναν βασικό θεμέλιο λίθο για την είσοδο της Audi στη Formula 1. Ως CTO της Audi Formula Racing GmbH στο Neuburg, είναι υπεύθυνος για την τεχνική ανάπτυξη της μονάδας ισχύος της Audi.

    Πηγή: topgeargreece.gr

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    18:00 16/10

    Μάθε τα πάντα για την ηλεκτρική Ferrari στο video του Top Gear

    Το Top Gear παρουσιάζει απ' ευθείας από το Maranello τις πληροφορίες που αφορούν το επερχόμενο πρώτο ηλεκτρικό hypercar της Ferrari.

    16:30 16/10

    Το νέο concept της Mazda είναι ένα μυστήριο αλλά μοιάζει εντυπωσιακό

    Στο Japan Mobility Show 2025, η Mazda θα παρουσιάσει μεταξύ άλλων ένα νέο εντυπωσιακό concept με χαρακτηριστικά σπορ μοντέλου, που θα επηρεάσει την αισθητική και την τεχνολογία των μελλοντικών της...

    15:00 16/10

    Άγρια νύχτα στη Θεσσαλονίκη-πολλαπλά τροχαία ατυχήματα και περιπετειώδεις συλλήψεις

    Γεμάτο ήταν το δελτίο της Αστυνομίας της Θεσσαλονίκης καθώς σε μια νύχτα συνέβησαν περιστατικά που δείχνουν μια κατάσταση ζούγκλας στους δρόμους της πόλης.

    13:30 16/10

    Μεγάλες και σημαντικές αλλαγές στο νέο Toyota RAV4-δείτε τι φέρνει για πρώτη φορά η φίρμα

    Με το νέο RAV4, οι Ιάπωνες επιχειρούν να καλύψουν μεγάλο μέρος του χαμένου εδάφους σε έναν συγκεκριμένο και πολύ κρίσιμο τομέα των αυτοκινήτων στην εποχή μας.

    12:02 16/10

    Το μικρό που ξεπουλάει είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα-αυτές είναι οι τιμές του

    Ένα από τα πιο λατρεμένα και πρακτικά αυτοκίνητα πόλης που έχουν υπάρξει ποτέ είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα για παραγγελία με τιμή περί τις 15.000 ευρώ και πλούσιο εξοπλισμό.

    10:36 16/10

    Αυτό είναι το πρώτο Jeep με range extender και δημιουργεί νέα δεδομένα

    Στην ανανεωμένη του εκδοχή, το κορυφαίο Grand Wagoneer γίνεται το πρώτο μοντέλο της Jeep που αποκτά έκδοση με range extender, κάτι που πιθανώς σηματοδοτεί μια νέα προσέγγιση στα συστήματα κίνησης.

    16:30 15/10

    Τελικά ο καλύτερος πελάτης του Tesla Cybertruck είναι ο Elon Musk

    Η αρνητική εμπορική πορεία του Tesla Cybertruck δείχνει μη αναστρέψιμη, με τον Elon Musk να επιχειρεί να σώσει τα προσχήματα κατευθύνοντας τα απούλητα pickup στις εταιρείες του.

    15:27 15/10

    ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Τέλος η Λαμία μετά από 5 χρόνια-αλλάζει έδρα το 2026

    Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μετά από πέντε χρόνια διεξαγωγής με έδρα τη Λαμία από το 2026 θα μεταφερθεί σε μια άλλη έντονα ακροπολική και αγωνιστική περιφέρεια.

    15:00 15/10

    Η νέα Alfa Romeo Tonale είναι εμπνευσμένη από την 33 Stradale

    Έπειτα από σχεδόν έξι χρόνια παρουσίας ήρθε η ώρα για την ανανέωση της Alfa Romeo Tonale που μοιάζει πιο αναγκαία από ποτέ για να τονώσει τις πωλήσεις του μεσαίου ιταλικού SUV.

    13:00 15/10

    Ομάδες στο Viber πάνω από 200.000 μέλη ενημέρωναν για μπλόκα της αστυνομίας-συλλήψεις

    Δύο συλλήψεις έκανε η Διώξη Κυβερνοεγκλήματος με τις οποίες κατάφερε ένα μεγάλο πλήγμα στην ενημέρωση των οδηγών για μπλόκα στους δρόμους.

    10:30 15/10

    Η Porsche παρουσίασε νέο χώρο αναψυχής που έχει κάτι μοναδικό

    Το νέο Experience Center της Porsche που θα γίνει στη Σιγκαπούρη και θα ανοίξει τις πύλες του το 2026 έχει ένα χαρακτηριστικό που δεν συναντάς σε παρόμοιους χώρους.

    18:00 14/10

    Αυτό είναι το αυτοκίνητο με τα 5 εκατομμύρια χλμ. και το απίστευτο ρεκόρ

    Το παγκόσμιο ρεκόρ για τα περισσότερα χιλιόμετρα με ένα αυτοκίνητο που ανήκει σε ένα μόνο άτομο, αφορά ένα Volvo P1800 και ξεπερνά κάθε φαντασία.

    16:30 14/10

    Ένα Tesla ψάχνει 20 λεπτά για πάρκινγκ και ο Musk το διασκεδάζει

    Το βίντεο ενός Tesla που ψάχνει για θέση στάθμευσης σε ένα υπαίθριο πάρκινγκ, αποτέλεσε αφορμή για ένα σχόλιο του Elon Musk που μας προετοιμάζει για ένα μέλλον βγαλμένο από ταινία.

    15:00 14/10

    Τραγικό δυστύχημα με Xiaomi SU7 Ultra-πήρε φωτιά και δεν άνοιγαν οι πόρτες

    Το θέμα με τις χειρολαβές των αυτοκινήτων έρχεται ξανά στο προσκήνιο μετά το σοκαριστικό δυστύχημα ενός Xiaomi SU7 Ultra στο οποίο εγκλωβίστηκε ο οδηγός.

    13:30 14/10

    Η Toyota θα παρουσιάσει μοντέλο που δεν είχε ποτέ στην γκάμα της

    Με ριζοσπαστική σχεδίαση που δεν μοιάζει με τίποτα από όσα μας έχει δείξει στο παρελθόν, η Toyota θα παρουσιάσει στην Ιαπωνία το μοντέλο σούπερ έκπληξη.

    12:00 14/10

    Η "εφεύρεση της χρονιάς" για το 2025 κάνει ντεμπούτο-δείτε σε ποιο αυτοκίνητο

    Πριν από λίγο καιρό παρουσιάστηκε η "εφεύρεση της χρονιάς" για το 2025 όσον αφορά τα αυτοκίνητα και σε μερικές εβδομάδες θα παρουσιαστεί και το αυτοκίνητο που θα την ενσωματώσει.