Δευτέρα, 01-Ιουλ-2024 15:00
Επίσημο: Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC μέχρι και το 2027

Το 2021 άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις. Ο αγώνας πήρε μία θέση στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA (WRC), έχοντας για πρώτη φορά την έμπρακτη στήριξη της Πολιτείας μέσω του Υφυπουργείου Αθλητισμού, όπως και την ισχυρή υποστήριξη από τον ιδιωτικό τομέα.
Στα χρόνια που ακολούθησαν ο ελληνικός αγώνας του WRC πέτυχε πολλά, με σημαντικότερο ότι επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Σήμερα έρχεται για ακόμα μία φορά η αναγνώριση όσων έχουν επιτευχθεί, με την υπογραφή συμβολαίου μεταξύ της Motorsport Greece και του WRC Promoter, για την ένταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του Πρωταθλήματος το 2026 και το 2027.
Με σχεδόν δύο μήνες να απομένουν για το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις (5-8 Σεπτεμβρίου), έχουν ήδη μπει οι βάσεις που εξασφαλίζουν το μέλλον του. Η σημαντικότερη επιβεβαίωση εν προκειμένω έρχεται με την επίσης διετή επέκταση της συμφωνίας με την ΕΚΟ, που, επεκτείνοντας την πρόσφατη τετραετή συνεργασία, θα παραμείνει έως και το 2027, Χορηγός Ονόματος και Μεγάλος Χορηγός του αγώνα.
Στο τραπέζι των συνομιλιών μεταξύ της Motorsport Greece και του WRC Promoter τέθηκε και το θέμα της ημερομηνίας διεξαγωγής του αγώνα. Επιθυμία των Ελλήνων διοργανωτών ήταν η επιστροφή του αγώνα στην παραδοσιακή του ημερομηνία, στις αρχές του καλοκαιριού, κάτι που συμφωνήθηκε, με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2025 να προγραμματίζεται πλέον για τα τέλη του επόμενου Ιουνίου!
Σε εκδήλωση που οργάνωσε η ΕΚΟ, ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, δήλωσε: "Στη σύγχρονη ιστορία του το Ράλλυ Ακρόπολις πέτυχε να μετασχηματιστεί σε έναν θεσμό με ισχυρά θεμέλια. Η έμπρακτη υποστήριξη της κυβέρνησης αποτέλεσε εχέγγυο για συνεργασία του αγώνα με τον ιδιωτικό τομέα και σήμερα, πιο δυνατοί από ποτέ, μπορούμε να συζητάμε με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και τον WRC Promoter για το μέλλον. Όλοι μαζί προχωράμε προς το καλύτερο του θεσμού. Κατά την τετραετία που προηγήθηκε, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις εδραιώθηκε εκ νέου στον φυσικό του χώρο. Στον σημαντικότερο θεσμό αγώνων Ράλλυ στον κόσμο.
Το πέτυχε μέσω σωστά προετοιμασμένης προσέγγισης και συλλογικής προσπάθειας που συνεχίζεται σήμερα αλλά και επεκτείνεται για τα επόμενα χρόνια, καθιστώντας τον αγώνα ένα ασφαλές πεδίο δημιουργικότητας. Θα ήθελα από εδώ να ευχαριστήσω τη HELLENiQ ENERGY για τη διαρκή στήριξη στον αγώνα μέσω της ΕΚΟ. Συνεργασίες με ανάλογη πορεία στο χρόνο δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένες, και αυτό σημαίνει πολλά για εμάς. Κυρίως σημαίνει ότι συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με την ίδια ενέργεια, με στόχο χρόνο με το χρόνο τη διοργάνωση ενός αγώνα που θα αποτελεί διαφήμιση της Ελλάδας σε κάθε γωνιά του πλανήτη".
Από την πλευρά της ΕΚΟ, την επέκταση της συνεργασίας με τον αγώνα σχολίασε o Διευθύνων Σύμβουλος της HELLENiQ ENERGY, Ανδρέας Σιάμισης: "Με πολύ μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την επέκταση της στήριξής μας ως Μέγας Χορηγός και Χορηγός Ονομασίας του EKO Ράλλυ Ακρόπολις μέχρι και το 2027. Η κίνησή μας να ενισχύσουμε τον ιστορικό αυτό θεσμό, αντανακλά και τη δέσμευση της ΕΚΟ να στηρίζει το μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ελλάδα. Είναι τιμή μας που καταφέραμε να αναβιώσουμε αυτήν τη μακροχρόνια παράδοση και να την τοποθετήσουμε ξανά στο κέντρο του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού κ. Γιάννη Βρούτση για την υποστήριξή του και την επέκταση της συνεργασίας με το WRC, που διασφαλίζει τη διεξαγωγή του EKO Ράλλυ Ακρόπολις μέχρι το 2027 στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Με την εγγύηση της ΕΚΟ, την ισχυρή υποστήριξη της Πολιτείας, τη διαρκή δέσμευση των διοργανωτών και τη συμβολή όλων των εμπλεκομένων, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε αξέχαστες εμπειρίες στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού".
Στη σύγχρονη πορεία του αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αναφέρθηκε μέσω βιντεοσκοπημένου μηνύματος ο διευθύνων σύμβουλος του WRC Promoter. Ο Jona Siebel μεταξύ άλλων εξέφρασε τις ευχαριστίες του στην κυβέρνηση λέγοντας: "Τίποτα από όλα αυτά δε θα ήταν δυνατό χωρίς τη μεγάλη υποστήριξη που έχουμε λάβει από την ελληνική κυβέρνηση από την πρώτη μέρα. Γνωρίζουμε ότι το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα συνεχίσει να αποτελεί μοναδικό ακρογωνιαίο λίθο του Πρωταθλήματος".
Πηγή: topgeargreece.gr
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.