Τρίτη, 11-Ιουν-2024 15:00
O επικεφαλής της BYD δεν μασάει τα λόγια του: Ευρώπη και ΗΠΑ μας φοβούνται
Οι ξένες χώρες "φοβούνται" τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσε ο επικεφαλής της BYD Wang Chuanfu, σε έναν υπαινιγμό κατά των ευρωπαϊκών και αμερικανικών προσπαθειών να περιορίσουν τις εισαγωγές αυτοκινήτων κινεζικής κατασκευής.
"Υπάρχουν πολλά παραδείγματα πολιτικών που ανησυχούν για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα", είπε ο πρόεδρος της BYD μιλώντας σε βιομηχανικό συνέδριο, την Παρασκευή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πέντε ηλεκτρικά αυτοκίνητα πραγματική ευκαιρία με το Κινούμαι Ηλεκτρικά 3
Ο 58χρονος δισεκατομμυριούχος -ιδρυτής της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας- είπε ξεκάθαρα ότι η αντίδραση των δυτικών χωρών είναι μια απόδειξη της δύναμης των κινεζικών εταιριών και μάλιστα συμπλήρωσε ότι "Αν δεν είστε αρκετά ισχυροί, δεν θα σας φοβηθούν".
Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναμένεται να επιβάλει δασμούς που θα στοχέυουν ειδικά τα κινέζικα ηλεκτρικά μοντέλα, σε συνέχεια των αποτελεσμάτων της έρευνας σχετικά με τις επιδοτήσεις του Πεκίνου, μια κίνηση που πιθανότατα θα πλήξει τις -προς το παρόν και κατ' αναλογία- περιορισμένες, αλλά αυξανόμενες εισαγωγές στην Ευρώπη.
Η Κίνα έχει αφήσει να εννοηθεί ότι θα προβεί σε "αντίποινα” αυξάνοντας τους δικούς της δασμούς καθώς οι εμπορικές εντάσεις κλιμακώνονται.
Τα EV που κατασκευάζονται από κινέζικους κολοσσούς, όπως η MG και η BYD, αποτέλεσαν μόλις το 9% επί του συνόλου των ηλεκτρικών μοντέλων που διατέθηκαν στην Ευρώπη πέρσι, σύμφωνα με την Dataforce. Ωστόσο, σύμφωνα με ένα από τα πιο γνωστά lobbying groups σχετικά με την αυτοκινητοβιομηχανία, το Transport & Environment, το ποσοστό αυτό πρόκειται να αυξηθεί σε περίπου 20% μέχρι το 2027.
Η BYD έχει αναδειχθεί σε έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές εξηλεκτρισμένων μοντέλων, έχοντας ήδη διακόψει την παραγωγή αυτών που εφοδιάζονται αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ήδη από τις αρχές του 2022.
Μέχρι πέρυσι, η BYD που έχει τη έδρα της στη Shenzhen, είχε διαθέσει συνολικά τρία εκατομμύρια ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα, και εισήλθε στη 10άδα της λίστας των αυτοκινητοβιομηχανιών με τις υψηλότερες πωλήσεις, σε παγκόσμιο επίπεδο.
Τους τελευταίους μήνες, ηγήθηκε ενός νέου πολέμου τιμών στην Κίνα, μειώνοντας τις τιμές τόσο της ηλεκτρικής, όσο και της υβριδικής γκάμας των μοντέλων της. Η εταιρεία έχει βάλει στο στόχαστρο παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota και ο όμιλος Volkswagen, με το σλόγκαν "Η ηλεκτρική ενέργεια είναι φθηνότερη από το πετρέλαιο”.
Ο δε Wang Chuanfu, ανέφερε επίσης στην ομιλία του ότι τα ηλεκτρικά και PHEV μοντέλα, βρίσκονται στο δρόμο για να ξεπεράσουν τους συμβατικούς κινητήρες. "Αυτή είναι η κυρίαρχη και ασταμάτητη τάση”, συμπλήρωσε.
Πηγή: topgeargreece.gr
Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.
Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.
Ολοκληρώθηκε ο 3ος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα-Πύργος και αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.
Η Porsche 911 GT3 90 F.A. αποτίει φόρο τιμής στον Ferdinand A. Porsche, με μόλις 90 συλλεκτικές μονάδες, ειδικό χρώμα, εξατομικευμένο εσωτερικό και 502 ίππους που κάνουν κάθε διαδρομή μοναδική.
Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης FSD της Tesla στην πιο πρόσφατη έκδοσή του, δείχνει να ανταποκρίνεται στις δύσκολες καιρικές συνθήκες με χιονόπτωση και καλυμμένους δρόμους από χιόνι.
H Xpeng έφτασε επισήμως στην αγορά της Ελλάδας με τα "έξυπνα" και τεχνολογικά προηγμένα ηλεκτρικά SUV της, το G6 και το G9.
Η Ελλάδα βρίσκεται στο κάτω άκρο της κατάταξης για τη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύμφωνα με τα πλήρη στοιχεία του 2023 που δημοσίευσε η Eurostat.
Την ώρα που οι κατασκευαστές προσθέτουν στις γκάμες τους μοντέλα SUV, μεγάλη φίρμα επιλέγει ένα απρόσμενο μονοπάτι, εκτιμώντας ότι η επόμενη μεγάλη τάση της αγοράς ίσως δεν είναι αυτή που φαίνεται...
Νέος υβριδικός κινητήρας από την Κίνα ξεπερνά σε θερμική απόδοση τα στατιστικά και της Toyota αλλά και της BYD και θέτει νέα στάνταρ.
Το ημερολόγιο Pirelli 2026 αφήνει πίσω του το παραδοσιακό glamour και επιστρέφει στη φύση, φέρνοντας στο προσκήνιο γυναίκες με ιστορία και εικόνες που μοιάζουν περισσότερο με ποίηση παρά με κλασική...
Η νέα ηλεκτρική Mercedes GLC εισέρχεται στην ελληνική αγορά, συνδυάζοντας τεχνητή νοημοσύνη, πρωτοποριακό design και αυτονομία που αλλάζει τα δεδομένα της premium κατηγορίας.
H ανανέωση που έρχεται στα μισά του κύκλου ζωής του Opel Astra, εκτός από την αισθητική του ευθυγράμμιση με τα υπόλοιπα μοντέλα της Opel, φέρνει και βελτιώσεις σε επίπεδο τεχνολογίας και αυτονομίας...
Έχοντας ως βάση την Eletre, η Lotus For Me ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας, εισάγοντας ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, που εξασφαλίζει γρήγορη φόρτιση και ισχύ που ξεπερνά κάθε...
Με το Defender Octa να αποτελεί την κορυφή σε επίπεδο ισχύος και σχεδίασης, η Land Rover Classic προσφέρει τώρα στους κατόχους κλασικών Defender την ευκαιρία να αποκτήσουν το ίδιο στυλ, αλλά με...
Το φετινό Holiday Update φέρνει λειτουργίες που κανείς δεν περίμενε, από έξυπνη πλοήγηση μέχρι νέους διασκεδαστικούς τρόπους αλληλεπίδρασης με το αυτοκίνητο και δείχνει πως το software παραμένει το...