Πέμπτη, 06-Ιουν-2024 14:57
Γιατί η Lamborghini αδιαφορεί για το 0-100 και τι θεωρεί διασκεδαστικό ο τεχνικός διευθυντής της φίρμας
"Είμαστε μια μάρκα που προσφέρει εμπειρία. Όχι απλά μια μετακίνηση από το σημείο Α στο σημείο Β. Κανείς δεν χρειάζεται πραγματικά μια Lamborghini. Πρέπει να δημιουργήσουμε 'επιθυμία' για το αυτοκίνητο. Ορισμένα αυτοκίνητα στην αγορά έχουν τόση τεχνολογία που αφαιρούν την αλληλεπίδραση ανάμεσα στο αυτοκίνητο και τον οδηγό. Εμείς επιδιώκουμε τον μέγιστο δυνατό ενθουσιασμό".
Καθώς η Lamborghini βρίσκεται στο στάδιο μετάβασης σε υβριδικά και τελικά σε ηλεκτρικά μοντέλα, πρόκειται για μια δήλωση ιδιαίτερης βαρύτητας από τον επικεφαλής τεχνικό διευθυντή, Rouven Mohr. "Είναι πιο δύσκολο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά όχι ακατόρθωτο.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων που λειτουργούν με βάση το συναίσθημα, πρέπει να επικεντρωθούν σε διαφορετικούς τομείς στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Ο σωστός τρόπος δεν είναι να μιμηθούν τον χαρακτήρα των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
"Το συναίσθημα στα μελλοντικά EVs δεν θα δημιουργείται από τον τύπο του κινητήρα ή της μπαταρίας που χρησιμοποιούν, αυτά είναι στοιχεία που καθορίζουν τις επιδόσεις και την αυτονομία. Ο χαρακτήρας καθορίζεται από άλλα πράγματα. Νομίζω ότι έχουμε κάποιες ωραίες ιδέες. Μέσα στην επόμενη διετία θα παρουσιάσουμε τις ιδέες μας. Οι οποίες θα απέχουν από μια απλή τιμή επιτάχυνσης 0-100 km/h. Αυτό δεν είναι κάτι που δημιουργεί διασκέδαση", πρόσθεσε o Mohr.
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, αν και προκαλεί μια μικρή έκπληξη όταν το σημερινό πετράδι του στέμματος της Lamborghini, η Revuelto, αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους και έχει 0-100 km/h σε 2,5 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, όσο κι αν ο Mohr δηλώνει θαυμαστής αυτού που έχει κάνει η Hyundai με τους προσομοιωμένους ήχους και τις αλλαγές ταχυτήτων του Ioniq 5 N, αυτά δεν είναι συστήματα που θα πρέπει να περιμένουμε να πρωταγωνιστούν στις plug-in Lamborghini.
"Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας πρέπει να επανεφεύρει τα χαρακτηριστικά που καθορίζουν τον χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου. Σιγά σιγά, οι επόμενες γενιές θα αναπτύξουν μια διαφορετική ερμηνεία του τί είναι ωραίο. Θα υπάρξει ένα σημείο όπου οι νέοι δεν θα κατανοούν τη γοητεία ενός χειροκίνητου θερμικού σπορ αυτοκινήτου".
Ένα βασικό στοιχείο των μελλοντικών Lamborghini, είτε πρόκειται για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε για ηλεκτρικά, είναι πιθανό να είναι η νέα τεχνολογία Active Wheel Carrier της εταιρείας, μια εναλλακτική μορφή για το σύστημα τετραδιεύθυνσης, που έχει ήδη δώσει τα διαπιστευτήριά της βελτιώνοντας κατά κάποια δευτερόλεπτα τους χρόνους πίστας ενός πρωτότυπου Huracan RWD.
Πηγή: topgeargreece.gr
Το νέο ID.Polo της Volkswagen που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, έρχεται με δύο επιλογές μπαταρίας, ισχύ από 114 ίππους και αυτονομία έως 450 χλμ.
H Ford υποσχέθηκε να αλλάξει την αγορά με αυτό το μοντέλο αλλά τελικά ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής του από το τέλος του 2025 και την επιστροφή στις θερμικές εκδόσεις.
Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι στην Ελλάδα γαλλικό premium hatchback που αποτελεί το κύριο δείγμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της DS. Δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...
Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.
Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.
Ολοκληρώθηκε ο 3ος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα-Πύργος και αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.
Η Porsche 911 GT3 90 F.A. αποτίει φόρο τιμής στον Ferdinand A. Porsche, με μόλις 90 συλλεκτικές μονάδες, ειδικό χρώμα, εξατομικευμένο εσωτερικό και 502 ίππους που κάνουν κάθε διαδρομή μοναδική.