Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 02-Ιουν-2024 15:20

    Τέσσερις λόγοι που Toyota, Mazda και Subaru επιμένουν στους θερμικούς κινητήρες

    Τέσσερις λόγοι που Toyota, Mazda και Subaru επιμένουν στους θερμικούς κινητήρες
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Toyota παρέα με τις Mazda και Subaru, εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επόμενη γενιά συμπαγών, καθαρών και ισχυρών θερμικών κινητήρων, οι οποίοι, όπως λένε, θα αναδειχθούν σε ισχυρά όπλα στον πόλεμο κατά των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, ακόμη και στην εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων.

    Επικεφαλής της "θερμικής " επίθεσης είναι η Toyota, η οποία έχει αποδώσει στη στρατηγική της την εύγλωττη ονομασία "Engine Reborn".

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Koji Sato, περιέγραψε την κατάσταση στις 28 Μαΐου, παρέα με τους διευθύνοντες συμβούλους της Mazda και της Subaru, δύο μικρότερους παίκτες στην παγκόσμια αγορά, στους οποίους όμως η Toyota κατέχει μειοψηφικά μερίδια.

    Παρακάτω, μπορείς να διαβάσεις μια πολύ ενδιαφέρουσα ερμηνεία στο γιατί οι συγκεκριμένες ιαπωνικές εταιρείες εξακολουθούν να βλέπουν πολλές δυνατότητες σε μια νέα γενιά προηγμένων θερμικών κινητήρων.

    1. Συνολικές εκπομπές ρύπων

    Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έχουν μηδενικές εκπομπές κατά τη λειτουργία τους. Ωστόσο, η Toyota δήλωσε ότι η διαδικασία παραγωγής τους και οι εκπομπές που προκαλούνται αυτήν, θα πρέπει επίσης να συνυπολογίζονται στις συνολικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις ενός EV. Κι αυτό θα έπρεπε να ισχύει καθ' όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος. Με βάση αυτή την προσέγγιση, η Toyota αναφέρει πως τα EV βρίσκονται στην ίδια κατηγορία με τα υβριδικά οχήματα που είναι εξοπλισμένα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

    Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα EVs μπορεί να απαιτούν περισσότερους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής με καύση άνθρακα για να επαναφορτίζουν τις μεγαλύτερες μπαταρίες τους. Επίσης, η κατασκευή των EV και των μπαταριών τους μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την εκπομπή περισσότερου άνθρακα. Έτσι, τα υβριδικά οχήματα με θερμικούς κινητήρες παράγουν περισσότερες εκπομπές κατά τη λειτουργία τους, αλλά λιγότερες όσον αφορά την παραγωγή και την παροχή ενέργειας.

    2. Καλύτερη απόδοση

    Οι νέοι κινητήρες που αναπτύσσουν η Toyota, η Mazda και η Subaru, αναμένεται να είναι καθαρότεροι και ισχυρότεροι από τους προκατόχους τους. Αυτό θα συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, διατηρώντας παράλληλα την αίσθηση οδήγησης που απολαμβάνουν οι λάτρεις της παλιάς σχολής.

    Οι κινητήρες θα είναι επίσης μικρότεροι σε μέγεθος. Αυτό θα επιτρέψει την καλύτερη χρήση τους σε συνδυασμό με τις ηλεκτροκίνητες υβριδικές τεχνολογίες, όπως οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες. Η σύζευξη με υβριδικά συστήματα θα ενισχύσει τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που επιτυγχάνεται από αυτούς τους κινητήρες.

    Η Toyota δήλωσε ότι ο επερχόμενος 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.5 λίτρων θα έχει την ίδια ισχύ με έναν παραδοσιακό ατμοσφαιρικό 2.5 λίτρων. Ένας νέος turbo 2.0 λίτρων, θα υπερτερεί σε ισχύ από έναν 2.4 λίτρων turbo και θα έχει καλύτερη οικονομία καυσίμου από τον σημερινό δίλιτρο turbo.

    3. Νέου τύπου καύσιμα

    Ένα υβριδικό σύστημα, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας, θα εκπέμπει πάντοτε άνθρακα όσο είναι συνδεδεμένο με έναν κινητήρα βενζίνης. Αλλά η Toyota οραματίζεται μελλοντικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα καίνε κάθε είδους ουδέτερα καύσιμα, από συνθετικό e-fuel, βιοκαύσιμο ή, τελικά, υδρογόνο.

    Αυτά τα υγρά καύσιμα, όπως η βενζίνη, έχουν πλεονεκτήματα στην ενεργειακή πυκνότητα, την αποθήκευση και τη μεταφορά. Και αν μπορέσουν να υλοποιηθούν, θα μπορούσαν να καταστήσουν την εσωτερική καύση ουσιαστικά ουδέτερη ως προς τις εκπομπές άνθρακα. Η Toyota ανακοίνωσε στις 27 Μαΐου ότι συνεργάζεται με άλλες εταιρείες με στόχο την εισαγωγή και διάδοση αυτού του τύπου καυσίμων στην Ιαπωνία γύρω στο 2030.

    4. Νέες δυνατότητες στη σχεδίαση

    Οι σχεδιαστές συχνά χαιρετίζουν τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης γιατί τους δίνουν νέες ευκαιρίες αναφορικά με την σχεδίαση των αυτοκινήτων. Οι σχετικά μικρότεροι ηλεκτρικοί κινητήρες, οι επίπεδες μπαταρίες τους και η εξάρτησή τους από εύκαμπτα ηλεκτρικά καλώδια αντί για άκαμπτους άξονες επιτρέπουν ευρύχωρες καμπίνες, μικρές προεξοχές και επίπεδα πατώματα.

    Η Toyota, η Mazda και η Subaru, δήλωσαν ότι μπορούν να επιτύχουν παρόμοια αποτελέσματα χάρη στους μειωμένου μεγέθους κινητήρες που εξελίσσουν. Η Toyota, για παράδειγμα, σχεδιάζει να τοποθετήσει αυτούς τους κινητήρες στις κομψές, σφηνοειδείς σιλουέτες που σχεδιάζει για την επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της.

    Ο επερχόμενος 1.5 λίτρων τούρμπο για παράδειγμα, είναι 20% μικρότερος σε όγκο και 15% χαμηλότερος σε ύψος από τον αντίστοιχο τούρμπο που διαθέτει αυτή τη στιγμή. Η Mazda βλέπει επίσης τους συμπαγείς περιστροφικούς κινητήρες να ταιριάζουν πιο καλά με τα υβριδικά συστήματα. Μια ιδέα γι' αυτό που έχει στο μυαλό της, μας έδειξε ήδη με το Iconic SP concept που παρουσίασε στο περσινό Japan Mobility Show.

    Πηγή: topgeargreece.gr

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:30 26/09

    Στην Ελλάδα το "1000 Miglia Experience"- Πότε και που θα δείτε θρυλικά κλασικά αυτοκίνητα

    Ένας θρύλος της κλασικής αυτοκίνησης ξαναζωντανεύει στην Ελλάδα. Το "1000 Miglia", αποτελεί το πιο διάσημο event ιστορικών αυτοκινήτων και έρχεται στην Ελλάδα για να προσφέρει μια ανεπανάληπτη...

    18:30 25/09

    Εταιρεία αυτοκινήτων πλήρωσε πελάτες της για να μην την πάνε στο δικαστήριο

    Το πρόβλημα στον κλιματισμό ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έφερε στο προσκήνιο την πολιτική της εταιρείας να πληρώνει ένα ποσό στους πελάτες της, προκειμένου να μην προσφεύγουν στη...

    17:00 25/09

    Η Mercedes σχεδιάζει νέο μοντέλο στη μικρή κατηγορία

    Η Mercedes αλλάζει σχέδια, παρατείνοντας τη ζωή του βασικού της μοντέλου και ετοιμάζοντας ένα νέο, πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί κάτω από την CLA.

    15:45 25/09

    Η φίρμα που θα φτιάχνει αυτοκίνητα σαν κουλούρια στον φούρνο

    O επικεφαλής ανάπτυξης μεγάλης φίρμας ανέφερε πως με το AI η εταιρεία του θα φτιάχνει αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που φτιάχνονται τα γερμανικά bretzel.

    14:15 25/09

    Η Smart επαναφέρει στη γκάμα της ένα ακόμη όνομα από το παρελθόν

    Μετά την αναβίωση του fortwo ως #2, η Smart έρχεται να επιβεβαιώσει επίσημα την προσθήκη στη γκάμα της ενός ακόμη ονόματος από το παρελθόν της, που θα πλαισιώσει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.

    12:30 25/09

    Πέντε θάνατοι από κινεζικές απομιμήσεις ανταλλακτικών για αερόσακους

    Τα ανταλλακτικά αερόσακων της κινεζικής εταιρείας DTN μπορεί να είναι έως και 10 φορές φτηνότερα από τα γνήσια, αλλά μια σειρά ατυχών περιστατικών δημιουργεί σοβαρό ζήτημα ασφάλειας.

    11:15 25/09

    Γνωστός κατασκευαστής supercars ετοιμάζει plug-in υβριδικό SUV

    Ένα ακόμη μεγάλο όνομα από τον χώρο των supercars αναμένεται να ενδώσει στην τάση των SUV, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση το 2027, ακολουθούμενη από ένα sedan 2+2 θέσεων.

    18:00 24/09

    Ποια φίρμα σαρώνει στις πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη-δεν είναι η Tesla

    Ανατροπή έχουμε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς η άνοδος συγκεκριμένης ευρωπαϊκής φίρμας είναι εντυπωσιακή και αφήνει πίσω την Tesla -όμως το Model Y εξακολουθεί να είναι πρώτο σε...

    16:30 24/09

    Body kit μετατρέπει το Dacia Bigster σε muscle car-πόσο κοστίζει

    Η Carpoint μεταμορφώνει το Dacia Bigster σε ένα μυώδες και επιθετικό SUV, με πακέτα που το κάνουν να ξεχωρίζει τόσο στον αστικό δρόμο όσο και στα δύσκολα off road μονοπάτια.

    15:00 24/09

    Επίσημο: Πλήρης ανατροπή στα δεδομένα της νέας γενιάς 718 Boxster και Cayman

    Η ανακοίνωση του 2022 για τη νέα γενιά των 718 Boxster και Cayman, ήταν πως θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, όμως η αναθεώρηση της στρατηγικής της Porsche φαίνεται πως δεν επηρεάζει μόνο τα SUV.

    13:30 24/09

    Η Τουρκία τιμωρεί τα ξένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα-Δείτε τι ανακοίνωσε

    Η Τουρκία προσπαθεί να διασφαλίσει την δική της παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να αποκτήσει ακόμη πιο περίοπτη θέση στην παραγωγική διαδικασία που αφορά την Ευρώπη.

    12:00 24/09

    Πήγαινε με 187 χλμ./ώρα στη Συγγρού-Συλλήψεις για όρια και αλκοόλ

    Σε μια εκτεταμένη επιχείρηση της αστυνομίας καταγράφηκαν σχεδόν 200 παραβάσεις για αλκοόλ και παραβίαση των ορίων ταχύτητας ενώ έγιναν ακόμη και συλλήψεις.

    10:30 24/09

    Teaser του νέου περιορισμένης παραγωγής hypercar της Zagato

    Η Zagato έδωσε στη δημοσιότητα μια εικόνα teaser του νέου hypercar που πρόκειται να παρουσιάσει τις επόμενες εβδομάδες, δίνοντας έμφαση στο χαμηλό βάρος και τον αναλογικό χαρακτήρα.

    18:30 23/09

    Πέθανε ο σχεδιαστής του δημοφιλέστερου sport αυτοκινήτου τα τελευταία 25 χρόνια

    Έφυγε από τη ζωή ο Tom Matano, ο άνθρωπος που άλλαξε τον σχεδιασμό των σπορ αυτοκινήτων, δίνοντάς μας ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα όλων των εποχών, το Mazda MX-5 Miata.

    17:16 23/09

    Δείτε τη Ferrari SF90 να κάνει ρεκόρ ταχύτητας πάνω σε αεροπλανοφόρο

    Ο Ιταλός οδηγός αγώνων Fabio Barone βρέθηκε στο τιμόνι μιας Ferrari SF90 επιχειρώντας την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας στο πιο ασυνήθιστο περιβάλλον, το κατάστρωμα ενός αεροπλανοφόρου.

    15:02 23/09

    Η αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας μπροστά σε ένα τεράστιο πρόβλημα

    "Πρόκειται για έναν αγώνα για την κυριαρχία, όχι για την κερδοφορία", δηλώνει ένας γνωστός αναλυτής. Ας δούμε τι συμβαίνει με την αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας.