Πέμπτη, 23-Μαϊ-2024 10:14
Τι προκάλεσε την μεγάλη απεργία σε εργοστάσιο της BYD
Την περασμένη εβδομάδα, σημειώθηκε απεργία στο εργοστάσιο της BYD (η οποία μόλις άνοιξε νέα κάθετη μονάδα στον Κηφισό) στο Wuxi, στην επαρχία Jiangsu της Κίνας. Εικόνες και σύντομα βίντεο που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο έδειχναν μια μεγάλη συγκέντρωση εργαζομένων μέσα στο χώρο του εργοστασίου, με κάποιους μάλιστα να είναι ξαπλωμένοι στο έδαφος, καλυμμένοι από μπλε σεντόνια που είχε τοποθετήσει η αστυνομία.
Σύμφωνα με αναφορές, ο κύριος λόγος της δυσαρέσκειας των εργαζομένων της BYD ήταν η εφαρμογή ενός συστήματος τεσσάρων βαρδιών και ενός πενθήμερου οκτάωρου προγράμματος εργασίας.
Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια της υπερωριακής αμοιβής, οδηγώντας σε σημαντική μείωση του εισοδήματός τους.
Το εργοστάσιο της BYD στο Wuxi ανήκε προηγουμένως στην αμερικανική εταιρεία Johnson Controls. Πέρυσι, η BYD εξαγόρασε τα εργοστάσια της Johnson Controls στο Chengdu και στο Wuxi έναντι τιμήματος 15,8 δισεκατομμυρίων γιουάν (2,19 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).
Μετά την εξαγορά, τόσο η Johnson Controls όσο και η BYD εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση, υποσχόμενες ότι οι παροχές προς τους εργαζομένους θα παραμείνουν αμετάβλητες και, σε ορισμένες περιπτώσεις, θα βελτιωθούν ελαφρώς. Διαβεβαίωσαν επίσης ότι θα παρασχεθεί αποζημίωση στους απολυμένους εργαζόμενους. Ωστόσο, αναφέρεται ότι η BYD δεν τήρησε αυτές τις δεσμεύσεις, συμβάλλοντας στη δυσαρέσκεια των εργαζομένων.
Οι εργαζόμενοι διαμαρτυρήθηκαν για την κατάργηση των υπερωριών, γεγονός που μπορεί να φαίνεται εκπληκτικό από μια διεθνή προοπτική. Ενώ ο υπόλοιπος κόσμος επιδιώκει τη μείωση των ωρών εργασίας, οι Κινέζοι εργαζόμενοι απαιτούν αύξηση του χρόνου εργασίας. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Οι Κινέζοι εργαζόμενοι δεν απολαμβάνουν απαραίτητα την υπερωριακή εργασία- αναγκάζονται να την κάνουν λόγω των συνθηκών. Τα εργοστάσια συχνά ορίζουν βασικούς μισθούς λίγο πάνω από τον κατώτατο μισθό της κυβέρνησης για να διατηρήσουν το κόστος εργασίας σε χαμηλά επίπεδα. Για να τα βγάλουν πέρα, οι εργαζόμενοι αποδέχονται πολύωρη υπερωριακή εργασία, καθώς η κινεζική εργατική νομοθεσία απαιτεί από τους εργοδότες να καταβάλλουν 1,5 φορά τον κανονικό μισθό για υπερωρίες και το διπλάσιο μισθό για υπερωρίες το Σαββατοκύριακο.
Οι προκηρύξεις θέσεων εργασίας για το εργοστάσιο της BYD στο Wuxi τους τελευταίους δύο μήνες ανέφεραν βασικό μισθό 2.490 γιουάν (345 δολάρια ΗΠΑ), ο οποίος συμπίπτει με τον κατώτατο μισθό στην επαρχία Jiangsu. Οι σταθερές υπερωρίες είναι απαραίτητες για να κερδηθεί ένα μηνιαίο εισόδημα 5.000 έως 6.500 γιουάν (690 έως 897 USD) που διαφημίζουν οι μεσάζοντες.
Στα εργοστάσια ηλεκτρονικών ειδών, η 10ωρη εργάσιμη ημέρα θεωρείται το ελάχιστο, ενώ ορισμένα εργοστάσια απαιτούν από τους εργαζόμενους ακόμη και 12 έως 13 ώρες εργασίας την ημέρα. Με την ακύρωση των υπερωριών, η BYD μείωσε ουσιαστικά το μέγιστο μηνιαίο εισόδημα των εργαζομένων σε λίγο πάνω από 3.000 γιουάν, το οποίο θεωρείται αρκετά χαμηλός μισθός.
Επί του παρόντος, η BYD δεν έχει απαντήσει σε αυτό το περιστατικό και οι λόγοι για την ξαφνική αλλαγή στην πολιτική υπερωριών παραμένουν ασαφείς. Ωστόσο, η μείωση των υπερωριών είναι μια συνήθης στρατηγική που χρησιμοποιείται από πολλές εταιρείες για να εξαναγκάσουν έμμεσα τους εργαζόμενους σε παραίτηση. Εάν οι εταιρείες δρομολογήσουν απολύσεις, είναι νομικά υποχρεωμένες να παρέχουν αποζημίωση.
Οι κερδοσκόποι αναρωτιούνται αν αυτές οι ενέργειες αντικατοπτρίζουν πιθανές απολύσεις στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία. Αναφορές για απολύσεις εργαζομένων από την Li Auto ακούγονται συμβατές με τις συνθήκες που επικρατούν.
Πηγή: topgeargreece.gr
Τρία χρόνια μετά τη μετατροπή των Megane και Scenic σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, η Renault πήρε μια πολύ σημαντική απόφαση που αφορά την επόμενη γενιά τους.
Η επιστροφή ενέργειας στο δίκτυο διασφαλίζει καλύτερη διαχείριση αυτής, μεγαλύτερη οικονομία και ρεύμα για όλους και όχι μόνο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η λίστα με τους πιο επικίνδυνους οδηγούς της Ευρώπης περιλαμβάνει αρκετές εκπλήξεις καθώς η εικόνα που έχουμε είναι διαφορετική για κάποιες χώρες.
Ζευγάρι αποφάσισε να ικανοποιήσει τις ακατάσχετες ορέξεις του χωρίς να νοιάζεται για το ότι βρισκόταν σε αυτοκίνητο που πήγαινε με 145 χλμ./ώρα. Τελικά συνελήφθησαν.
Αν ψάχνεις για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που να διακρίνεται σε όλους τους τομείς που ενδιαφέρουν μια οικογένεια, τότε έχεις μπροστά σου μια από τις κορυφαίες επιλογές.
Δύο κορυφαία στελέχη της Tesla, που βρίσκονταν πίσω από τα Cybertruck και Model Y εγκατέλειψαν την εταιρεία, η οποία δείχνει να στρέφει την προσοχή της στην τεχνητή νοημοσύνη και τη ρομποτική.
Εδώ και λίγο καιρό, η Pagani εισήλθε στον χώρο των πολυτελών κατοικιών, με τις Pagani Residences στο Μαϊάμι. Μάλιστα όποιον αγοράσει ένα από τα δύο ρετιρέ, τον περιμένει ένα μοναδικό δώρο.
Ένα από τα πιο φημισμένα SUV Crossovers με ξεχωριστό χαρακτήρα και εμφάνιση διατίθεται τώρα με έκπτωση αλλά κυρίως ετοιμοπαράδοτο.
Η βρετανική Allotrope Energy παρουσιάζει τους υπερπυκνωτές Lignavolt, μια βιώσιμη λύση που υπόσχεται εντυπωσιακή απόδοση και φιλοδοξεί να αλλάξει το τοπίο στα μελλοντικά υβριδικά οχήματα.
Επιτέλους, μετά από περίπου έναν χρόνο, η pickup εκδοχή του Land Rover Defender 130 είναι έτοιμη να βγει στους δρόμους και μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα στην Heritage και την Urban Edition.
56χρονος οδηγός έκανε μια αδιανόητη κίνηση στην Αττική Οδό και το αποτέλεσμα ήταν να χάσει το δίπλωμά του για 395 μέρες.
Το Ford Signature 2.0 υπόσχεται να αλλάξει τον τρόπο που αγοράζουμε αυτοκίνητα, κάνοντας την εμπειρία αγοράς χαλαρή και ευέλικτη, με προσωπική εξυπηρέτηση, συνδυασμό ψηφιακών και φυσικών υπηρεσιών και...
Ο Lando Norris πήρε μια νίκη που τον φέρνει ακόμη πιο κοντά στον φετινό τίτλο, αλλά ο Max Verstappen κατάφερε να δώσει μια ακόμη αξέχαστη παράσταση στο κοινό της F1.
Το 2017, εννέα μαθητευόμενοι της Porsche μετέτρεψαν μια Porsche 718 Boxster S σε αυτοκίνητο ειδικών αποστολών για την φίρμας.
Το συγκεκριμένο ΤΤ δεν είναι αυτό που φαίνεται, καθώς αποτελεί το μοναδικό δείγμα γραφής ενός project που περιελάμβανε τα μηχανικά μέρη ενός RS4 σε περιτύλιγμα ενός σπορ αμαξώματος.
Σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών, η μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση δεν σημαίνει απαραίτητα και μεγαλύτερη ασφάλεια στο δρόμο, στοιχείο που απαντά στο διαχρονικό ερώτημα περί καλύτερου οδηγού.