Κυριακή, 19-Μαϊ-2024 09:39
Μεγάλος όμιλος θα συνεχίσει να κατασκευάζει SUV με θερμικούς κινητήρες
Η Jaguar Land Rover θα συνεχίσει να κατασκευάζει SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης, παράλληλα με τη νέα γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, ώστε να εξομαλυνθεί η μετάβαση στα EV, σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας.
Επί του παρόντος, η JLR ανακαινίζει το εργοστάσιό της στο Halewood, στη βορειοδυτική Αγγλία, έτσι ώστε να ξεκινήσει από το 2025 να κατασκευάζει εκεί αυτοκίνητα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα EMA, η οποία προοριζεται μόνο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η πλατφόρμα αυτή θα υποστηρίζει τα μικρότερα μοντέλα των Range Rover, Discovery και Defender.
Ωστόσο οι εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες των μοντέλων Range Rover Evoque και Land Rover Discovery Sport, θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή τελικής συναρμολόγησης στο Halewood "για περιορισμένο χρονικό διάστημα", όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Adrian Mardell, κατά την εκδήλωση παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας στις 10 Μαΐου.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προβλέπουν παράταση της ζήτησης για plug-in υβριδικά μοντέλα, καθώς οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιβραδύνονται. Τόσο το Evoque όσο και το Discovery Sport διατίθενται ως plug-in υβριδικά. Το Range Rover Electric, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα της μάρκας, είναι ήδη διαθέσιμο για προπαραγγελίες στη Μ. Βρετανία.
Η JLR κατέγραψε κέρδη ρεκόρ για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, ύψους 763 εκατομμυρίων ευρώ προ φόρων. Η εταιρεία σημείωσε επίσης τα μεγαλύτερα ετήσια κέρδη για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου, από το 2015, στα 2,57 δισεκατομμύρια ευρώ προ φόρων, με έσοδα ρεκόρ 33,8 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Αιχμή του δώρατος στις πωλήσεις είναι το Defender, με 114.646 μονάδες για το οικονομικό έτος που πέρασε, μια αύξηση 53% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το Range Rover ήταν το νούμερο 2 σε πωλήσεις, ακολουθούμενο από το Range Rover Sport.
Τα νέα μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα EMA, θα επαναφέρουν την εστίαση της Land Rover στα μικρότερα SUV, με το πρώτο μοντέλο να αναμένεται να έρθει στην αγορά στα τέλη του 2025, όπως δήλωσε ο Mardell. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσει το νέο πάτωμα, θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό που θα αντικαταστήσει το μεσαίο Velar, σύμφωνα με δημοσιεύματα. Η JLR δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες για το μοντέλο αυτό.
Η JLR μπορεί να κατασκευάσει τόσο ηλεκτρικά μοντέλα όσο και μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης στο εργοστάσιο του Halewood, δήλωσε ο Mardell, καθώς η ίδια γραμμή τελικής συναρμολόγησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τα δύο συστήματα κίνησης.
Πρωτότυπα που χρησιμοποιούν το πάτωμα EMA υποβάλλονται ήδη σε δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο, όπως δήλωσε η εταιρεία. Τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν πρισματικές κυψέλες μπαταριών που θα προμηθεύει η Agratas, θυγατρική της μητρικής εταιρείας της JLR, της Tata, και θα έχουν αυτονομία έως 724 χιλιόμετρα.
Οι μπαταρίες θα επιτρέπουν επίσης ταχύτερη φόρτιση, προσθέτοντας 322 χιλιόμετρα σε μόλις 15 λεπτά. Η JLR είχε δηλώσει το 2021 ότι θα λανσάρει έξι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα Land Rover μέχρι το 2026, αλλά πλέον έχει μειώσει τον αριθμό αυτό σε τέσσερα.
Πηγή: topgeargreece.gr
Μια ακόμη πολύ επιθετική κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε η BYD Ευρώπης αυξάνοντας την εγγύηση χιλιομέτρων της μπαταρίας σε επίπεδα που δεν προσφέρει καμία άλλη εταιρεία.
Το νέο ID.Polo της Volkswagen που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, έρχεται με δύο επιλογές μπαταρίας, ισχύ από 114 ίππους και αυτονομία έως 450 χλμ.
H Ford υποσχέθηκε να αλλάξει την αγορά με αυτό το μοντέλο αλλά τελικά ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής του από το τέλος του 2025 και την επιστροφή στις θερμικές εκδόσεις.
Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι στην Ελλάδα γαλλικό premium hatchback που αποτελεί το κύριο δείγμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της DS. Δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...
Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.
Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.
Ολοκληρώθηκε ο 3ος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα-Πύργος και αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.