Σάββατο, 18-Μαϊ-2024 10:26
O CEO της Honda αποκαλύπτει τι θα κάνει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Honda διπλασιάζει τις επενδύσεις της στα ηλεκτρικά οχήματα σε 64 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος της δεκαετίας για να μειώσει το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων επόμενης γενιάς, να φέρει την παραγωγή μπαταριών στο εσωτερικό της και να επιταχύνει την ανάπτυξη μιας νέας γκάμας επτά κερδοφόρων ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Honda Τοσιχίρο Μίμπε διευκρίνισε τη σειρά των επερχόμενων ηλεκτρικών μοντέλων (EV), λέγοντας ότι το χαρτοφυλάκιο θα ξεκινήσει με τρία ονόματα το 2026, θα ξεκινήσει από τη βασική αγορά της Βόρειας Αμερικής και θα έχει κλίση προς τα crossover.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα 5 πιο γρήγορα αυτοκίνητα που υπάρχουν
Η Honda προϊδέασε για τη σειρά, που ονομάζεται σειρά 0, τον Ιανουάριο στην έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών στο Λας Βέγκας. Αλλά ο Mibe ανέλυσε λεπτομερώς την δημιουργία του μοντέλου στην ετήσια ενημέρωση της επιχειρηματικής στρατηγικής του.
Η παρουσίαση του Mibe επικεντρώθηκε στην επιχειρηματική υπόθεση της Honda για την επίτευξη μιας κερδοφόρας επιχείρησης EV. Ο Mibe δήλωσε ότι δεν ανησυχεί από την πρόσφατη επιβράδυνση της αγοράς στην υιοθέτηση EV.
"Το περιβάλλον που περιβάλλει την ηλεκτροκίνηση των αυτοκινήτων αλλάζει δραστικά και πολλοί στη Δύση αναφέρονται στην επιβράδυνση των πωλήσεων EV λέγοντας ότι η διάδοση των EV έχει φτάσει στο απροχώρητο", δήλωσε ο Mibe, ο μοναδικός CEO ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών που έχει δεσμευτεί μέχρι στιγμής να εγκαταλείψει την εσωτερική καύση. "Εμείς υποστηρίζουμε ότι τα EV είναι η πιο αποτελεσματική λύση σε προϊόντα κινητικότητας, όπως οι μοτοσικλέτες, και τα αυτοκίνητα".
Η νούμερο 2 αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας θέλει να μειώσει το κόστος της μπαταρίας κατά 20% μέχρι το 2030 και να μειώσει το συνολικό κόστος παραγωγής EV κατά 35% μέχρι τότε. Ο στόχος, δήλωσε ο Mibe, είναι να επιτευχθεί κερδοφορία στην επιχείρηση EV της Honda με απόδοση επί των πωλήσεων 5% σε ετήσιο όγκο 2 εκατομμυρίων EV παγκοσμίως το 2030.
Για να φτάσει εκεί, η Honda λέει ότι πρέπει να επενδύσει 10 τρισεκατομμύρια γιεν (64,28 δισεκατομμύρια δολάρια), ένα ποσό που καλύπτει νέα εργοστάσια συναρμολόγησης, εργοστάσια μπαταριών, μηχανήματα και λογισμικό.
Πρόκειται για ένα στρατοσφαιρικό ποσό για μια εταιρεία που μόλις κατέγραψε καθαρά κέρδη οικονομικού έτους μόλις 1,12 τρισεκατομμυρίων γιεν (7,20 δισεκατομμυρίων δολαρίων). Και είναι διπλάσια από την δαπάνη που ανακοίνωσε η Mibe μόλις πριν από δύο χρόνια.
"Θα υπάρξει μια τεράστια επένδυση", δήλωσε ο Mibe. "Αλλά πιστεύουμε ότι θα μπορέσουμε να αποσβέσουμε την επένδυσή μας με την επιχείρηση EV που θα ακολουθήσει".
Η σειρά 0, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της το 2026, θα είναι ο άξονας της στρατηγικής.
Τα τρία πρώτα οχήματα της Σειράς 0 θα είναι ένα μεσαίου μεγέθους crossover, ένα entry-level crossover και το Saloon, ένα σεντάν σε σχήμα σφήνας που παρουσιάστηκε στη CES. Τέσσερα άλλα οχήματα της Σειράς 0 καταφθάνουν ως εξής:
Βασικά στοιχεία αυτών των οχημάτων της Σειράς 0 θα είναι η μείωση του συνολικού ύψους του οχήματος κατά 10% και οι προεξοχές που θα είναι κατά 10 τοις εκατό μικρότερες. Θα ζυγίζουν περίπου 100 κιλά ελαφρύτερα από τα σημερινά EV της Honda και θα κινούνται με εξαιρετικά λεπτές μπαταρίες κατασκευασμένες με περιβλήματα gigacast.
Τα οχήματα θα έχουν αυτονομία άνω των 482 χιλιομέτρων, με βάση το καθεστώς δοκιμών της EPA των ΗΠΑ, δήλωσε ο Mibe. Και το λογισμικό τους θα χρησιμοποιεί διατάξεις system-on-chip που ενοποιούν τους ημιαγωγούς σε μια κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου που λειτουργεί ως "ενιαίος εγκέφαλος για το όχημα", δήλωσε ο Mibe.
Εκτός από τα EVs της σειράς 0 για παγκόσμιες αγορές όπως η Βόρεια Αμερική και η Ιαπωνία, η Honda παρουσιάζει επίσης μια παράλληλη σειρά EVs ειδικά σχεδιασμένων για την Κίνα. Η Honda θέλει να εισαγάγει εκεί 10 από αυτές τις ονομασίες EV μέχρι το 2027 και να αποκτήσει το 100% των πωλήσεών της στην Κίνα από EV μέχρι το 2035.
Η Honda σχεδιάζει επίσης μια ξεχωριστή σειρά mini-EV για την εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας.
Για να κατασκευάσει κερδοφόρα τη διεθνή σειρά 0, η Honda αναθεωρεί το παγκόσμιο σύστημα παραγωγής της με στόχο να το καταστήσει καθετοποιημένο μέχρι το τέλος της δεκαετίας, δήλωσε ο Mibe.
Η ιδέα είναι να φέρει τα πάντα, από τις μπαταρίες και το λογισμικό μέχρι την παραγωγή οχημάτων στο εσωτερικό της εταιρείας, καθώς η εταιρεία αγωνίζεται να συγκρατήσει το κόστος και να διοικήσει τις καλύτερες νέες τεχνολογίες. Η στροφή είναι κρίσιμη για το σχέδιο της αυτοκινητοβιομηχανίας να καταργήσει εντελώς την εσωτερική καύση στα οχήματά της μέχρι το 2040.
Διαβάστε την συνέχεια στο topgeargreece.gr
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.