Τρίτη, 23-Απρ-2024 14:36
H GTS ολοκληρώνει τη γκάμα της νέας Porsche Cayenne
Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που η Porsche ανανέωσε την 3η γενιά της Cayenne, όμως ένα κρίσιμο μέλος της οικογένειας εξακολουθούσε να απουσιάζει. Όχι πλέον, καθώς η Cayenne GTS επιστρέφει για το 2025 τόσο στο βασικό SUV, όσο και σε Coupe αμάξωμα, διαθέτοντας έναν βελτιωμένο V8 με διπλό τούρμπο, μια πιο ευέλικτη διαμόρφωση ανάρτησης, πιο σπορ αισθητική και πλήθος πρόσθετων χαρακτηριστικών.
Παρόλο που δεν είναι τόσο ισχυρή όσο η Turbo S E-Hybrid ή τόσο εστιασμένη στην οδήγηση σε πίστα όσο η Turbo GT, η GTS (Gran Turismo Sport) καταλαμβάνει μια ιδιαίτερη θέση στη γκάμα της Cayenne, συνδυάζοντας χαρακτηριστικά που εστιάζουν στον οδηγό αλλά και στην πρακτικότητα σε καθημερινή χρήση.
Το κυριότερο στοιχείο της ανανεωμένης έκδοσης είναι ο εκτενώς αναβαθμισμένος V8 4.0 λίτρων με διπλό τούρμπο, ο οποίος αποδίδει τώρα 500 ίππους και μέγιστη ροπή 660 Nm. Αυτό μεταφράζεται σε μια αύξηση 40 ίππων 40 Nm ροπής σε σχέση με την απερχόμενη Cayenne GTS, διατηρώντας παράλληλα μια ασφαλή απόσταση από την Cayenne S, η οποία αποδίδει 474 ίππους από τον ίδιο κινητήρα.
Ο twin-turbo V8 συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic S οκτώ σχέσεων, το οποίο διοχετεύει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Porsche Traction Management (PTM). Παρόμοια με τη ρύθμιση στο Turbo GT, το σύστημα PTM διαθέτει ξεχωριστό κύκλωμα ψύξης, ενισχύοντας την αντοχή κατά την γρήγορη οδήγηση.
Η αύξηση της ισχύος μεταφράζεται όπως είναι λογικό και σε μικρή βελτίωση στις επιδόσεις, με την Cayenne GTS να έχει πλέον επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,2 δευτερόλεπτα και να φτάνει την τελική ταχύτητα των 275 km/h.
Η στάνταρ αερανάρτηση δύο θαλάμων με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ έχει μια ειδική ρύθμιση για την GTS, όντας 10 χιλιοστά χαμηλότερη σε σύγκριση με τις κανονικές εκδόσεις. Η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται ακόμη περισσότερο από την αυξημένη αρνητική γωνία κάμπερ των μπροστινών τροχών, με ρουλεμάν προερχόμενα από την Turbo GT.
Το ενεργό σύστημα σταθεροποίησης κύλισης (Porsche Dynamic Chassis Control) είναι προαιρετικό, αλλά το Porsche Torque Vectoring Plus περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.
Η GTS ενσωματώνει όπως είναι αναμενόμενο όλες τις αισθητικές αλλαγές που συναντάμε στην υπόλοιπη ανανεωμένη σειρά Cayenne, διαθέτοντας επιπλέον κάποιες ξεχωριστές πινελιές για μια πιο σπορ εμφάνιση. Συγκεκριμένα, υπάρχουν ειδικές για το GTS εισαγωγές στον προφυλακτήρα που θυμίζουν αυτές της Turbo GT, οι οποίες συμπληρώνονται από φιμέ φωτιστικά σώματα. Διακριτικά GTS βρίσκονται περιμετρικά του αμαξώματος, ενώ υπάρχει σκούρο χάλκινο φινίρισμα στις απολήξεις των εξατμίσεων.
Το σπορ ύφος ενισχύεται περαιτέρω από τις μαύρες γυαλιστερές πινελιές του στάνταρ Sport Design Package, που αντικαθιστά τα διακοσμητικά στο χρώμα του αμαξώματος των παλαιότερων εκδόσεων GTS.

Τέλος, το σετ ζαντών αλουμινίου 21 ιντσών RS Spyder Design σε ανθρακί χρώμα, σε συνδυασμό με κόκκινες δαγκάνες φρένων, ολοκληρώνει την εξωτερική εμφάνιση της Cayenne GTS. Προαιρετικά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα από τα τρία Lightweight Sport Packages, τα οποία μειώνουν το βάρος έως και 25 κιλά, ενισχύοντας περαιτέρω τις επιδόσεις.
Περνώντας στο εσωτερικό, η Porsche διατήρησε μια γενναιόδωρη ποσότητα του υλικού Race Tex για τις επενδύσεις, σε συνδυασμό με δέρμα και κόκκινες ραφές. Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της ανανεωμένης Cayenne, η GTS διαθέτει έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια νέα οθόνη infotainment και την προαιρετική οθόνη συνοδηγού. Επιπλέον, το σύστημα Bose Surround System ανήκει στον βασικό εξοπλισμό.
Η διάθεση της Porsche Cayenne GTS στην αγορά αναμένεται να ξεκινήσει από το φθινόπωρο σε τιμές που θα ανακοινωθούν όσο θα πλησιάζουμε στην ημερομηνία λανσαρίσματος.
Πηγή: topgeargreece.gr
Η κόντρα μεταξύ Czinger και Koenigsegg στη Laguna Seca συνεχίζεται, όμως αυτή τη φορά η Jesko καλείται να καλύψει μια διαφορά 2 δευτερολέπτων στην επόμενή της απόπειρα.
Δύο κορυφαία brand παγκοσμίως παρουσιάζουν σε μια κοινή καμπάνια την αφοσίωσή τους στην ομαδικότητα που κρύβεται πίσω από κάθε επιτυχημένο αποτέλεσμα.
H Toyota έκανε ακόμα μια έξυπνη κίνηση και λάνσαρε το Aygo Χ Hybrid και πλέον είναι η μόνη φίρμα με υβριδικό αυτοκίνητο στo Α segment. Πήγαμε μέχρι την Φλωρεντία για να το οδηγήσουμε και αυτές είναι...
Παρουσία του Περιφερειάρχη, Νίκου Χαρδαλιά μπήκαν οι πρώτες"έξυπνες" κάμερες τεχνητής νοημοσύνης σε φανάρια της Αθήνας. Καταγράφουν τις παραβάσεις για κόκκινο και στέλνουν εικόνες και βίντεο.
Το μικρομεσαίο DS Νο4 έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο, με σχεδίαση εμπνευσμένη από το κορυφαίο No8 και πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης.
Η ραχοκοκαλιά της Renault στην ελληνική αγορά είναι τώρα διαθέσιμη με σημαντική έκπτωση καθώς η εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει τις καλύτερες ημέρες εορτών.
Ο θρύλος του Nascar, Greg Biffle έχασε τη ζωή του σε δυστύχημα με αεροπλάνο στρο οποίο επέβαινε όλη η οικογένειά του. Θρήνος στο αμερικανικό motorsport.
Μετά από έντονες πιέσεις, η ΕΕ έκανε πίσω στην πλήρη απαγόρευση των θερμικών κινητήρων από το 2035, δίνοντας ανάσα στους θερμικούς κινητήρες. Πώς επηρεάζονται κατασκευαστές, χώρες και η αγορά των EV.
Από πολυτελές αυτοκίνητο σε κινητό όπλο. Μια BMW Σειρά 7 μετατρέπεται σε αυτοσχέδιο εκτοξευτή ρουκετών στην Ουκρανία και σύμφωνα με τους εμπνευστές της, αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα.
Η Opel πραγματοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα εκπτωτικά προγράμματα για να αποχαιρετήσει το 2025 με μειωμένες τιμές έως 7.400 ευρώ για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα και έως 4.000 ευρώ για τα θερμικά.
Η Renault ανακοίνωσε τις πρώτες τιμές του Twingo και είναι ακόμη χαμηλότερες από το αναμενόμενο καθώς με τις επιδοτήσεις πέφτουν κάτω από τις 15.000 ευρώ.
Μόλις μερικές εβδομάδες μετά την ακύρωση συμφωνίας προμήθειας με τη Volvo, εταιρεία που θεωρείται πρωτοπόρος στην τεχνολογία LiDAR, κατέθεσε αίτηση προστασίας βάσει του Άρθρου 11.
Η νέα διαφήμιση του Toyota GR Yaris προκάλεσε αντιδράσεις στην Αυστραλία, καθώς οι ρυθμιστικές αρχές έκριναν ότι προωθεί επικίνδυνη οδήγηση σε δημόσιους δρόμους.
Νέα μονοθέσια, νέοι κινητήρες, νέα φιλοσοφία και όλα αλλάζουν στην F1. Η FIA και η Liberty Media παρουσίασαν τους νέους κανονισμούς και το νέο μονοθέσιο.
Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να ακυρώσει την απαγόρευση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035 δημιουργεί νέες αναταράξεις στους κυκλους της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τον τίτλο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026" για την Ελλάδα κατέκτησε το Fiat Grande Panda, τo compact SUV της δημοφιλούς κατηγορίας B που είναι διαθέσιμο σε μία πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης.