Τρίτη, 23-Απρ-2024 14:36
H GTS ολοκληρώνει τη γκάμα της νέας Porsche Cayenne

Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που η Porsche ανανέωσε την 3η γενιά της Cayenne, όμως ένα κρίσιμο μέλος της οικογένειας εξακολουθούσε να απουσιάζει. Όχι πλέον, καθώς η Cayenne GTS επιστρέφει για το 2025 τόσο στο βασικό SUV, όσο και σε Coupe αμάξωμα, διαθέτοντας έναν βελτιωμένο V8 με διπλό τούρμπο, μια πιο ευέλικτη διαμόρφωση ανάρτησης, πιο σπορ αισθητική και πλήθος πρόσθετων χαρακτηριστικών.
Παρόλο που δεν είναι τόσο ισχυρή όσο η Turbo S E-Hybrid ή τόσο εστιασμένη στην οδήγηση σε πίστα όσο η Turbo GT, η GTS (Gran Turismo Sport) καταλαμβάνει μια ιδιαίτερη θέση στη γκάμα της Cayenne, συνδυάζοντας χαρακτηριστικά που εστιάζουν στον οδηγό αλλά και στην πρακτικότητα σε καθημερινή χρήση.
Το κυριότερο στοιχείο της ανανεωμένης έκδοσης είναι ο εκτενώς αναβαθμισμένος V8 4.0 λίτρων με διπλό τούρμπο, ο οποίος αποδίδει τώρα 500 ίππους και μέγιστη ροπή 660 Nm. Αυτό μεταφράζεται σε μια αύξηση 40 ίππων 40 Nm ροπής σε σχέση με την απερχόμενη Cayenne GTS, διατηρώντας παράλληλα μια ασφαλή απόσταση από την Cayenne S, η οποία αποδίδει 474 ίππους από τον ίδιο κινητήρα.
Ο twin-turbo V8 συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic S οκτώ σχέσεων, το οποίο διοχετεύει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Porsche Traction Management (PTM). Παρόμοια με τη ρύθμιση στο Turbo GT, το σύστημα PTM διαθέτει ξεχωριστό κύκλωμα ψύξης, ενισχύοντας την αντοχή κατά την γρήγορη οδήγηση.
Η αύξηση της ισχύος μεταφράζεται όπως είναι λογικό και σε μικρή βελτίωση στις επιδόσεις, με την Cayenne GTS να έχει πλέον επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,2 δευτερόλεπτα και να φτάνει την τελική ταχύτητα των 275 km/h.
Η στάνταρ αερανάρτηση δύο θαλάμων με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ έχει μια ειδική ρύθμιση για την GTS, όντας 10 χιλιοστά χαμηλότερη σε σύγκριση με τις κανονικές εκδόσεις. Η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται ακόμη περισσότερο από την αυξημένη αρνητική γωνία κάμπερ των μπροστινών τροχών, με ρουλεμάν προερχόμενα από την Turbo GT.
Το ενεργό σύστημα σταθεροποίησης κύλισης (Porsche Dynamic Chassis Control) είναι προαιρετικό, αλλά το Porsche Torque Vectoring Plus περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.
Η GTS ενσωματώνει όπως είναι αναμενόμενο όλες τις αισθητικές αλλαγές που συναντάμε στην υπόλοιπη ανανεωμένη σειρά Cayenne, διαθέτοντας επιπλέον κάποιες ξεχωριστές πινελιές για μια πιο σπορ εμφάνιση. Συγκεκριμένα, υπάρχουν ειδικές για το GTS εισαγωγές στον προφυλακτήρα που θυμίζουν αυτές της Turbo GT, οι οποίες συμπληρώνονται από φιμέ φωτιστικά σώματα. Διακριτικά GTS βρίσκονται περιμετρικά του αμαξώματος, ενώ υπάρχει σκούρο χάλκινο φινίρισμα στις απολήξεις των εξατμίσεων.
Το σπορ ύφος ενισχύεται περαιτέρω από τις μαύρες γυαλιστερές πινελιές του στάνταρ Sport Design Package, που αντικαθιστά τα διακοσμητικά στο χρώμα του αμαξώματος των παλαιότερων εκδόσεων GTS.
Τέλος, το σετ ζαντών αλουμινίου 21 ιντσών RS Spyder Design σε ανθρακί χρώμα, σε συνδυασμό με κόκκινες δαγκάνες φρένων, ολοκληρώνει την εξωτερική εμφάνιση της Cayenne GTS. Προαιρετικά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα από τα τρία Lightweight Sport Packages, τα οποία μειώνουν το βάρος έως και 25 κιλά, ενισχύοντας περαιτέρω τις επιδόσεις.
Περνώντας στο εσωτερικό, η Porsche διατήρησε μια γενναιόδωρη ποσότητα του υλικού Race Tex για τις επενδύσεις, σε συνδυασμό με δέρμα και κόκκινες ραφές. Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της ανανεωμένης Cayenne, η GTS διαθέτει έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια νέα οθόνη infotainment και την προαιρετική οθόνη συνοδηγού. Επιπλέον, το σύστημα Bose Surround System ανήκει στον βασικό εξοπλισμό.
Η διάθεση της Porsche Cayenne GTS στην αγορά αναμένεται να ξεκινήσει από το φθινόπωρο σε τιμές που θα ανακοινωθούν όσο θα πλησιάζουμε στην ημερομηνία λανσαρίσματος.
Πηγή: topgeargreece.gr
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.