Τρίτη, 23-Απρ-2024 11:23
Smart: Θα παρουσιάσει νέο μοντέλο στο Πεκίνο-οι πρώτες πληροφορίες

Αυτό που τελικά φαίνεται να επιφυλάσσει το μέλλον για την Smart, δεν είναι μόνο η διεύρυνση της γκάμας των μοντέλων της, αλλά και των διαστάσεών τους.
Η εταιρεία που έχτισε το όνομά της πάνω στο λιλιπούτειο Fortwo, ετοιμάζεται να υποδεχτεί το πρώτο της μοντέλο στη μεσαία κατηγορία. Που φυσικά θα είναι ηλεκτρικό και θα έχει αμάξωμα SUV. Καμία έκπληξη ως προς τα δύο τελευταία χαρακτηριστικά.
Τα αποκαλυπτήρια του νέου μοντέλου που θα ονομάζεται #5 βρισκόμενο σε συνάρτηση με τη νέα πολιτική της εταιρείας, θα γίνουν στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, που ανοίγει τις πύλες της στις 25/4. Αν και θα παρουσιαστεί υπό μορφή πρωτότυπου, το αμιγώς ηλεκτρικό SUV θα κυκλοφορήσει στην Κίνα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και θα έρθει στην Ευρώπη από το 2025.
Το μήκος του είναι 4,6 μέτρα και όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, θα αποτελεί το μεγαλύτερο μοντέλο της Smart, της οποίας η γκάμα περιλαμβάνει ακόμα τα SUV #1 και #3. Πάντως η Smart, φέρεται να αναζητά συνεργάτες για την εξέλιξη ενός διαδόχου του μοντέλου ForTwo.
Ο Dirk Adelmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Smart Europe, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι το νέο μεσαίο SUV θα είναι το πιο ευέλικτο μοντέλο της μάρκας, με στόχο να αποτελέσει το κύριο όχημα για οικογένειες. Θα σηματοδοτήσει επίσης μια νέα σχεδιαστική γλώσσα.
"Νομίζω ότι το #5 Concept είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ερμηνεία της κατηγορίας στην οποία ανήκει, όχι μόνο από προϊοντικής πλευράς, αλλά και από πλευράς σχεδιασμού, καθώς εγκαταλείπουμε τις καμπύλες που χαρακτήριζαν τα προηγούμενα μοντέλα της Smart, πηγαίνοντας σε μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση", δήλωσε ο Adelmann.
Στην έκδοση παραγωγής του το #5 θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία από το #1 και το #3, επειδή προορίζεται ως κύριο όχημα για τους αγοραστές στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές, δήλωσε ο Adelmann. Στην αγορά της Γερμανίας, το #1 αποτελεί κυρίως το δεύτερο ή το τρίτο αυτοκίνητο ενός νοικοκυριού.
Είναι πιθανό να βασίζεται στην αρχιτεκτονική SEA της Geely, η οποία υποστηρίζει μια σειρά μοντέλων από μάρκες όπως η Volvo, η Polestar, καθώς και τα μικρότερα Smart. Θυμίζουμε πως τα #1 και #3 έχουν αυτονομία περίπου 400 με 440 km, από μια μπαταρία 66 kWh σύνθεσης νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου (NMC).
Πηγή: topgeargreece.gr
Μετά από μια σύντομη πορεία, η ηλεκτρική EQB αποσύρεται, όμως η Mercedes δεν σκοπεύει να αφήσει για πολύ να υπάρχει κενό στη γκάμα των ηλεκτρικών της.
H Ferrari παραμένει παραδοσιακά η εταιρεία με το μεγαλύτερο κέρδος ανά πώληση, πόσα όμως αυτοκίνητα πρέπει να πουλήσει κάθε εταιρεία για να την πλησιάσει;
Ο βασιλιάς της ηλεκτροκίνησης από την Αμερική αντιμετωπίζει έναν από τους νεότερους "ιππότες" αυτής που έρχεται με φρεσκάδα, τεχνολογία και δύναμη.
Παράλληλα με την έναρξη της εφαρμογής του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ξεκίνησε και η λειτουργία των νέων καμερών για έλεγχο παραβάσεων σε μεγάλες οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας.
Δεν είναι τυπογραφικό λάθος, ούτε θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή σου. Είναι αλήθεια γιατί υπάρχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με 4 και 5 χιλιάδες ευρώ.
Δείτε τι συνέβη όταν ο Marques Brownlee, γνωστός ως MKBHD, ζήτησε πίσω τα 47.000 ευρώ που είχε δώσει πριν από 8 χρόνια στην Tesla, ως προκαταβολή για το Roadster.
Η McLaren σφράγισε τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο της στους κατασκευαστές σε ένα Grand Prix Σιγκαπούρης στο οποίο κυριάρχησε ο George Russell με την Mercedes.
Δύο παιδικά καθίσματα δεν κατάφεραν να περάσουν τις δοκιμές ασφαλείας της γερμανικής ADAC, καθώς παρουσίασαν σοβαρές ελλείψεις.
Νέα έρευνα αποκαλύπτει τι θέλουν πραγματικά από το αυτοκίνητό τους οι οδηγοί στην Ευρώπη και σε αντίθεση με αυτό που ίσως πιστεύεις, υπάρχουν κάποιες μεγάλες αγορές που αντιστέκονται στη γενικότερη...
Οι Κινέζοι εγκαινίασαν την ψηλότερη γέφυρα στον κόσμο που παράλληλα είναι και η μεγαλύτερη σε ορεινή περιοχή και πρόκειται για ένα θαύμα της μηχανικής.
Η ολλανδική startup Aerfal Automotive αναβιώνει την κλασική 904 Carrera GTS, με ένα μοντέρνο restomod βασισμένο στην πλατφόρμα της πιο γήινης Porsche 914.
Η Mercedes εκανε μια εύκολη επίδειξη της ταχύτητάς της κυριαρχώντας στις κατατακτήριες δοκιμές του 18ου Grand Prix για την φετινή Formula 1.
Το 1983 κατέχει μια πολύ ξεχωριστή θέση στην διαδρομή της Corvette, καθώς η Chevrolet αποφάσισε την καταστροφή όλων των αυτοκινήτων εκείνη τη χρονιά, εκτός από ένα. Ακολουθεί η ιστορία του.
Η εταιρεία που έχει ανακοινώσει ότι θα φτιάξει ένα ηλεκτρικό hypercar για να χτυπήσει την Bugatti έχει ήδη εξασφαλίσει παραγγελίες 2,1 δισ. ευρώ.
Πώς μπορεί να συνδεθεί το αγαπημένο κατοικίδιο μιας οικογένειας με μια πανάκριβη Rolls-Royce; Το πρόγραμμα εξατομίκευσης Bespoke της βρετανικής φίρμας έχει την απάντηση.