Παρασκευή, 12-Απρ-2024 11:07
Η Ferrari το αποφάσισε: άνοιξε εργαστήριο έρευνας και εξέλιξης για μπαταρίες
Η Ferrari παρουσίασε ένα νέο εργαστήριο για την έρευνα και εξέλιξη μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς ετοιμάζεται να κατασκευάσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό supercar.
Η εγκατάσταση, με επικεφαλής επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Μπολόνια, θα έχει ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνολογία μπαταρίων solid state, τη γρήγορη φόρτιση, τη θερμική φόρτιση και την ασφάλεια και την απόδοση των κυττάρων, δήλωσε η Ferrari τη Δευτέρα.
Να θυμίσουμε ότι η Ferrari σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα τέλη του 2025.
Ο ανταγωνισμός για τη μετάβαση εντείνεται. Η κινεζική BYD παρουσίασε τον Φεβρουάριο ένα ηλεκτρικό supercar αξίας περίπου 215.000 ευρώ για να αμφισβητήσει τη Ferrari και τη Lamborghini.
Ενώ και οι δύο κατασκευαστές έχουν κυκλοφορήσει plug-in υβριδικά μοντέλα, δεν έχουν ακόμη προσφέρει ένα πλήρως ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο.
Το νέο ερευνητικό κέντρο, γνωστό ως E-Cells Lab, θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση των σχεδίων της Ferrari. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα μοιραστεί τα αποτελέσματα της έρευνας με τους προμηθευτές κυψελών της για να αυξήσει την απόδοση των μπαταριών που θα συναρμολογούνται στο Maranello, όπου η εταιρεία κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο για την κατασκευή υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο Vigna σε συνέντευξή του, δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη για να ανοίξει το νέο εργοστάσιο τον Ιούνιο.
Τυχόν εφαρμογές από την έρευνα θα μοιραστούν επίσης με τον τεχνολογικό εταίρο της ολλανδικής εταιρείας κατασκευής τσιπ NXP Semiconductors.
Ενώ οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν την τεχνολογία των μπαταριών για οχήματα μαζικής αγοράς, τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων έχουν διαφορετικές ανάγκες, όπως η αντιμετώπιση υψηλότερων θερμοκρασιών.
Η Porsche το 2021 ανέλαβε τον έλεγχο της γερμανικής εταιρείας Custom Cells, που είναι ειδική στις μπαταρίες λιθίου για αυτοκίνητα.
Ο Vigna ανέφερε σε δήλωσή του ότι το νέο εργαστήριο της Ferrari θα συμβάλει σημαντικά στον τομέα της ηλεκτροχημείας.
Στα τέλη Μαρτίου ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari Benedetto Vigna και ο Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης της Ferrari Ernesto Lasalandra συναντήθηκαν με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της SK On, Lee Seok-hee, στο κτίριο SK Seorin στη Σεούλ για να υπογράψουν Μνημόνιο Συνεργασίας για την ανανέωση της τρέχουσας τεχνολογικής συνεργασίας των δύο εταιρειών και την ανταλλαγή πολύτιμων πληροφοριών. Οι ανταλλαγές αυτές βοηθούν τις δύο εταιρείες να οραματιστούν νέες δυνατότητες και πιθανές λύσεις για την προώθηση της συνεχούς βελτίωσης.
Από το 2019 η SK On, ένας κορυφαίος παγκόσμιος κατασκευαστής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, προμηθεύει κυψέλες μπαταριών για τα πιο ισχυρά μοντέλα του Ιταλού κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων, ξεκινώντας από το πρώτο supercar και PHEV της μάρκας, το SF90 Stradale και την ανοιχτή παραλλαγή του, το SF90 Spider. Ακολούθησε το 2021 η 296 GTB και το 2022 η 296 GTS.
Πέρυσι παρουσιάστηκαν οι ειδικές εκδόσεις περιορισμένης έκδοσης της SF90 Stradale, η SF90 XX Stradale και η SF90 XX Spider, οι οποίες αποτελούν την κορυφή της γκάμας της εταιρείας με συνδυασμένη ισχύ από τον V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης και τους ηλεκτροκινητήρες 1.015 ίππων.
"Όταν οι εταιρείες και οι προμηθευτές έρχονται κοντά, η συνεργασία τροφοδοτεί την κοινή πρόοδο", δήλωσε τότε ο Benedetto Vigna, CEO της Ferrari. "Συνεργαζόμαστε με την SK On για να εξερευνήσουμε νέα σύνορα και να τροφοδοτήσουμε την ενέργεια των κοινών ιδεών".
"Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμβάλλουμε στη συνεχή εξερεύνηση της καινοτομίας με τη Ferrari, η οποία ηγείται της παγκόσμιας αγοράς σπορ αυτοκινήτων", δήλωσε ο Lee Seok-hee, διευθύνων σύμβουλος της SK On. "Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία και τις τεχνολογίες των δύο εταιρειών, αναμένουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας νέες εμπειρίες και αξίες".
Πηγή: topgeargreece.gr
Η Audi εγκαταλείπει το πλήρως ηλεκτρικό πλάνο και ετοιμάζεται να υποδεχτεί τρία νέα σημαντικά μοντέλα SUV μέσα στο 2026, που θα διαθέτουν μεταξύ άλλων και θερμικές εκδόσεις.
Ολοκληρώθηκε το έργο αναβάθμισης του φωτισμού των τούνελ της Ολυμπίας Οδού και πλέον το σύνολο του αυτοκινητόδρομου φωτίζεται από LED μειώνοντας κατανάλωση.
Κάποιοι κάνουν λόγο για "φούσκα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων", όμως τα δεδομένα δείχνουν κάτι τελείως διαφορετικό: την μετάβασή τους σε πολύ πιο λογικές τιμές.
Η Nvidia είναι ήδη ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, πρώτη φορά όμως ανοίγεται τόσο σε συνεργασία με εταιρεία αυτοκινήτου.
Ναι, στην ελληνική αγορά υπάρχει C-SUV με αυτόματο κιβώτιο και τιμή από 18.900 ευρώ. Δείτε ποιο είναι και για πόσο διαρκεί η προσφορά.
Μεγάλη μάχη για την δεύτερη θέση γίνεται στην δημοσφιλέστερη κατηγορία της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα καθώς 5 μοντέλα την διεκδικούν για να πλησιάσουν το πρωτοπόρο Toyota Yaris.
Γέφυρα που παρέμενε κλειστή από τον Μαΐο δόθηκε στην κυκλοφορία μετά απο τις εργασίες αναβάθμισης και τελειώνει η ταλαιπωρία εκατοντάδων οδηγών.
Το νορβηγικό κρατικό επενδυτικό ταμείο, που κατέχει το 1,12% των μετοχών της Tesla, είναι ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής εκτός ΗΠΑ και διαφωνεί για το πακέτο αποδοχών του Musk.
Μια νέα ειδική έκδοση του Citroen Ami φέρνει η εταιρεία για να γιορτάσει το Halloween αλλά και να δείξει πως μπορεί να αγριέψει η μικροκινητικότητα
Ήρθε στην ελληνική αγορά ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα C-SUV. Το νέο C5 Aircross είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα και έχουμε όλα τα στοιχεία και τιμές.
Η στρατηγική συμμαχία της Renault με κινεζικό κολοσσό αποκτά άλλη διάσταση μετά την πώληση του 26,4% της Renault Βραζιλίας.
Τελικά οι Έλληνες αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τι μερίδιο αγοράς έχουν στην Ελλάδα τα αμιγώς ηλεκτρικά; Ας δούμε τα στοιχεία.
Το πρωτότυπο Vision X-Compact που παρουσίασε η Mazda στην έκθεση του Τόκιο, δείχνει ότι τα μικρά αυτοκίνητα όχι μόνο δεν έχουν πεθάνει, αλλά διεκδικούν τη θέση τους στην εποχή της τεχνητής...
Αν έχεις δει την θρυλική ταινία Christine καταλαβαίνεις πόσο αγχωτικό μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο. Τώρα τη θέση της Christine παίρνει το Dolus.