Πέμπτη, 11-Απρ-2024 12:01
Η Lamborghini Huracan STJ κλείνει τον κύκλο του μοντέλου και θα κυκλοφορήσει μόνο σε 10 κομμάτια
Η Lamborghini μόλις παρουσίασε την Huracan STJ, μια περιορισμένη έκδοση δέκα μονάδων που είναι και το κύκνειο άσμα του μοντέλου με τον κινητήρα V10.
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας V10 αποτελεί σύμβολο της ιστορίας της Lamborghini, συμβάλλοντας στην επιτυχία της οικογένειας Huracan που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2014, η οποία μέχρι το τέλος του έτους θα αντικατασταθεί από ένα ολοκαίνουργιο σούπερ σπορ αυτοκίνητο εξοπλισμένο με ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης.
Με σχεδίαση βασισμένη στη Huracan STO η STJ αντιπροσωπεύει το αποκορύφωμα των επιδόσεων που έχει επιτευχθεί στην ιστορία της οικογένειας Huracan, χάρη σε ένα μοναδικό πακέτο χαρακτηριστικών που έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει περαιτέρω το αγωνιστικό πνεύμα της Huracan STO.
Το STJ σημαίνει Super Trofeo Jota: Το Super Trofeo αποτίει φόρο τιμής στο πρωτάθλημα Lamborghini, που ιδρύθηκε το 2009, ενώ το Jota αναφέρεται στο Παράρτημα J των κανονισμών της FIA που καθορίζει τις προδιαγραφές των αγωνιστικών αυτοκινήτων, καθώς και στη μακρά παράδοση των μοντέλων της Lamborghini που αναπτύχθηκαν για την πίστα, ξεκινώντας από την Miura SVJ και συνεχίζοντας με την Aventador SVJ.
Η Huracan STJ ξεχωρίζει χάρη στο ειδικό αεροδυναμικό πακέτο που αναπτύχθηκε από τους τεχνικούς της Lamborghini Squadra Corse, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε επί δέκα χρόνια στην κορυφή των αγώνων Gran Turismo.
Η εξελιγμένη αεροδυναμική της STO έχει βελτιωθεί περαιτέρω με την προσθήκη του εμβληματικού "cofango": δύο ολοκαίνουργια αεροδυναμικά εξαρτήματα (flicks) από ανθρακονήματα, ενώ η γωνία της πίσω πτέρυγας έχει αυξηθεί κατά 3 μοίρες σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής, ώστε να εξασφαλιστεί 10% αύξηση του αεροδυναμικού φορτίου, διατηρώντας παράλληλα την απόλυτη ισορροπία του αυτοκινήτου.
Όπως και η STO, η Huracan STJ αποδίδει μέγιστη ισχύ 630 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 565 Nm (στις 8.000 σ.α.λ.) που ελέγχεται από ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (LDF - Lamborghini Doppia Frizione), σε συνδυασμό μόνο με την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Επίσης διαθέτει ένα σετ τεσσάρων ρυθμιζόμενων αμορτισέρ αγωνιστικής προέλευσης, τα οποία αντικαθιστούν τα στάνταρ ενεργά εξαρτήματα. Τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα σε τέσσερις κατευθύνσεις για τη βελτιστοποίηση της επαναφοράς και της συμπίεσης τόσο στις υψηλές όσο και στις χαμηλές συχνότητες, δίνοντας απόλυτη ελευθερία επιλογής στη ρύθμιση με βάση τα χαρακτηριστικά της πίστας.
Τα ειδικά χαρακτηριστικά των αμορτισέρ επιτρέπουν τη χρήση χαμηλότερης ακαμψίας ελατηρίου, διατηρώντας παράλληλα τον βέλτιστο δυναμικό έλεγχο του αυτοκινήτου και αυξάνοντας την ακρίβεια του τιμονιού. Για να μεγιστοποιηθεί η δυναμική οδήγησης, έχουν αναπτυχθεί ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race, κατασκευασμένα με ένα ειδικό μείγμα υψηλής πρόσφυσης και τοποθετημένα σε ζάντες 20 ιντσών με μονό παξιμάδι.
Αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά επέτρεψαν τη βελτίωση κατά περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο του χρόνου γύρου στην πίστα Handling Track του Τεχνικού Κέντρου Nardò σε σύγκριση με το Huracán STO.
Ο σπορ χαρακτήρας και η αποκλειστικότητα του αυτοκινήτου αντικατοπτρίζονται επίσης στην αισθητική, με δύο διαφορετικές επιλογές διαμόρφωσης και βαφής που σχεδιάστηκαν οριστικά από το Lamborghini Centro Stile.
Η πρώτη συνδυάζει Grigio Telesto (γκρι) αμάξωμα σε συνδυασμό με οροφή Nero Noctis (μαύρο) και λεπτομέρειες Rosso Mars (κόκκινο) και Bianco Isi (λευκό), ενώ η καμπίνα χαρακτηρίζεται από καθίσματα Nero Cosmus (μαύρο) Alcantara με δερμάτινες λεπτομέρειες και ραφές Rosso Alala (κόκκινο) σε αντίθεση.
Η δεύτερη διαμόρφωση έχει αμάξωμα Blu Eliadi (μπλε) με οροφή Nero Noctis (μαύρο) και λεπτομέρειες Rosso Mars (κόκκινο) και Bianco Isi (λευκό). Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν επίσης μια ειδική, αριθμημένη πλάκα από ανθρακονήματα με την ένδειξη "1 από 10". Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα να προστεθεί μια προσαρμοσμένη πλάκα στην πλευρά του συνοδηγού σύμφωνα με τις οδηγίες του πελάτη.
Πηγή: topgeargreece.gr
Η Renault αποκάλυψε το νέο Twingo, που μοιάζει πολύ με το πρώτο αλλά πλέον είναι ηλεκτρικό, με ακόμα καλύτερους χώρους και τιμή κάτω από 20.000 ευρώ.
To plug-in υβριδικό SUV που διέπρεψε στις πωλήσεις του Σεπτεμβρίου στην Ευρώπη θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της φίρμας στην Τουρκία.
Η πλοήγηση του μέλλοντος έρχεται στο Polestar 4 μέσω της νέας λειτουργίας Live Lane Guidance της Google, που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να κάνει την οδήγηση πιο έξυπνη και ασφαλή.
Η Bentley έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακόμη teaser της νέας Continental GT Supersports, η οποία επιχειρεί μια σημαντική στροφή στη φιλοσοφία του μοντέλου, όντας η πρώτη πισωκίνητη Supersports που θα...
Η ανάκληση αφορά τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά αλλά αφορά plug-in υβριδικά μοντέλα που είναι αρκετά δημοφιλή και στον υπόλοιπο κόσμο.
H Peugeot αποκάλυψε το Polygon Concept ένα vision όχημα που θα παρουσιαστεί στο online παιχνίδι Fortnite αλλά μας δίνει ιδέες για το σχεδιαστικό μέλλον της φίρμας.
Η Audi εγκαταλείπει το πλήρως ηλεκτρικό πλάνο και ετοιμάζεται να υποδεχτεί τρία νέα σημαντικά μοντέλα SUV μέσα στο 2026, που θα διαθέτουν μεταξύ άλλων και θερμικές εκδόσεις.
Ολοκληρώθηκε το έργο αναβάθμισης του φωτισμού των τούνελ της Ολυμπίας Οδού και πλέον το σύνολο του αυτοκινητόδρομου φωτίζεται από LED μειώνοντας κατανάλωση.
Κάποιοι κάνουν λόγο για "φούσκα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων", όμως τα δεδομένα δείχνουν κάτι τελείως διαφορετικό: την μετάβασή τους σε πολύ πιο λογικές τιμές.
Η Nvidia είναι ήδη ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, πρώτη φορά όμως ανοίγεται τόσο σε συνεργασία με εταιρεία αυτοκινήτου.
Ναι, στην ελληνική αγορά υπάρχει C-SUV με αυτόματο κιβώτιο και τιμή από 18.900 ευρώ. Δείτε ποιο είναι και για πόσο διαρκεί η προσφορά.
Μεγάλη μάχη για την δεύτερη θέση γίνεται στην δημοσφιλέστερη κατηγορία της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα καθώς 5 μοντέλα την διεκδικούν για να πλησιάσουν το πρωτοπόρο Toyota Yaris.
Γέφυρα που παρέμενε κλειστή από τον Μαΐο δόθηκε στην κυκλοφορία μετά απο τις εργασίες αναβάθμισης και τελειώνει η ταλαιπωρία εκατοντάδων οδηγών.
Το νορβηγικό κρατικό επενδυτικό ταμείο, που κατέχει το 1,12% των μετοχών της Tesla, είναι ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής εκτός ΗΠΑ και διαφωνεί για το πακέτο αποδοχών του Musk.