Πέμπτη, 11-Απρ-2024 12:01
Η Lamborghini Huracan STJ κλείνει τον κύκλο του μοντέλου και θα κυκλοφορήσει μόνο σε 10 κομμάτια

Η Lamborghini μόλις παρουσίασε την Huracan STJ, μια περιορισμένη έκδοση δέκα μονάδων που είναι και το κύκνειο άσμα του μοντέλου με τον κινητήρα V10.
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας V10 αποτελεί σύμβολο της ιστορίας της Lamborghini, συμβάλλοντας στην επιτυχία της οικογένειας Huracan που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2014, η οποία μέχρι το τέλος του έτους θα αντικατασταθεί από ένα ολοκαίνουργιο σούπερ σπορ αυτοκίνητο εξοπλισμένο με ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης.
Με σχεδίαση βασισμένη στη Huracan STO η STJ αντιπροσωπεύει το αποκορύφωμα των επιδόσεων που έχει επιτευχθεί στην ιστορία της οικογένειας Huracan, χάρη σε ένα μοναδικό πακέτο χαρακτηριστικών που έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει περαιτέρω το αγωνιστικό πνεύμα της Huracan STO.
Το STJ σημαίνει Super Trofeo Jota: Το Super Trofeo αποτίει φόρο τιμής στο πρωτάθλημα Lamborghini, που ιδρύθηκε το 2009, ενώ το Jota αναφέρεται στο Παράρτημα J των κανονισμών της FIA που καθορίζει τις προδιαγραφές των αγωνιστικών αυτοκινήτων, καθώς και στη μακρά παράδοση των μοντέλων της Lamborghini που αναπτύχθηκαν για την πίστα, ξεκινώντας από την Miura SVJ και συνεχίζοντας με την Aventador SVJ.
Η Huracan STJ ξεχωρίζει χάρη στο ειδικό αεροδυναμικό πακέτο που αναπτύχθηκε από τους τεχνικούς της Lamborghini Squadra Corse, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε επί δέκα χρόνια στην κορυφή των αγώνων Gran Turismo.
Η εξελιγμένη αεροδυναμική της STO έχει βελτιωθεί περαιτέρω με την προσθήκη του εμβληματικού "cofango": δύο ολοκαίνουργια αεροδυναμικά εξαρτήματα (flicks) από ανθρακονήματα, ενώ η γωνία της πίσω πτέρυγας έχει αυξηθεί κατά 3 μοίρες σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής, ώστε να εξασφαλιστεί 10% αύξηση του αεροδυναμικού φορτίου, διατηρώντας παράλληλα την απόλυτη ισορροπία του αυτοκινήτου.
Όπως και η STO, η Huracan STJ αποδίδει μέγιστη ισχύ 630 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 565 Nm (στις 8.000 σ.α.λ.) που ελέγχεται από ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (LDF - Lamborghini Doppia Frizione), σε συνδυασμό μόνο με την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Επίσης διαθέτει ένα σετ τεσσάρων ρυθμιζόμενων αμορτισέρ αγωνιστικής προέλευσης, τα οποία αντικαθιστούν τα στάνταρ ενεργά εξαρτήματα. Τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα σε τέσσερις κατευθύνσεις για τη βελτιστοποίηση της επαναφοράς και της συμπίεσης τόσο στις υψηλές όσο και στις χαμηλές συχνότητες, δίνοντας απόλυτη ελευθερία επιλογής στη ρύθμιση με βάση τα χαρακτηριστικά της πίστας.
Τα ειδικά χαρακτηριστικά των αμορτισέρ επιτρέπουν τη χρήση χαμηλότερης ακαμψίας ελατηρίου, διατηρώντας παράλληλα τον βέλτιστο δυναμικό έλεγχο του αυτοκινήτου και αυξάνοντας την ακρίβεια του τιμονιού. Για να μεγιστοποιηθεί η δυναμική οδήγησης, έχουν αναπτυχθεί ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race, κατασκευασμένα με ένα ειδικό μείγμα υψηλής πρόσφυσης και τοποθετημένα σε ζάντες 20 ιντσών με μονό παξιμάδι.
Αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά επέτρεψαν τη βελτίωση κατά περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο του χρόνου γύρου στην πίστα Handling Track του Τεχνικού Κέντρου Nardò σε σύγκριση με το Huracán STO.
Ο σπορ χαρακτήρας και η αποκλειστικότητα του αυτοκινήτου αντικατοπτρίζονται επίσης στην αισθητική, με δύο διαφορετικές επιλογές διαμόρφωσης και βαφής που σχεδιάστηκαν οριστικά από το Lamborghini Centro Stile.
Η πρώτη συνδυάζει Grigio Telesto (γκρι) αμάξωμα σε συνδυασμό με οροφή Nero Noctis (μαύρο) και λεπτομέρειες Rosso Mars (κόκκινο) και Bianco Isi (λευκό), ενώ η καμπίνα χαρακτηρίζεται από καθίσματα Nero Cosmus (μαύρο) Alcantara με δερμάτινες λεπτομέρειες και ραφές Rosso Alala (κόκκινο) σε αντίθεση.
Η δεύτερη διαμόρφωση έχει αμάξωμα Blu Eliadi (μπλε) με οροφή Nero Noctis (μαύρο) και λεπτομέρειες Rosso Mars (κόκκινο) και Bianco Isi (λευκό). Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν επίσης μια ειδική, αριθμημένη πλάκα από ανθρακονήματα με την ένδειξη "1 από 10". Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα να προστεθεί μια προσαρμοσμένη πλάκα στην πλευρά του συνοδηγού σύμφωνα με τις οδηγίες του πελάτη.
Πηγή: topgeargreece.gr
Το πρόβλημα στον κλιματισμό ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έφερε στο προσκήνιο την πολιτική της εταιρείας να πληρώνει ένα ποσό στους πελάτες της, προκειμένου να μην προσφεύγουν στη...
Η Mercedes αλλάζει σχέδια, παρατείνοντας τη ζωή του βασικού της μοντέλου και ετοιμάζοντας ένα νέο, πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί κάτω από την CLA.
O επικεφαλής ανάπτυξης μεγάλης φίρμας ανέφερε πως με το AI η εταιρεία του θα φτιάχνει αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που φτιάχνονται τα γερμανικά bretzel.
Μετά την αναβίωση του fortwo ως #2, η Smart έρχεται να επιβεβαιώσει επίσημα την προσθήκη στη γκάμα της ενός ακόμη ονόματος από το παρελθόν της, που θα πλαισιώσει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Τα ανταλλακτικά αερόσακων της κινεζικής εταιρείας DTN μπορεί να είναι έως και 10 φορές φτηνότερα από τα γνήσια, αλλά μια σειρά ατυχών περιστατικών δημιουργεί σοβαρό ζήτημα ασφάλειας.
Ένα ακόμη μεγάλο όνομα από τον χώρο των supercars αναμένεται να ενδώσει στην τάση των SUV, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση το 2027, ακολουθούμενη από ένα sedan 2+2 θέσεων.
Ανατροπή έχουμε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς η άνοδος συγκεκριμένης ευρωπαϊκής φίρμας είναι εντυπωσιακή και αφήνει πίσω την Tesla -όμως το Model Y εξακολουθεί να είναι πρώτο σε...
Η Carpoint μεταμορφώνει το Dacia Bigster σε ένα μυώδες και επιθετικό SUV, με πακέτα που το κάνουν να ξεχωρίζει τόσο στον αστικό δρόμο όσο και στα δύσκολα off road μονοπάτια.
Η ανακοίνωση του 2022 για τη νέα γενιά των 718 Boxster και Cayman, ήταν πως θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, όμως η αναθεώρηση της στρατηγικής της Porsche φαίνεται πως δεν επηρεάζει μόνο τα SUV.
Η Τουρκία προσπαθεί να διασφαλίσει την δική της παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να αποκτήσει ακόμη πιο περίοπτη θέση στην παραγωγική διαδικασία που αφορά την Ευρώπη.
Σε μια εκτεταμένη επιχείρηση της αστυνομίας καταγράφηκαν σχεδόν 200 παραβάσεις για αλκοόλ και παραβίαση των ορίων ταχύτητας ενώ έγιναν ακόμη και συλλήψεις.
Η Zagato έδωσε στη δημοσιότητα μια εικόνα teaser του νέου hypercar που πρόκειται να παρουσιάσει τις επόμενες εβδομάδες, δίνοντας έμφαση στο χαμηλό βάρος και τον αναλογικό χαρακτήρα.
Έφυγε από τη ζωή ο Tom Matano, ο άνθρωπος που άλλαξε τον σχεδιασμό των σπορ αυτοκινήτων, δίνοντάς μας ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα όλων των εποχών, το Mazda MX-5 Miata.
Ο Ιταλός οδηγός αγώνων Fabio Barone βρέθηκε στο τιμόνι μιας Ferrari SF90 επιχειρώντας την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας στο πιο ασυνήθιστο περιβάλλον, το κατάστρωμα ενός αεροπλανοφόρου.
"Πρόκειται για έναν αγώνα για την κυριαρχία, όχι για την κερδοφορία", δηλώνει ένας γνωστός αναλυτής. Ας δούμε τι συμβαίνει με την αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας.
Ένα από τα πιο φιλόδοξα σχέδια που έχει δει ποτέ η Ευρώπη είναι το Mega Metro Starline, ένα τρένο με γραμμές σε όλη την Ήπειρο.