Πέμπτη, 11-Απρ-2024 12:01
Η Lamborghini Huracan STJ κλείνει τον κύκλο του μοντέλου και θα κυκλοφορήσει μόνο σε 10 κομμάτια

Η Lamborghini μόλις παρουσίασε την Huracan STJ, μια περιορισμένη έκδοση δέκα μονάδων που είναι και το κύκνειο άσμα του μοντέλου με τον κινητήρα V10.
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας V10 αποτελεί σύμβολο της ιστορίας της Lamborghini, συμβάλλοντας στην επιτυχία της οικογένειας Huracan που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2014, η οποία μέχρι το τέλος του έτους θα αντικατασταθεί από ένα ολοκαίνουργιο σούπερ σπορ αυτοκίνητο εξοπλισμένο με ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης.
Με σχεδίαση βασισμένη στη Huracan STO η STJ αντιπροσωπεύει το αποκορύφωμα των επιδόσεων που έχει επιτευχθεί στην ιστορία της οικογένειας Huracan, χάρη σε ένα μοναδικό πακέτο χαρακτηριστικών που έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει περαιτέρω το αγωνιστικό πνεύμα της Huracan STO.
Το STJ σημαίνει Super Trofeo Jota: Το Super Trofeo αποτίει φόρο τιμής στο πρωτάθλημα Lamborghini, που ιδρύθηκε το 2009, ενώ το Jota αναφέρεται στο Παράρτημα J των κανονισμών της FIA που καθορίζει τις προδιαγραφές των αγωνιστικών αυτοκινήτων, καθώς και στη μακρά παράδοση των μοντέλων της Lamborghini που αναπτύχθηκαν για την πίστα, ξεκινώντας από την Miura SVJ και συνεχίζοντας με την Aventador SVJ.
Η Huracan STJ ξεχωρίζει χάρη στο ειδικό αεροδυναμικό πακέτο που αναπτύχθηκε από τους τεχνικούς της Lamborghini Squadra Corse, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε επί δέκα χρόνια στην κορυφή των αγώνων Gran Turismo.
Η εξελιγμένη αεροδυναμική της STO έχει βελτιωθεί περαιτέρω με την προσθήκη του εμβληματικού "cofango": δύο ολοκαίνουργια αεροδυναμικά εξαρτήματα (flicks) από ανθρακονήματα, ενώ η γωνία της πίσω πτέρυγας έχει αυξηθεί κατά 3 μοίρες σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής, ώστε να εξασφαλιστεί 10% αύξηση του αεροδυναμικού φορτίου, διατηρώντας παράλληλα την απόλυτη ισορροπία του αυτοκινήτου.
Όπως και η STO, η Huracan STJ αποδίδει μέγιστη ισχύ 630 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 565 Nm (στις 8.000 σ.α.λ.) που ελέγχεται από ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (LDF - Lamborghini Doppia Frizione), σε συνδυασμό μόνο με την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Επίσης διαθέτει ένα σετ τεσσάρων ρυθμιζόμενων αμορτισέρ αγωνιστικής προέλευσης, τα οποία αντικαθιστούν τα στάνταρ ενεργά εξαρτήματα. Τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα σε τέσσερις κατευθύνσεις για τη βελτιστοποίηση της επαναφοράς και της συμπίεσης τόσο στις υψηλές όσο και στις χαμηλές συχνότητες, δίνοντας απόλυτη ελευθερία επιλογής στη ρύθμιση με βάση τα χαρακτηριστικά της πίστας.
Τα ειδικά χαρακτηριστικά των αμορτισέρ επιτρέπουν τη χρήση χαμηλότερης ακαμψίας ελατηρίου, διατηρώντας παράλληλα τον βέλτιστο δυναμικό έλεγχο του αυτοκινήτου και αυξάνοντας την ακρίβεια του τιμονιού. Για να μεγιστοποιηθεί η δυναμική οδήγησης, έχουν αναπτυχθεί ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race, κατασκευασμένα με ένα ειδικό μείγμα υψηλής πρόσφυσης και τοποθετημένα σε ζάντες 20 ιντσών με μονό παξιμάδι.
Αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά επέτρεψαν τη βελτίωση κατά περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο του χρόνου γύρου στην πίστα Handling Track του Τεχνικού Κέντρου Nardò σε σύγκριση με το Huracán STO.
Ο σπορ χαρακτήρας και η αποκλειστικότητα του αυτοκινήτου αντικατοπτρίζονται επίσης στην αισθητική, με δύο διαφορετικές επιλογές διαμόρφωσης και βαφής που σχεδιάστηκαν οριστικά από το Lamborghini Centro Stile.
Η πρώτη συνδυάζει Grigio Telesto (γκρι) αμάξωμα σε συνδυασμό με οροφή Nero Noctis (μαύρο) και λεπτομέρειες Rosso Mars (κόκκινο) και Bianco Isi (λευκό), ενώ η καμπίνα χαρακτηρίζεται από καθίσματα Nero Cosmus (μαύρο) Alcantara με δερμάτινες λεπτομέρειες και ραφές Rosso Alala (κόκκινο) σε αντίθεση.
Η δεύτερη διαμόρφωση έχει αμάξωμα Blu Eliadi (μπλε) με οροφή Nero Noctis (μαύρο) και λεπτομέρειες Rosso Mars (κόκκινο) και Bianco Isi (λευκό). Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν επίσης μια ειδική, αριθμημένη πλάκα από ανθρακονήματα με την ένδειξη "1 από 10". Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα να προστεθεί μια προσαρμοσμένη πλάκα στην πλευρά του συνοδηγού σύμφωνα με τις οδηγίες του πελάτη.
Πηγή: topgeargreece.gr
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.