Τρίτη, 02-Απρ-2024 16:11
GREEN BONUS: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για την αγορά ηλεκτρικού Hyundai
Η Hyundai Hellas προσφέρει bonus αγοράς για την ηλεκτροκίνητη και πολυβραβευμένη γκάμα μοντέλων της που αποτελείται από τα: Kona Electric, Ioniq 5 και Ioniq 6.
Η εξηλεκτρισμένη γκάμα μοντέλων της Hyundai είναι σύγχρονη και διευρυμένη. Εκτός από τις υβριδικές και plug-in Hybrid εκδόσεις υπάρχουν και οι αμιγώς ηλεκτρικές που περιλαμβάνουν δύο μοντέλα της σειράς Ioniq και ένα της νέας σειράς Kona. Όλες τους έχουν βραβευθεί για την σχεδίαση και την τεχνολογία που φέρουν με την Hyundai να προωθεί αυτή την περίοδο ένα δικό της πρόγραμμα επιδότησης για την αγορά οποιουδήποτε από τα ηλεκτρικά της μοντέλα.
Το Hyundai Kona 2ης γενιάς βραβεύθηκε πρόσφατα ως το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024 για την Ελλάδα από δύο διαφορετικούς θεσμούς. Αντιστοίχως, τα Ioniq 5 και Ioniq 6 αναδείχθηκαν ως Παγκόσμια Αυτοκίνητα των ετών 2022 και 2023.
Η εταιρεία έχει εκπονήσει ένα μεγαλόπνοο σχέδιο εξέλιξης και κατασκευής 11 ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το 2030 και ως εκ τούτου διαθέτει τεχνογνωσία και τεχνολογία από τα υψηλά ράφια της ηλεκτροκίνησης. Η σημερινή γκάμα της περιλαμβάνει μοντέλα με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, με μπαταρίες διαφορετικής δυναμικότητας μαζί με το εξελιγμένο σύστημα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης SmartSense που εκτός των άλλων περιλαμβάνει λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
Η Hyundai Hellas, εισαγωγέας των μοντέλων Hyundai στην ελληνική αγορά, έθεσε σε ισχύ μια προωθητική ενέργεια με την ονομασία GREEN BONUS όπου προσφέρει έκπτωση 9.000 ευρώ για την αγορά οποιουδήποτε μοντέλου από την ηλεκτρική της γκάμα. Η συγκεκριμένη έκπτωση είναι επιπρόσθετη στην κρατική επιδότηση του προγράμματος "Κινούμαι Ηλεκτρικά”.
Συνδυαστικά και τα δύο προγράμματα φέρνουν την βασική τιμή του Kona Electric να ξεκινά από τα 29.900 ευρώ και του Ioniq 5 από τα 32.090 ευρώ. Στην περίπτωση του Ioniq 6 η τιμή αφετηρίας έχει πέσει στα 32.490 ευρώ.
Στην περίπτωση του ηλεκτρικού Kona έχουμε ένα ευρύχωρο SUV με διαστάσεις στις παρυφές της μικρής με την μικρομεσαία κατηγορία που διατίθεται σε δύο εκδόσεις σε ότι αφορά στην ισχύ και στην αυτονομία. Η πιο προσιτή εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 114,6 kW απόδοσης 156 ίππων που συνδυάζεται με μπαταρία 48,4 kWh. Η πιο ισχυρή διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ 160 kW με ισχύ 218 ίππων και μπαταρία 65,4 kWh.
Καθώς υπάρχουν δύο διαφορετικές μπαταρίες σε ότι αφορά την χωρητικότητα, το εύρος της αυτονομίας διαφέρει. Η βασική έκδοση Distinctive με την μικρή μπαταρία επιδεικνύει αυτονομία λίγο πιο πάνω από τα 300 χλμ ενώ με την μεγάλη μπαταρία η αυτονομία ξεπερνά τα 500 χλμ./φόρτιση.
Το Ioniq 5 είναι το πρώτο δείγμα γραφής μιας ανεξάρτητης γκάμας ηλεκτρικών μοντέλων εντός της Hyundai που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Electric Global Modular (E-GMP) με τεχνολογία που μπορεί να υποστηρίξει ηλεκτρικό κύκλωμα 800 Volt. Η αρχιτεκτονική δομή της πλατφόρμας E-GMP εξασφαλίζει μεγαλύτερη ταχύτητα φόρτισης, καθώς είναι συμβατή με ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος ισχύος μέχρι 350 kW.
Η βασική έκδοση εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 170 ίππων μαζί με μπαταρία 58 kWh. Η μικτή αυτονομία προσδιορίζεται στα 384 χλμ./φόρτιση. Στην μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh στοιχειοθετούνται δύο εκδόσεις. Η πρώτη με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 230 ίππων και η δεύτερη με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 325 ίππων και τετρακίνηση. Εδώ η μικτή αυτονομία φθάνει στα 507 χλμ./φόρτιση.
Το δεύτερο μοντέλο της ηλεκτρικής σειράς Ioniq μπορεί να μην μοιάζει με το πρώτο όμως βασίζεται στην ίδια τεχνολογική δομή και έχει να επιδείξει μια αυτονομία που υπό προϋποθέσεις ξεπερνά τα 600 χλμ. ανά φόρτιση. Απόρροια και του αεροδυναμικού σχήματος του αμαξώματος που έχει κατακτήσει εξίσου αρκετά βραβεία σχεδιασμού.
Στα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Ioniq 6 περιλαμβάνεται η τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L), συστήματα υποβοήθησης οδηγού και προηγμένη συνδεσιμότητα με ενημερώσεις λογισμικού over-the-air (OTA).
Η βασική έκδοση της σειράς διαθέτει μονό ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα τροχών, με ισχύ 170 ίππων που συνδυάζεται με την μικρότερη μπαταρία των 53 kWh, η οποία με τη σειρά της εξασφαλίζει μικτή αυτονομία 429 χλμ. Ένα σκαλοπάτι πιο ψηλά βρίσκεται επίσης η 2κίνητη έκδοση των 230 ίππων με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh και μικτή αυτονομία έως και τα 614 χλμ. Τέλος, στην κορυφή υπάρχει το τετρακίνητο μοντέλο που εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 325 ίππων. Η μικτή αυτονομία φθάνει έως τα 583 χλμ./ φόρτιση.
Σε ένα εκθετήριο πολυτελών και συλλεκτικών αυτοκινήτων η πώληση συναντά τη φαντασία, μας δίνει μια εικόνα από το μέλλον.
Σοκάρουν τα στοιχεία από την Μεγάλη Βρετανία για το πόσα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα προκαλούνται από την πολύ χαμηλή ταχύτητα και όχι μόνο από την υπερβολική.
Η Bentley επιστρέφει με την πιο άγρια Supersports που δημιούργησε ποτέ, ένα πισωκίνητο θηρίο χωρίς υβριδική τεχνολογία, με 665 ίππους και μισό τόνο ελαφρύτερο από την Continental GT Speed.
Η προσπάθεια γνωστής κινεζικής φίρμας να επαναλάβει το θρυλικό stunt του Range Rover, κατέληξε σε παταγώδη αποτυχία αναγκάζοντάς την να ζητήσει δημόσια συγγνώμη.
Mπορεί οι φωτογραφίες να δείχνουν μια BMW 2002, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της πρώτης Porsche με κινητήρα μπροστά.
Η premium μπίρα χωρίς αλκοόλ BERO, που ανήκει στον ηθοποιό Tom Holland, γνωστό από τις ταινίες Spider-Man, ανακοίνωσε επίσημα την συνεργασία της με την Aston Martin.
Οι ομάδες της F1 έχουν και άλλη μια κόντρα εκτός από εκείνη μέσα στις πίστες που αφορά την αξία τους και τώρα οι εκτιμήσεις φέρνουν αλλαγή στην κορυφή.
Η πτώση στις πωλήσεις δημιούργησε απόθεμα αδιάθετων αυτοκινήτων και πλέον η Tesla, προσπαθεί να σκεφτεί τρόπους ώστε να μην παραμένουν τα οχήματά της σε ακινησία.
Η Black Friday της Peugeot είναι ένας θρύλος πλέον μεταξύ των εταιρειών αυτοκινήτου στην Ελλάδα και φέτος είναι πιο δελεαστική από ποτέ.
Η μάχη για το "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026" κορυφώνεται, με 11 μοντέλα να περνούν στην τελική φάση μετά από σκληρό ανταγωνισμό ανάμεσα σε 50 νέες αφίξεις της ελληνικής αγοράς.
Ένας τετρακύλινδρος που στροφάρει στις 10.000 σ.α.λ. και ζυγίζει μόλις 85 κιλά; Ο Boreham TEN-K δίνει νέα πνοή στο θρυλικό Escort RS Mk1, με απόδοση και ήχο που κόβει την ανάσα.
H Peugeot μας έδειξε πώς σκοπεύει να φτιάχνει τα μικρά αυτοκίνητά της στο μέλλον και επιμένει στο τιμόνι Hypersquare που είναι το πιο καινοτόμο χαρακτηριστικό του. Και μας αρέσει.
Ένα έργο με αντίκτυπο στην οδική ασφάλεια και την ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός.
Η νέα γενιά του Hyundai Nexo υπόσχεται το πιο προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου που έχει προσφέρει ποτέ η εταιρεία και πρακτικότητα που ξεκινά από την καμπίνα και καταλήγει στην μεγάλη αυτονομία.
Και δεν είναι καν το ρεκόρ γιατί υπάρχει και άλλος που χρειάστηκε 129 φορές για να περάσει τα σήματα, ενώ το ρεκόρ της πρακτικής είναι αρκετά χαμηλότερο.
Η Audi παρουσίασε το πρώτο της μονοθέσιο για την Formula 1 θέλοντας να τιμήσει το παρελθόν της στο μισό και το μέλλον της στο υπόλοιπο.