Δευτέρα, 18-Μαρ-2024 12:18
H VW το πήρε απόφαση και μπαίνει στα SDV-πότε θα κυκλοφορήσουν τα πρώτα μοντέλα

Ο Όμιλος Volkswagen στοχεύει να κυκλοφορήσουν τα πρώτα του οχήματα που θα καθορίζονται από το λογισμικό (SDV) μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.
"Προσανατολιζόμαστε προς το 2028", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του VW Group Oliver Blume. "Τότε είναι που θα αναπτυχθούν τα SDVs ελπίζουμε για την Audi και τη Volkswagen".
Αυτό είναι δύο χρόνια αργότερα από τον όμιλο Renault, ο οποίος έχει δηλώσει ότι το SDV του θα είναι έτοιμο μέχρι το 2026.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ελπίζουν ότι η μετατόπιση της έμφασης στο λογισμικό από το υλικό θα μειώσει το κόστος ανάπτυξης, θα ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών και θα αυξήσει τα έσοδα.
Μέχρι το 2030, οι ψηφιακές υπηρεσίες θα μπορούσαν να αποφέρουν πρόσθετα έσοδα ύψους 1,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων για την παγκόσμια βιομηχανία, τα οποία θα ανέλθουν σε 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια και θα αντιστοιχούν στο 40% των συνολικών εσόδων της αυτοκινητοβιομηχανίας μέχρι το 2040, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας συμβούλων Accenture.
Ωστόσο, η δημιουργία ενός "smartphone με ρόδες" απαιτεί πλήρη επανεξέταση της ανάπτυξης οχημάτων, νέες σχέσεις με προμηθευτές και αναθεώρηση της εταιρικής κουλτούρας.
Ο Blume δήλωσε ότι οι μάρκες VW και Audi συνεργάζονται με τον βραχίονα λογισμικού του VW Group, την Cariad.
"Έχουμε ήδη καθορίσει συγκεκριμένα προϊόντα, η ομάδα έχει οριστεί και έχουμε επίσης έναν κόμβο SDV", δήλωσε ο Blume κατά τη διάρκεια της διάσκεψης για τα οικονομικά αποτελέσματα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Gernot Doellner, επιθυμεί η premium μάρκα να διαδραματίσει βασικό ρόλο στα μελλοντικά SDV του VW Group. Ο Doellner διόρισε τον Lorenz Fuehrlinger, ειδικό σε πλατφόρμες οχημάτων, ως το κορυφαίο στέλεχος της Audi στη μονάδα SDV.
Ο Blume δήλωσε ότι το VW Group έχει "μειώσει τη γραφειοκρατία" για να επιταχύνει τη μετάβαση στα SDV απλοποιώντας τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων.
"Ξέρουμε με ποιους θα θέλαμε να συνεργαστούμε", δήλωσε ο Blume χωρίς να κατονομάσει εταίρους. "Δεν θα έχουμε μόνο ένα όχημα που καθορίζεται από το λογισμικό, αλλά μάλλον ένα όχημα που καθορίζεται από την τεχνητή νοημοσύνη. Οι δομές έχουν ήδη δημιουργηθεί για τον συγκεκριμένο σκοπό".
Όταν ρωτήθηκε αν το VW Group θα πουλήσει την τεχνολογία του SDV σε άλλους, ο Blume είπε ότι είναι πιθανό λόγω της επιτυχίας που είχε να μοιραστεί την πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα MEB. "Το κάνουμε αυτό με αρκετή επιτυχία με την πλατφόρμα MEB", είπε, αναφερόμενος στις συμφωνίες που έχει συνάψει η VW για την πλατφόρμα με την ινδική Mahindra & Mahindra και τη Ford Motor.
Πρόσθεσε ότι το VW Group έχει συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να συνεργαστεί με "μεγάλους τεχνολογικούς" εταίρους και όχι με μικρούς, με τους οποίους, όπως είπε, το VW Group έχει χωρίσει τους δρόμους του.
Πηγή: topgeargreece.gr
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.