Δευτέρα, 18-Μαρ-2024 12:18
H VW το πήρε απόφαση και μπαίνει στα SDV-πότε θα κυκλοφορήσουν τα πρώτα μοντέλα

Ο Όμιλος Volkswagen στοχεύει να κυκλοφορήσουν τα πρώτα του οχήματα που θα καθορίζονται από το λογισμικό (SDV) μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.
"Προσανατολιζόμαστε προς το 2028", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του VW Group Oliver Blume. "Τότε είναι που θα αναπτυχθούν τα SDVs ελπίζουμε για την Audi και τη Volkswagen".
Αυτό είναι δύο χρόνια αργότερα από τον όμιλο Renault, ο οποίος έχει δηλώσει ότι το SDV του θα είναι έτοιμο μέχρι το 2026.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ελπίζουν ότι η μετατόπιση της έμφασης στο λογισμικό από το υλικό θα μειώσει το κόστος ανάπτυξης, θα ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών και θα αυξήσει τα έσοδα.
Μέχρι το 2030, οι ψηφιακές υπηρεσίες θα μπορούσαν να αποφέρουν πρόσθετα έσοδα ύψους 1,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων για την παγκόσμια βιομηχανία, τα οποία θα ανέλθουν σε 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια και θα αντιστοιχούν στο 40% των συνολικών εσόδων της αυτοκινητοβιομηχανίας μέχρι το 2040, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας συμβούλων Accenture.
Ωστόσο, η δημιουργία ενός "smartphone με ρόδες" απαιτεί πλήρη επανεξέταση της ανάπτυξης οχημάτων, νέες σχέσεις με προμηθευτές και αναθεώρηση της εταιρικής κουλτούρας.
Ο Blume δήλωσε ότι οι μάρκες VW και Audi συνεργάζονται με τον βραχίονα λογισμικού του VW Group, την Cariad.
"Έχουμε ήδη καθορίσει συγκεκριμένα προϊόντα, η ομάδα έχει οριστεί και έχουμε επίσης έναν κόμβο SDV", δήλωσε ο Blume κατά τη διάρκεια της διάσκεψης για τα οικονομικά αποτελέσματα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Gernot Doellner, επιθυμεί η premium μάρκα να διαδραματίσει βασικό ρόλο στα μελλοντικά SDV του VW Group. Ο Doellner διόρισε τον Lorenz Fuehrlinger, ειδικό σε πλατφόρμες οχημάτων, ως το κορυφαίο στέλεχος της Audi στη μονάδα SDV.
Ο Blume δήλωσε ότι το VW Group έχει "μειώσει τη γραφειοκρατία" για να επιταχύνει τη μετάβαση στα SDV απλοποιώντας τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων.
"Ξέρουμε με ποιους θα θέλαμε να συνεργαστούμε", δήλωσε ο Blume χωρίς να κατονομάσει εταίρους. "Δεν θα έχουμε μόνο ένα όχημα που καθορίζεται από το λογισμικό, αλλά μάλλον ένα όχημα που καθορίζεται από την τεχνητή νοημοσύνη. Οι δομές έχουν ήδη δημιουργηθεί για τον συγκεκριμένο σκοπό".
Όταν ρωτήθηκε αν το VW Group θα πουλήσει την τεχνολογία του SDV σε άλλους, ο Blume είπε ότι είναι πιθανό λόγω της επιτυχίας που είχε να μοιραστεί την πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα MEB. "Το κάνουμε αυτό με αρκετή επιτυχία με την πλατφόρμα MEB", είπε, αναφερόμενος στις συμφωνίες που έχει συνάψει η VW για την πλατφόρμα με την ινδική Mahindra & Mahindra και τη Ford Motor.
Πρόσθεσε ότι το VW Group έχει συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να συνεργαστεί με "μεγάλους τεχνολογικούς" εταίρους και όχι με μικρούς, με τους οποίους, όπως είπε, το VW Group έχει χωρίσει τους δρόμους του.
Πηγή: topgeargreece.gr
Το πρόβλημα στον κλιματισμό ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έφερε στο προσκήνιο την πολιτική της εταιρείας να πληρώνει ένα ποσό στους πελάτες της, προκειμένου να μην προσφεύγουν στη...
Η Mercedes αλλάζει σχέδια, παρατείνοντας τη ζωή του βασικού της μοντέλου και ετοιμάζοντας ένα νέο, πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί κάτω από την CLA.
O επικεφαλής ανάπτυξης μεγάλης φίρμας ανέφερε πως με το AI η εταιρεία του θα φτιάχνει αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που φτιάχνονται τα γερμανικά bretzel.
Μετά την αναβίωση του fortwo ως #2, η Smart έρχεται να επιβεβαιώσει επίσημα την προσθήκη στη γκάμα της ενός ακόμη ονόματος από το παρελθόν της, που θα πλαισιώσει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Τα ανταλλακτικά αερόσακων της κινεζικής εταιρείας DTN μπορεί να είναι έως και 10 φορές φτηνότερα από τα γνήσια, αλλά μια σειρά ατυχών περιστατικών δημιουργεί σοβαρό ζήτημα ασφάλειας.
Ένα ακόμη μεγάλο όνομα από τον χώρο των supercars αναμένεται να ενδώσει στην τάση των SUV, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση το 2027, ακολουθούμενη από ένα sedan 2+2 θέσεων.
Ανατροπή έχουμε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς η άνοδος συγκεκριμένης ευρωπαϊκής φίρμας είναι εντυπωσιακή και αφήνει πίσω την Tesla -όμως το Model Y εξακολουθεί να είναι πρώτο σε...
Η Carpoint μεταμορφώνει το Dacia Bigster σε ένα μυώδες και επιθετικό SUV, με πακέτα που το κάνουν να ξεχωρίζει τόσο στον αστικό δρόμο όσο και στα δύσκολα off road μονοπάτια.
Η ανακοίνωση του 2022 για τη νέα γενιά των 718 Boxster και Cayman, ήταν πως θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, όμως η αναθεώρηση της στρατηγικής της Porsche φαίνεται πως δεν επηρεάζει μόνο τα SUV.
Η Τουρκία προσπαθεί να διασφαλίσει την δική της παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να αποκτήσει ακόμη πιο περίοπτη θέση στην παραγωγική διαδικασία που αφορά την Ευρώπη.
Σε μια εκτεταμένη επιχείρηση της αστυνομίας καταγράφηκαν σχεδόν 200 παραβάσεις για αλκοόλ και παραβίαση των ορίων ταχύτητας ενώ έγιναν ακόμη και συλλήψεις.
Η Zagato έδωσε στη δημοσιότητα μια εικόνα teaser του νέου hypercar που πρόκειται να παρουσιάσει τις επόμενες εβδομάδες, δίνοντας έμφαση στο χαμηλό βάρος και τον αναλογικό χαρακτήρα.
Έφυγε από τη ζωή ο Tom Matano, ο άνθρωπος που άλλαξε τον σχεδιασμό των σπορ αυτοκινήτων, δίνοντάς μας ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα όλων των εποχών, το Mazda MX-5 Miata.
Ο Ιταλός οδηγός αγώνων Fabio Barone βρέθηκε στο τιμόνι μιας Ferrari SF90 επιχειρώντας την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας στο πιο ασυνήθιστο περιβάλλον, το κατάστρωμα ενός αεροπλανοφόρου.
"Πρόκειται για έναν αγώνα για την κυριαρχία, όχι για την κερδοφορία", δηλώνει ένας γνωστός αναλυτής. Ας δούμε τι συμβαίνει με την αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας.
Ένα από τα πιο φιλόδοξα σχέδια που έχει δει ποτέ η Ευρώπη είναι το Mega Metro Starline, ένα τρένο με γραμμές σε όλη την Ήπειρο.