Τετάρτη, 06-Μαρ-2024 14:48
Karma Gyesera, μια νέα ηλεκτρική μπερλίνα 590 ίππων (εικόνες)
Η Karma Automotive έκανε ένα ακόμη βήμα στην προσπάθειά της να γίνει μια σημαντική εταιρεία κατασκευής υπερπολυτελών και εξωτικών αυτοκινήτων με την αποκάλυψη ενός ακόμη φρέσκου ονόματος, του ηλεκτρικού σεντάν Karma Gyesera.
Το Gyesera, το οποίο έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στο Amelia Concours d`Elegance στο Amelia Island της Φλόριντα, είναι σημαντικό μοντέλο για την Karma, μια μάρκα που χρονολογείται από το 2014, όταν η κινεζική εταιρεία κατασκευής ανταλλακτικών αυτοκινήτων Wanxiang Group απέκτησε ορισμένα από τα περιουσιακά στοιχεία της τότε χρεοκοπημένης Fisker Automotive.
Το 2020, η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε για πρώτη φορά το GSe-6, ένα ηλεκτρικό όχημα που βασίζεται στο plug-in υβριδικό σεντάν Revero. Το GSe-6 δεν έφτασε ποτέ στην παραγωγή και η Karma βρίσκεται πλέον υπό διαφορετική ηγεσία.
Ο πρόεδρος της Karma, Marques McCammon, δήλωσε ότι το GSe-6 ήταν ουσιαστικά ένας κλώνος του GS-6, αλλά με διαφορετικό σύστημα κίνησης. Το Gyesera δεν είναι αυτό που υποτίθεται ότι θα ήταν το GSe-6, είπε.
"Ο σχεδιασμός της μπαταρίας μας είναι εντελώς διαφορετικός", δήλωσε ο McCammon στο Automotive News. "Οι μονάδες κυψελών μπαταρίας που έχουμε είναι διαφορετικές. Το εσωτερικό είναι νέο, το εξωτερικό είναι νέο, οι επιδόσεις του οχήματος είναι ουσιωδώς διαφορετικές".
Ο McCammon αρνήθηκε να μοιραστεί λεπτομέρειες σχετικά με την τεχνολογία της μπαταρίας του Gyesera. Το Gyesera, το οποίο θα είναι πισωκίνητο, αποδίδει 590 ίππους, 939 Nm ροπής(!) και αυτονομία μεγαλύτερη από 390 χιλιόμετρα. Για τα 0-100 km/h η φίρμα ανακοινώνει μόλις 4,2 δευτερόλεπτα.
"Τα δύο οχήματα μοιράζονται την πλατφόρμα", δήλωσε ο McCammon για το GSe-6 και το Gyesera. "Αλλάξαμε το 85% του αυτοκινήτου για να φτιάξουμε κάτι που είναι πραγματικά μοναδικό σε σχέση με ό,τι έχει κάνει η Karma στο παρελθόν".
Ο McCammon δήλωσε ότι σχεδόν κάθε εξωτερικό πάνελ του αμαξώματος του Gyesera, εκτός από ένα τμήμα του πίσω τεταρτημόριου, είναι νέο σε σύγκριση με το ανανεωμένο Revero. Το styling του Gyesera χειρίστηκε η σχεδιαστική ομάδα της Karma, η οποία έχει επικεφαλής τη Michelle Christensen, αντιπρόεδρο της εταιρείας, δήλωσε ο McCammon.
"Το Gyesera είναι η γέφυρά μας προς το μέλλον", δήλωσε ο McCammon. Τον Νοέμβριο, η Karma παρουσίασε το Kaveya, ένα ηλεκτρικό coupe που δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι τα τέλη του 2025 το νωρίτερο.
Ο McCammon δήλωσε προηγουμένως στο Automotive News ότι η τιμή του Gyesera πιθανότατα θα κυμαίνεται μεταξύ 161.000 και 210.000 ευρώ. Είπε ότι ο στόχος της Karma είναι να λανσάρει το Gyesera πριν από το τέλος του έτους, αλλά σημείωσε ότι η μάρκα αξιολογεί αν χρειάζεται να μεταφέρει το λανσάρισμα στις αρχές του 2025.
Ο McCammon δήλωσε ότι η Karma σχεδιάζει να κατασκευάσει περίπου 2.000 Gyesera σε μια παραγωγή τεσσάρων έως πέντε ετών. Το Gyesera θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Karma στο Moreno Valley της Καλιφόρνια, ανατολικά του Λος Άντζελες.
Πηγή: topgeargreece.gr
Η Audi εγκαταλείπει το πλήρως ηλεκτρικό πλάνο και ετοιμάζεται να υποδεχτεί τρία νέα σημαντικά μοντέλα SUV μέσα στο 2026, που θα διαθέτουν μεταξύ άλλων και θερμικές εκδόσεις.
Ολοκληρώθηκε το έργο αναβάθμισης του φωτισμού των τούνελ της Ολυμπίας Οδού και πλέον το σύνολο του αυτοκινητόδρομου φωτίζεται από LED μειώνοντας κατανάλωση.
Κάποιοι κάνουν λόγο για "φούσκα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων", όμως τα δεδομένα δείχνουν κάτι τελείως διαφορετικό: την μετάβασή τους σε πολύ πιο λογικές τιμές.
Η Nvidia είναι ήδη ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, πρώτη φορά όμως ανοίγεται τόσο σε συνεργασία με εταιρεία αυτοκινήτου.
Ναι, στην ελληνική αγορά υπάρχει C-SUV με αυτόματο κιβώτιο και τιμή από 18.900 ευρώ. Δείτε ποιο είναι και για πόσο διαρκεί η προσφορά.
Μεγάλη μάχη για την δεύτερη θέση γίνεται στην δημοσφιλέστερη κατηγορία της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα καθώς 5 μοντέλα την διεκδικούν για να πλησιάσουν το πρωτοπόρο Toyota Yaris.
Γέφυρα που παρέμενε κλειστή από τον Μαΐο δόθηκε στην κυκλοφορία μετά απο τις εργασίες αναβάθμισης και τελειώνει η ταλαιπωρία εκατοντάδων οδηγών.
Το νορβηγικό κρατικό επενδυτικό ταμείο, που κατέχει το 1,12% των μετοχών της Tesla, είναι ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής εκτός ΗΠΑ και διαφωνεί για το πακέτο αποδοχών του Musk.
Μια νέα ειδική έκδοση του Citroen Ami φέρνει η εταιρεία για να γιορτάσει το Halloween αλλά και να δείξει πως μπορεί να αγριέψει η μικροκινητικότητα
Ήρθε στην ελληνική αγορά ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα C-SUV. Το νέο C5 Aircross είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα και έχουμε όλα τα στοιχεία και τιμές.
Η στρατηγική συμμαχία της Renault με κινεζικό κολοσσό αποκτά άλλη διάσταση μετά την πώληση του 26,4% της Renault Βραζιλίας.
Τελικά οι Έλληνες αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τι μερίδιο αγοράς έχουν στην Ελλάδα τα αμιγώς ηλεκτρικά; Ας δούμε τα στοιχεία.
Το πρωτότυπο Vision X-Compact που παρουσίασε η Mazda στην έκθεση του Τόκιο, δείχνει ότι τα μικρά αυτοκίνητα όχι μόνο δεν έχουν πεθάνει, αλλά διεκδικούν τη θέση τους στην εποχή της τεχνητής...
Αν έχεις δει την θρυλική ταινία Christine καταλαβαίνεις πόσο αγχωτικό μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο. Τώρα τη θέση της Christine παίρνει το Dolus.