Τετάρτη, 06-Μαρ-2024 14:48
Karma Gyesera, μια νέα ηλεκτρική μπερλίνα 590 ίππων (εικόνες)
Η Karma Automotive έκανε ένα ακόμη βήμα στην προσπάθειά της να γίνει μια σημαντική εταιρεία κατασκευής υπερπολυτελών και εξωτικών αυτοκινήτων με την αποκάλυψη ενός ακόμη φρέσκου ονόματος, του ηλεκτρικού σεντάν Karma Gyesera.
Το Gyesera, το οποίο έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στο Amelia Concours d`Elegance στο Amelia Island της Φλόριντα, είναι σημαντικό μοντέλο για την Karma, μια μάρκα που χρονολογείται από το 2014, όταν η κινεζική εταιρεία κατασκευής ανταλλακτικών αυτοκινήτων Wanxiang Group απέκτησε ορισμένα από τα περιουσιακά στοιχεία της τότε χρεοκοπημένης Fisker Automotive.
Το 2020, η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε για πρώτη φορά το GSe-6, ένα ηλεκτρικό όχημα που βασίζεται στο plug-in υβριδικό σεντάν Revero. Το GSe-6 δεν έφτασε ποτέ στην παραγωγή και η Karma βρίσκεται πλέον υπό διαφορετική ηγεσία.
Ο πρόεδρος της Karma, Marques McCammon, δήλωσε ότι το GSe-6 ήταν ουσιαστικά ένας κλώνος του GS-6, αλλά με διαφορετικό σύστημα κίνησης. Το Gyesera δεν είναι αυτό που υποτίθεται ότι θα ήταν το GSe-6, είπε.
"Ο σχεδιασμός της μπαταρίας μας είναι εντελώς διαφορετικός", δήλωσε ο McCammon στο Automotive News. "Οι μονάδες κυψελών μπαταρίας που έχουμε είναι διαφορετικές. Το εσωτερικό είναι νέο, το εξωτερικό είναι νέο, οι επιδόσεις του οχήματος είναι ουσιωδώς διαφορετικές".
Ο McCammon αρνήθηκε να μοιραστεί λεπτομέρειες σχετικά με την τεχνολογία της μπαταρίας του Gyesera. Το Gyesera, το οποίο θα είναι πισωκίνητο, αποδίδει 590 ίππους, 939 Nm ροπής(!) και αυτονομία μεγαλύτερη από 390 χιλιόμετρα. Για τα 0-100 km/h η φίρμα ανακοινώνει μόλις 4,2 δευτερόλεπτα.
"Τα δύο οχήματα μοιράζονται την πλατφόρμα", δήλωσε ο McCammon για το GSe-6 και το Gyesera. "Αλλάξαμε το 85% του αυτοκινήτου για να φτιάξουμε κάτι που είναι πραγματικά μοναδικό σε σχέση με ό,τι έχει κάνει η Karma στο παρελθόν".
Ο McCammon δήλωσε ότι σχεδόν κάθε εξωτερικό πάνελ του αμαξώματος του Gyesera, εκτός από ένα τμήμα του πίσω τεταρτημόριου, είναι νέο σε σύγκριση με το ανανεωμένο Revero. Το styling του Gyesera χειρίστηκε η σχεδιαστική ομάδα της Karma, η οποία έχει επικεφαλής τη Michelle Christensen, αντιπρόεδρο της εταιρείας, δήλωσε ο McCammon.
"Το Gyesera είναι η γέφυρά μας προς το μέλλον", δήλωσε ο McCammon. Τον Νοέμβριο, η Karma παρουσίασε το Kaveya, ένα ηλεκτρικό coupe που δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι τα τέλη του 2025 το νωρίτερο.
Ο McCammon δήλωσε προηγουμένως στο Automotive News ότι η τιμή του Gyesera πιθανότατα θα κυμαίνεται μεταξύ 161.000 και 210.000 ευρώ. Είπε ότι ο στόχος της Karma είναι να λανσάρει το Gyesera πριν από το τέλος του έτους, αλλά σημείωσε ότι η μάρκα αξιολογεί αν χρειάζεται να μεταφέρει το λανσάρισμα στις αρχές του 2025.
Ο McCammon δήλωσε ότι η Karma σχεδιάζει να κατασκευάσει περίπου 2.000 Gyesera σε μια παραγωγή τεσσάρων έως πέντε ετών. Το Gyesera θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Karma στο Moreno Valley της Καλιφόρνια, ανατολικά του Λος Άντζελες.
Πηγή: topgeargreece.gr
Ακραίες είναι μερικές φορές οι αντιδράσεις μπροστά στα ολοένα και πιο αυστηρά και αυξανόμενα μπλόκα της Τροχαίας για αλκοτέστ και υπερβολική ταχύτητα.
Το 2025 θα φύγει με τον καλύτερο τρόπο για τους αντιπροσώπους κινεζικής φίρμας που αποφάσισε να τους ανταμείψει αδρά για τη συνεργασία τους.
Σκηνικό από ταινία επιστημονικής φαντασίας θύμισε το Σαν Φρανσίσκο όταν τα αυτόνομα ταξί της Waymo κόλλησαν στους δρόμους και δεν μπορούσαν να κινηθούν. Ο λόγος είναι πιο απλός από όσο φαντάζεσαι.
Το 2025 ήταν μια εκπληκτική χρονιά για την Ducati σε αγωνιστικό επίπεδο και η ιταλική φίρμα αποφάσισε να το γιορτάσει με την ειδική και πανάκριβη έκδοση Panigale V4 World Champion Replica.
Πλήρως αυτόνομα ρυμουλκά της Toyota βρίσκονται πλέον σε λειτουργία, συνδυάζοντας για πρώτη φορά αισθητήρες αυτόματης τοποθέτησης και απομακρυσμένο χειρισμό σε πραγματικές συνθήκες.
Μια σπάνια και θρυλική Alfa Romeo 155 DTM εμφανίστηκε στην πίστα των Μεγάρων στο πλαίσιο του Memorial ΣΟΑΑ. Ποιος την οδηγούσε και γιατί τρέλανε το κοινό.
Παρά τις πολύ υψηλές προσδοκίες, το τοπίο στην αγορά των ηλεκτρικών μοντέλων στις ΗΠΑ εξακολουθεί να είναι θολό, με αποτέλεσμα η VW να αποσύρει το ID.Buzz από την τοπική αγορά τη χρονιά που έρχεται.
Η Ferrari 250 GTO Bianco Speciale είναι το μοναδικό μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο σε αυτό το χρώμα και οι εκτιμήσεις για την τιμή που αναμένεται να πιάσει στη δημοπρασία της Mecum Auctions...
Η F1 ως γνωστόν επιβραβεύει τα καλύτερα pit stop στο σύνολο της χρονιάς, έτσι άλλη ομάδα μπορεί να έχει το ρεκόρ και άλλη να πάρει τον τίτλο της πιο συνεπούς, κάτι που συνέβη το 2025.
Θέλεις να δώσεις το παλιό σου αυτοκίνητο και να κερδίσεις αποκτώντας ένα ολοκαίνουργιο Citroen; To νέο πρόγραμμα "Απόσυρση από την CITROËN" είναι για σένα!
Μια κινέζικη φίρμα δείχνει στην Ευρώπη τι σημαίνει ποιότητα, πολυτέλεια και τεχνολογία αιχμής. H luxury SUV κατηγορία έχει πλέον τρομερό ανταγωνισμό και γεμάτο ουσία.
Καθώς η γερμανική εταιρεία στρέφεται αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση για το B-segment, με το ηλεκτρικό Polo να έρχεται από το 2026, προχωρά παράλληλα στην εκτίμηση πως τα θερμικά αυτοκίνητα πόλης...
Τετρακίνητο και με αυτονομία έως 426 χλμ. παρουσιάστηκε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota Urban Cruiser, ένα SUV πόλης με διευρυμένες δυνατότητες.