Τετάρτη, 06-Μαρ-2024 10:55
Νέο Renault 5: Πάνω από 50.000 ονόματα λίστα αναμονής-Tι αποκάλυψε ο επικεφαλής της φίρμας
Η Renault λανσάρει το πιο αναμενόμενο μοντέλο της εδώ και χρόνια με το μικρό ηλεκτρικό Renault 5, το οποίο θα ξεκινά από 25.000 ευρώ - χιλιάδες ευρώ λιγότερα από τους περισσότερους ανταγωνιστές - ενώ θα κατασκευάζεται στη βόρεια Γαλλία.
Το αυτοκίνητο με τις ρετρό επιρροές θα είναι το πρώτο ολοκαίνουργιο μικρό ηλεκτρικό της Renault μετά την κυκλοφορία του Zoe το 2014. Ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Renault, Fabrice Cambolive, μίλησε με τον συντάκτη του Automotive News Europe, Peter Sigal, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης για τις προσδοκίες της αυτοκινητοβιομηχανίας για το Renault 5, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται τον Μάιο.
Από πού θα προέλθουν οι αγοραστές του Renault 5; Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για τις πωλήσεις;
Η στρατηγική μας είναι να έχουμε "δύο πόδια" σε κάθε κατηγορία -μια σειρά ICE [κινητήρας εσωτερικής καύσης] με υβριδική τεχνολογία και ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα. Αν οι πελάτες της μικρής κατηγορίας επιλέγουν το Renault 5, δεν είναι ανταγωνιστής του Clio. Αναμένουμε ότι το Renault 5 θα βρίσκεται στην ίδια θέση, όπως το Clio στην κατηγορία ICE B-segment. [Σημείωση: το Renault Clio ήταν το νούμερο 2 σε πωλήσεις μικρών αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2023, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce].
Ακούγεται σαν να περιμένετε πολλές κατακτήσεις.
Ναι, πολλές κατακτήσεις, αλλά θέλουμε επίσης να μεταφέρουμε τους πελάτες μας από το Zoe στο Renault 5.
Θα υπάρχουν δύο μεγέθη μπαταριών, 40 και 52 kWh, με εμβέλεια 300 και 400 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Τι "μίγμα" περιμένετε;
Στην αρχή οι πωλήσεις μας θα αφορούν κυρίως το υψηλότερο επίπεδο αυτονομίας, αλλά βήμα προς βήμα η έκδοση των 300 χιλιομέτρων θα γίνει δημοφιλής. Η μικρότερη μπαταρία θα κυκλοφορήσει λίγους μήνες μετά τη μεγαλύτερη.
Θα προσελκύσει το Renault 5 τους στόλους οχημάτων;
Προσπαθούμε να εξισορροπήσουμε τα διάφορα κανάλια στη Renault. Το 2023, το 50 τοις εκατό των πωλήσεών μας θα είναι λιανικής και το 50 τοις εκατό θα είναι στόλου. Θα περίμενα ότι το 40 τοις εκατό των πωλήσεων του Renault 5 θα είναι στόλος.
Έχετε κάποια πρόβλεψη για τις πωλήσεις;
Έχουμε μια λίστα αναμονής 50.000 ατόμων. Θα ανοίξουμε τις παραγγελίες τον Μάιο και θα αρχίσουμε να παραδίδουμε αυτοκίνητα τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο. Το πρόβλημα δεν είναι να δούμε αν θα έχουμε πελάτες -η πρόκληση είναι να έχουμε μια ομαλή επανεκκίνηση και να είμαστε σε θέση να παραδώσουμε στους πρώτους πελάτες μέχρι τον Οκτώβριο.
Η κατασκευή του Renault 5 και των περισσότερων εξαρτημάτων του στο εργοστασιακό σύμπλεγμα ElectriCity στη βόρεια Γαλλία θα βοηθήσει στην ευκολότερη εξάπλωση;
Ναι, είναι μια στρατηγική που επιλέξαμε για να διατηρήσουμε την ανάπτυξη, την αλυσίδα εφοδιασμού και την παραγωγή του αυτοκινήτου όσο το δυνατόν πιο κοντά στους πελάτες μας. Αυτό θα αποτελέσει πλεονέκτημα όσον αφορά το κόστος εφοδιαστικής και την ταχύτητα παράδοσης.
Πότε θα χρησιμοποιήσετε μπαταρίες από τον συνεργάτη της Renault, την AESC Envision, η οποία κατασκευάζει ένα εργοστάσιο gigafactory στην περιοχή;
Το σχέδιο είναι να ξεκινήσει το 2025.
Το μερίδιο των ηλεκτρικών στην Ευρώπη εξακολουθεί να αυξάνεται, αν και η ζήτηση επιβραδύνεται. Ποια είναι η στρατηγική σας για να διατηρήσετε τις πωλήσεις ηλεκτρικών σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, ώστε να διασφαλίσετε ότι θα επιτύχετε τους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων;
Τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης που πουλάμε είναι ως επί το πλείστον πλήρως υβριδικά, οπότε είναι πολύ αποδοτικά. Όσον αφορά τη στρατηγική μας για τα ηλεκτρικά, θα συνεχίσουμε την πρόοδό μας στη μείωση του κόστους και θα μεταφέρουμε μέρος των κερδών στο κόστος του αυτοκινήτου, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα στο μέλλον. Αλλά ακόμα περισσότερο από αυτό, αφού λανσάρουμε δύο ηλεκτρικά στην κατηγορία C [τα μικρομεσαία Scenic και Megane], θα κάνουμε τη μετάβαση στα ηλεκτρικά στην κατηγορία B χάρη στο Renault 5 και το Renault 4 -ένα μικρό SUV που αναμένεται το 2025.
Πηγή: topgeargreece.gr
Η Honda ετοιμάζει έναν νέο κινητήρα V6 για τα επόμενα υβριδικά της μοντέλα, με 30% καλύτερη κατανάλωση και ισχυρότερη επιτάχυνση, αποδεικνύοντας ότι η εποχή των θερμικών συνόλων δεν έχει τελειώσει.
Πρόκειται για αναβαθμισμένη χορηγία καθώς η εταιρεία ήταν ήδη παρούσα στο πρωτάθλημα Ferrari Challenge στην Ευρώπη.
Άλλο ένα περιστατικό επικίνδυνης οδήγησης εξιχνίασε η Τροχαία καθώς συνέλαβε δύο αναβάτες μοτοσυκλέτας που πήγαιναν με 250 χλμ.ώρα στην Αττική Οδό.
Η Volkswagen προκαλεί τους οδηγούς να γνωρίσουν στην πράξη την ηλεκτροκίνηση χωρίς τον φόβο της δέσμευσης, μέσω ενός τολμηρού προγράμματος που ονομάζεται ID. Promise.
Η Renault αποκάλυψε το νέο Twingo, που μοιάζει πολύ με το πρώτο αλλά πλέον είναι ηλεκτρικό, με ακόμα καλύτερους χώρους και τιμή κάτω από 20.000 ευρώ.
To plug-in υβριδικό SUV που διέπρεψε στις πωλήσεις του Σεπτεμβρίου στην Ευρώπη θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της φίρμας στην Τουρκία.
Η πλοήγηση του μέλλοντος έρχεται στο Polestar 4 μέσω της νέας λειτουργίας Live Lane Guidance της Google, που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να κάνει την οδήγηση πιο έξυπνη και ασφαλή.
Η Bentley έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακόμη teaser της νέας Continental GT Supersports, η οποία επιχειρεί μια σημαντική στροφή στη φιλοσοφία του μοντέλου, όντας η πρώτη πισωκίνητη Supersports που θα...
Η ανάκληση αφορά τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά αλλά αφορά plug-in υβριδικά μοντέλα που είναι αρκετά δημοφιλή και στον υπόλοιπο κόσμο.
H Peugeot αποκάλυψε το Polygon Concept ένα vision όχημα που θα παρουσιαστεί στο online παιχνίδι Fortnite αλλά μας δίνει ιδέες για το σχεδιαστικό μέλλον της φίρμας.
Η Audi εγκαταλείπει το πλήρως ηλεκτρικό πλάνο και ετοιμάζεται να υποδεχτεί τρία νέα σημαντικά μοντέλα SUV μέσα στο 2026, που θα διαθέτουν μεταξύ άλλων και θερμικές εκδόσεις.
Ολοκληρώθηκε το έργο αναβάθμισης του φωτισμού των τούνελ της Ολυμπίας Οδού και πλέον το σύνολο του αυτοκινητόδρομου φωτίζεται από LED μειώνοντας κατανάλωση.
Κάποιοι κάνουν λόγο για "φούσκα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων", όμως τα δεδομένα δείχνουν κάτι τελείως διαφορετικό: την μετάβασή τους σε πολύ πιο λογικές τιμές.