Τετάρτη, 21-Φεβ-2024 15:21
Επίσημο: Πρώτες εικόνες του Volkswagen ID.7 Tourer χωρίς καμουφλάζ
Αν έχεις συνηθίσει σε άλλα αυτοκίνητα να ασχολούμαστε με το 0-100 km/h και την ιπποδύναμη, στο Volkswagen ID.7 Tourer που αποκαλύφθηκε επισήμως σήμερα οι αριθμοί του θα αφορούν άλλα πράγματα, κάπως πιο ταιριαστά.
Το 685 για παράδειγμα δεν αφορά τους ίππους, αλλά τα χιλιόμετρα της αυτονομίας με την μεγαλύτερη από τις δύο διαθέσιμες μπαταρίες με τις οποίες θα εφοδιάζεται το αμιγώς ηλεκτρικό station wagon.
Αντίστοιχα το 1.714 επίσης δεν αφορά ιπποδύναμη ή οτιδήποτε άλλο τρελό μπορείς να φανταστείς και αναφέρεται στο μέγιστο του χώρου αποσκευών, όταν το Volkswagen ID.7 Tourer είναι σε διάταξη για δύο επιβαίνοντες.
Μάλιστα ο χώρος πίσω από τους δύο επιβάτες σε αυτή τη μορφή του Volkswagen ID.7 Tourer θα φτάνει λέει τα δύο μέτρα σε μήκος, οπότε καταλαβαίνεις πως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που όλα αυτά έχουν μεγαλύτερη αξία, από την επιτάχυνσή του ή το πόσο υψηλή μπορεί να είναι η τελική του ταχύτητα, εξάλλου ηλεκτρικό είναι οπότε σε αυτόν τον τομέα μην περιμένεις και πολλά.
Υπό κανονικές συνθήκες πάντως, και πάλι τα 605 λίτρα του χώρου αποσκευών, μόνο απογοητευτικά δεν είναι. Παρόλα αυτά έχει άφθονη ισχύς για να κινηθεί και γρήγορα όταν αυτό χρειάζεται. Το ID.7 Tourer μοιράζεται τα πάντα με τη sedan έκδοση, συμπεριλαμβανομένου και του πισωκίνητου συστήματος κίνησης των 282 ίππων.
Δύο εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες κατά το λανσάρισμα, το Tourer Pro και το Pro S. Και οι δύο διαθέτουν το ίδιο σύστημα ηλεκτρονικής κίνησης "APP550", όπως ονομάζεται, αλλά το πρώτο αρκείται σε μια μπαταρία 82 kWh, ενώ το Pro S θα διαθέτει μια μπαταρία 91 kWh. Αυτό το αυτοκίνητο, λέει η VW, έχει αυτονομία 685 χλμ.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr
Το Google Maps, μια εφαρμογή που χρησιμοποιούμε όλοι καθημερινά για πλοήγηση, μετατράπηκε σε "σύμμαχο" διαρρηκτών, οι οποίοι αξιοποίησαν το Street View ως εργαλείο οργάνωσης διαρρήξεων.
Ακραίες είναι μερικές φορές οι αντιδράσεις μπροστά στα ολοένα και πιο αυστηρά και αυξανόμενα μπλόκα της Τροχαίας για αλκοτέστ και υπερβολική ταχύτητα.
Το 2025 θα φύγει με τον καλύτερο τρόπο για τους αντιπροσώπους κινεζικής φίρμας που αποφάσισε να τους ανταμείψει αδρά για τη συνεργασία τους.
Σκηνικό από ταινία επιστημονικής φαντασίας θύμισε το Σαν Φρανσίσκο όταν τα αυτόνομα ταξί της Waymo κόλλησαν στους δρόμους και δεν μπορούσαν να κινηθούν. Ο λόγος είναι πιο απλός από όσο φαντάζεσαι.
Το 2025 ήταν μια εκπληκτική χρονιά για την Ducati σε αγωνιστικό επίπεδο και η ιταλική φίρμα αποφάσισε να το γιορτάσει με την ειδική και πανάκριβη έκδοση Panigale V4 World Champion Replica.
Πλήρως αυτόνομα ρυμουλκά της Toyota βρίσκονται πλέον σε λειτουργία, συνδυάζοντας για πρώτη φορά αισθητήρες αυτόματης τοποθέτησης και απομακρυσμένο χειρισμό σε πραγματικές συνθήκες.
Μια σπάνια και θρυλική Alfa Romeo 155 DTM εμφανίστηκε στην πίστα των Μεγάρων στο πλαίσιο του Memorial ΣΟΑΑ. Ποιος την οδηγούσε και γιατί τρέλανε το κοινό.
Παρά τις πολύ υψηλές προσδοκίες, το τοπίο στην αγορά των ηλεκτρικών μοντέλων στις ΗΠΑ εξακολουθεί να είναι θολό, με αποτέλεσμα η VW να αποσύρει το ID.Buzz από την τοπική αγορά τη χρονιά που έρχεται.
Η Ferrari 250 GTO Bianco Speciale είναι το μοναδικό μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο σε αυτό το χρώμα και οι εκτιμήσεις για την τιμή που αναμένεται να πιάσει στη δημοπρασία της Mecum Auctions...
Η F1 ως γνωστόν επιβραβεύει τα καλύτερα pit stop στο σύνολο της χρονιάς, έτσι άλλη ομάδα μπορεί να έχει το ρεκόρ και άλλη να πάρει τον τίτλο της πιο συνεπούς, κάτι που συνέβη το 2025.
Θέλεις να δώσεις το παλιό σου αυτοκίνητο και να κερδίσεις αποκτώντας ένα ολοκαίνουργιο Citroen; To νέο πρόγραμμα "Απόσυρση από την CITROËN" είναι για σένα!
Μια κινέζικη φίρμα δείχνει στην Ευρώπη τι σημαίνει ποιότητα, πολυτέλεια και τεχνολογία αιχμής. H luxury SUV κατηγορία έχει πλέον τρομερό ανταγωνισμό και γεμάτο ουσία.
Καθώς η γερμανική εταιρεία στρέφεται αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση για το B-segment, με το ηλεκτρικό Polo να έρχεται από το 2026, προχωρά παράλληλα στην εκτίμηση πως τα θερμικά αυτοκίνητα πόλης...