Τετάρτη, 21-Φεβ-2024 10:14
Όλες οι πληροφορίες για τις δύο νέες plug-in υβριδικές Porsche Panamera

Η Porsche επεκτείνει περαιτέρω τη γκάμα των κινητήριων μονάδων της για το σπορ σεντάν Panamera. Στο πλαίσιο της στρατηγικής E-Performance, η Panamera 4 E-Hybrid και η Panamera 4S E-Hybrid προστέθηκαν στο χαρτοφυλάκιο της σειράς. Αυτή είναι η απάντηση της Porsche στο ιδιαίτερα έντονο ενδιαφέρον για αποδοτικά και δυναμικά e-hybrid συστήματα κίνησης σε πολλές αγορές.
Η Panamera θα είναι διαθέσιμη σε συνολικά τέσσερις παραλλαγές επιδόσεων αυτής της προηγμένης τεχνολογίας κίνησης. Η Panamera 4 E-Hybrid είναι ιδιαίτερα αποδοτική και ευέλικτη.
Η Porsche συνδύασε ένα νέο e-hybrid σύστημα με έναν σημαντικά ανανεωμένο V6 biturbo βενζινοκινητήρα 2,9 λίτρων (224 kW/304 PS). Η ισχύς του συστήματος των 346 kW (470 PS, Panamera 4 E-Hybrid και η μέγιστη ροπή των 650 Nm επιτρέπουν την επιτάχυνση από το μηδέν στα 100 km/h σε 4,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 280 km/h.
Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της Panamera 4 E-Hybrid αυξάνεται στα 96 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP (EAER πόλη). Η Panamera 4S E-Hybrid δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην οδηγική δυναμική, καθώς και στη διαρκή παροχή ισχύος στο ανώτερο εύρος στροφών. Ο εξακύλινδρος κινητήρας biturbo των 2,9 λίτρων αποδίδει 260 kW (353 PS). Η ισχύς του συστήματος είναι 400 kW (544 PS, Panamera 4S E-Hybrid και η μέγιστη ροπή είναι 750 Nm. Αυτό επιτρέπει στην Panamera 4S E-Hybrid να επιταχύνει από το μηδέν στα 100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα 290 km/h.
Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, όλα τα μοντέλα Panamera E-Hybrid προσφέρουν μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, ταχύτερη ταχύτητα φόρτισης, καλύτερη απόκριση του γκαζιού και καλύτερες επιδόσεις οδήγησης σε όλους σχεδόν τους τομείς. Με 25,9 kWh (μικτή), η νέα μπαταρία υψηλής τάσης παρέχει περίπου 45% μεγαλύτερη χωρητικότητα σε συγκρίσιμο χώρο.
Ταυτόχρονα, ο νέος ενσωματωμένος φορτιστής AC 11 kW μειώνει το χρόνο φόρτισης σε δύο ώρες και 39 λεπτά. Με 140 kW (190 PS) και 450 Nm ροπής, ο εντελώς νέος ηλεκτροκινητήρας προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ από τον προκάτοχό του. Είναι επίσης ενσωματωμένος στο περίβλημα με αποτελεσματικό και βελτιστοποιημένο ως προς το βάρος τρόπο, καθώς και στην κυκλοφορία ψύξης λαδιού του κιβωτίου PDK.
Ο σχεδιασμός του εσωτερικού ρότορα μειώνει την αδράνεια μάζας κατά 50%, γεγονός που βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι. Με ανάκτηση έως και 88 kW, ο ηλεκτροκινητήρας συμβάλλει επίσης στη σημαντικά αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία των μοντέλων Panamera E-Hybrid.
Οι τέσσερις βελτιστοποιημένες λειτουργίες οδήγησης ειδικά για το E-Hybrid, καθώς και οι βελτιωμένες λειτουργίες Sport και Sport Plus, βελτιστοποιούν περαιτέρω την αποδοτικότητα των μοντέλων E-Hybrid. Τα οχήματα ξεκινούν πάντα στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία E-Power. Μόλις η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας πέσει κάτω από μια συγκεκριμένη ελάχιστη τιμή, το σύστημα μεταβαίνει αυτόματα στη λειτουργία Hybrid Auto, η οποία προσαρμόζει τη στρατηγική λειτουργίας στην τρέχουσα κατάσταση οδήγησης.
Επιπλέον, με την ενεργή καθοδήγηση διαδρομής στο Hybrid Auto, η στρατηγική λειτουργίας βελτιστοποιείται περαιτέρω γνωρίζοντας τη διαδρομή που ακολουθεί. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να μεγιστοποιηθεί το ποσοστό των ηλεκτρικά διανυόμενων αποστάσεων στην κυκλοφορία στην πόλη και να αυξηθεί η αποδοτικότητα. Το σύστημα χρησιμοποιεί για το σκοπό αυτό τόσο δεδομένα του αυτοκινήτου όσο και δεδομένα πλοήγησης.
Στη λειτουργία E-Hold, η τρέχουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας διατηρείται. Στη λειτουργία E-Charge, από την άλλη πλευρά, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης φορτίζει την μπαταρία έως και 80% εκτός πόλης και πάνω από τα 55 km/h, ενώ η Panamera αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα αποδοτικότητας της υβριδικής κίνησης στην κίνηση της πόλης. Στις λειτουργίες Sport και Sport Plus, η Porsche μειώνει τη στοχευόμενη κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας στο 20 και 30% αντίστοιχα (προηγουμένως 30 και 80%). Αυτό αυξάνει την αποδοτικότητα χωρίς να θυσιάζονται οι επιδόσεις.
Η Porsche εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις της νέας Panamera με μια προσαρμοστική ανάρτηση αέρα δύο θαλάμων, συμπεριλαμβανομένης της Porsche Active Suspension Management (PASM) με αποσβεστήρες δύο βαλβίδων στον βασικό εξοπλισμό.
Η καινοτόμος ενεργή ανάρτηση Porsche Active Ride διατίθεται επίσης για τα μοντέλα E-Hybrid. Συνδυάζει την ικανότητα να προσφέρει βελτιστοποιημένη πρόσφυση και απόδοση στις στροφές με υψηλό βαθμό άνεσης. Κάθε μεμονωμένος αποσβεστήρας - επίσης εξοπλισμένος με τεχνολογία δύο βαλβίδων - διαθέτει μια ηλεκτρικά λειτουργούσα υδραυλική αντλία, η οποία τροφοδοτείται από το σύστημα 400 volt και η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενεργή ανάπτυξη δυνάμεων στην κατεύθυνση της επαναφοράς και της συμπίεσης.
Ως αποτέλεσμα, η ανάρτηση απορροφά σχεδόν πλήρως τις κινήσεις του αμαξώματος που προκαλούνται από τις ατέλειες του οδοστρώματος και διατηρεί το όχημα πάντα σε οριζόντια θέση κατά τη διάρκεια δυναμικών ελιγμών οδήγησης.
Οι αποσβεστήρες λειτουργούν σε συχνότητα έως και 13 Hz, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να προσαρμόζουν τη ρύθμιση έως και 13 φορές ανά δευτερόλεπτο και έτσι να αντιδρούν αστραπιαία στην εκάστοτε οδηγική κατάσταση και στο οδόστρωμα. Η τεχνολογία επιτρέπει επίσης καινοτόμες λειτουργίες, όπως η υπεραντιστάθμιση των κινήσεων κλίσης και κύλισης, καθώς και η ανύψωση του αμαξώματος κατά την είσοδο και την έξοδο από το αυτοκίνητο.
Όλες οι εκδόσεις της νέας Panamera διαθέτουν αθλητική, φρέσκια σχεδίαση. Στο μπροστινό μέρος, η εμφάνιση χαρακτηρίζεται από τους νεοδιαμορφωμένους, στάνταρ προβολείς LED matrix και μια πρόσθετη οριζόντια εισαγωγή αέρα. Στο πίσω μέρος του σπορ σεντάν, ένα συνεχές πίσω φανάρι και ένα πίσω παράθυρο χωρίς πλαίσιο διακρίνουν τη νέα Panamera. Τα διακοσμητικά παράθυρα σε ασημί χρώμα ενισχύουν την πλευρική γραμμή.
Ο βασικός εξοπλισμός της Panamera 4 E-Hybrid περιλαμβάνει ζάντες 19 ιντσών, μαύρες δαγκάνες φρένων και προβολείς LED matrix. Το καινοτόμο σύστημα φωτισμού HD matrix LED υψηλής ανάλυσης διατίθεται προαιρετικά. Η Panamera 4S E-Hybrid διακρίνεται για τις ζάντες 20 ιντσών σε Panamera AeroDesign, τις ασημί Sport απολήξεις και τις κόκκινες δαγκάνες φρένων. Προαιρετικά διατίθενται δαγκάνες φρένων σε Acid Green και Black.
Η Panamera 4S E-Hybrid φρενάρει στάνταρ με δαγκάνες φρένων δέκα εμβόλων στον μπροστινό άξονα. Εναλλακτικά, το PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) είναι διαθέσιμο για αυτό το μοντέλο σε συνδυασμό με τροχούς 21 ιντσών. Οι κεραμικοί σύνθετοι δίσκοι έχουν διαστάσεις 440 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και 410 χιλιοστά στον πίσω άξονα.
Η Porsche Panamera 4 E-Hybrid και η Panamera 4S E-Hybrid είναι πλέον διαθέσιμες για παραγγελία ως σπορ σεντάν. Ο διευρυμένος βασικός εξοπλισμός της Panamera περιλαμβάνει το ParkAssist και έναν ψυχόμενο δίσκο για smartphone για ασύρματη φόρτιση με έως και 15 Watt.
Διατίθενται επίσης επιλογές όπως σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, Remote ParkAssist, Porsche InnoDrive συμπεριλαμβανομένου του Active Lane Keeping, Passenger Display και σύστημα ποιότητας αέρα. Η έκδοση αμαξώματος Executive με μεγαλύτερο μεταξόνιο προσφέρεται ανάλογα με την αγορά- επιλογές όπως ο αυτόματος κλιματισμός τεσσάρων ζωνών ή η μεγάλη κεντρική κονσόλα περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό.
Οι παραδόσεις στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Πηγή: topgeargreece.gr
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.