Πέμπτη, 18-Ιαν-2024 11:45
Ο Elon Musk αποκάλυψε τον όρο για περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη στα Tesla
Μπορεί να ακούγεται παράξενη αυτή η δήλωση που έκανε ο Elon Musk (για κάποιον σαν το Musk) αλλά δεν είναι και τόσο παράξενη αν αναλογιστούμε ότι ο Musk έχει εκφράσει ανοιχτά τον σκεπτικισμό του σχετικά με την εξάπλωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI).
Τι είπε; Σε μια στιχομυθία στο X (Twitter) ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla έγραψε ότι δεν θα ένιωθε άνετα να βάλει για τα καλά την Tesla στην Τεχνητή Νοημοσύνη χωρίς να κατέχει τουλάχιστον το 25% των μετοχών της εταιρείας, δηλαδή σχεδόν το διπλάσιο από το σημερινό του μερίδιο.
Συγκεκριμένα ο Musk έγραψε ότι αν δεν αποκτούσε μετοχές στην Tesla που να είναι "αρκετές για να έχω επιρροή, αλλά όχι τόσες πολλές ώστε να μην μπορώ να ανατραπώ", στην Tesla, θα προτιμούσε να κατασκευάζει προϊόντα εκτός της εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ναι, μπορεί να διαφημίζει διαρκώς το FSD Beta (το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης) και πρωτότυπα ανθρωποειδή ρομπότ της, αλλά η κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων παράγει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από τα αυτοκίνητα.
Ο Musk, ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, κατέχει σήμερα περίπου το 13% των μετοχών της Tesla, αφού πούλησε μετοχές δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022, εν μέρει για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της αγοράς του Twitter (νυν X) ύψους 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Σε μια ξεχωριστή ανάρτηση στο X, δήλωσε ότι θα ήταν εντάξει με μια δομή μετοχών διπλής κατηγορίας για να επιτύχει τον στόχο του να αποκτήσει το 25% του ελέγχου ψήφου, αλλά του είπαν ότι αυτό ήταν αδύνατο μετά την αρχική δημόσια προσφορά της Tesla.
"Είναι περίεργο ότι μια τρελή δομή μετοχών πολλαπλών τάξεων όπως αυτή της Meta, η οποία δίνει τον έλεγχο στις επόμενες 20+ γενιές των Zuckerbergs, είναι εντάξει πριν από την IPO, αλλά ακόμη και μια λογική διπλή τάξη δεν επιτρέπεται μετά την IPO", είπε, αναφερόμενος στον ιδρυτή της εταιρείας Facebook (Meta), Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
Οι εταιρείες με δομές διπλής κατηγορίας έχουν δύο ή περισσότερα είδη μετοχών με διαφορετικά δικαιώματα ψήφου -συνήθως ένα με μεγαλύτερα δικαιώματα ψήφου για τους ιδρυτές ή τους πρώτους επενδυτές και ένα άλλο για τους άλλους μετόχους με μικρότερη δύναμη ψήφου.
Η Tesla δεν ανταποκρίθηκε αμέσως σε αίτημα σχολιασμού.
Σύμφωνα με το Automotive News Europe, o Musk αντιμετωπίζει επί του παρόντος αγωγή για το πακέτο αποζημίωσής του. Ο μέτοχος της Tesla Richard Tornetta μήνυσε τον Musk και το διοικητικό συμβούλιο το 2018 και ελπίζει να αποδείξει ότι ο συνιδρυτής χρησιμοποίησε την κυριαρχία του στο διοικητικό συμβούλιο της Tesla για να λάβει ένα υπερμεγέθες πακέτο αποζημίωσης που δεν απαιτούσε να εργάζεται στην εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων με πλήρη απασχόληση.
Πάντως ο Musk δήλωσε στο X ότι δεν υπάρχει "διαμάχη" με το διοικητικό συμβούλιο σχετικά με το νέο πακέτο αποζημίωσής του και δήλωσε ότι η εκκρεμούσα ετυμηγορία καθυστερεί τις συζητήσεις.
Πηγή: topgeargreece.gr
Διαβάστε ακόμα:
- Οι λακούβες στους δρόμους και η πιο τρελή ελληνική είδηση του 2024 μέχρι τώρα
- Επίσημο: Η ηλεκτρική Porsche Macan παρουσιάζεται σε λίγες μέρες
- Τι είναι το Mazda Spirit Racing και γιατί μας θυμίζει παλιές καλές εποχές
Το Google Maps, μια εφαρμογή που χρησιμοποιούμε όλοι καθημερινά για πλοήγηση, μετατράπηκε σε "σύμμαχο" διαρρηκτών, οι οποίοι αξιοποίησαν το Street View ως εργαλείο οργάνωσης διαρρήξεων.
Ακραίες είναι μερικές φορές οι αντιδράσεις μπροστά στα ολοένα και πιο αυστηρά και αυξανόμενα μπλόκα της Τροχαίας για αλκοτέστ και υπερβολική ταχύτητα.
Το 2025 θα φύγει με τον καλύτερο τρόπο για τους αντιπροσώπους κινεζικής φίρμας που αποφάσισε να τους ανταμείψει αδρά για τη συνεργασία τους.
Σκηνικό από ταινία επιστημονικής φαντασίας θύμισε το Σαν Φρανσίσκο όταν τα αυτόνομα ταξί της Waymo κόλλησαν στους δρόμους και δεν μπορούσαν να κινηθούν. Ο λόγος είναι πιο απλός από όσο φαντάζεσαι.
Το 2025 ήταν μια εκπληκτική χρονιά για την Ducati σε αγωνιστικό επίπεδο και η ιταλική φίρμα αποφάσισε να το γιορτάσει με την ειδική και πανάκριβη έκδοση Panigale V4 World Champion Replica.
Πλήρως αυτόνομα ρυμουλκά της Toyota βρίσκονται πλέον σε λειτουργία, συνδυάζοντας για πρώτη φορά αισθητήρες αυτόματης τοποθέτησης και απομακρυσμένο χειρισμό σε πραγματικές συνθήκες.
Μια σπάνια και θρυλική Alfa Romeo 155 DTM εμφανίστηκε στην πίστα των Μεγάρων στο πλαίσιο του Memorial ΣΟΑΑ. Ποιος την οδηγούσε και γιατί τρέλανε το κοινό.
Παρά τις πολύ υψηλές προσδοκίες, το τοπίο στην αγορά των ηλεκτρικών μοντέλων στις ΗΠΑ εξακολουθεί να είναι θολό, με αποτέλεσμα η VW να αποσύρει το ID.Buzz από την τοπική αγορά τη χρονιά που έρχεται.
Η Ferrari 250 GTO Bianco Speciale είναι το μοναδικό μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο σε αυτό το χρώμα και οι εκτιμήσεις για την τιμή που αναμένεται να πιάσει στη δημοπρασία της Mecum Auctions...
Η F1 ως γνωστόν επιβραβεύει τα καλύτερα pit stop στο σύνολο της χρονιάς, έτσι άλλη ομάδα μπορεί να έχει το ρεκόρ και άλλη να πάρει τον τίτλο της πιο συνεπούς, κάτι που συνέβη το 2025.
Θέλεις να δώσεις το παλιό σου αυτοκίνητο και να κερδίσεις αποκτώντας ένα ολοκαίνουργιο Citroen; To νέο πρόγραμμα "Απόσυρση από την CITROËN" είναι για σένα!
Μια κινέζικη φίρμα δείχνει στην Ευρώπη τι σημαίνει ποιότητα, πολυτέλεια και τεχνολογία αιχμής. H luxury SUV κατηγορία έχει πλέον τρομερό ανταγωνισμό και γεμάτο ουσία.
Καθώς η γερμανική εταιρεία στρέφεται αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση για το B-segment, με το ηλεκτρικό Polo να έρχεται από το 2026, προχωρά παράλληλα στην εκτίμηση πως τα θερμικά αυτοκίνητα πόλης...