Τρίτη, 26-Δεκ-2023 12:04
Η ελαφρύτερη κλασική Porsche 911 είναι της KAMManufaktur
Τα restomod της Porsche είναι ένα μεγάλο trend στην εποχή μας καθώς υπάρχουν κυριολεκτικά αμέτρητα. Ηλεκτρικά, πανίσχυρα, σχεδόν αγωνιστικά, υψηλής αισθητικής, μπορείς να βρεις οτιδήποτε έχεις ονειρευτεί. Ωστόσο η KAMManufaktur μας παρουσιάζει τώρα το ελαφρύτερο restomod που έχουμε δει ποτέ σε Porsche 911 καθώς πρόκειται για μια κατασκευή με μικρότερο βάρος ακόμη και από αυτό των 750 κιλών αυτής εδώ.
Το αποτέλεσμα έχει επιτευχθεί χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος και η βάση του είναι μια Porsche 912. Όταν λέμε εκτεταμένη χρήση, το εννοούμε κυριολεκτικά. Κάθε πάνελ του αμαξώματος έχει αντικατασταθεί από εναλλακτικές λύσεις από ανθρακονήματα που κατασκευάστηκαν στο εσωτερικό της εταιρείας και το αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο εκπληκτικό.
Η Porsche 912c ζυγίζει μόλις 699 κιλά στην πλήρως νόμιμη για το δρόμο έκδοση, που αντιπροσωπεύει απώλεια βάρους μεγαλύτερη των 300 κιλών σε σχέση με το αρχικό αυτοκίνητο. Η KAMM διαθέτει επίσης μια έκδοση 750 κιλών από ημι-άνθρακα, η οποία δεν μπορεί να πει πως είναι τόσο ξεχωριστή, αλλά και πάλι είναι ελαφρύτερη από πολλά κλασικά που κυκλοφορούν.
Σε ό,τι έχει να κάνει με την ισχύς της, να σημειώσουμε πως την λαμβάνει από τον αερόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα των 168 ίππων. Μπορεί να μην ακούγονται πολλοί, αλλά με το συγκεκριμένο βάρος και με την κατανομή του στο 50:50 του αυτοκινήτου, δεν θέλει και πολλούς περισσότερους.
Όλα αυτά ασφαλώς κοστίζουν αρκετά και στην προκειμένη περίπτωση περί τις 400.000 ευρώ, τις οποίες μπορεί κανείς να μειώσει αν φέρει την δική του Porsche 911 για την μετατροπή, οπότε η τιμή του κιτ στην ουσία, σε αυτήν την περίπτωση, θα μειωθεί στις 360.000 ευρώ.
Πηγή: topgeargreece.gr
Διαβάστε ακόμα:
- Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Πόσα χρόνια αντέχουν οι μπαταρίες
- 12 video για το πώς γιορτάζουν τα Χριστούγεννα οι φίρμες αυτοκινήτων
- Ferrari F40: Όλα όσα δεν ήξερες από τους ανθρώπους που την έφτιαξαν
Η Renault αποκάλυψε το νέο Twingo, που μοιάζει πολύ με το πρώτο αλλά πλέον είναι ηλεκτρικό, με ακόμα καλύτερους χώρους και τιμή κάτω από 20.000 ευρώ.
To plug-in υβριδικό SUV που διέπρεψε στις πωλήσεις του Σεπτεμβρίου στην Ευρώπη θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της φίρμας στην Τουρκία.
Η πλοήγηση του μέλλοντος έρχεται στο Polestar 4 μέσω της νέας λειτουργίας Live Lane Guidance της Google, που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να κάνει την οδήγηση πιο έξυπνη και ασφαλή.
Η Bentley έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακόμη teaser της νέας Continental GT Supersports, η οποία επιχειρεί μια σημαντική στροφή στη φιλοσοφία του μοντέλου, όντας η πρώτη πισωκίνητη Supersports που θα...
Η ανάκληση αφορά τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά αλλά αφορά plug-in υβριδικά μοντέλα που είναι αρκετά δημοφιλή και στον υπόλοιπο κόσμο.
H Peugeot αποκάλυψε το Polygon Concept ένα vision όχημα που θα παρουσιαστεί στο online παιχνίδι Fortnite αλλά μας δίνει ιδέες για το σχεδιαστικό μέλλον της φίρμας.
Η Audi εγκαταλείπει το πλήρως ηλεκτρικό πλάνο και ετοιμάζεται να υποδεχτεί τρία νέα σημαντικά μοντέλα SUV μέσα στο 2026, που θα διαθέτουν μεταξύ άλλων και θερμικές εκδόσεις.
Ολοκληρώθηκε το έργο αναβάθμισης του φωτισμού των τούνελ της Ολυμπίας Οδού και πλέον το σύνολο του αυτοκινητόδρομου φωτίζεται από LED μειώνοντας κατανάλωση.
Κάποιοι κάνουν λόγο για "φούσκα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων", όμως τα δεδομένα δείχνουν κάτι τελείως διαφορετικό: την μετάβασή τους σε πολύ πιο λογικές τιμές.
Η Nvidia είναι ήδη ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, πρώτη φορά όμως ανοίγεται τόσο σε συνεργασία με εταιρεία αυτοκινήτου.
Ναι, στην ελληνική αγορά υπάρχει C-SUV με αυτόματο κιβώτιο και τιμή από 18.900 ευρώ. Δείτε ποιο είναι και για πόσο διαρκεί η προσφορά.
Μεγάλη μάχη για την δεύτερη θέση γίνεται στην δημοσφιλέστερη κατηγορία της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα καθώς 5 μοντέλα την διεκδικούν για να πλησιάσουν το πρωτοπόρο Toyota Yaris.
Γέφυρα που παρέμενε κλειστή από τον Μαΐο δόθηκε στην κυκλοφορία μετά απο τις εργασίες αναβάθμισης και τελειώνει η ταλαιπωρία εκατοντάδων οδηγών.
Το νορβηγικό κρατικό επενδυτικό ταμείο, που κατέχει το 1,12% των μετοχών της Tesla, είναι ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής εκτός ΗΠΑ και διαφωνεί για το πακέτο αποδοχών του Musk.