Παρασκευή, 22-Δεκ-2023 12:15
O Pagani μιλάει για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την Κίνα και πρέπει να ακούσουμε

Η ιταλική εταιρεία κατασκευής υπεραυτοκινήτων Pagani διερευνά νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έναν τομέα όπου η τεχνογνωσία της Κίνας θα μπορούσε να βοηθήσει τις ευρωπαϊκές μάρκες, σύμφωνα με τον ιδρυτή Horacio Pagani.
Ωστόσο, θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να γίνουν ηλεκτρικά τα hypercars όπως η Pagani, κυρίως λόγω του αντίκτυπου που έχει το βάρος της μπαταρίας στις επιδόσεις.
Οι οδηγοί αυτού του είδους των αυτοκινήτων θα χρειαστούν επίσης κάποιον να τους αλλάξει γνώμη, δεδομένης της γενικής τους προτίμησης για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά όπως τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.
Στην Κίνα "οι τιμές των αυτοκινήτων είναι φθηνότερες από τις ευρωπαϊκές μάρκες και επομένως οι παραγωγοί ευρωπαϊκών αυτοκινήτων πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή και να καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια για να προσπαθήσουν να παραμείνουν στη συγκεκριμένη αγορά και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί", δήλωσε ο Pagani σε συνέντευξή του στο Bloomberg News στο Χονγκ Κονγκ.
Η Pagani ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1990 και είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές υπερπολυτελών αυτοκινήτων που εξακολουθούν να λειτουργούν ανεξάρτητα.
Η εταιρεία, με έδρα τη Μόντενα, παράγει περίπου 50 οχήματα ετησίως και έχει παραγγελίες μέχρι το 2025, σύμφωνα με τον γιο του Οράσιο, Κρίστοφερ.
Η Pagani σχεδιάζει να κατασκευάσει μόνο 99 εκδόσεις του hypercar, το οποίο έχει τιμή εκκίνησης πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ και ζυγίζει λιγότερο από 1.300 κιλά, σε μεγάλο βαθμό χάρη στο πλαίσιο από ανθρακονήματα.
Ο Pagani και η εταιρεία του κατασκευάζουν χειροποίητα οχήματα κατά παραγγελία για τους πελάτες τους εδώ και περίπου δύο δεκαετίες από την παρουσίαση του πρώτου τους μοντέλου, της Zonda.
Τώρα είναι επίσης μέλος μιας ομάδας που ξεκίνησε το 2018 για την έρευνα καινοτομιών, όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Αλλά μέχρι οι μπαταρίες να γίνουν ελαφρύτερες και οι χρόνοι φόρτισης ταχύτεροι, δεν θα υιοθετηθούν πλήρως από αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, καθώς θα είναι βαριά και μπορεί να εξαντληθεί η ισχύς τους μετά από μερικούς γύρους σε μια πίστα, δήλωσε ο νεότερος Pagani, αρνούμενος να δώσει μια ημερομηνία για το πότε η Pagani μπορεί να εξετάσει την εξέλιξη ενός ηλεκτρικού hypercar.
"Είναι τόσο διαφορετικά που χάνεις λίγο από τη διασκέδαση", είπε.
Παρόλα αυτά, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει να κοιτάξουν προς την Κίνα για τα ηλεκτρικά, είπαν οι Pagani.
"Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για τις κινεζικές μάρκες στον τομέα των EV και στην πραγματικότητα το κάνουν πολύ καλά όσον αφορά το προϊόν και την τιμολόγηση", δήλωσε ο πατέρας Pagani.
Η Κίνα έχει τη μεγαλύτερη αγορά EV στον κόσμο, η οποία προβλέπεται να αντιπροσωπεύει το 60% των φετινών 14,1 εκατομμυρίων πωλήσεων νέων επιβατικών EV παγκοσμίως, σύμφωνα με το BloombergNEF.
Οι εγχώριες μάρκες με επικεφαλής την BYD ξεπερνούν τις ξένες στην Κίνα για πρώτη φορά, ωθούμενες από την ευρεία γκάμα των EV και των plug-in υβριδικών τους.
Με μόνο περίπου 500 αυτοκίνητα της Pagani να υπάρχουν, η μάρκα αποτελεί σπάνια εξαίρεση, καθώς η αξία τους ανατιμάται. Η Σάμερ Γουάνγκ, σύμβουλος της Pagani, δήλωσε ότι δεν γνωρίζει συναλλαγές όπου μια Pagani πωλήθηκε σε τιμή μικρότερη από την αρχική της τιμή.
Είναι ενδεικτικό ότι ο Lewis Hamilton παρήγγειλε μια προσαρμοσμένη Zonda για 1,4 εκατομμύρια ευρώ το 2014 και την πούλησε για 10 εκατομμύρια το 2022.
Ενώ η διαδοχή βρίσκεται πλέον στο μυαλό της οικογένειας Pagani, δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο. Ο Κρίστοφερ και ο Λεονάρντο, οι δύο γιοι του 68χρονου Οράσιο, συμμετέχουν και οι δύο στην εταιρεία "από την πρώτη μέρα, ξεκινώντας από το πλύσιμο των αυτοκινήτων μέχρι σήμερα, έχοντας διαφορετικές αρμοδιότητες στο εργοστάσιο", δήλωσε ο Κρίστοφερ."Θα βρίσκουμε πάντα τη σωστή απόφαση για εμάς όταν πρόκειται για το τι θα ακολουθήσει".
Πηγή: topgeargreece.gr
Διαβάστε ακόμα:
- Γνωρίζοντας -κυριολεκτικά- τον Pagani και το όραμά του
- H βαλίτσα ενός "γλύπτη" της Porsche είναι ακόμα χρήσιμη και στην ψηφιακή εποχή
- Τι σημαίνει αν δεις Mercedes με αυτά τα τιρκουάζ φώτα-γιατί πήρε ειδική άδεια
Η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας κάνει στρατηγική είσοδο στην Ελλάδα, επενδύοντας στο μέλλον της ηλεκτροκίνησης.
Η εξαγορά της Rover από την BMW συνοδεύτηκε από φιλοδοξίες και τεράστιες επενδύσεις, για να καταλήξει λίγα χρόνια αργότερα στην εκ νέου πώληση στο συμβολικό ποσό των 10 λιρών.
Αν είσαι από εκείνους που πιστεύουν πως οι θερμικοί κινητήρες πλησιάζουν στο τέλος τους, η είδηση ενός νέου επίπεδου 8κύλινδρου και αερόψυκτου κινητήρα, ίσως σε κάνει να αλλάξεις γνώμη.
Για να γίνει κύριος ιδιοκτήτης και να κινηθεί αυτόνομα στον σχεδιασμό μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την Bugatti, πρέπει να αγοράσει από την Porsche.
Τον Ιούλιο του 2025, ο Musk δήλωνε ότι η Tesla θα διοργανώσει την "πιο επική επίδειξη" για το Roadster στα τέλη του 2025. Η κλεψύδρα αδειάζει, όμως σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση, το χρονοδιάγραμμα...
Ολοταχώς προς μια εμβληματική στιγμή για την χώρα και συγκεκριμένα την Θεσσαλονίκη βαίνουν τα έργα για το Flyover που θα αποτελεί την μεγαλύτερη γέφυρα της Ελλάδας.
Η εντυπωσιακή SC40 αποτελεί δημιουργία του τμήματος Special Projects, βασίζεται στη σύγχρονη 296 GTB και κατασκευάστηκε αποκλειστικά για έναν και μόνο πελάτη.
Το νέο Toyota Land Cruiser FJ έρχεται στην αγορά ως ένα μικρότερο, πιο προσιτό, αλλά εξαιρετικά ικανό off road μοντέλο, με ισχυρή προσωπικότητα και πρακτικές λύσεις για τους φίλους της περιπέτειας.
Η Audi το είχε αφήσει να εννοηθεί πως θα γίνει, αλλά τώρα το επιβεβαίωσε κιόλας έτσι το Audi Concept C θα είναι η βάση για ένα ηλεκτρικό roadster που θα έρθει στην γκάμα της μελλοντικά.
H F1 συμφώνησε με την Apple και παραχωρεί τα αποκλειστικά τηλεοπτικά δικαιώματα προβολής των Grand Prix για την Αμερική στο Apple TV.
Νέο ρεκόρ πωλήσεων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημειώθηκε τον Σεπτέμβριο καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις ξεπέρασαν ένα μεγάλο ποσοτικό σημείο αναφοράς.
Δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις του Akio Toyoda για το μέλλον αν επικρατήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά. Μιλάει για εκατομμύρια χαμένες θέσεις εργασίας.
Ο Michael Leiters φέρεται επικρατέστερος για επιστροφή στην Porsche ως CEO, αντικαθιστώντας τον Blume μετά από έντονες πιέσεις από την πλευρά των επενδυτών, σε μια κρίσιμη φάση για την γερμανική...
Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Nissan, η ιαπωνική εταιρεία σκέφτεται την επιστροφή ενός σπορ μοντέλου στη γκάμα της, όπως αυτό εκφράστηκε από το concept IDx πριν από 13 χρόνια.
Με την χαρακτηριστική άνεση που μας είχε συνηθίσει το 2023 ο Max Verstappen ολοκλήρωσε νικητής στο Τέξας και συνεχίζει την αναρρίχηση στην κορυφή της βαθμολογίας.