Κυριακή, 17-Δεκ-2023 11:23
"Ο δρόμος για το Le Mans. H ταινία": Δείτε πώς το παιδικό όνειρο του Michael Fassbender έγινε πραγματικότητα
"Ο δρόμος για το Le Mans. Η ταινία" είναι ένα 90λεπτο ντοκιμαντέρ που ακολουθεί την πορεία του αστέρα του Χόλιγουντ Michael Fassbender από το παιδικό του όνειρο μέχρι την εκκίνηση στον μεγαλύτερο 24ωρο αγώνα του κόσμου, το θρυλικό Le Mans.
Στο ταξίδι του με την Porsche στην 100ή επέτειο του κλασικού αγώνα αντοχής Le Mans, ο Γερμανο-Ιρλανδός ηθοποιός βιώνει ένα rollercoaster συναισθημάτων.
Αλλά πριν δείτε το ντοκιμαντέρ έχουμε πολλά να πούμε. Ας ξεκινήσουμε και θα δείτε ότι μετά θα το παρακολουθήσετε με άλλο μάτι.
Ο Μάικλ Φασμπέντερ ονειρευόταν να τρέξει σε αγώνες από την παιδική του ηλικία. Γεννημένος στη Χαϊδελβέργη, ο 46χρονος κάνει τα πρώτα βήματα προς την εκπλήρωση αυτής της επιθυμίας το 2018. Ο Αμερικανός ηθοποιός Patrick Dempsey, ο οποίος έχει αντιμετωπίσει το Le Mans τρεις φορές στο τιμόνι μιας Porsche, τον φέρνει σε επαφή με την Porsche.
Με την υποστήριξη του κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων της Στουτγκάρδης, ο υποψήφιος για Όσκαρ σταρ του κινηματογράφου μαθαίνει πώς να χειρίζεται το αγωνιστικό αυτοκίνητο στο Porsche Racing Experience, στο Porsche Sports Cup και τελικά στο European Le Mans Series (ELMS).
Σε αυτά τα κέντρα εκπαίδευσης, ένας εκπαιδευτής της Porsche βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό του. Από την αρχή, οι κάμερες καταγράφουν το ταξίδι του.
"Ήμασταν πρόθυμοι να μοιραστούμε το ταξίδι του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με τον κόσμο. Έτσι δημιουργήσαμε μια σειρά περιεχομένου γύρω από το όνειρο του Michael από το πρώτο κιόλας δευτερόλεπτο", εξηγεί ο Oliver Hoffmann, Director Marketing Communications της Porsche.
"Ήταν προφανές για εμάς πόσο μεγάλο και ισχυρό είναι το όνειρό του. Χρειάζεται σκληρή δουλειά για να το εκπληρώσει κανείς. Υποστηρίξαμε και συνοδεύσαμε τον Michael σε κάθε του βήμα. Μπορείτε να νιώσετε το πάθος και την αποφασιστικότητα σε κάθε επεισόδιο του 'Road to Le Mans'".
"Ήταν ένα ταξίδι που έκοβε την ανάσα", λέει ο Sebastian Borowski, Project Manager του "Road to Le Mans". "Παρόλο που μερικές φορές ήταν δύσκολο να έχουμε συνεχώς μια κάμερα γύρω μας- ανεξάρτητα από το αν η μέρα ήταν ομαλή ή καταστροφική: Η προθυμία του Michael να μας αφήσει να μοιραστούμε τις πιο προσωπικές του στιγμές κάνει τη σειρά αυτό που είναι -μια αυθεντική ματιά στα παρασκήνια μιας ιδιαίτερης διαδρομής προς την εκπλήρωση ενός απόλυτου παιδικού ονείρου".
Κάποια στιγμή, όμως, το όνειρο του Φασμπέντερ μετατρέπεται σε εφιάλτη: Μετά από τρία χρόνια προετοιμασίας, επιτέλους αντιμετωπίζει τις 24 ώρες του Λε Μαν με την Porsche 911 RSR της Proton Competition το 2022 -και άθελά του μπλέκεται στο χάος πολλών ατυχημάτων. Μια βάναυση αποτυχία για τον φιλόδοξο ερασιτέχνη οδηγό αγώνων.
"Η έκβαση του αγώνα ήταν εξαιρετικά απογοητευτική για την ομάδα και ειδικά για τον Michael, παρόλο που το πλήρωμα κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό μετά από μακροχρόνιες επισκευές. Παρόλο που έπεσε κάτω, σηκώθηκε κατευθείαν ξανά. Σύντομα έγινε σαφές ότι ήθελε να προσπαθήσει ξανά", θυμάται ο Sebastian Borowski.
Στις 12 Ιουνίου του τρέχοντος έτους -στην 100ή επέτειο των 24 ωρών του Le Mans- ο Michael Fassbender παρατάχθηκε και πάλι στην εκκίνηση του Sarthe. Ενώνοντας τις δυνάμεις του με τον εργοστασιακό οδηγό Richard Lietz από την Αυστρία και τον Martin Rump από την Εσθονία, ο Fassbender πραγματοποίησε καλές επιδόσεις στο τιμόνι του οχήματος Νο 911 της Proton Competition στον κλασικό 24ωρο αγώνα. "Ο αγώνας υπογράμμισε ότι είχε σημειώσει απίστευτη πρόοδο όχι μόνο σε αθλητικό αλλά και σε πνευματικό επίπεδο", λέει ο Sebastian Borowski.
Αυτή η εντυπωσιακή πρόοδος έγινε μετρήσιμη: Ο ταχύτερος αγωνιστικός γύρος του Fassbender στο τιμόνι της Porsche 911 RSR των 515 ίππων ήταν σχεδόν τέσσερα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον χρόνο του την προηγούμενη χρονιά. Για πρώτη φορά, ο 46χρονος έκανε γύρο κάτω από τέσσερα λεπτά -ένα κρίσιμο σημείο αναφοράς για τα αυτοκίνητα GT στην πίστα των 13,626 χιλιομέτρων.
"Είχε θάρρος, είχε ένα μεγάλο όνειρο και δεν άφησε τις αναποδιές να τον αποθαρρύνουν", δηλώνει ο Oliver Hoffmann. "Αυτό ακριβώς είναι που έκανε το φιλμ τόσο σπουδαίο. Ευτυχώς, καταγράψαμε όλες τις παθιασμένες στιγμές σε φιλμ από την πρώτη μέρα και μπορούμε τώρα να προσφέρουμε στους θεατές σε όλο τον κόσμο". Το topgeargreece.gr έχει να προσθέσει μόνο ένα "ευχαριστούμε Porsche για το απίστευτο περιεχομένο".
Πηγή: topgeargreece.gr
Διαβάστε ακόμα:
- Το νέο τεύχος του TopGear στα περίπτερα!
- Το νέο Range Rover Electric θα έχει τις επιδόσεις της έκδοσης με κινητήρα V8
- Εντυπωσιακό video: Πώς λειτουργούν τα έξυπνα φώτα στην Ολυμπία Οδό
Νέα μονοθέσια, νέοι κινητήρες, νέα φιλοσοφία και όλα αλλάζουν στην F1. Η FIA και η Liberty Media παρουσίασαν τους νέους κανονισμούς και το νέο μονοθέσιο.
Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να ακυρώσει την απαγόρευση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035 δημιουργεί νέες αναταράξεις στους κυκλους της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τον τίτλο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026" για την Ελλάδα κατέκτησε το Fiat Grande Panda, τo compact SUV της δημοφιλούς κατηγορίας B που είναι διαθέσιμο σε μία πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης.
Η Formula 1 επιστρέφει σε μια χώρα με φανατικούς φιλάθλους του motorsport και από το 2027 θα επισκεφτεί μια από τις ομορφότερες πίστες στον πλανήτη.
Μια ακόμη πολύ επιθετική κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε η BYD Ευρώπης αυξάνοντας την εγγύηση χιλιομέτρων της μπαταρίας σε επίπεδα που δεν προσφέρει καμία άλλη εταιρεία.
Το νέο ID.Polo της Volkswagen που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, έρχεται με δύο επιλογές μπαταρίας, ισχύ από 114 ίππους και αυτονομία έως 450 χλμ.
H Ford υποσχέθηκε να αλλάξει την αγορά με αυτό το μοντέλο αλλά τελικά ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής του από το τέλος του 2025 και την επιστροφή στις θερμικές εκδόσεις.
Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι στην Ελλάδα γαλλικό premium hatchback που αποτελεί το κύριο δείγμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της DS. Δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...