Κυριακή, 19-Νοε-2023 14:52
To ηλεκτρικό Karma Kaveya σημαίνει την επανεκκίνηση της φίρμας

Tην Karma την συνοδεύει μια ολόκληρη ιστορία που για πολλούς είναι πονεμένη και για άλλους είναι άκρως επιτυχημένη. Επειδή δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να ασχοληθεί κανείς με τις προ 15ετίας εμπνεύσεις του Henrik Fisker και το πανέμορφο, πλην όμως προβληματικό Fisker Karma, ας στραφούμε στο μέλλον το οποίο χωρίς πλέον τον Αμερικανό οραματιστή στην εταιρεία, περιλαμβάνει μια αναβίωση.
Αναβίωση που ξεκινά από το Karma Kaveya, αυτό το αμιγώς ηλεκτρικό super GT που βλέπεις στις φωτογραφίες. Είναι το πρώτο που δείχνει η Karma και αυτό που θα οδηγήσει σε επίπεδο γκάμας μια σειρά νέων ηλεκτρικών μοντέλων, χωρίς όμως να είναι το πρώτο που θα δούμε.
Ακούγεται μπερδεμένο γιατί είναι, αλλά εμείς είμαστε εδώ για να μην έχεις αυτές τις σκοτούρες και θα το ξεκαθαρίσουμε. Το Kaveya το οποίο θα έρθει στο τέλος του 2025 δεν θα είναι το πρώτο από τα νέα μοντέλα της Karma που θα δούμε. Θα είναι το δεύτερο γιατί στο τέλος του 2024 θα έχει προηγηθεί ένα πολυτελές sedan από την εταιρεία, το οποίο θα ονομάζεται Gyesera.
Στην παρουσίαση την οποία έκανε στο Las Vegas, ο πρόεδρος της Karma, Marques McCammon τόνισε πως από εδώ και στο εξής κάθε έξι μήνες θα βλέπουμε κάτι νέο από την εταιρεία και μέσα στους προσεχείς 36 μήνες θα δούμε όλη την γκάμα της να ξεδιπλώνεται.
Θεωρείται πως η Karma θα παρουσιάσει τέσσερα μοντέλα συνολικά και η αρχή όλων θα γίνει με το Revero που πέραν του εντυπωσιακού ονόματος δεν είναι κάτι διαφορετικό από ένα ανανεωμένο και τροποποιημένο Fisker Karma του 2010.
Το super GT της εταιρείας, το Karma Kaveya δηλαδή, θα είναι ένα sport αυτοκίνητο 4,7 μ. με πάνελ αμαξώματος από ανθρακονήματα και ανάρτηση αλουμινίου με διπλά ψαλίδια. Παρόλα αυτά, δεν είναι και τόσο ελαφρύ με εκτιμώμενο βάρος των 2.400 κιλών.
Το Kaveya θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις με αυτονομία άνω των 400 χλμ.: μια πισωκίνητη έκδοση 536 ίππων που αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της το τέταρτο τρίμηνο του 2025 και μια τετρακίνητη έκδοση 1.180 ίππων που αναμένεται να φτάσει ένα χρόνο μετά.
To Karma Kaveya θα είναι η ναυαρχίδα της Karma και ως εκ τούτου στοχεύει σε επιτάχυνση 0-100 km/h την ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και σε τελική ταχύτητα πάνω από 260κμ/η.
Και οι δύο εκδόσεις του Kaveya θα τροφοδοτούνται από ένα πακέτο μπαταριών 120 kWh που επιτρέπει χρόνο φόρτισης 45 λεπτών από το 10 έως το 80%. "Αυτή είναι η ναυαρχίδα του Karma, που καθορίζει την εταιρική μας κατεύθυνση για το μέλλον", δήλωσε ο Marques McCammon.
Άλλες λεπτομέρειες δεν ανακοινώθηκαν για το αυτοκίνητο, ούτε και αναλυτικές πληροφορίες για τα προσεχή μοντέλα πλην του Gyesera που θα διαβάσετε ξεχωριστά.
Πηγή: topgeargreece.gr
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.