Δευτέρα, 21-Φεβ-2022 11:18
Κορυφαία επίδοση για το Hyundai Ioniq 5 στo τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Ioniq 5 της Hyundai πέρασε πρόσφατα ένα απαιτητικό τεστ αποφυγής ταράνδου, παρέχοντας υψηλά επίπεδα σταθερότητας και χειρισμού. Τα οχήματα πραγματοποιούν το τεστ αποφυγής ταράνδου για να αναδείξουντην ικανότητά τους να αποφύγουν ένα εμπόδιο που μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά στο δρόμο.
Το Ισπανικό περιοδικό αυτοκινήτου και blog δοκιμών km77.com πραγματοποίησε τη δοκιμή με ένα Ioniq 5 των 218 ίππων που διέθετε μπαταρία 72,6 kWh και κίνηση στους πίσω τροχούς. Επιπλέον, τις ζάντες 19 ιντσών του ηλεκτρικού οχήματος πλαισίωναν ελαστικά Michelin Primacy 4 σε διαστάσεις 235/55 R19 105W. Με μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα, το Ioniq 5 αναδείχθηκε ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα που έχουν πραγματοποιήσει τη δοκιμή του km77.com.
Κορυφαία απόδοση στο test αποφυγής ταράνδου
Εκτός από την παροχή υψηλών επιπέδων ασφάλειας και μέγιστης άνεσης για τους επιβάτες του, το Ioniq 5 σχεδιάστηκε για ελεγχόμενη και καλά ισορροπημένη οδήγηση και χειρισμό. Με μέγιστη αρχική ταχύτητα 80 χλμ./ώρα, το Ioniq 5 ολοκλήρωσε το τεστ αποφυγής ταράνδου, περνώντας μέσα από τους κώνους γρηγορότερα από αρκετά αυτοκίνητα επιδόσεων άλλων μαρκών που συμμετείχαν στη δοκιμή. Το km77.com ανέφερε ότι το Ioniq 5 "επιταχύνει με πολύ καλό ρυθμό. Ακόμη και με τέσσερα άτομα και φορτίο, κινείται με αρκετή ευελιξία σε όλες τις συνήθεις συνθήκες κυκλοφορίας".
Σύμφωνα με το km77.com, το Ioniq 5 είναι ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα που έχουν πραγματοποιήσει το τεστ αποφυγής ταράνδου. Η ολοκλήρωση της δοκιμής σε τόσο υψηλή ταχύτητα αποδεικνύει ότι ο εξαιρετικός χειρισμός και η σταθερότητα του Ioniq 5 μπορούν να εξασφαλίσουν ότι οι τροχοί του παραμένουν σταθεροί στο δρόμο.
Η δοκιμή που πραγματοποίησε το km77.com τράβηξε την προσοχή πολλών ευρωπαϊκών μέσων ενημέρωσης, τα οποία, με τη σειρά τους, αναφέρθηκανστην επίδοση του Ioniq 5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου. Το portal ηλεκτρικών οχημάτων InsideEVs ανέφερεότι το Ioniq 5 πέτυχε "ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα μεταξύ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν δοκιμαστεί μέχρι στιγμής". Συνεχίζει να επαινεί το Ioniq 5 τονίζοντας ότι "ο ηλεκτροκινητήρας του λειτουργεί πολύ ομαλά και εντελώς αθόρυβα".
Το διαδικτυακό Ιταλικό περιοδικό αυτοκινήτου Motorionline σχολιάζει επίσης την απόδοση του Ioniq 5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου του km77.com: "Το Ioniq 5 πέτυχε τη μέγιστη ταχύτητά του "όταν ο οδηγός δοκιμήςέθεσε το σύστημα πέδησης στο τρίτο επίπεδο, από τα τέσσερα διαθέσιμα". Προσθέτει ότι "αυτή η λειτουργία επιβραδύνει παρόμοια με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), βοηθώντας στον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε ορισμένες καταστάσεις".
Αντίστοιχα, μετά την ολοκλήρωση της δοκιμής, το γαλλικό Caradisiac επαινεί την απόδοση του Ioniq 5: "Εκεί που το Ioniq 5 εκπλήσσει και πάλι είναι ότι είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση. Το τιμόνι είναι ακριβές και επικοινωνιακό. Τα φρένα – και αυτό είναι κάτι που δεν συμβαίνει ποτέ σε ένα EV – προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση παρά την αναγέννηση και η ισορροπία είναι τέλεια".
Η αρχιτεκτονική του Ioniq 5 του επιτρέπει να επιδεικνύει αξιοσημείωτη οδική συμπεριφορά. Βασισμένο στην Electric Global Modular Platform (E-GMP), την πλατφόρμα του Hyundai Motor Group που είναι κατασκευασμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα (BEV), οι οδηγοί του Ioniq 5 μπορούν να περιμένουν πολύ υψηλή σταθερότητα και έξυπνο χειρισμό στο δρόμο.
Εκτός από την E-GMP, το Ioniq 5 μπορεί να υπερηφανεύεται για πολλά ακόμη χαρακτηριστικά που βελτιώνουν τον χειρισμό και τη σταθερότητά του. Το μοντέλο διαθέτει τον πρώτο ολοκληρωμένο κινητήριο άξονα μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Συνδυάζοντας τα ρουλεμάν των τροχών με τον άξονα μετάδοσης κίνησης, μεταδίδεται περισσότερη ισχύς στους τροχούς, με αποτέλεσμα μικρότερο βάροςάξονα και μεγαλύτερη σταθερότητα χειρισμού.
Το βραβευμένοαμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο CUV της Hyundai
Το Ioniq 5 είναι το πρώτο μοντέλο της νέας μάρκας Ioniq της Hyundai. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο επιλογές μπαταριών, 58 kWh ή 72,6 kWh, καθώς και μεταξύ τετρακίνησης ή κίνησης στους πίσω τροχούς. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η έκδοση μπαταρίας 72,6 kWh με κίνηση στους πίσω τροχούς διαθέτει μέγιστη αυτονομία 481 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση.
Το Ioniq 5 προσφέρει ισχυρή απόδοση και εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση. Η τεχνολογία φόρτισης 800 V επιτρέπει να φορτίζεται από 10%έως 80% σε μόλις 18 λεπτά σε σταθμούς γρήγορης φόρτισης. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία Vehicle to Load (V2L) για να φορτίσουν ή να τροφοδοτήσουν οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή ενώ οδηγούνή είναι σταθμευμένοι, όπως φορητούς υπολογιστέςή ηλεκτρονικά σκούτερ.
Δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις του Akio Toyoda για το μέλλον αν επικρατήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά. Μιλάει για εκατομμύρια χαμένες θέσεις εργασίας.
Ο Michael Leiters φέρεται επικρατέστερος για επιστροφή στην Porsche ως CEO, αντικαθιστώντας τον Blume μετά από έντονες πιέσεις από την πλευρά των επενδυτών, σε μια κρίσιμη φάση για την γερμανική...
Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Nissan, η ιαπωνική εταιρεία σκέφτεται την επιστροφή ενός σπορ μοντέλου στη γκάμα της, όπως αυτό εκφράστηκε από το concept IDx πριν από 13 χρόνια.
Με την χαρακτηριστική άνεση που μας είχε συνηθίσει το 2023 ο Max Verstappen ολοκλήρωσε νικητής στο Τέξας και συνεχίζει την αναρρίχηση στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο οδηγός της χρονιάς βρέθηκε και είναι στην Αγγλία όπου μετακινείται με μοτοσυκλέτα. Δείτε το απίστευτο video που αποδεικνύει πως υπάρχουν γύρω μας καλοί άνθρωποι.
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες ευρεσιτεχνίες των τελευταίων ετών στο αυτοκίνητο είναι τα καθίσματα μηδενικής βαρύτητας που είναι πιο άνετα και πιο ασφαλή.
Επειδή ούτε εσύ μπορεί να έχεις διαβάσει το manual του αυτοκινήτου σου είναι καλό να ξέρεις πως η Tesla έχει εφεδρικό κιβώτιο ταχυτήτων αν ποτέ σβήσει η οθόνη. Και είναι κρυμμένο.
Όπως ήταν εξάλλου αναμενόμενο η δημοπρασία της σπάνιας και εντυπωσιακής συλλογής ενός και μοναδικού συλλέκτη με 42 συλλεκτικά supercars συγκέντρωσε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Η Porsche 917 κατασκευάστηκε χάρη σε μια ιστορική απόφαση της Porsche για να μπορέσει να συμμετέχει σε αγώνες αντοχής και δεν βασιζόταν στη λογική, αλλά στην εμμονή να είναι η ταχύτερη.
Ο Max Verstappen ήταν εκείνος που εκμεταλλεύτηκε ξανά το φιάσκο της McLaren που έχασε και τα δύο της μονοθέσια στην εκκίνηση.
Δεν είναι ηλεκτρικό, όμως μπαίνει στην πρίζα. Η νέα επαφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία της BMW προσφέρει διευρυμένη αυτονομία στην X3 με έναν μικρό συμβιβασμό.
Σε συνεργασία με την RTR, η Ford αποφάσισε να δημιουργήσει μια από τις πιο συναρπαστικές και διασκεδαστικές Mustang με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
Η Toyota ετοιμάζει κάτι μεγάλο σε μικρό μέγεθος, που σύμφωνα με τις πληροφορίες σηματοδοτεί την επιστροφή ενός κλασικού ονόματος, με τα αποκαλυπτήρια να απέχουν μόλις λίγες μέρες.
Είναι μια λύση σωτηρίας και ασφάλειας ή ένα μέτρο που θα προκαλέσει περισσότερα προβλήματα από εκείνα που λύνει; Το πολυσυζητημένο όριο ταχύτητας των 30χλμ./ώρα είναι μια απόφαση πανευρωπαϊκού...
Με στόχο να αυξηθούν οι πωλήσεις που έχουν πέσει κατακόρυφα στις ΗΠΑ, ιταλική εταιρεία προσπαθεί τώρα να πουλήσει τα αυτοκίνητά της με τρόπο μάλλον ασυνήθιστο για το μέγεθος του ονόματός της.