Τετάρτη, 09-Φεβ-2022 09:43
H Ford Performance ξεκινά την εξέλιξη της νέας Mustang GT3
Με την Ford Performance να προετοιμάζει για το 2024 ένα νέο "όπλο" για τους αγώνες της κατηγορίας GT3, η θρυλική Mustang, το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο της Ford, θα αποτελέσει το σημείο αναφοράς για την επιστροφή της εταιρείας σε αγωνιστικές διοργανώσεις σπορ αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πιο συγκεκριμένα, η Ford Performance αποκάλυψε τα πλάνα της για τη νέα, αγωνιστική Mustang GT3, η οποία θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα International Motor Sports Association (IMSA) τη σεζόν του 2024, στον οποίο περιλαμβάνεται ο εμβληματικός 24ωρος αγώνας που διεξάγεται στη Daytona.
Το νέο εγχείρημα που θέτει στο επίκεντρό του την Mustang θα είναι ένα κοινό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν η Ford Performance και η Multimatic Motorsports, η οποία αποτελεί μακροχρόνιο συνεργάτη της εταιρείας στους αγώνες. Η όλη προσπάθεια περιλαμβάνει τόσο μια εργοστασιακή ομάδα με δύο αυτοκίνητα για το πρωτάθλημα IMSA GTD Pro που θα διαχειρίζεται η Multimatic, όσο και τη διάθεση αυτοκινήτων για ιδιώτες πελάτες για την κατηγορία GTD, με αφετηρία το 2024 και τον αγώνα στη Daytona.
"Η Mustang γεννήθηκε από την αρχή για να συμμετέχει σε αγώνες και είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε την έκδοση GT3 για να ανταγωνιστούμε σώμα με σώμα με μερικούς από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο", δήλωσε ο διευθυντής της Ford Performance Motorsports, Mark Rushbrook. "Με 58 χρόνια παγκόσμιας κληρονομιάς στους αγώνες αντοχής, συμπεριλαμβανομένων των αγώνων NASCAR και του Australian Supercars, είμαστε έτοιμοι να δώσουμε φτερά στη Mustang.
"Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Multimatic Motorsports είναι ο ιδανικός συνεργάτης μας σε αυτό το εγχείρημα", δήλωσε ο Rushbrook. "Όχι μόνο συνεργάστηκαν μαζί μας στο παρελθόν για την εξέλιξη πολλών προγραμμάτων με επίκεντρο την Mustang που απευθύνονταν σε πελάτες, αλλά η δουλειά που έκαναν στο πρόγραμμα Ford GT και στο αντίστοιχο πελατειακό Bronco® DR, έδειξε ότι μαζί μπορούμε να παρέχουμε υψηλού επιπέδου αγωνιστικά προγράμματα τόσο για τη Ford όσο και τους πελάτες της".
Η νέα, αγωνιστική Mustang GT3 θα τροφοδοτείται από έναν κινητήρα της Ford με χωρητικότητα 5,0 λίτρων που βασίζεται στον V8 Coyote που εξελίχθηκε από τη Ford Performance και κατασκευάστηκε από την M-Sport, τον επί σειρά ετών συνεργάτη της στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Οι δύο πλευρές έχουν πλούσια ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και πρόσφατα συνεργάστηκαν για την εξέλιξη και προετοιμασία του Ford Puma Hybrid Rally1, το οποίο κατέκτησε πανηγυρικά τη νίκη, αλλά συγχρόνως και τις θέσεις 3 και 5, στον πρώτο αγώνα του θεσμού για το 2022, στο Ράλι Μόντε Κάρλο.
"Είμαστε στην ευχάριστη θέση να διευρύνουμε τη σχέση μας με τη Ford και να την επεκτείνουμε στον κόσμο των αγώνων μετά από μια κοινή και πολύ επιτυχημένη πορεία 25 ετών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το οποίο για άλλη μια φορά μας προσφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα με το Puma Hybrid Rally1", δήλωσε ο Malcom Wilson, ιδιοκτήτης της M-Sport. "Η M-Sport διαθέτει πλούσια και βαθιά γνώση και τεχνογνωσία στους αγώνες πίστας, ιδιαίτερα από το πρόγραμμα GT3, στο οποίο χρησιμοποιήθηκε ένας V8 κινητήρας που εξελίχθηκε από την M-Sport για το πρωτάθλημα GT3 και μας χάρισε τη νίκη στον 12ωρο αγώνα Bathurst το 2020 καθώς και στα 1.000 χλμ. του αντίστοιχου στο Paul Ricard το 2019.
"Το πιο πρόσφατο πρόγραμμα στον τομέα των κινητήρων είδε την M-Sport να γίνεται ο επίσημος προμηθευτής κινητήρων στο θεσμό British Touring Car Championship που χρησιμοποιεί επίσης την αρχιτεκτονική κινητήρων Ford", προσέθεσε ο Wilson. "Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με τη Mustang GT2 απευθείας με τη Ford Performance και τη Multimatic. Θα εργαστούμε πολύ σκληρά, χωρίς να αφήσουμε τίποτα που να μην εξετάσουμε, καθώς ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να παλέψουμε για περισσότερες νίκες σε όλο τον κόσμο".
Ο εξελιγμένος ειδικά για αγώνες κινητήρας θα συνεχίσει την κληρονομιά υψηλών επιδόσεων των ατμοσφαιρικών V8 κινητήρων της Ford – αυτή τη φορά στην πλατφόρμα της εμβληματικής Mustang. Η συγκεκριμένη μονάδα θα ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά του παγκοσμίου φήμης κινητήρα Ford Coyote® και θα διαθέτει όλες τις απαραίτητες τροποποιήσεις ώστε να είναι έτοιμος να αποδώσει τα μέγιστα στους αγώνες αντοχής της κατηγορίας GT3 παγκοσμίως.
Η νέα, αγωνιστική Mustang GT3 θα διαθέτει μία ειδικά σχεδιασμένη ανάρτηση Short-Long Arm εμπρός και πίσω, κιβώτιο ταχυτήτων και διαφορικό που θα είναι εγκατεστημένα πίσω, πάνελ αμαξώματος από ανθρακονήματα, καθώς και ένα μοναδικό αεροδυναμικό πακέτο που αναπτύχθηκε για την επίτευξη των στόχων της κατασκευής.
Οι Ford και Multimatic θα διαθέσουν τόσο εργοστασιακές όσο και έτοιμες για χρήση από πελάτες και ομάδες Mustang GT3 από τις αρχές της αγωνιστικής σεζόν του 2024.
Έρχεται και η νέα Mustang GT4: Με τη Mustang GT3, που προορίζεται για τους αγώνες του θεσμού IMSA, να είναι νέα, η Ford και η Multimatic επιβεβαίωσαν ότι το επιτυχημένο πελατειακό αγωνιστικό πρόγραμμα για τη Mustang GT4 θα συνεχιστεί και στο μέλλον, με μια νέα εκδοχή του αυτοκινήτου να αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του τη σεζόν του 2023.
"Είναι σημαντικό για εμάς να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε και την προσπάθεια με την Mustang GT4", δήλωσε ο Rushbrook. "Είχαμε πολλές επιτυχίες τόσο εδώ όσο και στην Ευρώπη με την τρέχουσα Mustang GT4, και τώρα ανυπομονούμε ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο για την κατηγορία GT4 από την επόμενη σεζόν. Θα έχουμε περισσότερα να πούμε για αυτό στο εγγύς μέλλον".
Οι νέες ανακοινώσεις που αφορούν την παρουσία της Mustang σε αγώνες σπορ αυτοκινήτων προστίθενται σε μια σειρά από νέες αγωνιστικές Mustang που έρχονται στο εγγύς μέλλον για λογαριασμό της Ford Performance. Η Ford Mustang Next Gen 2022 θα κάνει το ντεμπούτο της στη σειρά αγώνων NASCAR Cup στις 6 Φεβρουαρίου στο LA Coliseum και στη συνέχεια στο Daytona 500, δύο εβδομάδες αργότερα. Η Ford Performance εξελίσσει επίσης τη νέα Gen 3 Mustang για το Supercars Series που θα κάνει το ντεμπούτο της στις αρχές του 2023.
H BYD κάνει την έκπληξη με το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο της για την Ευρώπη καθώς παρουσίασε το Seal 5 DM-i ένα υβριδικό sedan.
Βροχή, καταιγίδα, ομίχλη ή τυφώνας. Δεν υπάρχουν συνθήκες που να μην μπορεί να προσομοιάσει το νέο κέντρο οδικής ασφάλειας της Geely για αυτό έχει ήδη 5 ρεκόρ Γκίνες.
Οι εορτασμοί των 70 ετών της Alpine ολοκληρώνονται για το 2025 με το τελευταίο video της σειράς στο οποίο μαθαίνουμε πως η φίρμα ετοιμάζεται για ανακοινώσεις μέσα στο 2026.
Η κόντρα μεταξύ Czinger και Koenigsegg στη Laguna Seca συνεχίζεται, όμως αυτή τη φορά η Jesko καλείται να καλύψει μια διαφορά 2 δευτερολέπτων στην επόμενή της απόπειρα.
Δύο κορυφαία brand παγκοσμίως παρουσιάζουν σε μια κοινή καμπάνια την αφοσίωσή τους στην ομαδικότητα που κρύβεται πίσω από κάθε επιτυχημένο αποτέλεσμα.
H Toyota έκανε ακόμα μια έξυπνη κίνηση και λάνσαρε το Aygo Χ Hybrid και πλέον είναι η μόνη φίρμα με υβριδικό αυτοκίνητο στo Α segment. Πήγαμε μέχρι την Φλωρεντία για να το οδηγήσουμε και αυτές είναι...
Παρουσία του Περιφερειάρχη, Νίκου Χαρδαλιά μπήκαν οι πρώτες"έξυπνες" κάμερες τεχνητής νοημοσύνης σε φανάρια της Αθήνας. Καταγράφουν τις παραβάσεις για κόκκινο και στέλνουν εικόνες και βίντεο.
Το μικρομεσαίο DS Νο4 έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο, με σχεδίαση εμπνευσμένη από το κορυφαίο No8 και πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης.
Η ραχοκοκαλιά της Renault στην ελληνική αγορά είναι τώρα διαθέσιμη με σημαντική έκπτωση καθώς η εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει τις καλύτερες ημέρες εορτών.
Ο θρύλος του Nascar, Greg Biffle έχασε τη ζωή του σε δυστύχημα με αεροπλάνο στρο οποίο επέβαινε όλη η οικογένειά του. Θρήνος στο αμερικανικό motorsport.
Μετά από έντονες πιέσεις, η ΕΕ έκανε πίσω στην πλήρη απαγόρευση των θερμικών κινητήρων από το 2035, δίνοντας ανάσα στους θερμικούς κινητήρες. Πώς επηρεάζονται κατασκευαστές, χώρες και η αγορά των EV.
Από πολυτελές αυτοκίνητο σε κινητό όπλο. Μια BMW Σειρά 7 μετατρέπεται σε αυτοσχέδιο εκτοξευτή ρουκετών στην Ουκρανία και σύμφωνα με τους εμπνευστές της, αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα.
Η Opel πραγματοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα εκπτωτικά προγράμματα για να αποχαιρετήσει το 2025 με μειωμένες τιμές έως 7.400 ευρώ για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα και έως 4.000 ευρώ για τα θερμικά.
Η Renault ανακοίνωσε τις πρώτες τιμές του Twingo και είναι ακόμη χαμηλότερες από το αναμενόμενο καθώς με τις επιδοτήσεις πέφτουν κάτω από τις 15.000 ευρώ.
Μόλις μερικές εβδομάδες μετά την ακύρωση συμφωνίας προμήθειας με τη Volvo, εταιρεία που θεωρείται πρωτοπόρος στην τεχνολογία LiDAR, κατέθεσε αίτηση προστασίας βάσει του Άρθρου 11.
Η νέα διαφήμιση του Toyota GR Yaris προκάλεσε αντιδράσεις στην Αυστραλία, καθώς οι ρυθμιστικές αρχές έκριναν ότι προωθεί επικίνδυνη οδήγηση σε δημόσιους δρόμους.