Τετάρτη, 09-Φεβ-2022 09:43
H Ford Performance ξεκινά την εξέλιξη της νέας Mustang GT3

Με την Ford Performance να προετοιμάζει για το 2024 ένα νέο "όπλο" για τους αγώνες της κατηγορίας GT3, η θρυλική Mustang, το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο της Ford, θα αποτελέσει το σημείο αναφοράς για την επιστροφή της εταιρείας σε αγωνιστικές διοργανώσεις σπορ αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πιο συγκεκριμένα, η Ford Performance αποκάλυψε τα πλάνα της για τη νέα, αγωνιστική Mustang GT3, η οποία θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα International Motor Sports Association (IMSA) τη σεζόν του 2024, στον οποίο περιλαμβάνεται ο εμβληματικός 24ωρος αγώνας που διεξάγεται στη Daytona.
Το νέο εγχείρημα που θέτει στο επίκεντρό του την Mustang θα είναι ένα κοινό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν η Ford Performance και η Multimatic Motorsports, η οποία αποτελεί μακροχρόνιο συνεργάτη της εταιρείας στους αγώνες. Η όλη προσπάθεια περιλαμβάνει τόσο μια εργοστασιακή ομάδα με δύο αυτοκίνητα για το πρωτάθλημα IMSA GTD Pro που θα διαχειρίζεται η Multimatic, όσο και τη διάθεση αυτοκινήτων για ιδιώτες πελάτες για την κατηγορία GTD, με αφετηρία το 2024 και τον αγώνα στη Daytona.
"Η Mustang γεννήθηκε από την αρχή για να συμμετέχει σε αγώνες και είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε την έκδοση GT3 για να ανταγωνιστούμε σώμα με σώμα με μερικούς από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο", δήλωσε ο διευθυντής της Ford Performance Motorsports, Mark Rushbrook. "Με 58 χρόνια παγκόσμιας κληρονομιάς στους αγώνες αντοχής, συμπεριλαμβανομένων των αγώνων NASCAR και του Australian Supercars, είμαστε έτοιμοι να δώσουμε φτερά στη Mustang.
"Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Multimatic Motorsports είναι ο ιδανικός συνεργάτης μας σε αυτό το εγχείρημα", δήλωσε ο Rushbrook. "Όχι μόνο συνεργάστηκαν μαζί μας στο παρελθόν για την εξέλιξη πολλών προγραμμάτων με επίκεντρο την Mustang που απευθύνονταν σε πελάτες, αλλά η δουλειά που έκαναν στο πρόγραμμα Ford GT και στο αντίστοιχο πελατειακό Bronco® DR, έδειξε ότι μαζί μπορούμε να παρέχουμε υψηλού επιπέδου αγωνιστικά προγράμματα τόσο για τη Ford όσο και τους πελάτες της".
Η νέα, αγωνιστική Mustang GT3 θα τροφοδοτείται από έναν κινητήρα της Ford με χωρητικότητα 5,0 λίτρων που βασίζεται στον V8 Coyote που εξελίχθηκε από τη Ford Performance και κατασκευάστηκε από την M-Sport, τον επί σειρά ετών συνεργάτη της στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Οι δύο πλευρές έχουν πλούσια ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και πρόσφατα συνεργάστηκαν για την εξέλιξη και προετοιμασία του Ford Puma Hybrid Rally1, το οποίο κατέκτησε πανηγυρικά τη νίκη, αλλά συγχρόνως και τις θέσεις 3 και 5, στον πρώτο αγώνα του θεσμού για το 2022, στο Ράλι Μόντε Κάρλο.
"Είμαστε στην ευχάριστη θέση να διευρύνουμε τη σχέση μας με τη Ford και να την επεκτείνουμε στον κόσμο των αγώνων μετά από μια κοινή και πολύ επιτυχημένη πορεία 25 ετών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το οποίο για άλλη μια φορά μας προσφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα με το Puma Hybrid Rally1", δήλωσε ο Malcom Wilson, ιδιοκτήτης της M-Sport. "Η M-Sport διαθέτει πλούσια και βαθιά γνώση και τεχνογνωσία στους αγώνες πίστας, ιδιαίτερα από το πρόγραμμα GT3, στο οποίο χρησιμοποιήθηκε ένας V8 κινητήρας που εξελίχθηκε από την M-Sport για το πρωτάθλημα GT3 και μας χάρισε τη νίκη στον 12ωρο αγώνα Bathurst το 2020 καθώς και στα 1.000 χλμ. του αντίστοιχου στο Paul Ricard το 2019.
"Το πιο πρόσφατο πρόγραμμα στον τομέα των κινητήρων είδε την M-Sport να γίνεται ο επίσημος προμηθευτής κινητήρων στο θεσμό British Touring Car Championship που χρησιμοποιεί επίσης την αρχιτεκτονική κινητήρων Ford", προσέθεσε ο Wilson. "Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με τη Mustang GT2 απευθείας με τη Ford Performance και τη Multimatic. Θα εργαστούμε πολύ σκληρά, χωρίς να αφήσουμε τίποτα που να μην εξετάσουμε, καθώς ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να παλέψουμε για περισσότερες νίκες σε όλο τον κόσμο".
Ο εξελιγμένος ειδικά για αγώνες κινητήρας θα συνεχίσει την κληρονομιά υψηλών επιδόσεων των ατμοσφαιρικών V8 κινητήρων της Ford – αυτή τη φορά στην πλατφόρμα της εμβληματικής Mustang. Η συγκεκριμένη μονάδα θα ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά του παγκοσμίου φήμης κινητήρα Ford Coyote® και θα διαθέτει όλες τις απαραίτητες τροποποιήσεις ώστε να είναι έτοιμος να αποδώσει τα μέγιστα στους αγώνες αντοχής της κατηγορίας GT3 παγκοσμίως.
Η νέα, αγωνιστική Mustang GT3 θα διαθέτει μία ειδικά σχεδιασμένη ανάρτηση Short-Long Arm εμπρός και πίσω, κιβώτιο ταχυτήτων και διαφορικό που θα είναι εγκατεστημένα πίσω, πάνελ αμαξώματος από ανθρακονήματα, καθώς και ένα μοναδικό αεροδυναμικό πακέτο που αναπτύχθηκε για την επίτευξη των στόχων της κατασκευής.
Οι Ford και Multimatic θα διαθέσουν τόσο εργοστασιακές όσο και έτοιμες για χρήση από πελάτες και ομάδες Mustang GT3 από τις αρχές της αγωνιστικής σεζόν του 2024.
Έρχεται και η νέα Mustang GT4: Με τη Mustang GT3, που προορίζεται για τους αγώνες του θεσμού IMSA, να είναι νέα, η Ford και η Multimatic επιβεβαίωσαν ότι το επιτυχημένο πελατειακό αγωνιστικό πρόγραμμα για τη Mustang GT4 θα συνεχιστεί και στο μέλλον, με μια νέα εκδοχή του αυτοκινήτου να αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του τη σεζόν του 2023.
"Είναι σημαντικό για εμάς να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε και την προσπάθεια με την Mustang GT4", δήλωσε ο Rushbrook. "Είχαμε πολλές επιτυχίες τόσο εδώ όσο και στην Ευρώπη με την τρέχουσα Mustang GT4, και τώρα ανυπομονούμε ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο για την κατηγορία GT4 από την επόμενη σεζόν. Θα έχουμε περισσότερα να πούμε για αυτό στο εγγύς μέλλον".
Οι νέες ανακοινώσεις που αφορούν την παρουσία της Mustang σε αγώνες σπορ αυτοκινήτων προστίθενται σε μια σειρά από νέες αγωνιστικές Mustang που έρχονται στο εγγύς μέλλον για λογαριασμό της Ford Performance. Η Ford Mustang Next Gen 2022 θα κάνει το ντεμπούτο της στη σειρά αγώνων NASCAR Cup στις 6 Φεβρουαρίου στο LA Coliseum και στη συνέχεια στο Daytona 500, δύο εβδομάδες αργότερα. Η Ford Performance εξελίσσει επίσης τη νέα Gen 3 Mustang για το Supercars Series που θα κάνει το ντεμπούτο της στις αρχές του 2023.
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.