Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 07-Φεβ-2022 09:53

    Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό Skoda Enyaq Coupe iV

    Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό Skoda Enyaq Coupe iV
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Skoda αποκάλυψε το πολυαναμενόμενο Enyaq Coupe, ένα ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με κουπέ γραμμές, που εμπλουτίζει την γκάμα Enyaq iV της Skoda η οποία περιλαμβάνει τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας. Το Skoda Enyaq Coupe iV διαθέτει ακόμα πιο εκφραστικό, ελκυστικό σχεδιασμό και καταφέρνει να συνδυάσει με επιτυχία σπορ γραμμές με γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους και πορτμπαγκάζ 570 λίτρων. Ο ήδη κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής Cd του Enyaq iV έχει βελτιωθεί περαιτέρω, φτάνοντας στην κουπέ υλοποίηση την τιμή 0,234.

    Αυτό συντελεί σε ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία, πλέον στα 545 χλμ. στον κύκλο WLTP. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δύο μεγεθών μπαταρίας, κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς και τέσσερα επίπεδα ισχύος που κυμαίνονται από 132 kW (177 ίπποι) έως 220 kW (295 ίπποι). Η τελευταία, αφορά στην έκδοση RS, που επίσης παρουσίασε η Skoda. Στο εσωτερικό, και το Enyaq Coupe iV ακολουθεί την πολύ επιτυχημένη φιλοσοφία των Design Selections, που αντικαθιστούν τα κλασικά επίπεδα επένδυσης.

    Ο Thomas Schäfer, CEO της Skoda, δήλωσε σχετικά: "Μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία του SUV, το νέο Enyaq Coup iV φέρνει ακόμα πιο συναισθηματικό design, σπορ στυλ και κομψότητα στην γκάμα Enyaq iV. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί μας για άλλη μια φορά συνδυάζουν υψηλή λειτουργικότητα με ελκυστικές γραμμές, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, προσφέροντας υψηλό βαθμό ενεργειακής απόδοσηςκαιαναμενόμενους για Skoda, άφθονους χώρους, ακόμη και σε ένα τόσο κομψό, κουπέ αμάξωμα. Παράλληλα, το νέο μοντέλο στην κορυφαία του έκδοση είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Skoda RS."

    Το νέο Enyaq Coupe iV, όπως και το Enyaq iV παράγονται στο κεντρικό εργοστάσιο της Skoda στη Mladá Boleslav, και αποτελούν τα μοναδικά οχήματα του Volkswagen Group με βάση την πλατφόρμα MEB στην Ευρώπη, που κατασκευάζονται εκτός Γερμανίας. Λόγω του σχεδιασμού της και του μεγάλου μεταξονίου, η αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) επιτρέπει πλήθος επιλογών όσον αφορά τις αναλογίες αμαξώματος και τη σχεδίαση. Μία από αυτές – σε αντίθεση με πολλά μοντέλα του ανταγωνισμού – είναι η απουσία σήραγγας μετάδοσης, με την μπαταρία υψηλής τάσης για το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα να είναι πλήρως ενσωματωμένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος, με αποτέλεσμα ο διαθέσιμος χώρος για τους πίσω επιβάτες να είναι ιδιαίτερα μεγάλος.

    Σκούρα φιμέ πανοραμική γυάλινη οροφή στον βασικό εξοπλισμό 
    Το νέο Enyaq Coupe iV διαθέτει μια ιδιαίτερη σπορ μπροστινή ποδιά, καθώς και πλαϊνές ποδιές στο χρώμα του αμαξώματος, Εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου διαστάσεων μεταξύ 19 και 21 ιντσών. Από την κολόνα Β, η γραμμή οροφής κλίνει ελαφρά προς τα πίσω και συγχωνεύεται με την πέμπτη πόρτα σε ένα αιχμηρό πίσω τελείωμα. Οι γραμμές του οχήματος τονίζονται περαιτέρω από τη σκούρα φιμέ πανοραμική γυάλινη οροφή–η μεγαλύτερη πανοραμική γυάλινη οροφή στη γκάμα της Skoda – η οποία αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού. Εκτείνεται σε όλη την οροφή και συγχωνεύεται άψογα με το πίσω παράθυρο. Όντας πιο λεπτή από την πλήρη οροφή, παρέχει άφθονο χώρο για το κεφάλι των επιβατών και επιτρέπει περισσότερο φως της ημέρας στο εσωτερικό, δίνοντας ακόμα πιο ευάερη αίσθηση. Η επίστρωσή της βοηθά να διασφαλιστεί ότι το κλίμα μέσα στην καμπίνα είναι ευχάριστο ανά πάσα στιγμή. Όπως και με το SUV, το κουπέ διατίθεται με το προαιρετικό Crystal Face, όπου οι κάθετες νευρώσεις της εντυπωσιακής μάσκας της Skoda φωτίζονται από 131 LED, ενώ μια οριζόντια φωτεινή λωρίδα ολοκληρώνει την ξεχωριστή εμφάνιση του αυτοκινήτου. Στην περίπτωση του Enyaq Coupe RS iV, το Crystal Face ανήκει στον βασικό εξοπλισμό.

    Skoda

    Δύο μεγέθη μπαταριών και τέσσερα επίπεδα ισχύος
    Το νέο κουπέ διατίθεται σε τέσσερα επίπεδα ισχύος. Η ισχύς ξεκινά από 132 kW (177 PS) με το Enyaq Coupe iV 60 με κίνηση στους πίσω τροχούς, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 62 kWh (net: 58 kWh). Το Enyaq Coupe iV 80 είναι επίσης πισωκίνητο και παράγει 150 kW (201 PS) από την μπαταρία 82 kWh (net: 77 kWh). Εκτός από αυτή τη μεγαλύτερη μπαταρία, το Enyaq Coupe iV 80x και το Enyaq Coupe RS iV διαθέτουν δεύτερο κινητήρα στον μπροστινό άξονα, καθιστώντας τα τετρακίνητα. Το Enyaq Coupe iV 80x έχει ισχύ 195 kW (261 PS), ενώ το κορυφαίο Enyaq Coupe RS iV αποδίδει έως και 220 kW (290 PS) και μέγιστη ροπή 460 Nm. Αυτό είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SKODA RS. Ξεχωρίζει από την ιδιαίτερα δυναμική οδήγηση, πλήθος μαύρων σχεδιαστικών λεπτομερειών και την απ’ άκρη σ’ άκρη κόκκινη ανακλαστική λωρίδα στο πίσω μέρος, χαρακτηριστική των μοντέλων RS της μάρκας. Χρειάζεται μόλις 6,5 δευτερόλεπτα για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, ητελική του ταχύτητα στα 180 χλμ./ώρα – 20 χλμ./ώρα περισσότερη από οποιαδήποτε άλλη έκδοση του νέου κουπέενώ διατίθεται αποκλειστικά στο εντυπωσιακό χρώμα Mamba Green.
    Πέραν της εξαιρετικής αεροδυναμικής που συμβάλλει στην επίτευξη αυτονομίας έως 545 χλμ. (κατά WLTP), η δυνατότητα γρήγορης φόρτισης καθιστά το Enyaq Coupe  iV κατάλληλο για μεγάλα ταξίδια. Η Skoda υποστηρίζει την άνετη φόρτιση στο σπίτι, προσφέροντας Wallboxe, τα οποία θα είναι διαθέσιμα με προαιρετική υπηρεσία εγκατάστασης.

    Skoda

    Εσωτερικό με Design Selections, οθόνη 13 ιντσών και head-up οθόνη 
    Το εσωτερικό του Enyaq Coupe iV επωφελείται από τη νέα φιλοσοφία Design Selections της Skoda, βασισμένη σε μοντέρνα περιβάλλοντα διαβίωσης με χρήση φυσικών, βιώσιμα επεξεργασμένων, ανακυκλωμένων και μη υλικών. Ενδεικτικά, οικολογικά επεξεργασμένο δέρμα ενώ τα καλύμματα καθισμάτων προέρχονται από ανακυκλωμένα μπουκάλια PET σε συνδυασμό με μη ανακυκλωμένο μαλλί (new wool).Στον προαιρετικό εξοπλισμό, δέκα θεματικά πακέτα και μεμονωμένες επιλογές, κάνουν τη διαμόρφωση του αυτοκινήτου εύκολη. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μια κεντρική οθόνη infotainment 13 ιντσών και ψηφιακό πιλοτήριο 5,3 ιντσών, προαιρετικά με head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας.Εξοπλισμένο με τον προαιρετικό κοτσαδόρο, το Enyaq Coupe iV μπορεί να ρυμουλκήσει ρυμουλκούμενα βάρους έως 1.400 κιλά σε κλίσεις έως 8%.

    Το νέο μοντέλο αναμένεται στην Ελλάδα πριν το καλοκαίρι.

    Skoda

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    18:00 18/11

    Ξεκίνησε η παραγωγή του μικρού που θα κάνει 100 χλμ. με 5 ευρώ-πόσο κοστίζει στην Ελλάδα

    Το πιο "καθαρό" μικρό της αγοράς και ένα αυτοκίνητο που φέρνει την πλήρως υβριδική τεχνολογία στην μικρή κατηγορία ξεκίνησε να παράγεται στην Τσεχία.

    16:30 18/11

    Νέο ρεκόρ εξαγωγών αυτοκινήτων από την Κίνα

    Η Κίνα εξακολουθεί να σαρώνει στις εξαγωγές αυτοκινήτων καθώς σημείωσε νέο ρεκόρ τόσο στο σύνολο όσο και στα ηλεκτρικά αευτοκίνητα επιμέρους.

    15:00 18/11

    Η επετειακή έκδοση της BMW για τα 50 χρόνια της Σειράς 3 θα έχει μοναδικά ρετρό χρώματα

    Η νέα περιορισμένης παραγωγής έκδοση M340i xDrive Jahre Edition τιμά τα 50 χρόνια της Σειράς 3 με την BMW να την διαθέτει σε πέντε μοναδικές χρωματικές επιλογές από το παρελθόν του μοντέλου.

    13:30 18/11

    Μόνο η άσφαλτος μένει στον αυτοκινητόδρομο Ε65

    Με τις γέφυρες, τα τούνελ και τα χωματουργικά να είναι έτοιμα σχεδόν πλήρως το μόνο που απομένει για την Κεντρική Οδό Ε65 είναι να πέσει η άσφαλτος.

    12:03 18/11

    F1: Η 14χρονη κόρη του Mika Hakkinen υπέγραψε στη McLaren

    Με εντυπωσιακές νίκες στο καρτ και ένα βαρύ όνομα στον χώρο των αγώνων, η μόλις 14 ετών κόρη του Mika Hakkinen, εντάχθηκε στο πρόγραμμα εξέλιξης νέων οδηγών της McLaren.

    10:43 18/11

    Συλλεκτικό ρολόι της Abarth για την επέτειο δύο ρεκόρ

    Η ιστορία της Abarth ζωντανεύει μέσα από ένα συλλεκτικό ρολόι της Breil, με αφορμή τη συμπλήρωση 65 χρόνων από τα ιστορικά ρεκόρ της 1000 Monoposto με οδηγό τον Carlo Abarth.

    18:00 17/11

    "Πατάει γκάζι" ο αυτοκινητόδρομος που θα αλλάξει την Πελοπόννησο

    Εκρήξεις, χωματουργικές εργασίες και πλήρη δύναμη στην κατασκευή του οδικού άξονα Καλαμάτα-Μεθώνη από τον Όμιλο AKTOR.

    16:30 17/11

    Τέλος στην παραγωγή ενός από τα πιο δημοφιλή μικρομεσαία hatchback

    Μετά από σχεδόν τρεις δεκαετίες παρουσίας, ένα από τα πιο αγαπημένα μοντέλα της Ford στην ευρωπαϊκή αγορά σταματά να παράγεται, σε μια κίνηση που αλλάζει ριζικά τη γκάμα της και δημιουργεί νέα...

    15:00 17/11

    Η Κίνα βάζει κόφτη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα-πρόταση για πλαφόν στην επιτάχυνση

    Η προτεινόμενη ρύθμιση του Πεκίνου στοχεύει να περιορίσει τις γρήγορες επιταχύνσεις, αναγκάζοντας τα αυτοκίνητα να ξεκινούν σε λειτουργία περιορισμένης απόδοσης μετά από κάθε εκκίνηση.

    13:40 17/11

    Αυτά τα αυτοκίνητα αγοράζουν 3 στους 4 Έλληνες

    Με χαοτική διαφορά από τον δεύτερο και με ποσοστό που φτάνει το 73% αυτή είναι η κατηγορία που προτιμούν οι Έλληνες οδηγοί.

    10:30 17/11

    Στο σφυρί η Bentley Mulsanne του βασιλιά Κάρολου

    Στη βρετανική αυτοκινητική ιστορία, λίγα οχήματα έχουν το κύρος μιας Bentley Mulsanne και ακόμη λιγότερα είναι εκείνα που έχουν χρησιμοποιηθεί από βασιλιά.

    18:00 16/11

    Πού μπορείς να αγοράσεις μια Ferrari όπως ένα μπουκάλι νερό (video)

    Σε ένα εκθετήριο πολυτελών και συλλεκτικών αυτοκινήτων η πώληση συναντά τη φαντασία, μας δίνει μια εικόνα από το μέλλον.

    16:30 16/11

    Έρευνα: Σκοτώνει και η πολύ χαμηλή ταχύτητα

    Σοκάρουν τα στοιχεία από την Μεγάλη Βρετανία για το πόσα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα προκαλούνται από την πολύ χαμηλή ταχύτητα και όχι μόνο από την υπερβολική.

    15:00 16/11

    Παρουσιάστηκε η νέα Bentley Supersports, ένα αριστούργημα 665 ίππων με πίσω κίνηση

    Η Bentley επιστρέφει με την πιο άγρια Supersports που δημιούργησε ποτέ, ένα πισωκίνητο θηρίο χωρίς υβριδική τεχνολογία, με 665 ίππους και μισό τόνο ελαφρύτερο από την Continental GT Speed.

    13:30 16/11

    Κινεζικό SUV επιχειρεί να μιμηθεί το Range Rover χωρίς επιτυχία (video)

    Η προσπάθεια γνωστής κινεζικής φίρμας να επαναλάβει το θρυλικό stunt του Range Rover, κατέληξε σε παταγώδη αποτυχία αναγκάζοντάς την να ζητήσει δημόσια συγγνώμη.

    12:00 16/11

    Η ιστορία της BMW 2002 που χρησιμοποιήθηκε ως καμουφλάζ της Porsche 924

    Mπορεί οι φωτογραφίες να δείχνουν μια BMW 2002, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της πρώτης Porsche με κινητήρα μπροστά.