Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 19-Ιαν-2022 10:11

    Η Hyundai Motorsport οδεύει στη νέα υβριδική εποχή του WRC

    Η Hyundai Motorsport οδεύει στη νέα υβριδική εποχή του WRC
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Hyundai Motorsport ξεκινά τη νέα εποχή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA (WRC) με το ολοκαίνουριο Hyundai i20 N Rally1 και τέσσερα πληρώματα που σκοπεύουν να προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερες συγκινήσεις και επιτυχίες στην ομάδα το 2022.

    Ως δύο φορές Πρωταθλητής Κατασκευαστών, η Hyundai επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της στο WRC αποδεχόμενη πλήρως τους νέους υβριδικούς κανονισμούς του Rally1, οι οποίοι τίθενται σε ισχύ από τον αγώνα στο Ράλι Μόντε Κάρλο που θα πραγματοποιηθεί στις 20-23 Ιανουαρίου.

    Η ομάδα εργάστηκε ακούραστα για να εξελίξει το νέο της αγωνιστικό αυτοκίνητο για την 9η σεζόν της στο διεθνές Ράλι, πραγματοποιώντας ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών. Βασισμένη στο Hyundai i20 N, η έκδοση WRC θα εδραιώσει περαιτέρω τη σύνδεση μεταξύ του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των τεχνολογιών των αυτοκινήτων παραγωγής της Hyundai, καθώς η ομάδα στοχεύει σε περισσότερες νίκες και τίτλους το 2022.

    Ο Πρόεδρος της Hyundai Motorsport, Scott Noh, δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε μέρος αυτής της νέας υβριδικής εποχής του WRC και αποδεικνύουμε τη σταθερή δέσμευση της Hyundai στον διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το WRC ασχολείται με την τοποθέτηση των πιο προηγμένων τεχνικά αυτοκινήτων, που οδηγούνται από τα καλύτερα πληρώματα, στις πιο δύσκολες πίστες του κόσμου: η σεζόν του 2022 πρόκειται να μας οδηγήσει στο επόμενο επίπεδο. Είμαστε σίγουροι ότι έχουμε το πακέτο για να παλέψουμε για τον 3ο μας τίτλο στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών – και να υποστηρίξουμε τα πληρώματα μας να κυνηγήσουν τον τίτλο στο Πρωτάθλημα των Οδηγών".

    Στο τιμόνι των αυτοκινήτων Hyundai i20 N Rally1 για όλους τους γύρους του πρωταθλήματος 2022 θα βρίσκονται τα πληρώματατων Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe και Ott Tänak/Martin Järveoja. 

    Ο Neuville θα επιδιώξει να προσθέσει στον απολογισμό του τις νίκες του 2022, με τον Βέλγο να υπερηφανεύεται πλέον για 15 νίκες στο WRC εισερχόμενος στην ένατη χρονιά του με τη Hyundai Motorsport. Παράλληλα, οι Εσθονοί θα είναι οι μόνοι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές που θα αγωνιστούν σε όλους τους γύρους της σεζόν του 2022. Το πλήρωμα είχε πολύ δυναμικές επιδόσεις τα δύο πρώτα χρόνια με την ομάδα, κερδίζοντας δύο νίκες και οκτώ τερματισμούς το 2020 και το 2021.

    Ένα τρίτο Hyundai i20 N Rally1 θα μοιρασθούν καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν ο ανερχόμενος Σουηδός οδηγός Oliver Solberg, ο οποίος ενσωματώθηκε στην ομάδα αφού έδειξε συναρπαστικό ρυθμό σε επιλεγμένους γύρους την περασμένη σεζόν και ο έμπειρος Ισπανός οδηγός Dani Sordo. Ο Solberg θα συνοδηγείμε τον Elliott Edmondson, ενώ ο Sordo ξεκινά την ένατη σεζόν του ως οδηγός της Hyundai Motorsport το 2022 με συνοδηγό τον Cándido Carrera.

    Τα πληρώματα θα αντιμετωπίσουν ένα πρόγραμμα 13 γύρων που θα καλύπτει τον συνηθισμένο συνδυασμό του WRC – χώμα, άσφαλτο, χιόνι και πάγο – με αγαπημένους αγώνες που επιστρέφουν και νέες προσθήκες. Το Ράλι Νέας Ζηλανδίας και το Ράλι Ιαπωνίας πρόκειται να κάνουν καθυστερημένα το ντεμπούτο τους, αφού δεν μπόρεσαν να πραγματοποιηθούν τις τελευταίες δύο σεζόν λόγω της πανδημίας Covid-19.

    Η Hyundai Motorsport δοκιμάζει το νέο της αυτοκίνητο Rally1 από τον Μάιο του περασμένου έτους, βάζοντας το όχημα να ξεπεράσει τους ρυθμούς του σε διαφορετικές συνθήκες σε όλη την Ευρώπη.

    Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί Rally1 έχουν θεσπιστεί για να αποδείξουν τη δέσμευση του WRC για ένα βιώσιμο μέλλον, καθώς και βελτιώσεις στην ασφάλεια και την ισότητα μεταξύ των αγωνιζομένων. Η υβριδική τεχνολογία εισήχθη στο WRC για πρώτη φορά, καθιστώντας αναγκαία μια νέα προσέγγιση στην εξέλιξη αυτοκινήτων ράλι, μαζί με 100% βιώσιμο καύσιμο.

    Το Hyundai i20 N Rally1 είναι προϊόν των νέων κανονισμών - συνδυάζοντας έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων με μια plug-in υβριδική μονάδα - και το εύρος της εμπειρίας που δημιουργήθηκε από την ομάδα σε οκτώ ανταγωνιστικές σεζόν στο WRC.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    12:32 23/05

    Πώς η Ferrari κάνει έναν V6 να ακούγεται σαν V12

    Έχουμε απάντηση στο πώς κάνει τα "μαγικά" της η Ferrari και καταφέρνει να δίνει ήχο 12κύλινδρου κινητήρα σε 6κύλινδρο. Ναι, η μελωδία της ευτυχίας είναι τέχνη.

    12:28 23/05

    Πλησιάζουμε το όριο μεγέθους των οθονών infotainment;

    Tην τελευταία δεκαετία, οι μεγάλες οθόνες έγιναν συνώνυμο της πολυτέλειας. Ωστόσο, μπορεί να έχουν ήδη φτάσει στο αποκορύφωμά τους

    12:25 23/05

    Η Rolls Royce Boat Tail των 28 εκατομμυρίων ευρώ

    Παρουσιάστηκε η δεύτερη Rolls Royce Boat Tail που κοστίζει 28 εκατομμύρια ευρώ και το μόνο που γνωρίζουμε για τον ιδιοκτήτη της είναι πως ασχολείται με μαργαριτάρια

    19:24 22/05

    F1 Ισπανία: Welcome back Mercedes

    O Verstappen πανηγύρισε την 4η φετινή του νίκη αλλά η Mercedes έλαμψε με δύο θέσεις μέσα στην πεντάδα σε ένα κακό Σαββατοκύριακο για την Ferrari.

    10:22 22/05

    Kalmar 7-97: H Porsche restomod των 400 ίππων

    Η Kalmar 7-97 είναι μια Porsche Restomod από έναν μετρ του είδους όπως ο Jan Kalmar που στοχεύει να κάνει την Porsche 911 ακόμη πιο κλασική.

    10:15 22/05

    Virtual κόντρα: η βενζίνη πέθανε, ζήτω το υδρογόνο

    Αν και ψηφιακά, η απάντηση δόθηκε: η τεχνολογία υδρογόνου μπορεί να κάνει ένα μονοθέσιο supercar πιο γρήγορο από το αντίστοιχο βενζίνης.

    10:07 22/05

    H ηλεκτρική Bentley των 1.400 ίππων θα προκαλεί ίλιγγο

    Επιταχύνσεις που θα προκαλούν ίλιγγο υπόσχεται ο CEO της Bentley για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας που θα μπει στην παραγωγή το 2025.

    09:57 22/05

    Τελικά, θα αναγεννηθεί η Lancia;

    Θέλουμε να δούμε την Lancia και πάλι κραταιά, όσο κι ο CEO της, Luca Napolitano.

    09:41 21/05

    Η Tesla ερευνάται για 32 ατυχήματα αυτόνομης οδήγησης

    Σε μόλις 3 από 35 ατυχήματα τα οποία ερευνά ο NHTSA στην Αμερική δεν εμπλέκεται το Autopilot της Tesla.

    09:39 21/05

    BMW M4 CSL: Ταχύτατη, ελαφριά και σέξι

    Κυρίες και κύριοι, την προσοχή σας παρακαλώ. Αυτή που βλέπετε, είναι η M4 CSL, που έγραψε τον ταχύτερο χρόνο που έχει γράψει ποτέ BMW παραγωγής στο Nürburgring.

    09:37 21/05

    Alfa Romeo CEO: Η Lexus πρότυπο ποιότητας για την Tonale

    Ναι, οι αυτοκινητοβιομηχανίες συχνά έχουν ως πρότυπο -σε κάποιους τομείς- άλλες αυτοκινητιοβιομηχανίες. Απλά δεν το λένε.

    09:34 21/05

    Tο ηλεκτρικό μέλλον της Merceces-AMG είναι το Vision AMG

    Δεν απέχει πολύ η στιγμή που μια αμιγώς ηλεκτρική AMG θα κυκλοφορεί στους δρόμους. Συγκεκριμένα σε τρία χρόνια.

    12:31 20/05

    Ford Kuga Plug-in Hybrid 225 PS: Παρηγοριά στον petrolhead

    Θυμάσαι ότι πίσω απο τιμόνι με σήμα το μπλε οβάλ, περνάς καλά. Μάθε λοιπόν τώρα ότι και στο εξηλεκτρισμένο Kuga το οικολογικό χρέος συνοδεύεται με Ford συνήθειες.

    12:25 20/05

    Η υπέροχη και μοναδική Maserati Boomerang έγινε 50 ετών

    Δημιουργήθηκε από το διάσημο χέρι του Giorgetto Giugiaro και κατασκευάστηκε από την Italdesign σε μόνο ένα κομμάτι.

    12:21 20/05

    Toyota, Nissan και Honda έχουν μείνει πίσω στα EVs

    Τα αποτελέσματα έρευνας έδειξαν πως οι τρεις ιαπωνικές εταιρείες, υστερούν έναντι του ανταγωνισμού στο ράλι της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.

    12:19 20/05

    Στο Renault Scenic Vision βλέπουμε το μελλοντικό ηλεκτρικό SUV με υδρογόνο

    Ίσως το πιο σημαντικό πρωτότυπο που παρουσιάζει η Renault εδώ και χρόνια γιατί περικλείει σχεδόν όλους τους στόχους της εταιρείας.