Τρίτη, 18-Ιαν-2022 09:13
H Audi γράφει ιστορία στο Ράλλυ Ντακάρ με το RS Q e-tron

Το πιο περίπλοκο αγωνιστικό αυτοκίνητο στην ιστορία της Audi μέχρι σήμερα, πέρασε όχι απλά με επιτυχία αλλά θριαμβευτικά το βάπτισμα του πυρός στο Ράλλυ Ντακάρ, συμμετέχοντας στην κατηγορία T1 Ultimate για οχήματα χαμηλών εκπομπών ρύπων.
Και τα τρία Audi RS Q e-tron έφτασαν στη ράμπα του τερματισμού, στη Σαουδική Αραβία, στο πιο σκληρό ράλλυ εκτός δρόμου στον κόσμο. Συνολικά, τα αγωνιστικά πρωτότυπα με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα και μετατροπέα ενέργειας της Audi κάλυψαν περίπου 24.000 χιλιόμετρα στην έρημο – σχεδόν τριπλάσια από τα 8.700 χιλιόμετρα δοκιμών που είχε προλάβει να ολοκληρώσει η Audi πριν την έναρξη του αγώνα.
Τα πληρώματα της Audi κέρδισαν τέσσερις από τις δώδεκα ειδικές διαδρομές του αγώνα (δύο ο Carlos Sainz και από μία οι Stéphane Peterhansel και Mattias Ekström), με την πρώτη νίκη του Carlos Sainz να είναι μάλιστα η παρθενική νίκη ενός αγωνιστικού οχήματος με εναλλακτικό κινητήριο σύστημα σε αντίστοιχο αγώνα στην ιστορία, ενώ στις επιμέρους ειδικές διαδρομές βρέθηκαν στο βάθρο συνολικά 14 φορές.
Οι Mattias Ekström/Emil Bergkvist ήταν το πλήρωμα της ομάδας που τερμάτισε στην υψηλότερη θέση γενικής, στην 9η, με τους Carlos Sainz/Lucas Cruz να ακολουθούν στη 12η και τους Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger στην 59η. Μετά το εντυπωσιακό αποτέλεσμα, πλέον οι ιθύνοντες της Audi δηλώνουν ξεκάθαρα ότι στην επόμενη διοργάνωση, το 2023, θα επιδιώξουν τη νίκη στον αγώνα.
Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει η γνώμη του Stéphane Peterhansel, πολυνίκη του Ράλλυ Ντακάρ με 14 κατακτήσεις στο παλμαρέ του, τόσο με αυτοκίνητα όσο και με μοτοσυκλέτες: "Έχω οδηγήσει πολλά είδη οχημάτων στην έρημο, αλλά το Audi RS Q e-tron είναι απλά εντυπωσιακό. Η ηλεκτρική κίνηση με την εξαιρετική της ροπή ταιριάζει απόλυτα στο στυλ οδήγησης μου αλλά και σε κάθε τέτοιο αγώνα."
Η Audi ξεκίνησε τη διαδικασία εξηλεκτρισμού του προγράμματος μηχανοκίνητου αθλητισμού της, ήδη από τους αγώνες αντοχής το 2012, περνώντας το "Vorsprung durch Technik” σε μία νέα εποχή. Μετά το πρόγραμμα LMP με το υβριδικό σπορ αυτοκίνητο R18, η Audi ήταν ο πρώτος κατασκευαστής από τη Γερμανία που διαγωνίστηκε στην αμιγώς ηλεκτρική σειρά αγώνων Formula E, από το ξεκίνημά της, τη σεζόν 2017/2018. Με τέσσερις νίκες και συνολικά έντεκα θέσεις στο βάθρο, η Audi Sport ABT Schaeffler κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλήματος των ομάδων μετά από δώδεκα αγώνες.
Επόμενο βήμα στους φιλόδοξους στόχους της εταιρείας, η συμμετοχή στο εφετινό Ράλλυ Ντακάρ με ένα καινοτόμο πρωτότυπο, με εναλλακτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία υψηλής τάσης και έναν μετατροπέα ενέργειας υψηλής απόδοσης. Στο μέλλον, οι αγώνες rallyraid θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος της δέσμευσης της Audi στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Επιπλέον, η μάρκα ετοιμάζει την επιστροφή της στους κορυφαίους αγώνες σπορ αυτοκινήτων, ανάμεσά τους οι 24 ώρες του Le Mans και της Daytona, επίσης με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Έχουμε απάντηση στο πώς κάνει τα "μαγικά" της η Ferrari και καταφέρνει να δίνει ήχο 12κύλινδρου κινητήρα σε 6κύλινδρο. Ναι, η μελωδία της ευτυχίας είναι τέχνη.
Tην τελευταία δεκαετία, οι μεγάλες οθόνες έγιναν συνώνυμο της πολυτέλειας. Ωστόσο, μπορεί να έχουν ήδη φτάσει στο αποκορύφωμά τους
Παρουσιάστηκε η δεύτερη Rolls Royce Boat Tail που κοστίζει 28 εκατομμύρια ευρώ και το μόνο που γνωρίζουμε για τον ιδιοκτήτη της είναι πως ασχολείται με μαργαριτάρια
O Verstappen πανηγύρισε την 4η φετινή του νίκη αλλά η Mercedes έλαμψε με δύο θέσεις μέσα στην πεντάδα σε ένα κακό Σαββατοκύριακο για την Ferrari.
Η Kalmar 7-97 είναι μια Porsche Restomod από έναν μετρ του είδους όπως ο Jan Kalmar που στοχεύει να κάνει την Porsche 911 ακόμη πιο κλασική.
Αν και ψηφιακά, η απάντηση δόθηκε: η τεχνολογία υδρογόνου μπορεί να κάνει ένα μονοθέσιο supercar πιο γρήγορο από το αντίστοιχο βενζίνης.
Επιταχύνσεις που θα προκαλούν ίλιγγο υπόσχεται ο CEO της Bentley για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας που θα μπει στην παραγωγή το 2025.
Θέλουμε να δούμε την Lancia και πάλι κραταιά, όσο κι ο CEO της, Luca Napolitano.
Σε μόλις 3 από 35 ατυχήματα τα οποία ερευνά ο NHTSA στην Αμερική δεν εμπλέκεται το Autopilot της Tesla.
Κυρίες και κύριοι, την προσοχή σας παρακαλώ. Αυτή που βλέπετε, είναι η M4 CSL, που έγραψε τον ταχύτερο χρόνο που έχει γράψει ποτέ BMW παραγωγής στο Nürburgring.
Ναι, οι αυτοκινητοβιομηχανίες συχνά έχουν ως πρότυπο -σε κάποιους τομείς- άλλες αυτοκινητιοβιομηχανίες. Απλά δεν το λένε.
Δεν απέχει πολύ η στιγμή που μια αμιγώς ηλεκτρική AMG θα κυκλοφορεί στους δρόμους. Συγκεκριμένα σε τρία χρόνια.
Θυμάσαι ότι πίσω απο τιμόνι με σήμα το μπλε οβάλ, περνάς καλά. Μάθε λοιπόν τώρα ότι και στο εξηλεκτρισμένο Kuga το οικολογικό χρέος συνοδεύεται με Ford συνήθειες.
Δημιουργήθηκε από το διάσημο χέρι του Giorgetto Giugiaro και κατασκευάστηκε από την Italdesign σε μόνο ένα κομμάτι.
Τα αποτελέσματα έρευνας έδειξαν πως οι τρεις ιαπωνικές εταιρείες, υστερούν έναντι του ανταγωνισμού στο ράλι της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.
Ίσως το πιο σημαντικό πρωτότυπο που παρουσιάζει η Renault εδώ και χρόνια γιατί περικλείει σχεδόν όλους τους στόχους της εταιρείας.