Τρίτη, 18-Ιαν-2022 09:13
H Audi γράφει ιστορία στο Ράλλυ Ντακάρ με το RS Q e-tron
Το πιο περίπλοκο αγωνιστικό αυτοκίνητο στην ιστορία της Audi μέχρι σήμερα, πέρασε όχι απλά με επιτυχία αλλά θριαμβευτικά το βάπτισμα του πυρός στο Ράλλυ Ντακάρ, συμμετέχοντας στην κατηγορία T1 Ultimate για οχήματα χαμηλών εκπομπών ρύπων.
Και τα τρία Audi RS Q e-tron έφτασαν στη ράμπα του τερματισμού, στη Σαουδική Αραβία, στο πιο σκληρό ράλλυ εκτός δρόμου στον κόσμο. Συνολικά, τα αγωνιστικά πρωτότυπα με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα και μετατροπέα ενέργειας της Audi κάλυψαν περίπου 24.000 χιλιόμετρα στην έρημο – σχεδόν τριπλάσια από τα 8.700 χιλιόμετρα δοκιμών που είχε προλάβει να ολοκληρώσει η Audi πριν την έναρξη του αγώνα.
Τα πληρώματα της Audi κέρδισαν τέσσερις από τις δώδεκα ειδικές διαδρομές του αγώνα (δύο ο Carlos Sainz και από μία οι Stéphane Peterhansel και Mattias Ekström), με την πρώτη νίκη του Carlos Sainz να είναι μάλιστα η παρθενική νίκη ενός αγωνιστικού οχήματος με εναλλακτικό κινητήριο σύστημα σε αντίστοιχο αγώνα στην ιστορία, ενώ στις επιμέρους ειδικές διαδρομές βρέθηκαν στο βάθρο συνολικά 14 φορές.
Οι Mattias Ekström/Emil Bergkvist ήταν το πλήρωμα της ομάδας που τερμάτισε στην υψηλότερη θέση γενικής, στην 9η, με τους Carlos Sainz/Lucas Cruz να ακολουθούν στη 12η και τους Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger στην 59η. Μετά το εντυπωσιακό αποτέλεσμα, πλέον οι ιθύνοντες της Audi δηλώνουν ξεκάθαρα ότι στην επόμενη διοργάνωση, το 2023, θα επιδιώξουν τη νίκη στον αγώνα.
Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει η γνώμη του Stéphane Peterhansel, πολυνίκη του Ράλλυ Ντακάρ με 14 κατακτήσεις στο παλμαρέ του, τόσο με αυτοκίνητα όσο και με μοτοσυκλέτες: "Έχω οδηγήσει πολλά είδη οχημάτων στην έρημο, αλλά το Audi RS Q e-tron είναι απλά εντυπωσιακό. Η ηλεκτρική κίνηση με την εξαιρετική της ροπή ταιριάζει απόλυτα στο στυλ οδήγησης μου αλλά και σε κάθε τέτοιο αγώνα."
Η Audi ξεκίνησε τη διαδικασία εξηλεκτρισμού του προγράμματος μηχανοκίνητου αθλητισμού της, ήδη από τους αγώνες αντοχής το 2012, περνώντας το "Vorsprung durch Technik” σε μία νέα εποχή. Μετά το πρόγραμμα LMP με το υβριδικό σπορ αυτοκίνητο R18, η Audi ήταν ο πρώτος κατασκευαστής από τη Γερμανία που διαγωνίστηκε στην αμιγώς ηλεκτρική σειρά αγώνων Formula E, από το ξεκίνημά της, τη σεζόν 2017/2018. Με τέσσερις νίκες και συνολικά έντεκα θέσεις στο βάθρο, η Audi Sport ABT Schaeffler κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλήματος των ομάδων μετά από δώδεκα αγώνες.
Επόμενο βήμα στους φιλόδοξους στόχους της εταιρείας, η συμμετοχή στο εφετινό Ράλλυ Ντακάρ με ένα καινοτόμο πρωτότυπο, με εναλλακτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία υψηλής τάσης και έναν μετατροπέα ενέργειας υψηλής απόδοσης. Στο μέλλον, οι αγώνες rallyraid θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος της δέσμευσης της Audi στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Επιπλέον, η μάρκα ετοιμάζει την επιστροφή της στους κορυφαίους αγώνες σπορ αυτοκινήτων, ανάμεσά τους οι 24 ώρες του Le Mans και της Daytona, επίσης με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Ο Lando Norris πήρε την pole για τον αγώνα αλλά το σπουδαίο νέο στην Βραζιλία ήταν ο αποκλεισμός του Max Verstappen από το Q1. Πράγμα σπάνιο σε όλη την καριέρα του.
Τον περασμένο Αύγουστο, η Ford ήρθε να ταράξει τα νερά ανακοινώνοντας ένα προσιτό ηλεκτρικό pickup και μια συνολικά νέα προσέγγιση στη γραμμή παραγωγής και πλέον, είναι σε θέση να μας δώσει...
Ο Lando Norris πήρε εύκολα το Sprint στην Βραζιλία, αλλά η νίκη του αποκτά μεγαλύτερη αξία λόγω της εγκατάλειψης του Oscar Piastri και μαντέψτε ποιος τον πλησίασε.
Σε απίστευτη ταλαιπωρία έχουν μπει οι κάτοικοι ένος αγροτικού χωριού στην βόρεια Ελλάδα από τη στιγμή που έκλεισε η γέφυρα που το ένωνε με τον υπόλοιπο κόσμο.
Το Box στην έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία των 42 kWh προβάλλει ως μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική επιλογή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, έχοντας να επιδείξει και μια ανέλπιστα premium ποιότητα...
Ένα σπάνιο αλλά πολύ ενδεικτικό ρεκόρ σημείωσε το GAC Hyptec SSR, το ηλεκτρικό supercar μιας νέα φίρμας και στην Ελλάδα.
Η F1 πλησιάζει στο φινάλε της και το κυρίως πιάτο μιας τριπλής μονομαχίας τώρα αρχίζει. Συγκεκριμένα από την Βραζιλία που προσφέρει πάντα συγκινήσεις και εκπλήξεις.
Η Honda ετοιμάζει έναν νέο κινητήρα V6 για τα επόμενα υβριδικά της μοντέλα, με 30% καλύτερη κατανάλωση και ισχυρότερη επιτάχυνση, αποδεικνύοντας ότι η εποχή των θερμικών συνόλων δεν έχει τελειώσει.
Πρόκειται για αναβαθμισμένη χορηγία καθώς η εταιρεία ήταν ήδη παρούσα στο πρωτάθλημα Ferrari Challenge στην Ευρώπη.
Άλλο ένα περιστατικό επικίνδυνης οδήγησης εξιχνίασε η Τροχαία καθώς συνέλαβε δύο αναβάτες μοτοσυκλέτας που πήγαιναν με 250 χλμ.ώρα στην Αττική Οδό.
Η Volkswagen προκαλεί τους οδηγούς να γνωρίσουν στην πράξη την ηλεκτροκίνηση χωρίς τον φόβο της δέσμευσης, μέσω ενός τολμηρού προγράμματος που ονομάζεται ID. Promise.
Η Renault αποκάλυψε το νέο Twingo, που μοιάζει πολύ με το πρώτο αλλά πλέον είναι ηλεκτρικό, με ακόμα καλύτερους χώρους και τιμή κάτω από 20.000 ευρώ.
To plug-in υβριδικό SUV που διέπρεψε στις πωλήσεις του Σεπτεμβρίου στην Ευρώπη θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της φίρμας στην Τουρκία.
Η πλοήγηση του μέλλοντος έρχεται στο Polestar 4 μέσω της νέας λειτουργίας Live Lane Guidance της Google, που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να κάνει την οδήγηση πιο έξυπνη και ασφαλή.
Η Bentley έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακόμη teaser της νέας Continental GT Supersports, η οποία επιχειρεί μια σημαντική στροφή στη φιλοσοφία του μοντέλου, όντας η πρώτη πισωκίνητη Supersports που θα...