Κυριακή, 16-Ιαν-2022 01:37
Πρεμιέρα για το νέο M-Sport Ford Puma Rally1

Η M-Sport Ford World Rally Team (WRT) έδωσε σήμερα στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού την πρώτη τους ευκαιρία να δουν το συναρπαστικό αγωνιστικό "κοστούμι" του νέου M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 που θα ηλεκτρίσει το 2022 FIA World Rally Championship (WRC).
Το M Sport Ford Puma Hybrid Rally1 πραγματοποιεί το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Ράλι Μόντε Κάρλο που θα διεξαχθεί από τις 20 έως και τις 23 Ιανουαρίου. Καθ΄ όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2022 στο WRC θα παραταχθούν τρία αυτοκίνητα με οδηγούς τους Craig Breen, Adrien Fourmaux και Gus Greensmith. Επιπλέον, ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο FIA World Rally Champion, Sébastien Loeb, ενώνει τις δυνάμεις του με την M Sport Ford World Rally Team στο φετινό Ράλι Μόντε Κάρλο, σε έναν αγώνα τον οποίο έχει κερδίσει επτά φορές στο παρελθόν.
Η σεζόν του 2022 στο WRC σηματοδοτεί την 25η επέτειο της επιτυχημένης συνεργασίας ανάμεσα στη Ford κα την M-Sport, κατά τη διάρκεια της οποίας έχουν κατακτηθεί επτά Παγκόσμια Πρωταθλήματα και περισσότερες από 1.500 νίκες σε ειδικές διαδρομές με σημείο αναφοράς εμβληματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα - συμπεριλαμβανομένων των M-Sport Ford Fiesta WRC και Ford Focus RS WRC. Από το ξεκίνημα της συνεργασίας τους, η M-Sport και η Ford έχουν σημειώσει ένα σημαντικό ρεκόρ κατακτώντας 268 συνεχόμενους βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
"Μία από τις πιο συναρπαστικές πτυχές του WRC τα τελευταία χρόνια ήταν η σαφής σύνδεση ανάμεσα στα αγωνιστικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και τα αντίστοιχα παραγωγής", δήλωσε ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance. "Γι' αυτό είναι τόσο σημαντικό αυτή η νέα εποχή του WRC να αντανακλά τη στροφή του κλάδου μας προς την ηλεκτροκίνηση. Στη Ford δεσμευόμαστε πλήρως σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον και η συμμετοχή του M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 στις πιο δύσκολες αγωνιστικές συνθήκες θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε ακόμη πιο συναρπαστικά ηλεκτροκίνητα κινητήρια σύνολα για τους πελάτες μας".
Λειτουργώντας με παρόμοιες αρχές με την έκδοση παραγωγής του Puma EcoBoost Hybrid στο οποίο και βασίζεται,1 το νέο M‑Sport Ford Puma Hybrid Rally1 είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford. Ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης επόμενης γενιάς ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την οδήγηση και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 3,9 kWh. Στη συνέχεια, η ενέργεια χρησιμοποιείται ως "συμπλήρωμα" στις επιδόσεις που προσφέρει ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας EcoBoost των 1,6 λίτρων με επαναλαμβανόμενες "ενέσεις ισχύος" διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα 100 kW.
Το αυτοκίνητο μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης της κίνησης για να κινηθεί σε πόλεις, στο service park και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών του αγώνα, χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρική ισχύ. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, με μια επαναφόρτιση να διαρκεί περίπου 25 λεπτά.
Επιπλέον, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας FIA WRC Rally1 θα χρησιμοποιήσουν ένα μη ορυκτό καύσιμο από τη σεζόν του 2022, που συνδυάζει συνθετικά και βιοδιασπώμενα στοιχεία, δημιουργώντας έτσι ένα καύσιμο 100% βιώσιμο.
"Είχαμε πολύ δουλειά για να ετοιμάσουμε τα αυτοκίνητα και την ομάδα για το Ράλι Μόντε Κάρλο που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα και αποτελεί την πρεμιέρα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος για το 2022. Αλλά η προσπάθεια αξίζει τον κόπο", δήλωσε ο Richard Millener, M-Sport Team principal. "Με τη βοήθεια και υποστήριξη των συναδέλφων μας στη Ford απ’ όλο τον κόσμο, δημιουργήσαμε ένα φανταστικό αυτοκίνητο με τεράστιες δυνατότητες, τις οποίες ανυπομονούμε να δείξουμε κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι συνέβαλαν στο να φτάσουμε σε αυτό το σημείο και μας βοήθησαν με τα σφικτά χρονοδιαγράμματα. Νιώθουμε πολύ περήφανοι που εκπροσωπούμε τη Ford στην παγκόσμια σκηνή στο 25ο έτος της συνεργασίας μας μαζί της!".
Το M Sport Ford Puma Hybrid Rally1 αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Ford στον εξηλεκτρισμό. Η εταιρεία ανακοίνωσε πέρυσι ότι το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα έχουν τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές - πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά - έως τα μέσα του 2026. ενώ θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά έως το 2030.
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.