Δευτέρα, 03-Ιαν-2022 10:24
Απόλυτα επιτυχημένο το 2021 για τη Skoda Motorsport

Η Skoda Motorsport γιορτάζει μία ακόμα επιτυχημένη σεζόν. Με το κλείσιμο του 2021, αγωνιστικές ομάδες πελατών της Skoda Motorsport και οι οδηγοί τους, κέρδισαν τίτλους τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ FIA (WRC2) και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ FIA (ERC) όσο και σε εθνικά πρωταθλήματα σε πολλές χώρες όπως η Αργεντινή, η Αυστραλία και η Ρωσία. Κοινός παρονομαστής, η Skoda Fabia Rally2 evo και η προκάτοχός της, Skoda Fabia Rally2.
Ο Andreas Mikkelsen κατέκτησε τον τίτλο των οδηγών στην κατηγορία WRC2 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ FIA και αναδείχθηκε επίσης Πρωταθλητής Ευρώπης Ράλλυ FIA. Και στους δύο θεσμούς, ο Νορβηγός οδήγησε μία Skoda Fabia Rally2 evo της υποστηριζόμενης από την Skoda Motorsport, ομάδας Toksport WRT. Μαζί με διάφορους συνοδηγούς κατά τη διάρκεια της σεζόν, ο Mikkelsen βοήθησε επίσης την Toksport WRT να κερδίσει το Πρωτάθλημα Ομάδων ERC. Ακριβώς επειδή ο Mikkelsen μοιράστηκε το πιλοτήριο με πολλούς συνοδηγούς μέσα στη χρονιά, ο τίτλος συνοδηγού του ERC πήγε τελικά στη Sara Fernandez, συνοδηγό του Efren Llarena, όπου και εδώ όμως αγωνιστικό αυτοκίνητο ήταν μια Skoda Fabia Rally2 evo. Μάλιστα η Sara Fernandez έγινε η πρώτη γυναίκα που κατέκτησε τον τίτλο.
Σε εθνικό επίπεδο, ομάδες πελατών της Skoda Motorsport κέρδισαν πρωταθλήματα στην Ευρώπη, τη Νότια Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία. Η Skoda Fabia Rally2 evo κυριάρχησε σε πρωταθλήματα ασφάλτου, όπως το ελβετικό, αλλά και σε αντίστοιχα σε χιόνι, πάγο και μαλακό χώμα, όπως το φινλανδικό. Το ίδιο επιτυχημένη ήταν όμως και σε σκληρά χώματα, όπως στην Αργεντινή. Στην Ιταλία, πληρώματα με Skoda Fabia Rally2 evo κέρδισαν όχι μόνο τον τίτλο γενικής αλλά και τα δύο ξεχωριστά πρωταθλήματα σε άσφαλτο και χώμα. Ένα άλλο εξαιρετικό επίτευγμα ήταν ο όγδοος τίτλος στην Τσεχία για τον Jan Kopecky, οδηγό δοκιμών της Skoda Motorsport.
Και στο 2021, η Skoda Motorsport συνέχισε την παράδοσή της να υποστηρίζει νέους οδηγούς. Teammate του Andreas Mikkelsen, ο 21χρονος Βολιβιανός Marco Bulacia απέκτησε εμπειρία στο WRC και το ERC, τερματίζοντας τέταρτος στη γενική κατάταξη οδηγών WRC2 και κατακτώντας τη διάκριση του καλύτερου νέου οδηγού του 2021.
Η Skoda Fabia στις εκδόσεις Rally2 και Rally2 evo είναι μακράν το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Το τετρακίνητο, με τον 1,6 λίτρων turbo κινητήρα αυτοκίνητο ράλλυ από τη Mladá Boleslav, έχει πετύχει περισσότερες από 1.500 νίκες και πάνω από 3.700 θέσεις στο βάθρο, από το 2015 που παρουσιάστηκε. Μόνο τη σεζόν 2021, το μοντέλο έχει να επιδείξει περισσότερους από 20 τίτλους παγκοσμίως. Από το 2015, η Skoda Motorsport έχει πουλήσει περισσότερα από 440 αυτοκίνητα Skoda Fabia Rally2, Rally2 evo ή R5.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Michal Hrabanek, επικεφαλής της Skoda Motorsport, σημείωσε ότι η Skoda Motorsport ήταν παρούσα σε κάθε γύρο του WRC2 με δύο μηχανικούς αφοσιωμένους στην Toksport WRT ενώ στη διάθεση της ομάδας ήταν δεδομένα από προηγούμενες συμμετοχές. Παράλληλα, ένα ειδικά εξοπλισμένο φορτηγό ανταλλακτικών της Skoda Motorsport ταξίδεψε σε επιλεγμένους γύρους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA και του ERC, ώστε οι ομάδες πελατών να έχουν άμεση πρόσβαση σε ανταλλακτικά, στη διάρκεια των αγώνων.
O Hrabanek αναφέρθηκε και στην προετοιμασία της Skoda Motorsport για την ηλεκτρική εποχή στα ράλλυ, με την εταιρεία ήδη να συμμετέχει πιλοτικά και με επιτυχία σε αγώνες με ένα Skoda RE-X1 Kreisel. Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλλυ που χρησιμοποιεί το αμάξωμα, το πλαίσιο και την ανάρτηση μιας Skoda Fabia Rally2 evo. Τέλος, ο Hrabanek αποκάλυψε ότι η νέα γενιά της Skoda Fabia Rally2 με εντελώς νέο πλαίσιο και σύστημα μετάδοσης κίνησης, θα κάνει την πρεμιέρα της το καλοκαίρι του 2022.
Με την χαρακτηριστική άνεση που μας είχε συνηθίσει το 2023 ο Max Verstappen ολοκλήρωσε νικητής στο Τέξας και συνεχίζει την αναρρίχηση στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο οδηγός της χρονιάς βρέθηκε και είναι στην Αγγλία όπου μετακινείται με μοτοσυκλέτα. Δείτε το απίστευτο video που αποδεικνύει πως υπάρχουν γύρω μας καλοί άνθρωποι.
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες ευρεσιτεχνίες των τελευταίων ετών στο αυτοκίνητο είναι τα καθίσματα μηδενικής βαρύτητας που είναι πιο άνετα και πιο ασφαλή.
Επειδή ούτε εσύ μπορεί να έχεις διαβάσει το manual του αυτοκινήτου σου είναι καλό να ξέρεις πως η Tesla έχει εφεδρικό κιβώτιο ταχυτήτων αν ποτέ σβήσει η οθόνη. Και είναι κρυμμένο.
Όπως ήταν εξάλλου αναμενόμενο η δημοπρασία της σπάνιας και εντυπωσιακής συλλογής ενός και μοναδικού συλλέκτη με 42 συλλεκτικά supercars συγκέντρωσε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Η Porsche 917 κατασκευάστηκε χάρη σε μια ιστορική απόφαση της Porsche για να μπορέσει να συμμετέχει σε αγώνες αντοχής και δεν βασιζόταν στη λογική, αλλά στην εμμονή να είναι η ταχύτερη.
Ο Max Verstappen ήταν εκείνος που εκμεταλλεύτηκε ξανά το φιάσκο της McLaren που έχασε και τα δύο της μονοθέσια στην εκκίνηση.
Δεν είναι ηλεκτρικό, όμως μπαίνει στην πρίζα. Η νέα επαφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία της BMW προσφέρει διευρυμένη αυτονομία στην X3 με έναν μικρό συμβιβασμό.
Σε συνεργασία με την RTR, η Ford αποφάσισε να δημιουργήσει μια από τις πιο συναρπαστικές και διασκεδαστικές Mustang με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
Η Toyota ετοιμάζει κάτι μεγάλο σε μικρό μέγεθος, που σύμφωνα με τις πληροφορίες σηματοδοτεί την επιστροφή ενός κλασικού ονόματος, με τα αποκαλυπτήρια να απέχουν μόλις λίγες μέρες.
Είναι μια λύση σωτηρίας και ασφάλειας ή ένα μέτρο που θα προκαλέσει περισσότερα προβλήματα από εκείνα που λύνει; Το πολυσυζητημένο όριο ταχύτητας των 30χλμ./ώρα είναι μια απόφαση πανευρωπαϊκού...
Με στόχο να αυξηθούν οι πωλήσεις που έχουν πέσει κατακόρυφα στις ΗΠΑ, ιταλική εταιρεία προσπαθεί τώρα να πουλήσει τα αυτοκίνητά της με τρόπο μάλλον ασυνήθιστο για το μέγεθος του ονόματός της.
Τα συνεχή κρίσιμα αγωνιστικά τριήμερα της F1 ξεκινούν από την Αμερική και τον δεύτερο αγώνα για φέτος στις ΗΠΑ στο συναρπαστικό και πάντα μαγευτικό COTA του Τέξας.
Η Tesla φέρνει μια λειτουργία που υπόσχεται την πιο επιθετική αυτόνομη οδήγηση μέχρι σήμερα, ονομάζεται "Mad Max" και αποτελεί μέρος της πιο πρόσφατης αναβάθμισης του συστήματος FSD.
Μια τελετή παραλαβής που είναι πλέον παράδοση, πραγματοποιήθηκε και φέτος με τους ποδοσφαιριστές της Μπάγερν Μονάχου να παίρνουν τα νέα τους εταιρικά αυτοκίνητα.