Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 02-Δεκ-2021 10:19

    ΕΚΟ Acropolis Rally FORUM 2021: Επίλογος με όραμα

    ΕΚΟ Acropolis Rally FORUM 2021: Επίλογος με όραμα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο στόχος του EKO Acropolis Rally FORUM, που φιλοξενήθηκε στο ξενοδοχείο "Divani Apollon" στο Καβούρι, υπήρξε σαφώς προσδιορισμένος: να δημοσιοποιηθούν όλα όσα προηγήθηκαν της διοργάνωσης του EΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021, αλλά και όσα χρειάστηκε να γίνουν πριν και κατά τη διάρκειά του, ώστε η Ελλάδα να κερδίσει δίκαια το χειροκρότημα της εθνικής και διεθνούς κοινότητας για την αρτιότητα του εγχειρήματος.

    Εκπρόσωποι του πολιτικού, του επιχειρηματικού και του αθλητικού κόσμου, καθώς και της επιστημονικής κοινότητας, κλήθηκαν να αναπτύξουν όσα προσέφερε στον τόπο η διεξαγωγή του αγώνα στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, βάζοντας έτσι μια τελεία σε όσα έγιναν το 2021 και δίνοντας το έναυσμα για περαιτέρω ανάπτυξη το 2022.

    Τις εργασίες του συνεδρίου άνοιξε ο Υφυπουργός Αθλητισμού και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα, Λευτέρης Αυγενάκης, αναφέροντας μεταξύ άλλων: "Πριν περάσουμε στην επόμενη διοργάνωση, θέλω να πω πως δεν υπάρχει τίποτα πιο υγιές και τίποτα πιο αποτελεσματικό για τη διαρκή αυτοβελτίωση, από την αποτίμηση και τον απολογισμό του δικού μας έργου ή, πιο σωστά, του μέχρι σήμερα έργου μας. Βρισκόμαστε σήμερα εδώ, προκειμένου να συζητήσουμε για το αποτύπωμα του φετινού αγώνα, αλλά και για να σκιαγραφήσουμε το μέλλον του".

    Για την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων αναφορικά με την επίδραση του αγώνα στη διεθνή προβολή της χώρας, στον τουρισμό, στην οικονομία, καθώς και ως προς το αθλητικό του μέρος, στην προώθηση της οδικής ασφάλειας, αλλά και στην ψυχολογική ανάταση του κοινού, εκπονήθηκαν δύο έρευνες. Η πρώτη από την Κάπα Reaserch, μία από τις κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο των υπηρεσιών έρευνας αγοράς, στρατηγικής, επικοινωνίας και επιχειρησιακού σχεδιασμού στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, και η δεύτερη από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, μέσω του Εργαστηρίου Οργάνωσης, Διοίκησης Υπηρεσιών & Ποιότητας Ζωής.

    Την αξία προβολής και του οικονομικού αποτυπώματος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ανέπτυξε κατά την παρουσίασή του ο κ. Παναγιώτης Αλεξόπουλος, καθηγητής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, και οι κ. Εμμανουήλ Χουστουλάκης και Χρήστος Κουτρουμανίδης, μέλη της ερευνητικής ομάδας, η οποία κατέληξε στο ότι το συνολικό εκτιμώμενο οικονομικό αποτύπωμα της διοργάνωσης στις τοπικές κοινωνίες και στην εθνική οικονομία σε επίπεδο δαπάνης των συμμετεχόντων στη διοργάνωση, φιλάθλων και στελεχών, είναι 20 εκατομμύρια ευρώ ή σχεδόν 0,0002 του ΑΕΠ της Ελλάδας, ποσό το οποίο αυξάνεται σε 35 εκατ. ευρώ με το συνυπολογισμό της αξίας προβολής της διοργάνωσης σε εθνικό επίπεδο.

    Ο υφυπουργός Αθλητισμού ανέφερε σχετικά: "Ποιος μπορούσε να πιστέψει ότι η αξία της τηλεοπτικής προβολής, μόνο από το κανάλι της COSMOTE TV, θα αποτιμάτο σε 3,8 εκατ. ευρώ και ότι αθροιστικά το κοινό του Ράλλυ Ακρόπολις παγκοσμίως αριθμεί 48 εκατ. τηλεθεατές; Η πολιτική απόφαση για την επανένταξη του αγώνα στο πρόγραμμα του WRC αποτελεί μια σωστή στρατηγική κίνηση που επιτυγχάνει ταυτόχρονα πολλούς και διαφορετικούς στρατηγικούς στόχους της πολιτείας".

    Ο κ. Αλέξης Ρουτζούνης, διευθυντής ερευνών της Κάπα Research, παρουσιάζοντας τα στοιχεία της σχετικής έρευνας κατέληξε στο ότι η απήχηση του Ράλλυ Ακρόπολις, ενός διαχρονικού θεσμού με αρκετά υψηλή αναγνωρισιμότητα, ξεπερνά κατά πολύ το κοινό του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. Οι πολίτες με πλειοψηφικά νούμερα εκφράζουν ικανοποίηση για την επιστροφή του αγώνα στο WRC, αναγνωρίζουν τις προσπάθειες της πολιτείας και των αρμόδιων φορέων προς την κατεύθυνση αυτή και εξαίρουν τη φετινή διοργάνωση ως ιδιαιτέρως επιτυχημένη.

    Το γεγονός ότι "ο μηχανοκίνητος αθλητισμός αναδείχθηκε σε τέταρτο πιο δημοφιλές άθλημα στη χώρα μας, μετά το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και τον στίβο, ενώ 9 στους 10 Έλληνες υποστηρίζουν την ανάληψη διεθνών αθλητικών διοργανώσεων από τη χώρα μας" σχολίασε με θέρμη ο κ. Αυγενάκης.

    Την απήχηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις σε διεθνές επίπεδο ανέπτυξε ο κ. Simon Larkin, επικεφαλής ανάπτυξης των κατά τόπους γύρων του WRC για λογαριασμό του Promoter του θεσμού.

    Στην πορεία του συνεδρίου, ο κ. Νίκος Κερερές, Εκτελεστικός Διευθυντής της Motorsport Greece, αναλύοντας τα οικονομικά στοιχεία της διοργάνωσης, αναφέρθηκε αναλυτικά στο κόστος του αγώνα, που ανήλθε στα 3 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων περισσότερα από 2 εκατ. ευρώ εξασφαλίστηκαν από χορηγίες και συμμετοχές, ενώ το Δημόσιο συμμετείχε με περίπου 900 χιλιάδες ευρώ. Ο ίδιος ευχήθηκε "η πρακτική και η προσέγγιση που ακολουθήσαμε να αποτελέσει το παράδειγμα στο μέλλον για ανάλογες αθλητικές διοργανώσεις μεγάλης εμβέλειας".

    Ανάλογα, ο Υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, ανέφερε: "Η επιτυχία του αγώνα οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην πολυεπίπεδη, άμεση και έμμεση σύμπραξη και την εξαιρετική συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα.
    Το Κράτος χρηματοδότησε, στο πλαίσιο των δημοσιονομικών και ταμειακών δυνατοτήτων του, ανάγκες του αγώνα. Και δεσμεύομαι, ως Υπουργός Οικονομικών, ότι θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τέτοιες προσπάθειες, με γνώμονα πάντα την οικονομική αποτελεσματικότητα και την κοινωνική ανταποδοτικότητα".

    Κατά τη ροή του συνεδρίου αναπτύχθηκαν θέματα μείζονος σημασίας, όπως είναι ο ρόλος του εθελοντισμού στην επιτυχία αθλητικών διοργανώσεων παγκόσμιας εμβέλειας, για τον οποίο έκανε λόγο ο κ. Γιάννης Οικονόμου, Yφυπουργός στον Πρωθυπουργό και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, η κ. Ντενίζ Παναγοπούλου, υπεύθυνη Εθελοντών της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, και ο Δρ Αντώνης Αυγερινός, Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, που βρέθηκε δίπλα σε κάθε κάλεσμα της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα.

    Ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Αμυράς, εξέφρασε την πεποίθησή του για το ότι "αθλητισμός και περιβάλλουν πρέπει να γίνουν "ένα"", παίρνοντας σαν παράδειγμα την πρόσφατη περιβαλλοντική πιστοποίηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

    Αντίστοιχα, σε συνέχεια άλλων δράσεων Οδικής Ασφάλειας που ξεκίνησαν να πραγματοποιούνται ήδη από το καλοκαίρι και θα συνεχιστούν μέχρι και το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, ανακοινώθηκε η έναρξη μιας καμπάνιας στα πρότυπα της διεθνούς εκστρατείας της FIA, #3500Lives, που στόχο έχει να μηδενίσει την απώλεια ανθρώπινων ζωών εξαιτίας τροχαίων δυστυχημάτων. Την καμπάνια στηρίζουν η ελληνική αθλητική κοινότητα και καταξιωμένες προσωπικότητες των Τεχνών.

    Αντί άλλου επιλόγου, ένα από τα συμπεράσματα της έρευνας της Κάπα Research έρχεται να δώσει το έναυσμα για την επόμενη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: θετικά (87%) τοποθετείται η κοινή γνώμη απέναντι στην ανάληψη της διοργάνωσης διεθνών αθλητικών γεγονότων από τη χώρα μας, ενώ παράλληλα στηρίζει (70%) την αξιοποίηση εμβληματικών και κεντρικών σημείων των ελληνικών πόλεων σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις με στόχο τη διεθνή προβολή τους.

    Το ΕΚΟ Acropolis Rally FORUM τίμησαν με την παρουσία, τις τοποθετήσεις και τις εισηγήσεις τους με σειρά εμφάνισης οι κ.κ. Δημήτρης Μιχελακάκης, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας, Δημήτρης Παπαστεργίου, Πρόεδρος Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, Γιώργος Πατούλης, Περιφερειάρχης Αττικής, Φάνης Σπανός, Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Άννα Καλογεροπούλου, Αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου, Θύμιος Καραΐσκος, Δήμαρχος Λαμιέων, Γιώργος Γκιώνης, Δήμαρχος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων, Στέλλα Αργυρίου, Ψυχολόγος, Γιώργος Καζαντζόπουλος, Υπεύθυνος Περιβάλλοντος ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Andrew Wheatley, WRC Category Manager FIA. Τους χορηγούς του αγώνα εκπροσώπησαν οι κ.κ. Χριστίνα Μηλιαράκη (ΕΚΟ), Λιάνα Μόσχου (COSMOTE), Ιωάννης Σιδέρης (Πλαστικά Θράκης), Κώστας Σταματάκης (Κωτσόβολος), και ο κ. Ηλίας Καραΐσκος (Toyota Ελλάς).

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    17:00 30/11

    Έρευνα: Ποιοι αγοράζουν τα κινέζικα EV που κατακλύζουν την Ευρώπη

    Αποκαλυπτική είναι έρευνα από την Μεγάλη Βρετανία για το κοινό των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και συγκεκριμένα όσων έρχονται από την Κίνα.

    15:30 30/11

    Μέχρι και ο Ντόναλντ Ντακ αλλάζει σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο

    Η παγκόσμια ηλεκτροκίνηση έχει ένα νέο εξέχον μέλος καθώς ο Ντόναλντ Ντακ άλλαξε το θρυλικό 313 σε Ε-313.

    13:45 30/11

    Ο πιο εμπορικός δρόμος της Αθήνας ξανασχεδιάζεται-γιατί καθυστερεί

    Μια ανάπλαση που έχει εξαγγελθεί αλλά δεν έχει έρθεί ακόμη και ένα έργο που βαλτώνει συνεχώς στη γραφειοκρατία συνθέτουν την εικόνα του πιο εμπορικού δρόμους της Αθήνας.

    19:00 29/11

    Φοιτητές έφτιαξαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο που δεν θα χαλάσει ποτέ

    Με κύριο χαρακτηριστικό την απλότητα της κατασκευής και την ευκολία επιδιορθώσεων απο τον καθένα οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Αϊντχόβεν παρουσίασαν το Aria.

    17:15 29/11

    F1 GP Κατάρ Sprint: Επιστροφή Piastri αλλά προλαβαίνει;

    O Oscar Piastri επικράτησε στον αγώνα Sprint του Κατάρ και μείωσε τρεις βαθμούς την διαφορά του από τον Norris. Παραμένει απειλή ο Max Verstappen.

    16:00 29/11

    Αυτή είναι η καλύτερη Gymkhana μετά τον Ken Block

    Το καλύτερο video Gymkhana που έχεις δει εδώ και πολύ καιρό είναι αυτό που δημιούργησε ο πρωταθλητής Drift, Piotr Wiecek. Απόλαυσέ τον.

    14:00 29/11

    Αυτός είναι ο λόγος που στο Maranello λατρεύουν την Ferrari-δείτε τι φτιάχνει για την πόλη

    Η Ferrari είναι κάτι πολύ ευρύτερο από μια εταιρεία αυτοκινήτου και ανταποκρίνεται σε αυτόν τον ρόλο κοινωνικού χαρακτήρα με τα σχέδιά της για το 2029.

    12:00 29/11

    Ευρωπαϊκός "εμφύλιος"για τα αυτοκίνητα-ποιες χώρες είναι υπέρ των θερμικών κινητήρων

    Σε δύο στρατόπεδα και πάλι η Ευρώπη με φόντο τα αυτοκίνητα και την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Γιατί δύο μεγάλες οικονομίες θέλουν να διατηρηθούν τα θερμικά αυτοκίνητα και

    09:45 29/11

    F1 GP Κατάρ: Πρόγραμμα και ώρες τηλεοπτικής μετάδοσης

    Αγώνας τίτλου θα μπορούσε να είναι για τον Lando Norris το 23ο Grand Prix της φετινής F1 που διεξάγεται στο Κατάρ.

    18:00 28/11

    Ο Brad Pitt σε μίνι Gymkhana με Mercedes-AMG GT

    O Brad Pitt δεν λέει να ξεκολλήσει από τον κόσμο του αυτοκινήτου και της F1 και η νέα συνεργασία του είναι με την Mercedes και αφορά το προσεχές 4θυρο ηλεκτρικό AMG GT.

    16:30 28/11

    Ριζικές αλλαγές στις δοκιμές του EuroNCAP το 2026 προκαλούν πονοκέφαλο σε Tesla και Κίνα

    Αν και ο EuroNCAP ανανεώνει τα πρωτόκολλά του κάθε τρία χρόνια, οι αλλαγές που έρχονται το 2026 θεωρούνται οι πιο ριζικές από την εισαγωγή του συστήματος βαθμολογίας το 2009.

    15:00 28/11

    Leapmotor: Παρουσίασε ηλεκτρικό hatchback με 13.000 ευρώ

    Σε μια εντυπωσιακή κίνηση που τράβηξε πολλά βλέμματα η Leapmotor παρουσίασε το Lafa 5, ένα νέο ηλεκτρικό hatchback με αριχκή τιμή στις 13.100 ευρώ.

    13:30 28/11

    Η Αθήνα δεν έχει πια δρόμους, όλοι είναι απέραντο parking

    Είναι πολύ δύσκολο να αποδεχθείς και να συνηθίσεις αυτό το τεράστιο πρόβλημα. Πλέον στην Αθήνα δεν υπάρχουν δρόμοι, όλοι είναι σαν ένα απέραντο parking και οι πολίτες χάνουν ατελείωτες ώρες από την...

    12:00 28/11

    Η φετινή Black Friday ευνοεί ένα φημισμένο premium hatchback

    H φετινή Black Friday φέρνει σε αρκετές περιπτώσεις ιδανικές συνθήκες για την αγορά ενός αυτοκινήτου και σε αυτό το πλαίσιο κινείται και το χαμηλό επιτόκιο για θρυλικό premium hatchback.

    10:30 28/11

    Η Porsche το τερμάτισε με την εξατομίκευση της Cayenne EV με δεκάδες επιλογές μπρελόκ-κλειδιού

    Από το χρώμα του κλειδιού μέχρι το υλικό στο λουράκι του μπρελόκ και το χρώμα των ραφών, η Porsche προσφέρει απίστευτες επιλογές εξατομίκευσης, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια μοναδική...

    18:00 27/11

    To Opel που έχει πουλήσει εκατομμύρια μοντέλα μπαίνει σε νέα εποχή

    Η Opel αποκάλυψε μερικά στοιχεία για την ανανέωση στο δημοφιλέστερο αυτοκίνητό της, το Opel Astra, που μπαίνει σε νέα εποχή με τεχνολογικές και αισθητικές αναβαθμίσεις.