Τετάρτη, 10-Νοε-2021 10:09
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Με το βλέμμα στο 2022
Με τη σκυτάλη πλέον να έχει παραδοθεί επίσημα στη διοργάνωση του 2022, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις "κλείνει" τη χρονιά που αποτέλεσε ακόμα ένα σταθμό στην ιστορία του, λόγω της επιστροφής του στον σημαντικότερο θεσμό αγώνων Ράλλυ παγκοσμίως.
Xθες το μεσημέρι, ο Υφυπουργός Αθλητισμού και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα, Λευτέρης Αυγενάκης, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στο Υφυπουργείο Αθλητισμού, κάνοντας μια αποτίμηση των φετινών πεπραγμένων, αλλά και δίνοντας το στίγμα για όσα πρόκειται να ακολουθήσουν.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού αναφέρθηκε στη διεξαγωγή Συνεδρίου, στις αρχές του επόμενου μήνα, όπου το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και η Kapa Research θα αναλύσουν το οικονομικό αποτύπωμα και την απήχηση του αγώνα στη χώρα, ενώ προσκεκλημένοι από τη FIA, τον Promoter του θεσμού και την πλευρά των χορηγών θα σκιαγραφήσουν την επόμενη, υβριδική μέρα του θεσμού γενικότερα, και του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ειδικότερα.
Αναφορικά με το ευρύτερο πρόσωπο του αγώνα, έχοντας βάλει φέτος τα θεμέλια οργανωμένων Δράσεων Οδικής Ασφάλειας, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα ενισχύσει περαιτέρω τις προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση και, όπως σημείωσε ο κ. Αυγενάκης, "το Υφυπουργείο Αθλητισμού και η Motorsport Greece, σε συνεργασία με την αθλητική οικογένεια, θα συνεχίσουμε μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο να σχεδιάζουμε Δράσεις Οδικής Ασφάλειας σε όλη την Ελλάδα, με γνώμονα την ευαισθητοποίηση όσο περισσότερων συμπολιτών μας πάνω σε αυτό το ζήτημα".
Το παράδειγμα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα ακολουθήσει ακόμα μία σπουδαία διεθνής διοργάνωση, ο "Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας", που αναβιώνει και πρόκειται να προβάλει διεθνώς μοναδικές εικόνες της χώρας από την Κρήτη μέχρι τα Γιάννενα, λίγο μετά το Πάσχα, οπότε έχει οριστεί η διεξαγωγή του.
Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου και σε συνέχεια της δέσμευσης του Υφυπουργού Αθλητισμού για συνολική αναβάθμιση του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα, ανακοινώθηκε η διοργάνωση στην Ελλάδα του θεσμού Rally Star, που τελεί υπό τη σκέπη της FIA:
"Στόχος μας είναι να αναδείξουμε νέους, ταλαντούχους οδηγούς και να τους δώσουμε τη δυνατότητα, με την υποστήριξη της Πολιτείας, να ανοίξουν τα φτερά τους. Για το λόγο αυτόν, διοργανώνουμε με την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, με την οποία έχουμε εξαιρετική συνεργασία, το Rally Star.
"Πρόκειται για ένα θεσμό της FIA που "τρέχει” σε όλες τις ηπείρους και από όλα τα μέλη της, προκειμένου να αναδειχθεί η επόμενη γενιά οδηγών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ", δήλωσε ο κ. Αυγενάκης, ενώ τις λεπτομέρειες του θεσμού ανέλυσε η αλυτάρχης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Ανίτα Πασαλή.
Ως αποτέλεσμα της "εισόδου" της χώρας και σε αυτόν το θεσμό, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 θα προσμετρά και η κατηγορία Junior της FIA, με περίπου 12 συμμετέχοντες με Ford Fiesta Rally 3.
Η διοργάνωση του 2022 βρίσκεται πολύ πιο κοντά απ’ όσο ενδεχομένως δείχνουν οι ημερομηνίες, και η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα εργάζεται πάνω στο σχεδιασμό του, ωστόσο διά στόματος του Υφυπουργού Αθλητισμού αποκαλύφθηκε ακόμα ένας λόγος ώστε κάθε φίλος του να "συντονιστεί" με την επόμενη μέρα:
"Έχοντας ανεβάσει τον πήχη τόσο ψηλά (με την COSMOTE 5G Athens Stage) και αφουγκραζόμενοι τη δίψα των φιλάθλων να δουν από κοντά τον αγαπημένο τους αγώνα, για το 2022 σχεδιάζουμε μια εντυπωσιακή υπερειδική διαδρομή, μέσα στο κεντρικό στάδιο του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθήνας.
"Έτσι, πολύ περισσότεροι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οικογένειες -και όχι μόνο- που δεν έχουν τη δυνατότητα να βρεθούν στις ειδικές διαδρομές στην περιφέρεια, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τον αγώνα, αλλά και να ξεναγηθούν στο νέο, αναβαθμισμένο ΟΑΚΑ".
Τετρακίνητο και με αυτονομία έως 426 χλμ. παρουσιάστηκε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota Urban Cruiser, ένα SUV πόλης με διευρυμένες δυνατότητες.
Τμήμα ενός αυτοκινητόδρομου 320 χλμ. με 265 γέφυρες και 17 τούνελ είναι το μεγαλύτερο τούνελ του κόσμου που βρίσκεται σε επαρχία της Κίνας.
Το νέο σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητού Qi2 της Nissan, λειτουργεί με μαγνήτες, ενεργή ψύξη και ισχύ 15W και υπόσχεται γρηγορότερη και κυρίως αξιόπιστη φόρτιση εν κινήσει.
Το Unimog κλείνει 80 χρόνια και το γιορτάζει με ένα concept που αποδεικνύει ότι μπορεί με την ίδια άνεση να σκαρφαλώνει σε βράχια και να παρκάρει μπροστά σε πεντάστερα ξενοδοχεία.
Η Lancia επιχειρεί να ξυπνήσει μνήμες από το ένδοξο παρελθόν της, όχι όμως με ένα αυτοκίνητο όπως θα περίμεναν όλοι, αλλά με ένα συλλεκτικό ρολόι με το σήμα HF στο καντράν του.
H BYD κάνει την έκπληξη με το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο της για την Ευρώπη καθώς παρουσίασε το Seal 5 DM-i ένα υβριδικό sedan.
Βροχή, καταιγίδα, ομίχλη ή τυφώνας. Δεν υπάρχουν συνθήκες που να μην μπορεί να προσομοιάσει το νέο κέντρο οδικής ασφάλειας της Geely για αυτό έχει ήδη 5 ρεκόρ Γκίνες.
Οι εορτασμοί των 70 ετών της Alpine ολοκληρώνονται για το 2025 με το τελευταίο video της σειράς στο οποίο μαθαίνουμε πως η φίρμα ετοιμάζεται για ανακοινώσεις μέσα στο 2026.
Η κόντρα μεταξύ Czinger και Koenigsegg στη Laguna Seca συνεχίζεται, όμως αυτή τη φορά η Jesko καλείται να καλύψει μια διαφορά 2 δευτερολέπτων στην επόμενή της απόπειρα.
Δύο κορυφαία brand παγκοσμίως παρουσιάζουν σε μια κοινή καμπάνια την αφοσίωσή τους στην ομαδικότητα που κρύβεται πίσω από κάθε επιτυχημένο αποτέλεσμα.
H Toyota έκανε ακόμα μια έξυπνη κίνηση και λάνσαρε το Aygo Χ Hybrid και πλέον είναι η μόνη φίρμα με υβριδικό αυτοκίνητο στo Α segment. Πήγαμε μέχρι την Φλωρεντία για να το οδηγήσουμε και αυτές είναι...
Παρουσία του Περιφερειάρχη, Νίκου Χαρδαλιά μπήκαν οι πρώτες"έξυπνες" κάμερες τεχνητής νοημοσύνης σε φανάρια της Αθήνας. Καταγράφουν τις παραβάσεις για κόκκινο και στέλνουν εικόνες και βίντεο.
Το μικρομεσαίο DS Νο4 έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο, με σχεδίαση εμπνευσμένη από το κορυφαίο No8 και πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης.
Η ραχοκοκαλιά της Renault στην ελληνική αγορά είναι τώρα διαθέσιμη με σημαντική έκπτωση καθώς η εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει τις καλύτερες ημέρες εορτών.
Ο θρύλος του Nascar, Greg Biffle έχασε τη ζωή του σε δυστύχημα με αεροπλάνο στρο οποίο επέβαινε όλη η οικογένειά του. Θρήνος στο αμερικανικό motorsport.
Μετά από έντονες πιέσεις, η ΕΕ έκανε πίσω στην πλήρη απαγόρευση των θερμικών κινητήρων από το 2035, δίνοντας ανάσα στους θερμικούς κινητήρες. Πώς επηρεάζονται κατασκευαστές, χώρες και η αγορά των EV.