Τετάρτη, 10-Νοε-2021 10:09
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Με το βλέμμα στο 2022

Με τη σκυτάλη πλέον να έχει παραδοθεί επίσημα στη διοργάνωση του 2022, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις "κλείνει" τη χρονιά που αποτέλεσε ακόμα ένα σταθμό στην ιστορία του, λόγω της επιστροφής του στον σημαντικότερο θεσμό αγώνων Ράλλυ παγκοσμίως.
Xθες το μεσημέρι, ο Υφυπουργός Αθλητισμού και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα, Λευτέρης Αυγενάκης, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στο Υφυπουργείο Αθλητισμού, κάνοντας μια αποτίμηση των φετινών πεπραγμένων, αλλά και δίνοντας το στίγμα για όσα πρόκειται να ακολουθήσουν.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού αναφέρθηκε στη διεξαγωγή Συνεδρίου, στις αρχές του επόμενου μήνα, όπου το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και η Kapa Research θα αναλύσουν το οικονομικό αποτύπωμα και την απήχηση του αγώνα στη χώρα, ενώ προσκεκλημένοι από τη FIA, τον Promoter του θεσμού και την πλευρά των χορηγών θα σκιαγραφήσουν την επόμενη, υβριδική μέρα του θεσμού γενικότερα, και του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ειδικότερα.
Αναφορικά με το ευρύτερο πρόσωπο του αγώνα, έχοντας βάλει φέτος τα θεμέλια οργανωμένων Δράσεων Οδικής Ασφάλειας, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα ενισχύσει περαιτέρω τις προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση και, όπως σημείωσε ο κ. Αυγενάκης, "το Υφυπουργείο Αθλητισμού και η Motorsport Greece, σε συνεργασία με την αθλητική οικογένεια, θα συνεχίσουμε μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο να σχεδιάζουμε Δράσεις Οδικής Ασφάλειας σε όλη την Ελλάδα, με γνώμονα την ευαισθητοποίηση όσο περισσότερων συμπολιτών μας πάνω σε αυτό το ζήτημα".
Το παράδειγμα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα ακολουθήσει ακόμα μία σπουδαία διεθνής διοργάνωση, ο "Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας", που αναβιώνει και πρόκειται να προβάλει διεθνώς μοναδικές εικόνες της χώρας από την Κρήτη μέχρι τα Γιάννενα, λίγο μετά το Πάσχα, οπότε έχει οριστεί η διεξαγωγή του.
Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου και σε συνέχεια της δέσμευσης του Υφυπουργού Αθλητισμού για συνολική αναβάθμιση του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα, ανακοινώθηκε η διοργάνωση στην Ελλάδα του θεσμού Rally Star, που τελεί υπό τη σκέπη της FIA:
"Στόχος μας είναι να αναδείξουμε νέους, ταλαντούχους οδηγούς και να τους δώσουμε τη δυνατότητα, με την υποστήριξη της Πολιτείας, να ανοίξουν τα φτερά τους. Για το λόγο αυτόν, διοργανώνουμε με την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, με την οποία έχουμε εξαιρετική συνεργασία, το Rally Star.
"Πρόκειται για ένα θεσμό της FIA που "τρέχει” σε όλες τις ηπείρους και από όλα τα μέλη της, προκειμένου να αναδειχθεί η επόμενη γενιά οδηγών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ", δήλωσε ο κ. Αυγενάκης, ενώ τις λεπτομέρειες του θεσμού ανέλυσε η αλυτάρχης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Ανίτα Πασαλή.
Ως αποτέλεσμα της "εισόδου" της χώρας και σε αυτόν το θεσμό, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 θα προσμετρά και η κατηγορία Junior της FIA, με περίπου 12 συμμετέχοντες με Ford Fiesta Rally 3.
Η διοργάνωση του 2022 βρίσκεται πολύ πιο κοντά απ’ όσο ενδεχομένως δείχνουν οι ημερομηνίες, και η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα εργάζεται πάνω στο σχεδιασμό του, ωστόσο διά στόματος του Υφυπουργού Αθλητισμού αποκαλύφθηκε ακόμα ένας λόγος ώστε κάθε φίλος του να "συντονιστεί" με την επόμενη μέρα:
"Έχοντας ανεβάσει τον πήχη τόσο ψηλά (με την COSMOTE 5G Athens Stage) και αφουγκραζόμενοι τη δίψα των φιλάθλων να δουν από κοντά τον αγαπημένο τους αγώνα, για το 2022 σχεδιάζουμε μια εντυπωσιακή υπερειδική διαδρομή, μέσα στο κεντρικό στάδιο του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθήνας.
"Έτσι, πολύ περισσότεροι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οικογένειες -και όχι μόνο- που δεν έχουν τη δυνατότητα να βρεθούν στις ειδικές διαδρομές στην περιφέρεια, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τον αγώνα, αλλά και να ξεναγηθούν στο νέο, αναβαθμισμένο ΟΑΚΑ".
Μια ενδιαφέρουσα και κυρίως ξεχωριστή καμπάνια οργάνωσε η Kosmocar για την παρουσίαση του νέου Audi Q3 στην Ελλάδα. Δείτε που μπορείτε να δείτε από κοντά το νέο SUV.
O Romain Grosjean οδήγησε μονοθέσιο της F1 για πρώτη φορά μετά το συγκλονιστικό ατύχημα του Μπαχρέιν το 2020 στην πιο συγκινητική επιστροφή της F1.
Η δυναμική είσοδος της Xiaomi στην αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζεται όσο η εταιρεία πλησιάζει στο παγκόσμιο άνοιγμά της στην αγορά
Η κατηγορία των C-SUV είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην ελληνική αγορά και η Toyota διαθέτει εκεί δύο προτάσεις που λειτουργούν συμπληρωματικά, το C-HR και την Corolla Cross.
Η χαμηλή ζήτηση στην αγορά αυτοκινήτου οδηγεί σε παύση εργασίας σε έξι ευρωπαϊκά εργοστάσια για τον μεγαλύτεορ όμιλο αυτοκινήτων.
Ένας θρύλος της κλασικής αυτοκίνησης ξαναζωντανεύει στην Ελλάδα. Το "1000 Miglia", αποτελεί το πιο διάσημο event ιστορικών αυτοκινήτων και έρχεται στην Ελλάδα για να προσφέρει μια ανεπανάληπτη...
Το πρόβλημα στον κλιματισμό ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έφερε στο προσκήνιο την πολιτική της εταιρείας να πληρώνει ένα ποσό στους πελάτες της, προκειμένου να μην προσφεύγουν στη...
Η Mercedes αλλάζει σχέδια, παρατείνοντας τη ζωή του βασικού της μοντέλου και ετοιμάζοντας ένα νέο, πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί κάτω από την CLA.
O επικεφαλής ανάπτυξης μεγάλης φίρμας ανέφερε πως με το AI η εταιρεία του θα φτιάχνει αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που φτιάχνονται τα γερμανικά bretzel.
Μετά την αναβίωση του fortwo ως #2, η Smart έρχεται να επιβεβαιώσει επίσημα την προσθήκη στη γκάμα της ενός ακόμη ονόματος από το παρελθόν της, που θα πλαισιώσει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Τα ανταλλακτικά αερόσακων της κινεζικής εταιρείας DTN μπορεί να είναι έως και 10 φορές φτηνότερα από τα γνήσια, αλλά μια σειρά ατυχών περιστατικών δημιουργεί σοβαρό ζήτημα ασφάλειας.
Ένα ακόμη μεγάλο όνομα από τον χώρο των supercars αναμένεται να ενδώσει στην τάση των SUV, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση το 2027, ακολουθούμενη από ένα sedan 2+2 θέσεων.
Ανατροπή έχουμε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς η άνοδος συγκεκριμένης ευρωπαϊκής φίρμας είναι εντυπωσιακή και αφήνει πίσω την Tesla -όμως το Model Y εξακολουθεί να είναι πρώτο σε...
Η Carpoint μεταμορφώνει το Dacia Bigster σε ένα μυώδες και επιθετικό SUV, με πακέτα που το κάνουν να ξεχωρίζει τόσο στον αστικό δρόμο όσο και στα δύσκολα off road μονοπάτια.
Η ανακοίνωση του 2022 για τη νέα γενιά των 718 Boxster και Cayman, ήταν πως θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, όμως η αναθεώρηση της στρατηγικής της Porsche φαίνεται πως δεν επηρεάζει μόνο τα SUV.
Η Τουρκία προσπαθεί να διασφαλίσει την δική της παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να αποκτήσει ακόμη πιο περίοπτη θέση στην παραγωγική διαδικασία που αφορά την Ευρώπη.