Δευτέρα, 01-Νοε-2021 22:53
Chaos: Το Ελληνικό hypercar των 12,5 εκατ. ευρώ αποκαλύπτεται
Η Spyros Panopoulos Automotive, μια 100% ελληνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται με υψηλές προσδοκίες στους σημαντικούς τομείς της έρευνας, του σχεδιασμού, της μηχανολογικής εξέλιξης και της παραγωγής, αποκάλυψε σήμερα το Chaos, ένα hypercar αξίας 12,5 εκατ. ευρώ στην ισχυρότερη έκδοση των 3.000 ίππων.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η εταιρεία, στο πρόγραμμα της Spyros Panopoulos Automotive για τα επόμενα δύο χρόνια (2022/2023) περιλαμβάνεται η παρουσίαση του νέου Chaos από την ελληνική Κυβέρνηση στο νέο εργοστάσιο της εταιρείας, το οποίο θα έχει την έδρα του σε μια επιφάνεια 108 στρεμμάτων.
Το Chaos θα κοστίζει 5,5 εκατ. ευρώ στη "βασική" έκδοση Earth Version και 12,5 εκατ. ευρώ στην Zero Gravity και θα έχει αναλογία ισχύος ανά κιλό της τάξης του 2,05 και 3,06 αντίστοιχα αναπτύσσοντας δυνάμεις κατά τη διαδικασία της επιτάχυνσης που θα φτάνουν έως και τα 3G.
Το Chaos, το οποίο αποτελεί μέρος μιας επένδυσης από την Spyros Panopoulos Automotive ύψους άνω των 90 εκατ. ευρώ, έχει μήκος 5,053 μ., πλάτος 2,068 μ. και ύψος 1,121 μ., ενώ το μεταξόνιό του είναι 2.854 μ. Το βάρος του προσδιορίζεται από την εταιρεία στα 1.388 και 1.272 κιλά.
Το hypercar της SP Automotive τροφοδοτείται από έναν V10 κινητήρα με χωρητικότητα 3.988 κ.εκ. με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και σχέση συμπίεσης 12,3:1. O twin-turbo κινητήρας θα διαθέτει ξηρό κάρτερ, 10 μπεκ άμεσου ψεκασμού και 10 έμμεσου και συνολικά 40 βαλβίδες. Οι εκκεντροφόροι του θα είναι κατασκευασμένοι από τιτάνιο, με τον στροφαλοφόρο, ο οποίος θα είναι ψηφιακά εκτυπωμένος, να είναι κατασκευασμένος από το ίδιο ακριβώς υλικό.
Στην πρώτη από τις δύο διαθέσιμες εκδόσεις η μέγιστη ισχύς του εν λόγω συνόλου θα είναι 2.048,7 hp (1.527,7 kW) και το "κόκκινο" μεταξύ 10.000 και 11.000 σ.α.λ., ενώ στην ισχυρότερη των 3.064,7 hp (2.284,9 kW) μεταξύ 11.800 και 12.200 σ.α.λ., ανάλογα με το τελικό set up και το καύσιμο. Η δε ροπή διαμορφώνεται στα 1.389,4 Nm και στα 1.983,5 Nm, αντίστοιχα.
Η έκδοση χαμηλής ισχύος του Chaos αναμένεται να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 1,9 δλ., με την τελική ταχύτητα να υπερβαίνει την ιλιγγιώδη τιμή των 500 χλμ./ώρα. Η Spyros Panopoulos Automotive υπόσχεται ότι οι ρεπρίζ "100-200" χλμ./ώρα και "160-240" χλμ./ώρα θα ολοκληρώνονται αντίστοιχα σε 2,7 και 2,3 δλ., ενώ για το "0-300" θα απαιτούνται 7,9 δλ. και για το "0-402 μ." 8,1 δλ. Για την Zero Gravity σημειώστε ότι το "0-100" θα ολοκληρώνεται σε 1,55 δλ., ενώ οι ρεπρίζ "100-200" και "160-240" χλμ./ώρα σε 1,7 και 1,4 δλ. Εδώ, τα πρώτα 300 χλμ./ώρα θα έρχονται σε 7,1 δλ. και το "400άρι" θα καλύπτεται σε 7,5 δλ.
Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, σε αναλογία 35/65, με την αρωγή ενός αυτόματου κιβωτίου με 7 ή 8 σχέσεις. Το δε μονοκόκ πλαίσιο του Chaos θα είναι κατασκευασμένο από το υλικό Zylon, ενώ το "παρών" θα δίνουν και άλλα εξωτικά (και ελαφριά) υλικά, όπως τα ανθρακονήματα, το μαγνήσιο και το τιτάνιο.
Ψηφιακά εκτυπωμένες θα είναι και οι ζάντες τιτανίου του αποκλειστικά 2θέσιου hypercar της Spyros Panopoulos Automotive, οι οποίοι θα έχουν διάμετρο 21 και 22 ίντσες και πλάτος 9 και 13 ίντσες, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το σύστημα πέδησης θα αποτελείται από κεραμικούς δίσκους με διάμετρο 422 και 416 χλστ. εμπρός και πίσω (452 και 426 χλστ. για την μεγάλη έκδοση), ενώ οι 3D-printed δαγκάνες που θα τους συνοδεύουν θα είναι κατασκευασμένες από μαγνήσιο. Η δε ανάρτηση είναι ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς αποτελούμενη από μία διάταξη με διπλά ψαλίδια.
Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν ο διάδοχος του A110 να είναι αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, όμως με πρόσφατες δηλώσεις του ο CEO της Alpine, Philippe Krief, έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα.
Δέκα μήνες μετά την αποχώρησή του από τη θέση του CEO, ο Carlos Tavares επιστρέφει με νέο βιβλίο και αποκαλύψεις που ταράζουν τη Stellantis και εντείνουν τον προβληματισμό για το μέλλον του ομίλου.
76 χρόνια μετά την πρώτη νίκη της Ferrari στον 24ωρο αγώνα του Le Mans βγαίνει από το Maranello το πρώτο ψηφιακό NFT Hypercar της φίρμας.
Με πάνω από 200 μονάδες στην επικράτεια, αυτή η χώρα καλύπτει το 50% της εθνικής ανάγκης σε ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, ξεπερνώντας τους στόχους της Ευρώπης για το 2031.
Μπαταρίες EV που εκτινάσσονται σε απόσταση 3-6 μέτρων από το όχημα, είναι η λύση που πρότειναν οι κινέζοι για την προστασία των επιβατών από πιθανή φωτιά, μεταθέτοντας όμως το πρόβλημα σε αυτούς που...
Η Τροχαία προχώρησε σε μια ακόμη επιχείρηση και "χάλασε" κόντρες μοτοσυκλετών που είχαν κλειστεί μέσω διαδικτύου. Τα πρόστιμα ήταν χιλιάδες ευρώ και έγιναν δύο συλλήψεις.
Η Toyota ανακοινώνει επίσημα την ημερομηνία διακοπής της παραγωγής ενός θρυλικού μοντέλου. Ωστόσο υπάρχουν και κάποια ευχάριστα νέα.
Η Rolls-Royce Phantom συμπλήρωσε έναν αιώνα ζωής και το γιορτάζει με την συλλεκτική έκδοση Centenary Private Collection, που ανεβάζει την έννοια της εξατομίκευσης σε άλλο επίπεδο.
Το Grand Prix του Μεξικού ξεκίνησε επεισοδιακά και συνεχίστηκε με εντυπωσιακές και αμφίρροπες μονομαχίες μέχρι την καρό σημαία την οποία πήρε πρώτος ο Lando Norris.
Το νομοσχέδιο για την ψηφιακή ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, αυτό που περιλαμβάνει τις διατάξεις για τις κάμερες τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση και μπορείς να πεις την άποψή σου.
To Defender είναι ένα αυτοκίνητο που έφτιαξε μια ολόκληρη φίρμα και την έκανε θρύλο. Αυτά είναι 5 facts που δεν ήξερες και είναι άκρως ενδιαφέροντα.
Με στόχο να αλλάξει το τοπίο στην αγορά μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεγάλη φίρμα εισάγει το διαβατήριο μπαταρίας που θα συνοδεύει το αυτοκίνητο.
Στην αρχή είδαμε, μετά γράψαμε και στην συνέχεια όλο λέγαμε. ΟΚ, τέρμα αυτά γιατί άνθρωπος του Top Gear μπήκε μέσα στο πρώτο ηλεκτρικό mini supercar
Η ασφάλεια των αυτοκινητόδρομων και η προστασία τους από φυσικές καταστροφές είναι ένα εντυπωσιακό πεδίο το οποίο αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο.
Η νέα σειρά ρολογιών της Mercedes-AMG, αντικατοπτρίζει τη συνεχιζόμενη προσπάθειά της να εμπλουτίσει την εικόνα της πέρα από την αυτοκίνηση, ενισχύοντας το lifestyle προφίλ της.