Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 07-Οκτ-2021 10:35

    Εξαντλητικές δοκιμές του Audi RS Q e-tron στο Μαρόκο

    Εξαντλητικές δοκιμές του Audi RS Q e-tron στο Μαρόκο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Λίγους μήνες πριν το ντεμπούτο του στο διάσημο Ράλλυ Ντακάρ τον Ιανουάριο του 2022, η Audi Sport δοκίμασε το Audi RS Q e-tron στο Μαρόκο. Οι δοκιμές αυτές, διάρκειας δύο εβδομάδων, ακολούθησαν τις αντίστοιχες σε Γερμανία και Ισπανία, μόνο που τώρα το περιβάλλον, έρημος, αμμόλοφοι και μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορές, προσομοίαζε τις ακραίες συνθήκες που θα αντιμετωπίσει η Audi στη Σαουδική Αραβία, τον Ιανουάριο. 

    Παρόντα και τα τρία πληρώματα: ο πολυνίκης του Ντακάρ, Stéphane Peterhansel, ο θρύλος των ράλλυ, Carlos Sainz και ο πρωταθλητής του DTM, Mattias Ekström. Μαζί τους, φυσικά και οι συνοδηγοί τους Edouard Boulanger, Lucas Cruz και Emil Bergkvist, καθώς πολύς χρόνος αφιερώθηκε στο σετάρισμα των αυτοκινήτων, στην ιδανική συνύπαρξηοδηγού και συνοδηγού στο ιδιαίτερα στενό πιλοτήριο και την επικοινωνία μεταξύ τους.

    Πληρώματα και μηχανικοί συνάντησαν θερμοκρασίες πολύ πάνω από τους 40 βαθμούς Κελσίου ενώ οι αμμοθύελλες ώθησαν στα όριά τους, το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα και το σύστημα μετάδοσης. Επίσης, οι δοκιμές ήταν καθοριστικές για τη συμπεριφορά της μπαταρίας υψηλής τάσης, καθώς η διαχείριση της θερμότητας αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την απόδοσή της. Αντίστοιχα πολύτιμη ήταν και η εμπειρία που αποκόμισαν οι μηχανικοί της Audi Sport,για τα υπόλοιπα εξαρτήματα του πρωτότυπου. 

    Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU),δοκιμασμένη στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλλυ Ντακάρ. Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και, σε συνδυασμό με ένα βενζινοκινητήρα TFSI, χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.

    Audi

    Παράλληλα με τις δοκιμές του πρωτότυπου στο Μαρόκο, η Audi Sport στο Neuburgander Donau ξεκίνησε ήδη την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου που προορίζεται για αγώνες, με αριθμό πλαισίου 104. Το συγκεκριμένο πρώτο αυτοκίνητο, θα αποτελέσει με τη σειρά του πεδίο δοκιμών και βελτίωσης, με στόχο τα τρία αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν για το Ράλλυ Ντακάρ και τα έμπειρα πληρώματά τους, να είναι τέλεια από κατασκευαστικής και μηχανολογικής άποψης. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    12:28 26/10

    Οι νέες BMW iX και i4 παρουσιάστηκαν στην Ελλάδα στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

    Τα νέα μοντέλα συμβολίζουν μία νέα εποχή για τη μάρκα με εντυπωσιακή σχεδίαση, καινοτόμες ψηφιακές τεχνολογίες και εξαιρετικές αυτονομίες.

    10:16 26/10

    Ford Puma: Το ολοκληρωμένο B-SUV

    Το Ford Puma είναι ένα ολοκληρωμένο Β-SUV με προηγμένες τεχνολογίες, σπορτίφ συμπεριφορά, άπλετους χώρους και μια ποικιλία κινητήριων μονάδων για όλα τα γούστα.

    09:57 26/10

    Οι Stellantis και Samsung SDI δημιουργούν μια νέα κοινοπραξία

    Η νέα μονάδα των Stellantis και Samsung θα είναι ένα από τα πολυάριθμα εργοστάσια παραγωγής μπαταριών που θα υποστηρίξουν τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της πρώτης.

    09:48 26/10

    In-house εξέλιξη και κατασκευή μπαταριών από το Volkswagen Group

    Η Volkswagen θέτει σε λειτουργία εργαστήριο τεχνολογίας αιχμής για εξέλιξη μπαταριών in-house, στο Salzgitter της Γερμανίας.

    10:06 25/10

    15 χρόνια για τον Τ-Jet κινητήρα της Abarth

    Ο διάσημος κινητήρας βενζίνης Τ-Jet της Abarh συμπληρώνει φέτος 15 χρόνια αποτελώντας την κινητήριο δύναμη για τα επιβατικά - και όχι μόνο - μοντέλα της.

    09:00 25/10

    Το νέο σύστημα ασφαλείας Honda SENSING 360

    Η Honda αποκάλυψε το νέο σύστημα ασφάλειας Honda SENSING 360 που καταργεί τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα και συνεισφέρει στην αποφυγή συγκρούσεων.

    08:44 25/10

    Ρεκόρ πωλήσεων για την Kia στην Ευρώπη

    Οι πωλήσεις της Kia αυξήθηκαν στην Ευρώπη κατά 24,5% σε μια αγορά που αυξήθηκε μόλις 6,9% το τρίτο τρίμηνο τους έτους.

    10:43 24/10

    Η Lancia και η σχέση της με την τέχνη και τους αγώνες

    Στο τρίτο και τελευταίο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ "Elegance on the move" η Lancia μας ξεναγεί στη σχέση της μάρκας με τους αγώνες και το χώρο των τεχνών.

    11:05 23/10

    Επενδύσεις 272 εκατ. ευρώ από την Ford στην ηλεκτροκίνηση

    Tο εργοστάσιο παραγωγής συστημάτων μετάδοσης της Ford στο Halewood μετασχηματίζεται για την κατασκευή ηλεκτρικών μονάδων κίνησης.

    11:39 22/10

    Το ηλεκτρικό Volkswagen ID.4 GTX στην Ελλάδα - Πόσο κοστίζει

    Το ID.4 GTX είναι το πρώτο δείγμα γραφής της νεοσύστατης γκάμας GTX, που αποτελεί την αιχμή του δόρατος των ηλεκτρικών μοντέλων επιδόσεων της Volkswagen.

    10:43 22/10

    Η Skoda αναλαμβάνει την εξέλιξη της παγκόσμιας πλατφόρμας MQB-A0

    Η παγκόσμια πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group χρησιμοποιείται ως βάση για μοντέλα των μαρκών Skoda και Volkswagen.

    10:24 22/10

    Ιταλική γοητεία από την Stellantis Heritage στην "Auto e Moto d’Epoca 2021"

    Το τμήμα Heritage της Stellantis παρουσιάζει μια σειρά ξεχωριστών δημιουργιών των Fiat, Alfa Romeo, Abarth και Lancia στην "Auto e Moto d’Epoca 2021".

    10:22 21/10

    Ford: Το αυτοκίνητo ως τέλειο σημείο παράδοσης αγαθών

    Απουσιάζετε από το σπίτι και δεν μπορείτε να παραλάβετε το πακέτο σας; Κανένα πρόβλημα. Το αυτοκίνητό σας μπορεί να γίνει το τέλειο σημείο παράδοσης.

    10:13 21/10

    Το έξυπνο εργοστάσιο της Nissan

    Οι καινοτόμες τεχνολογίες παραγωγής της Nissan στοχεύουν να βοηθήσουν την εταιρεία στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, έως το 2050.

    09:54 21/10

    Συνεργασία Stellantis και LG Energy Solution

    Ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών στις HΠA προτίθενται να κατασκευάσουν οι Stellantis και LG Energy Solution.

    09:32 20/10

    Αύξηση πωλήσεων στα BEV για το Volkswagen Group

    Νέο ρεκόρ πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το Volkswagen Group στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.